Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
karakterer

Rolf 21.05.2017 23:58
Nu spottede jeg lige dette sub-forum, og jeg tænkte, at jeg kunne være i god tid, og skrive, at jeg er fraværende fra d. 28 maj til d. 2. juni, hvor jeg er udenlands.

Håber i tænker på mig imens jeg er væk. Jeg savner naturligvis allerede jer alle sammen 8)
Tevin

Tevin

I preen for Satan

19
karakterer

Tevin 21.06.2017 22:40
Jeg efteraber lige Rolf for at erklære for 117. gang, at jeg smutter til London fra den 22.-27. i denne måned. Don't miss me too much.
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 01.07.2017 18:05
Nu er det min tur til at tage på en lille ferie til den lille solskins ø! <3 

Jeg vil kommer hjem igen d. 9 juli, og hvis i savner mig for meget er jeg at fange på skype eller snappen ;) 

Knus Ela <3 
Freya

Freya

45
karakter

Freya 09.07.2017 21:58
Hej.
Jeg smutter til København tirsdag d. 11. juli og kommer først hjem lørdag d. 15., så kommer nok ikke til at være online før om søndagen. c:
Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
karakterer

Soul 18.07.2017 15:07
Heyie all :)

Som nogle af jer ved, såå, forsvinder jeg nogle dage snarest..

Mennn, der er sket nogle ting, som kræver en del fokus fra min side af, og desværre...og, så er en vis person (Kram <3) skyld i at jeg...nok ikke svare i en periode før jeg skal afsted, selv hvis dette private blive løst inden. :) ...

Jeg smutter til Drachenfest (Syd tyskland) På søndag, og er der en uge.

Den 3-10 skal jeg til lesbos, så der kan jeg heller ikke svare :)

<3 sorry.

Mange hilsner Steffie/Stefanie.
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 03.08.2017 09:01
Hej folkens :)

Som de fleste af jer ved, er jeg netop startet fuldtidsjob og har derfor lidt mindre tid i hverdagen at gøre godt med.

Vil egentlig bare lige sige, at jer, jeg skylder svar, sandsynligvis må vente lidt længere en sædvanligt - især her den første tid. Håber I overlever :)
~ Krys ~

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 02.09.2017 21:33
Hej folkens...

Som i nok har bemærket har jeg ikke været ret aktiv i noget tid, men her er historien.. 

- Landet ligger sådan at jeg er gået ned med flaget, min depression, angst og paranoia er bestemt ikke søde ved mig for tiden... Så jeg er temmelig ustabil i mit humør og det svinger konstant... 

Til jer jeg har tråde med, så undskylder jeg 100 gange for ikke at have besvaret eller sagt noget før nu... Men nu har i fået besked i så fald.. 

~ Nyxx AKA Karina
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 04.09.2017 19:49
Hej alle!

Som nok nogle af jer ved, så jeg netop startet som kontorelev. Dette vil tage mit primærer fokus. 
- Jer jeg har tråde med, så undskylder jeg for mine langsomme svar, men forsøger når jeg har tid og overskud at besvare <3 

- Ela <3 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 04.09.2017 20:35
Well....Well....Well... 

Heey alle dejlige mennesker!, de få af jer ved jeg ikke har så meget tid, og overskud til tråde pt da jeg for nogle uger siden startede på uddannelse, hvilket tager meget af min tid, fordi der både er lektier, notater skal skrives.... For ikke at tale om læsning.... Det gør så at jeg tit ikke har det store overskud til tråde, og slet ingen kreativitet D: 

Jeg har self indimellem nogle dage, og tidspunkter, hvor jeg muligvis har tid, og sikkert også krea til tråde men lige pt vil der ikke være så meget tråderi fra mig af T___T  undskyld til alle jeg tråder med, og håber da jeg snart kan komme igang igen, og ikke skal knokle hårdt med både skole, lektier, og hvad der måtte være ^^ 

Peach out fra Jinx! <3 

Dew

Dew

- loved by some, hated by most

1235
karakterer

Dew 07.10.2017 10:54
Fravær på ubestemt tid (men forhåbentlig kun en uge)!

Jeg er desværre kommet til den konklusion at jeg slet ikke fungere ordentligt på nuværende tidspunkt, så jeg bliver nød til at tage lidt fravær for at samle mig uden at føle et pres over at nogle venter på mig eller lignende. Jeg vil meget muligt stadigvæk være lidt til stede fra tid til anden, men I skal ikke være bekymrede, hvis I ikke ser eller hører fra mig i et par dage.

Ja ne weebs !!!

Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 22.10.2017 09:59
Jeg tænkte at jeg hellere måtte skrive herinde da jeg nok hellere på indrømme at der kan gå noget tid inden jeg kan komme i omdrejninger igen.

Sagen er den (som en del af jer ved) har jeg haft det mentalt værre på det seneste grundet en del IRL ting og desværre har det smittet af på min inspiration, og jeg har derfor ikke rigtig svaret i 2 ugers tid, og min tid i cboxen har været begrænset grundet manglende overskud.
Jeg ved ikke hvornår min inspiration kommer tilbage eller om den vare ved. Så indtil jeg får det bedre er der nok enten længere ventetid på svar (jeg skal nok gøre mit bedste. Jeg vil så gerne svare ;^; )

Heldigvis ser jeg jer jo stadig næste weekende. Mweheheheheh 8D

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 05.11.2017 11:31
Hej alle

Jeg er på seminar med arbejdet i hverdagene i næste uge, og min tid herinde bliver nok rimelig begrænset, selv om jeg vil forsøge at sige hej i chatten ind i mellem :) Jeg henviser derfor til Helli og Venus, hvis I har praktiske ting, der skal ordnes eller spørgsmål til noget på siden.

Jeg har smidt et par trådsvar af sted i dag, men ellers må I nok vente til weekenden/næste uge.
~ Krys ~

Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 07.11.2017 20:37
Jeg ville ikke normalt sige det, for så få dage, mennu når Krys er væk i denne her uge, tænkte jeg jeg hellere måtte orientere at I også kommer til at miste mig.

Fra i morgen ca. 19.30 (hvis altså togtiderne passer) og til og med fredag, er jeg heller ikke på KL. Det er ikke umuligt at komme i kontakt med mig, og jeg kommer nok også og siger hej, men generelt så står Venus med ansvaret de to dage. Så opfør jer pænt xD

Htqz

1844
karakterer

Htqz 28.11.2017 14:07
Grundet stress over de forestående måneder, hvor der vil ske en hel del omvæltninger i mit liv på både den ene og den anden måde, vil jeg nok ikke være så aktiv i at svare i tråde før til Februar igen. Jeg vil dog gøre mit for at svare i fællestråde/plottråde, hvis det skulle blive nødvendigt, men ellers vil jeg nok være en del fraværende, og forsøge at fokusere på mig selv og den nærmeste familie, efter nogen temmeligt kedelige nyheder ( kræft i familien.... igen... ) jeg modtog i sidste uge, som har slået mig lidt ud af kurs.. 
v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 09.02.2018 16:19
Undskyld jeg har fået svaret så lidt de to sidste uger T_T jeg har 40 timers arbejde om ugen og en daglig transport tid på 2 timer, og jeg fik MIT JOB HOS SAS!! Som har betydet at når jeg kommer hjem, så har jeg skulle kæmpe med en masse sikkerhedsgodkendelser og helbredsundersøgelser. Fra d. 19. Februar af burde jeg have mere tid til KL igen <3

Gæst

0
karakter

Tillykke med jobbet!!! :D
Dew

Dew

1235
karakterer

Dew 13.02.2018 12:16
....hej.
Jeg er godt klar over, at jeg hypede, at jeg ville være über meget mere aktiv her til julefrokosten, but would you know it.. *awkward laugh* ..jeg er blevet overrumlet med den værste forkølelse, jeg har haft længe. Jeg snakker snothoved og feber! Og som en person, der ikke kan lave meget andet end at ligge på sofaen og ralle, når man er syg, så kan jeg ikke leve op til mit hype. ._. 

Det betyder også, at jeg nok ikke er særligt meget til stede i de næste par dage. Min verden lige nu er som bliver man zoomet frem og tilbage hele tiden, så at stirre på en computerskærm... narh~

Dew

Dew

1235
karakterer

Dew 20.03.2018 20:08
Hej... igen. Det er mig... igen.
Jeg er egentlig ikke meget for at skrive og informere om fravær, da jeg aldrig er hundred procent sikker på, at jeg står op til fraværet. Jeg finder som regel altid et loop-hul somewhere og for svaret en tråd eller to.
Det er dog lidt en anden sag denne gang. Fordi eftersom at jeg nu har fået en praktikplads betyder det desværre at jeg ikke længere vil være konstant aktiv herinde udenfor weekenderne, siden det er overraskende udmattende. Men fat mod! Jeg forlader jer ikke. I vil aldrig slippe af med mig....

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 17.04.2018 12:57
Hej venner <3

Som I ved er jeg lige begyndt uddannelse og derfor har jeg været meget langsom til at svare. Jeg bliver nok ved med at være langsom lidt endnu, men er færdig d. 26. april, så efter det regner jeg med at få svaret lidt hurtigere igen :D

Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 24.04.2018 14:41
Jeg må vidst nok hellere erkende, at jeg ikke tror at jeg bliver meget mere aktiv den næste måneds tid med deadlines der er begyndt at hænge over mit hoved.
Jeg regner ikke med at blive totalt inaktiv, og kan også være at jeg svarer i virkelig mange tråde på en gang, men mellem mine universitetsopgaver og at spille spil (for at chille), så er der ikke meget tid til at sidde og fordybe sig med de tråde jeg har. Så... det er vel ikke så stor overraskelse, at der kan være lange svartider (som der sådan set har været den sidste måned xD). 

Jeg er naturligvis stadig at finde i chatten, og til tider at starte nye tråde <3... kan også være at der kom en svar bombe nu og da, men lover intet <3

Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1