Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.12.2011 15:50
Ihsan ser sig forvirret om og sukker tungt. Det her gik slet slet ikke som planlagt. Nu må hun have lært hvad Falco mener, men hvordan skal hun lære det? Sådan som Kijo reagerede sidst kan hun tydeligvis ikke spørge ham om det, og Cassa vil nok absolut heller ikke hjælpe hende. Hun begynder at mærke desperationen indeni og frygten over måske at miste Maki.

Base: autumnpixels doll af mig
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 15:55
Maki sætter sig fortvivlet ned, og kigger efter Falco.. Hun mærker tårene presse sig på, og begynder lydløst at græde.. ''Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. Ihsan.. hjælp?'' hun kigger deprimeret på sin veninde..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.12.2011 15:59
Ihsan skynder sig hen og knæler ned ved Maki for at lægge armene om hende. Hun tysser blidt på hende.
"Så så, det skal nok gå alt sammen, jeg skal nok hjælpe dig!" siger hun og lægger kinden mod hendes hår. "Først må du beslutte om du vil have barnet eller ej, og dernæst må vi tage stilling til hvad vi gør," siger hun praktisk og aer Maki blidt over håret.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 16:01
''Jamen... Hvis jeg ikke får Falco's blod, så kan det være ligemeget hvad jeg vælger.. '' hulker hun, og putter hovedet ind mod Ihsan's skulder.. ''Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!'' hun trækker vejret tungt og forsøger at holde op med at græde..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.12.2011 16:05
"Jeg skal nok skaffe Falcos blod til dig!" lover hun hidsigt, "tag det bare roligt, Maki, det skal jeg nok sørge for! Tænk du bare lidt længere frem." Hun klapper hende blidt på håret og krammer hende. "Mens jeg skaffer blodet, er der så et sted, du kan være i sikkerhed? Jeg vil ikke have, du skal se ham igen, og han har tydeligvis ikke tænkt sig at være noget for barnet, hvad jeg også kun tror er godt. Vi skal nok finde ud af det, Maki, men jeg ville have det bedre, hvis du var i sikkerhed."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 16:07
''Tak.'' hvisker hun stille og flytter hovedet lidt tilbage fra Ihsans skulder.. ''Hvis jeg kunne finde hjem til Levon.. Han sagde jeg altid kunne komme til ham.. Men... Jeg kan ikke finde vej!?'' siger hun fortvivlet og kigger på Ihsan. ''Jeg har ikke lyst til at du skal møde ham alene! Jeg skulle være taget alene hen til ham første gang.. Så var det her ikke sket..'' hvisker hun fortvivlet...

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.12.2011 16:12
Ihsan smiler forklejnende og stryger blidt Maki over håret.
"Jeg skal nok passe på mig selv," siger hun roligt, "Jeg kan klare mig, så det skal du ikke tænke på overhovedet. og med henblik på Levon, så kan vi altid forsøge at spørge os frem. Der er måske nogen der ved hvor, han bor?" siger hun håbefuldt. "Vi skal nok finde ham i alt fald; når vi kan opspore Falco kan vi også opspore ham!" fortsætter hun fast.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 16:15
''Jamen... Jeg kan ikke huske Levon's duft.. '' Siger hun fortvivlet.. ''Falco har skabt mig, så kan fornemme ham på lang afstand.. Men Levon.. Det er noget andet.. '' Hun kigger ned i jorden.. ''Ihsan, jeg har det ikke godt med at lade dig møde Falco alene!''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.12.2011 16:18
"Vi finder LEvon!" siger hun fast, "tro mig!" Igen stryger hun fingrene gennem Makis hår og smiler så opmuntrende til hende.
"Tænk ikke på det, Maki, jeg skal nok klare mig. Jeg falder ikke for hans tricks! Han får sit kys og jeg får hans blod, færdig! Det betyder ikke noget for mig, og jeg skal nok være forsigtig." Hun stryger stadig Maki over håret.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 16:19
''Jamen.. han sagde jo han ville gøre det samme mod dig, næste gang! Det vil jeg ikke tillade!! Du skal ikke lide samme skæbne som mig!'' siger hun bestemt og rejser sig op... ''det vil jeg simpelthen ikke tillade!!!!''

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.12.2011 16:26
Ihsan slår blot ud med hånden som om det er hende ligegyldigt.
"Åhr Maki, det får han slet ikke lov til! Et kys, så får jeg blodet, og forsger han andet kradser jeg hans øjne ud og bidder hans.. vedhæng.. af! Det er gjort før, det kan gøres igen ... og så er han i alt fald ikke så hurtig til at mishandle andre mere!" Hun husker kun alt for tydeligt den sidste der forsøgte at voldtage hende, der fik bidt sine ædlere dele af. Hun begravede den et sted uden at kunne huske hvor, men han havde været rasende, selvom han havde så mange smerter, han ikke kunne følge efter hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 16:31
''Jamen Ihsan, det skulle gøres med følelse!? Og jeg ved selv hvor svært det er at ligge følelser i et kys, hvis man hader personen..'' Hun smiler over Ihsans kommentar, og griner lidt.. ''Du er ikke helt rask oven i knolden..'' siger hun og griner.. ''men, jeg er glad for at du kan passe på dig selv, og forsvare dig..'' siger hun og tager Ihsans hånd..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.12.2011 16:33
"Jeg skal bare finde ud af hvordan man gør, så skal det nok kunne lade sig gøre." Hun nævner ikke noget om, hun snart kommer i løbetid, hvad nok vil gøre det noget lettere, når hun først får tag på det at kysse. det er bare lige at komme dertil. Resten skal et boost af hormoner nok gøre, tænker hun og bekymrer sig som sådan ikke over det.
"Folk må lære at opføre sig ordentligt, ellers skal jeg nok sørge for, de kommer til det!" griner hun frækt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 16:36
''Er jeg glad for søde Ihsan.. :D Skal vi forsøge at finde Levon? Eller hans hus!?'' Spørger hun, og rejser sig op :D Tanken om at overlade sin bedste veninde, til hendes skaber.. et monster... Var ikke rigtig noget hun syntes så godt om.. :(

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.12.2011 16:40
"Ja lad os det. Kan du huske hvor i nærheden, han bor? Så kan det være vi kan spørge os frem til vi finder ham?" foreslår hun med et opmuntrende smil og trækker Maki på benene. Hun begynder at gå derfra med Makis arm i sin og smiler opmuntrende til hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 16:43
''Nej.. Jeg aner det ikke :( Jeg ved bare der bar en masse andre huse.. Og at han har en sø i sin enorme baghave.. Og og .. at hans hus er KÆMPE!'' hun kigger på Ihsan, og følger med hende, med korte hurtige skridt.. Hendes hale hænger slap ned ad, og følger hendes bevægelser fra side til side..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.12.2011 16:44
"Et stort hus hvor der er andre huse, jeg tror jeg ved hvor, vi skal starte vores søgen. Kom, så skal vi snart få opsporet ham Levon-fyren!" Hun smiler opmuntrende til Maki og trækker hende så med derfra

/out

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 06.11.2012 23:18
Hauru sidder mellem de mange træer, lænet op af et af dem med ryggen. Han har begge ben bøjet, og armene lagt hvilende på knæene. Han har øjnene lukkede og hovedet lænet helt tilbage mod træstammen, mens han er helt i sin egen verden. Der løber ingen tanker gennem hans hoved, men er helt afslappet. Engang imellem kommer der nogle små suk fra ham.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 06.11.2012 23:34
Alair går rundt stille mellem træerne og nynner for sig selv. Sidste uges oplevelse ligger ham stadig tungt på sinde. Han falder pludselig over en gren der ligger blandt skovens grønne tæppe. " Av for pokker! ja det vel hvad der sker når man ikke ligger mærker til noget som helst."
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 06.11.2012 23:40
Hauru lægger ikke mærke til noget med det samme, men da han hører et bump lidt længere inde i skoven, åbner han hurtigt øjnene og vender blikket mod Alair. Et lettere skummelt smil kommer frem på hans læber, da det går op for ham hvem det er, men han rejser sig ikke.
"Hej... Alair?" siger han kort, med en lettere spørgende tone, da Alairs navn ikke ligefrem var det første han lagde mærke til ved deres forrige møde.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3