"Mhm" mumlede hun og lænede sig op ad en af de fire søjler på sengen, som holdt det store hvide klæde, som udformede himmelsengen, mens hun trak knæene op til brystet.
"Hvad havde du regnet med Lorgath? Jeg sidder dag ind og dag ud på herregården, jeg kan ikke gå nogle steder for enten kan jeg ikke kontrollere min sult ellers er der nok en eller anden jæger der skal få ram på mig!" den bløde stemme dirrede let grundet hun var så oprevet over hele situationen. Stift stirrede hun ned i de hvide klæder hun nu engang var iført, hans blik var så hårdt og skuffet at det ikke var til at holde ud at se på.
"Hvordan skulle jeg kunne tro andet om Nadia? Hun er på min alder! Men du kan sikkert ikke engang huske hvordan det er at være ny vampyr mere, men jeg kan fortælle dig at det ikke er let!" Fortsatte hun så, mens hendes øjne antog det blanke skær de fik lige inden en blodig tåre skulle til at trille, dette tillod hun dog ikke, der måtte være grænser.
Hurtigt rettede hun på en af de tynde stropper på kjolen som lod hendes skuldre være bare, en handling for at forhindre hendes følelser i at løbe løbsk, hvis han troede at dét at lave en ny vampyr var en dans på roser, og havde han ikke i sinde selv at arbejde for at få det til at fungere kunne han vel lige så godt hamre en pæl igennem hjertet på hende med det samme, hun havde selv nogle problemer hun skulle arbejde med, men hun kunne ikke gøre det hele alene.