Træningssted nr. 3

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 26.02.2011 19:41
Den kutteklædte gav et let hvæs.

"Tåber! I gør skade på hinanden i stedet for at sikre jer det bedst mulige! Husk jeres forbistrede opgave! Kan den være så svær for jer? Så må i så sandelig trænge til sådan en omgang træning! Hvis jeg havde stået for den helt og aldeles, havde jeg tvunget jer alle ned på fire og startet med et los af armbøjnings-fordeling! TIL ALLE!" Stemmen var hård, yderst hæs, og lød som noget der kunne komme helt nede fra undergrunden af. Han vippede hovedet op og et par hvide lysende øjne lyste inde fra mørket som hætten i kappen fremkaldte.

"Kravenoh!!!!" Den kutteklædte hvæsede. Han vidste udmærket godt hvad Kravenoh havde fået besked på, og indtil videre havde han ikke set nogen tegn på noget som helst.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 26.02.2011 20:10
Lestat så hidsigt mod den kutteklædte mand. *hvad pokker snakker han om?* tænkte han et øjeblik.
Den ulv Will havde fast i var ikke andet end en klon, da han stak den, forsvandt den blot, som havde det været luft.
De sidste to kloner forsvandt samtidig med den første. Lestat ændrede retning og forlod kampen.
Han skiftede igen form til halv uvl halv menneske, og bevægede sig udenfor kamp området. Nu var han sådan set lidt ligeglad med de andre, han ville have en snak med den kutteklædte mand. Det var tydeligt at se, at han ikke længere havde fuld kontrol over hans temperament. Hans arme og hænder skiftede form, de var nu ikke længere et menneskes.
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 26.02.2011 20:16
Ompries kunne mærke at han blevet stukket i armen af kniven. Han skulle lige til at tage fat i kravenoh's arm da han hørte stemmen. "jeg har ikke gjort en skid!" Sagde han vredt og rejste sig op. Han vendte sig imod Kravenoh og kiggede meget vredt på ham. "Legen stopper her! Der er ingen tvivl om at alle ved hvad ulempen er ved mig, men fordelen ved mig er der ingen af jer der kender. Bortset fra mig, jeg er den eneste der ved det. Fordelen ved den varulv er at han kan lave kloner. Så langt er jeg kommet. Så nu stopper festen før alvor! Dig du kommer bare brassende uden videre, så hvad syv sytten er det du vil her. Kommer du bare for at genere eller er du her på opgave?!" gabs stemme var hård og kold. Han var pisset godt af. Ikke nok med at han var blevet bidt godt og grundigt i armen og nu var han også blevet skårret! Han blødte og det gjorde ondt, men det var han stadig helt lige glad med!

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 20:22
da den stemmen kom i det fjerne retter kravenoh sig op og ser op " tsk..jeg ved det " han vender blikket på ompries " og du snak aldrig til mig på den måde du aner ikke hvem jeg er og hvad jeg er i stand til, men det vil du finde ud af tro mig det vil du finde ud af " han ser kort på hans skader " tsk og de rifter der det er ingen ting " han træder lidt væk fra ompries og ser så op på de hvide øjne

Wreriquiel Rhûn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 180 cm

Anori 26.02.2011 21:22
Will så lidt på den kutteklædte person. Egentlig havde han som tingene stod nu, bare fået besked på at holde sig i sidelinjen. Han så roligt på de andre så istedet. Det gav aligevel et ret god indtryk. Somewhat.
//Profil
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 26.02.2011 21:35
De lysende øjne slog over på Kravenoh.

"Hvad venter du så på? Stemmen var halv-snerrende. Han vendte blikket mod Lestat der kom over mod ham, og derefter blikket på Will og dernæst Ompries der havde fået sig et sår. Han vendte blikket tilbage på Will som ikke havde været med i kampen endnu, da de andre kæmpende ikke havde fundet ordentlig ud af det hele. Han måtte dermed få det til at skride frem.

"Kravenoh! Find dig den makker, som dine evner ville passe med på et hold! Ligesom du har fået besked på! Dog skal Will være på din modstanders hold." Lød det strengt. En ordentlig vind skød mod Ompries og hvirvlede i ring omkring såret på armen. Da den stoppede med at hvirvle, kunne man se at såret var healet. Vinden fløj direkte tilbage til skikkelsen og op i ærmet på ham.
Dette var tydeligvis et tegn på, at der skulle være noget "forfra" i det hele.
//Nova \\

Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 26.02.2011 21:40
Ompries kiggede på Kravenoh og himlede med øjne. "Jeg snakker til folk lige som jeg vil, og det kan du ikke tage fra mig!" sagde han hårdt og koldt. Han løftede armen og skulle lige til at så på Kravenoh da hans arm blev helet af noget han ikke vidste hvor kom fra. Dog tog han armen ned da han hørte stemmen. "Ja bare pil af med dig" mumlede han stille og knyttede kniven han havde i hånden.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 21:51
kravenoh ser rundt på alle mand og et lille smil ses på hans læber " jeg vælger dig knægt " siger han og peger over på ompries med et lille smil på læben hvor efter han træder lidt væk fra dem alle.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 26.02.2011 22:07
Lestat, som havde mistet kontrollen over sin 'forbandelse' gik med stor hast mod den kutteklædte mand, da han var tæt nok på sprang han ud mod han i et angrebs forsøg.
Inden i Lestat's sind, var der en heftig kamp om hvem der skulle have magten, uhyret eller mennesket. indtil for lidt siden, var det mennesket der havde magten, nu var det uhyret. Lestat kunne ikke gøre andet end at se på, med udsyn fra første række.

Wreriquiel Rhûn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 180 cm

Anori 26.02.2011 22:25
Det ville så betyde at varulven var med ham.
Will stoppede ham dog ikke da han løb mod den kutteklædte, men gik istedet selv derhen for at kunne tale med varulven når nu der kom fornuft til ham. Han skævede mod denne Kravenoh og Ompries.

Han havde vidst heldet på sin side.
//Profil
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 26.02.2011 22:45
Ompries kiggede på Kravenoh og holdte blikket stift. "Vælger mig til hvad? Jeg skal ikke vælges til noget som helst hvis jeg ikke aner til hvad!" sagde han i et hårdt tonefald. Han hade noget så grusomt at arbejde samme med andre men det blev han jo nød til. Det var beskeden jo fra Samson, og han ville ALDRIG sige ham imod på nogle måder.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 22:49
kravenoh smiler lidt selvom han nok heller bare vil have arbejdet selv " du og jeg skal danne et par " siger han til ompries " om du kan lide det eller aj " han vender blikkt over på will, *hmm* tænkte han, hvor efter han ser over på varulven som går helt amok, han ryster blot på hovedet " hey du ulvemand" råber han " stop det der " siger han afventene
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 26.02.2011 22:55
Den kutteklædte har skam sit fokus på Lestat.

"Stop det!" Hans tone var kold, som om at dette blot var spild af kræfter, hvilket det også var.
En minitornado bliver dannet og vinden fra den er rettet mod Lestat for at give ham en tur, og derefter blive kastet nogen meter væk.

De hvide øjne forsvandt under hætten da han tippede hovedet let nedad igen, men kunne stadig se ud under hættens kant.

((Ja, jeg spiller powerplay på NPC'erne, da det er træning.))
//Nova \\

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 26.02.2011 23:04
Da Lestat lander efter en flyve tur, kommer han nogenlunde til sig selv igen, men er skuffet over sig selv, da han mistede kontrollen.
Lestat rejser sig roligt op, som intet var sket og går hen til Will. "Det må betyde at vi skal samarbejde." sagde han roligt og så derefter på Ompries og Kravanoh. Han lo lidt, sagde derefter stille til Will. Jeg ved ikke hvor meget du har opdaget, men knægten har nogle mentale kræfter, man ikke skal undervurdere. derimod, kan han, han peger mod Kravanoh, noget med skygge og noget med kloner. Hans stemme var rolig og betænksom, men fattet. Nu var han klar til leg. Han står roligt med et smil på læben og venter på at der måske ville ske noget.
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 26.02.2011 23:13
Ompries kiggede på Kravenoh oh trak lidt på skuldrende. "Aha" sagde han blot kort og kiggede om imod Will og Lestat. "Hvad gør vi nu, den eneste styrke jeg har er mine øjne, og denne kniv kvis jeg ikke kaster den igne." sagde han og holdte blikket stadig over på Will og Lestat. "Den eneste fordel den varulv har er sine kloner det er alt." sagde han blot stille og kiggeede på kravenoh.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.02.2011 23:19
kravenoh lytter til ordrene fra lestat og smil kommer frem på hans læber, han vender dog blikket på ompries " bare rolig udenset hvad der sker skal du ikke tænke på knive det har jeg nok af til dig, og angående ham ulvemanden så ja han kan lave kloner, det er en god ting hvis man også har noget andet at kompinere det med som jeg har " smiler han lidt og afventer lidt det hele roligt

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 26.02.2011 23:29
Han så roligt på de andre omkring ham. Hvis du tager knægten så tager jeg Kravanoh. sagde han til Will.
Lestat sætter i bevægelser, mens han skifter til hel ulv, og laver 3 kloner.
Han løber stille mod Kravanoh, mens ulvene spreder sig.

Wreriquiel Rhûn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 270 år

Højde / 180 cm

Anori 26.02.2011 23:50
Will skar let en flænge i hans hånd, og blodet lod han joine den anden klinge så det ville blive stærkere. "Jeg tror omvendt ville ha' været det bedste." Var hans eneste kommentar, før han bevægede sig mod Ompries med let rynket pande.

"Har du et våben, knægt?" Spurgte han så, med interesse, da han så lidt på makkerparret foran ham, og begyndte at gå rundt om siden på Ompries.
//Profil
Ompries

Ompries

Omvandrende

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 26.02.2011 23:56
Ompries kiggede lidt på Kravenoh og lavede et lidt skummelt smil. Han vendte sig mod Will da han begyndte at snakke til ham. Han lagde den lille kniv i lommen. "Jeg har alt det jeg skal bruge lige her." sagde han meget voksent og kiggede Will direkte ind i øjne. Da Ompries øjne er meget fangende ville det være meget svært at slippe væk fra hans blik, og ikke mindst hans mentale evne. Godt nok var han fysisk stærk og god smidighed så han ville ikke have det sværeste ved at misse Will's angreb, eller ihvertfald de fleste.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 27.02.2011 00:02
kravenoh ser roligt på de 3 kloner som bliver dannet og som er på vej imod ham, han smiler lidt hovr efter han selv danner 3 kloner og hvor efter lidt forsvinder i en røgsky og dukker op bag lestat med 5 knive kastet 2 imod den rigtige lestat ryg og de 3 andre imod hans kloner.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat