Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 30.03.2011 19:27
Hun havde i et øjeblik glem alt anden omkring hende og kigger på ham med er hurtigt og fast ryk i hovdet da han taler til hende. Hun basker ekstra hårdt med vingerne og får dem til at bære hende op og stå på jorden. Stadig uden tøj på, står hun nu og kigger fast på Falco, men sænker så blikket ned over sig selv og på hendes fingre. Selv hendes fingrenegle er vokset sig lange, sorte og meget skarbe. Hun kigger over på ham igen med der is blå øjne.
"Jeg er okay." Siger hun så. Hun lyder heller ikk som sig selv længere. Hun lyder mere voksen, men hun har stadig en smuk stemme. Hun undre sig lidt over hendes pludselige forvandling, men ser nu oss gode til i forvandlingen. Hun kigger hen på tøjet som hun smed tidligere og flyver der over. Tager tøjet på, men må sætte det anderledes end før pga. hendes vinger og hun må lave hul til halen. Her opdager hun at hun er vokset nogle cm. og oss at hendes bryster er vokset.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.03.2011 19:33
falco smiler lidt hun var blevet en form for våben nu, og det vil være godt når ha en dag skulle kæmpe hans kamp imod varulvene, men det vidste hun ikke endnu men det skulle han nok sige når tiden var inde.
han ser kort på hendes nøgne krop og smiler inden hun tog sit tøj på.
" du behøver ikke at tag dit tøj på igen " smilte han skummelt men mente det. ((* = tanke ))
* gad vide hvor vild hun nu er blivet * tænker han og slikker sig om munden.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 30.03.2011 19:48
Uden at vide hvordan og hvorfor, dukker der plugseligt en pisk op i hånden på hende, med pigge i enden. Hun vender sig rundt og svinger den hurtigt og kraftigt mod ham, hvis den rammer, vil den efterlade et kødsår. Hun måber lidt og hvad hun gjorde og føler sig mere og mere overbevist om at denne skikkelse og dette våben måtte være Saint's, men om der er andre forandringer ved hun ikk endnu. Men hun kan ikk lade være med at smile over at hun reagerede lige med det samme. "Hør her Falco." Siger hun nedladende og går roligt over mod ham. "Du har måske del i min forvandling, men jeg er ikk din slave eller gotte pige, er du med?" Pisken forsvinder i hendes hånd igen og hun stopper og og kigger fast på ham, med de is blå øjne, som nærmest bore sig ind i sjælen på ham.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 30.03.2011 19:56
ide et piskeslag har retning imod ham dukker han sig blot og ser så på hende med et smil " husk altid et skridt foran dig " han ser på hende da hun kommer hen til ham for at få en ting på plads.
" tsk husk det var mig der forvandlet dig og husk jeg vil hurtigt kunne tag det hele fra dig igen " falco vidste at han havde en fordel ved at det var ham der havde forvandlet hende, det gjord at han også hurtigt kunne gør livet surt for hende. " men hvis du er så uhh så åhh sej så slå mig ihjel, du for 30 min men hvis du ikke kan så er du min, hvad siger du til det?."
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 30.03.2011 20:10
"Måske har du givet mig noget af hvad jeg er nu, men ikk det hele og derfor har jeg stadig selv noget at kunne sige" Hun lagde armene om nakken på ham. "Jamen Falco da, hvorfor skulle jeg slå dig ihjel og recikere at miste denne gave du har givet mig." Hun kysser ham kort på munden og slipper ham så igen, mens hun vender ryggen til ham og går lidt væk fra ham. "Men du burde skamme dig Falco. Jeg troede at du var en klog dreng. Sig mig engang, har du slet ikk tænkt på hvad vi kan udrette sammen, istedet for at du kan få et helvedes besvær med mig?" Hun vender sig mod ham igen og smiler skummelt, men på en fræk måde. Han burde være klar over at hun nok skulle stå ved hans side, for hans død betyder hendes undergang. Men han burde oss være klar over at hun ikk lader sig behandle som en gemen slave og nægter at tage imod ordre fra nogen som helst. Og der vil ikk være nogen tvivl om at hun kunne slå ham i en fair kamp, så snart at hendes styrke og evner har afsløret sig for hende. "Nå?" Hun forventer et svar om sammenarbejde og rejser sig (Flyver/svæver) en til to meter fra jorden.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 31.03.2011 11:09
Falco lytter blot til hendes ord og da hun kysser ham på munden ser han blot på hende " tja måske har du ret i nogle af de ting du siger, men du skal vide du skylder mig en tjeneste fordi jeg reddede dit liv, så du står i gæld til mig indtil at du har indfriet den." falco var bestemt i hans stemme og udenset hvad så vil han have ret.
han beundre hendes nye former " men ja du burde slå dig sammen med mig, problemet er bare at du vil ikke kunne tag imod ordre fra mig. " smiler han lidt til hende imens hans blik er betragtene på hende
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 31.03.2011 14:06
Hun ryster bare på hovdet af ham. "Du har måske en del af æren i hvad jeg er nu, men ikk nok til at tro at du er verdenens hærsker." Hun er ikk selv klar over hvor stærk hun er blevet, men hun ved at hun må være stærkere end ham, pga. de to enormt stærke racer hun er en blanding af. Hun kigger lidt på sine hænder og tænker over hvor stærk hun egentligt er blevet. Hendes hænder begynder at få et svagt sort skær, men forsvinder igen. Hun genkænder evnen fra en anden, men hvem kan hun ikk huske. Hun kigger hen på Falco og smiler skævt. "Jeg kan ikk se nogen problemer her." Hun lander liger foran ham og kigger ham lige ind i øjnene. "Du må bare finde dig i, at vi er lige stillet. Og hvad angår min gæld, den betaler jeg allerede ved at stå ved din side." Hendes øjne gløder rødt et kort øjeblik og bliver så den kolde blå farve igen. Hun står bare og kigger ham ind i øjnene uden at tænke over noget spicelt. Det eneste som krydser hendes tanker er, hvad hun er i stand til og hvad hun kan udholde. Saint var enormt stærk i min krop, gade vide hvor stærk jeg så er i hendes?

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 31.03.2011 16:37
Falco smiler blot inden han ser ligeglad på hende " jeg bestemmer hvornår din gæld er betalt forstået " siger han truende " selvom du er blivet forvandlet og muligvis er stærker så skal du ikke tro du kan vinde en kamp over mig "
falco smiler lidt hvor efter han vender ryggen til hende og går hen og tager hans tøj på.
han ser kort tilbage på satira og smiler lumsk inden han trækker hans kappe over hovedet, han vender sig derefter om med hovedet bukket ned af sådan man ikke kunne se hans ansigt.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 31.03.2011 16:57
Hun griner bare nedladende af ham og går hen mod porten ind til Cassa's palæ. Hun rør ikk ved hegnet, men står bare og kigger op på den enormt smukke bygning.
"Hvis du nu ikk var så dumdristig med dine valg Falco, så kunne det være os en dag." Hun vender sig hurtigt mod ham. "Men nej, det eneste du tænker på er at få dig en slave tøs, glem det Falco. Hvis du vil have dig sådan en, må du finde en som ikk kan gøre modstand. Mig får du ikk til at gøre dine små gerninger!" Hun er så småt ved at være irritabel over at han tror han er gudernes konge.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 31.03.2011 17:04
han røster på hovedet af hende " tsk du som tror du har styre på det hele tsk, det vil aldrig gå mellem os " smilte han hvor efter han satte sig på en stem stadig med hætten trukket godt over hovedet, " nåh hvad er dit nye navn så nu ? " falco løftetede hovedet kort og så på hende. det eneste der ikke måtte ske var at denne demonvampyr blev blød i knæene for det vil gør hende til et let bytte " nåh så du vil ikke slå mig ihjel, men hvad vil du så mig?, for så længe jeg lever vil jeg altid være lige over dig, " han smilte lidt
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 31.03.2011 17:20
Hun kigger nærmest overrasket på ham, da han får det til at virke som om at hun snakker om forhold og bryder så ud i grin. "Jeg er da udemærket godt klar over at det ikk vil gå mellem os to." Da han nævner noget med et nyt navn, bliver hun helt forvirret, hvorfor skulle hun finde et nyt navn? Hun ligger hovdet lidt på skrå og smiler så kort over hans kommentar om at hun ikk vil slå ham ihjel. "Jeg er ligeglad med og du så vil bedække mig hver eneste nat, du vil stadig ikk få dig en slaveinde i mig. Den enste måde du ikk vil få problemer, er hvis du betragter os lige stillet." Hun går stille hen mod ham, mens hun basker med vingerne.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 31.03.2011 17:43
falco smiler lidt han kunne godt se det lød lidt forkert det han lige havde sagt, men på den anden side. han kigger på hende " udenset hvad vil jeg aldrig kunne se dig lige stillet med mig, for mig vil du altid ligge lige under mig "
hans blik var koldt som altid, det var lige før han bedre kunne lide hende som hjælpeløse satira.
han smilte lidt da tanken kom, men smilet forsvandt da hun bevægede sig tætter på ham, han kunne jo aldrig vide hvad hun kunne finde på eller jo vidste han næsten lige inden det skete.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 31.03.2011 17:55
Hun trækker på skulderne. "Ærgeligt for dig." Hun for ham til at lyde dum. Med store vingefang hæver sig fra jorden. Hendes øjne gløder igen rød i et øjeblik og bliver så normale igen. "Som jeg har sagt før Falco, du er kedelig at lege med" Hun både lyder og ser skuffet ud. Den kraftige vind fra hendes vingetag, for snavs og skidt til at flyve rundt i luften. Satira er imponeret og ved med det samme at hun kan kombinere sine evner med denne færdighed.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 31.03.2011 18:02
" jamen dog det er jeg virkelig ked af, men har lige spist " smilte han lidt og mærkede godt hvordan vinden blæsete frem og tilbage på grund af hendes vinger. " jeg synes du skal begynde at tænke på at skade de personer som har gjord dig ondt ?, hvad siger du til det? " han smilte lidt han vidste at der var nogen der havde såret hende for det kunne han mærke i det blod han fik fra hende, men han havde ikke tænkt over det før nu
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 31.03.2011 18:12
Hun daler langsomt til jorden med et tomt blik, hun har ikk kunne huske den del af hendes tidligere, men nu passerede minderne hende et efter et. Hendes øjne blev mere og mere røde, i takt med at hendes aura bliver større og større. Hun kigger ned i jorden og ser fjern, men agrasiv ud. Hun knytter fast den ene hånd, så med det samme laver en sort flamme rundt om hånden på hende. Hun er endt i en form fra trance af rasseri og står næsten og savler over lysten af deres blod mod hendes læber.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 31.03.2011 18:18
falco smiler lidt han vidste nu hvordan han skulle ramme hende og hvad han skulle ramme hende med " nå men hvad venter du på slip dig selv løs " han satte sig afslappet tilbage og betragtede hende, bare for at se hvad hun til sidst vil ende med at gør.
falco håbede dog ikke der ville ske noget med ham men det tog han som det kom hvis det var
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 31.03.2011 18:28
Hun hvæser pludseligt af ham og hæver sig op i luften. "Du tror du er snedig, din slange" Hun er blevet resende pga. alle de dårlige minder hun lige har fået kastet i hovdet og så fordi at det første hun husker er at Falco pinte hende kort før at han gjorde hende til vampyr. "Sig mig engang Falco. Hvad var din plan så når det gik op for dig, at du ikk kunne styre mig? At slå mig ihjel igen?" Hvæser hun af ham. Denne gang basker hun med vilje hårdt med vingerne og får derfor nogle lidt større ting til at svæve hurtigt rundt i luften. Hvis han kunne mærke hendes aura tidligere, vil han helt sikkert kunne mærke den brændene varme nu.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.04.2011 15:49
falco sad stille og roligt lændede tilbage, og ser på hende og smiler " det som jeg havde tænkt mig..hmm ja eller nej ved det egenligt ikke endnu jeg tager det lidt som det kommer " falco vidste at en hver ond persons kræft drives af had eller andre følser som man har oplevet og denne satira havde oplevet noget der vækkede stærke følser i hende, det var han sikker på, selvom hun var rasende var falco helt nede på jorden og så blot på hende uden rigtig at fortag sig noget endenu.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 01.04.2011 15:57
Hun flyver hurtigt ned til ham, tager fat om halsen på ham og tvinger ham op af en væg. "Uanset hvad din plan er, så kommer det ikk til at lykkedes for dig. Du kan ikk manipolere med mig." Hun banker ham tilbage mod muren og går lidt væk fra ham og griner så. "Jeg kan egentligt takke dig for at gøre mig så meget stærkere. Er skæbnen ikk en underlig ting." Hun falder hurtigt ned igen og lader sig ikk i øjeblikket berøre af Falco's hypnotiserende ord.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 01.04.2011 16:07
ide hun tager fat i ham og støder ham op af muren ser han blot på hende og smiler " udenset hvad du gør vil jeg altid være der, udenset hvem du vil møde vil jeg vide hvad du har gjord, jeg vil altid vide hvor du, så ja muligvis er det min skyld det hele." han løsner hendes greb om ham ide hun falder ned.
han rette kort på tøjet og ser så på hende med et smil på læben " nåh har du så fundet ud af din plan nu "

(( Achillius kommer roligt gående han ser lidt på satira " hej med dig savnede mig?" ))
Aprilsnar
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat