Helli 21.11.2015 21:16
Kvakket tænkte lidt hårdt over det, for det var måske ikke super praktisk, da hun typisk ikke engang kunne finde rundt der. "Jeg tror ikke jeg kan huske vejen," sagde hun og var lidt trist over det, men kom så med en god ide. "Vi kan jo bare spørge en om vejen til skolen. De burde vide hvor den er. De plejer i hvert fald altid at sende mig tilbage i den rigtige retning når jeg spørger. Alle er jo så venlige her, bortset fra selvfølgelig dem der sender mig hjem inden jeg har lyst," foreslog hun grinende. Så skulle de bare have fat i en der kunne pege dem od den rigtige vej.
Taco 22.11.2015 16:25
Makoto var helt med på idéen om at spørge nogen. Han elskede jo selskab så det var helt fint for ham, selvom det snart var mørkt og de fleste var forsvundet indendøre. "Ja, lad os spørge nogen." svarede han og smilede skævt hvorefter han trak hendes med sig hen til en eller anden personlighed for at spørge om vej. "Hey, Hej.. Undskyld med ved du hvo..." han nåede ikke at sige mere før personen løb bort, skræmt af deres udseender. "Uhm.. Lad os prøve en anden en." Helli 24.11.2015 17:17
Kvakket kiggede forvirret på personen der løb væk. Det plejede da ikke at ske, men det var nu også fordi at Kvakket ikke ligefrem spurte om vej på en traditionel måde. "Måske skræmmer du dem væk, fordi du er så høj," sagde Kvakket og havde slet ikke overvejet at det kunne være hendes eget udseende. Så hun gav slip på Makoto's hånd og hoppede lidt foran ham, indtil hun fandt en at spørge og hoppede op på ryggen af ham. "Hey, hvor er Tywing skolen?" spurgte hun grinende. Manden prøvede febrilsk at få hende af, men pegede sidst den vej skolen var, før Kvakket gav slip på ham. "Se, det gik meget nemmere uden dig."
Taco 24.11.2015 17:30
Makoto nikkede lidt. Jo det måtte bestemt være fordi han var høj, det var han sikker på. Han gik lidt efter hende da hun hoppede afsted og op på ryggen af en mand. Han syntes det var en lidt underlig måde at spørge om vej på men det så ud til at virke. Da hun var hoppet af ham og Manden var luntet væk sagde hun at det gik bedre for hende. Han smilede og nikkede "Ja, det er sikkert fordi du er så køn." svarede han smilende. Helli 24.11.2015 17:50
Kvakket grinte af det, for hun var da godt klar over at hun ikke var det. "Nej da. Hvis du synes jeg er køn, så burde du se min værelseskammerat. Men hun er også en lille bitte en," sagde Kvakket grinende og tog Makoto's hånd og begyndte at gå mod der hvor manden havde peget hen. I virkeligheden var Cera ikke meget laverer end Kvakket, men Kvakket tog sine sejre hvor hun kunne, især da Cera var mere begavet end hun var.
Taco 24.11.2015 17:57
Makoto smilede. "Jo du er da så." svarede han. Han syntes nu hun så fin ud. Det var jo ikke fordi hun var en tudse med bumser over det hele og en grim brunrød farve. Nej Makoto syntes at hun var køn når man tænkte på at hun var halv frø. Hun havde også en rigtig god udstråling og det var nok det der mest fik ham til at se hendes skønhed. Han gav hendes hånd et lille klem og fulgte med hende. Snart havnede de ved skolen. "Wow det er jo stort" :o Helli 24.11.2015 18:02
Kvakket rystede på hovedet, men accepterede komplimentet indtil videre. Det var da rart ikke at blive gjort til grin med hendes udseende, som nogle af drengene på skolen gjorde, siden der var en del mennesker på skolen og de var ikke ligefrem vant til halvfrøer.Da de nåede skolen, begyndte hun at le over Makoto's overraskelse over hvor stort det var. "Ja, og det føles endnu større indvendig. Det er så nemt at fare vild derinde. Det er forfærdeligt."

Taco 24.11.2015 18:06
Makoto nikkede lidt, men tøvede. Hvordan kunne noget som var stort, værre større indenvendigt? Han rystede ldit på hovedet. Det var sikkert magi. Noget han ikke forstod meget af, andet end at han kunne forvandles til en spækhugger hvis han havde lyst, og så havde han engang leget med et glas vand hvor vandet var kommet ud af glasset i en lang stråle og dernæst var splattet ud på gulvet. "Skal jeg gå med ind?" spurgte han rent praktisk. Helli 24.11.2015 18:12
"Nej, behøver du ikke. Hvis jeg går ind alene, er der større sandsynlighed for at de ikke opdager mig," sagde hun grinende og gav slip på Makoto og hoppede et par skridt frem før hun vendte sig mod Makoto igen. "Det var hyggeligt at møde dig, jeg håber vi mødes igen, når jeg næste gang tager til byen," sagde hun smilende, for det håbede hun da. Hun elskede at få nye venner, selvom hendes nye ven var ret så høj, men det var også bedst at have venner i alle afskygninger.
Taco 24.11.2015 18:38
"Okay ^^ Tak i lige måde!" svarede han og stod længe og vinkede inden han vendte sig om... Nå... hvordan kom han nu hjem igen? "hmm" sagde han og begyndte at gå, Han skulle nok finde hjem på et tidspunkt.//out
Helli 24.11.2015 18:42
Kvakket hoppede mod indgangen og i et spring forvandlede sig til en frø, før hun begav sig indendørs i sin frø form som ingen lagde mærke til kom hoppende. Forhåbelig slap hun fra flere eftersidninger, bare fordi det var sjovere at være udenfor skolen, men hun havde dog tydeligvis misset aftensmaden hvilket var ret trist.//out

Chatboks
IC-chat▽