Zera 15.02.2016 12:48
Saga lo ved Angrods påstand om, at han næsten blev kold bare ved tanken om en sø med is på. "Det er også ret koldt." Medgav hun med et nik og et smil. Det var egentlig underligt at tænke på, hvor meget hun havde smilet siden hun var stødt på Angrod, for selvom hun langt fra var uvenlig var det bare ikke så tit hun smilede så meget. Måske var det fordi hun virkelig havde trængt til noget selvskab, eller også var det Angrod selv, der fik hende til at smile, for det var længe siden hun havde været sammen med en, hun havde haft det så godt med. Det var bare som om han forstod hende på en måde end mange gjorde, men måske var det fordi de begge foretrak naturens selskab frem for andres, det gav dem nok en bedre forståelse for den andens person.Saga kiggede op fra indsæbningen da hun fornemmede Angrods blik på sig, og rødmede en anelse da det gik op for hende, hvor meget han rent faktisk kiggede. Hun rømmede sig en anelse forlegent, men sendte ham så et skævt smil. "Kan du få det hele ind?" Spurgte hun drillende, da det ligesom ikke nyttede noget at stå her og rødme. Han havde jo tydeligvis set alting. Og desuden var det jo ikke fordi hun ikke selv så sit snit til at kigge på ham, for han var altså ret pæn - også uden tøj. "Enten har du ikke mødt mande mennesker, eller også har du været virkelig uheldig med dem du har mødt." Kommenterede hun med en lille latter, da han påstod hun var det venligste menneske han havde mødt i lang tid. Men det skulle nok passe, for det syntes som om de fleste mennesker havde for travlt med sit eget til at udvise reel venlighed, og selvom Saga da heller ikke skulle afvise at hun kunne være uhøflig, havde hun heller ikke været særlig gammel da det var gået op for hende, at man bare kom længere med venlighed. "ÅH? Ja hvad ved jeg, jeg har jo aldrig været i skoven før, det kunne da godt være I kun havde en sø." Svarede hun med endnu et grin. "Men det gør ikke så meget, hvis jeg ikke kommer til at se andre elvere, du er slet ikke så værst at se på." Det var ikke flirteri - i hvert fald ikke bevidst - men mere noget af den humor hun besad så meget af. Selvom det passede; han var slet ikke værst at kigge på.