Den store sten

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.03.2010 21:41
Hun ser op på ham, mens hun bliver stående.
"Vi har ikke haft nogle gode minder, det hele har været en fejl" sagde hun trist, og så derefter ned i jorden.
Hendes øre ligger sig helt ned.
"Så det må jace med glæde gerne ødelægge" Sagde hun roligt, og så op på ham.
Hendes øjne blev triste, mens hun betragtede ham

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.03.2010 21:51
Han smiler stadig, men det smil bliver en lille smule mere anspændt.
"Vi har haft mange gode minder, du prøver bare at glemme dem, fordi Jace har hjernevasket dig," kommer det stille fra ham.
"Kom nu, skat. Stol på mig," smiler han svagt, før han tager sin ene hånd, og lægger den hen over hendes skulder, hvor han bed hende. Han lader hånden kører forsigtigt ned af hendes skulder, og bidemærkerne forsvinder langsomt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.03.2010 21:54
Hun ser væk.
"Det kan jeg ikke mere.. hver gang du siger jeg skal stole på dig, svigter du mig.." kommer det trist fra hende.
Hun ser på sin skulder, da hendes sår langsomt forsvinder, og ser derefter ned "tak" kommer det forsigtigt fra hende.
Hun ser op på ham. "så hvorfor skulle det være anderledes nu?" Hun begynder langsomt at græde, og hendes tårer er blod

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.03.2010 22:04
Han betragter hende bare, mens hun snakker.
"Det var så lidt," siger han lavt. Han ser hende i øjnene.
"Fordi jeg har ændret mig. Jeg ville aldrig have healet dig før i tiden. Stol på mig, Anzu,".
Han kysser hende forsigtigt på kinden(?), før han forsigtigt tører hendes blodtårer væk med tommelfingeren.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.03.2010 22:11
hun ved ikke hvad hun skal sige, og tænker over om hun skal eller lade være.
"Okay.." kommer det forsigtigt fra hende.
Hun lukker bange øjnene, da hans hoved nærmer sig hendes, da hun frygter han vil bide hende.
Hun ser op på ham, da han kysser hende, og mærker hans finger tørre sine tårer væk.
Anzu tager forsigtigt fast om hans hånd med begge sine, mens hun ser ned på hans hånd.
"jeg stoler på dig.." hvisker hun stille.
Hun skal til at kysse ham, men stopper inden hendes læber rammmer hans. Hun ser ned i jorden igen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.03.2010 22:24
Han smiler svagt og ser ned på hendes hænder, da hun holder om hans ene. Så ser han på hende igen.
Han lukker langsomt øjnene, lige da hun skal til at kysse ham, men åbner dem så igen.
Så tager han roligt fat om hendes hage med to fingre og løfter forsigtigt hendes hoved op, så hun ser på ham(?), dog holder han stadig fat om hendes hænder med den anden hånd. Derefter kysser han hende blidt på munden(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.03.2010 22:29
Hun ser op på ham, da han løfter hendes hoved op.
Hun lukker øjnene, da han kysser hende. Anzu flytter langsomt hovedet, og ser ned igen.
"Men Jace er jeg forlovet med.. Du har aldrig været sød ved mig, Jace forguder mig, så hvorfor skulle jeg ikke være hos ham?" spørger hun forsigtigt.
"Du.. Du har aldrig ville mig noget godt.. du ville bare have en genstand at more dig med.. Så hvorfor skulle det være anderledes?" Hun piver meget

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.03.2010 22:38
Han tager hendes højre hånd med begge sine, og tager langsomt hendes ring af, bare for at se hvordan hun regere til at starte med.
"Glem ham. Jeg elsker dig. Det har jeg altid gjort. Tænk på hvor mange gange jeg er blevet tortureret af Jace, men stadig er kommet tilbage... For din skyld. Jeg elsker dig," siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.03.2010 22:41
hun ser på ringen han står med, og flår den ud af hånden på ham.
"Du elsker mig ikke, det eneste du vil er at mishandle mig.. Du har aldrig gjort andet!" Hun viser ham en del ar han har lavet.
"Du sagde du ville slå mig ihjel næste gang du så mig, så gør det dog.." Piver hun trist,og ser trist ned.
Hun taber Haurus ring, som hun havde i en snor om halsen, så den lander i græsset.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.03.2010 22:46
Han ser kort væk.
"Undskyld. Undskyld for alt jeg har gjort mod dig. Jeg ... gjorde det nok for at få opmærksomhed," siger han lavt, mens han er ved at ørle over hvad han siger.
"Jeg vil ikke slå dig ihjel. Jeg elsker dig. Det gør jeg virkelig," mumler han. Han følger hurtigt ringen med øjnene, før han samler den op. Snoren den hang i, hænger stadig i ringen, den er bare knækket.
Han lægger så snoren med ringen om halsen på hende igen, og binder enderne sammen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.03.2010 22:51
hun ser op på ham, da han giver hende ringen på igen, og er overrasket over han ikke sætter den på hendes finger.
"Hvorfor skammer du dig så sådan over at være blevet gift med mig, hvis du alligevel ikke vil have nogen skal vide det?"
Anzu ser op på ham. "jeg giver dig en sidste chance, selvom jeg ikke kan lide at gøre det" kommer det stille fra hende.
"selvom jeg helt sikkert kommer til at fortyde det senere" tænker hun stille, og tager forsigtigt sin hånd op til hans kind, så hun blidt nusser den

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.03.2010 23:02
Han ser mod jorden.
"Jeg skammer mig ikke. Jeg elsker at være gift med dig, men.. Jeg har et ry at beskytte. Hvis folk finder ud af jeg er gift, og faktisk holder af nogle, bliver mit liv ødelagt, og folk vil ikke længere have respekt for mig," siger han kort. Han ser hurtigt på hende igen.
"Virkelig?" spørger han lettere overrasket. Han bider sig let i læben, da han hører hendes tanke.
"Jeg lover dig, du kommer ikke til at fortryde det," siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.03.2010 23:12
"Det forstår jeg godt, men det såre også mig, at du ikke vil kendes ved mig udover jeg er din.. Ja du ved.." Siger hun trist.
"hvis du virkelig elsker mig så højt, så bevis det, for Jace er ikke bange for at fortælle folk jeg er hans pige, og elsker mig, men du stadig skrækslagen for ham" Hun fryder sig lidt, da hun ved, at Jace altid vil være hos hende.
"skal vi så tage hjem til dig? eller hvad gør vi, for det begynder at blive koldt" Hun ryster lidt at kulde, og prøver at putte sig ind til ham, for at få varmen

//FRYS

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 22.03.2010 12:59
"Der er vel egentlig ikke ret mange der ved at jeg er sammen med dig. Kun dem fra din familie, og de prøver ihærdigt at stoppe vores forhold," siger han kort. Han sukker kort.
"Hvordan vil du have at jeg skal bevise det? Ved at fortælle alle at jeg er sammen med dig, og jeg er stolt af det?" spørger han kort og hæver det ene øjenbryn. Han ryster kort let på hovedet.
"Vi tager hjem til mig. Kom," kommer det hurtigt fra ham. Han tager hendes hånd og begynder at gå derfra med hende, og kort efter er de væk.

/Out. Skriver i hans hytte :D

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 22.03.2010 13:02
Hun ser op på ham, men ser så ned i jorden.
"gid jeg aldrig var blevet til, så ville alle være lykkelige.." Tænker hun stille, og lader Hauru tage hende i hånden og gå væk med hende.
Hun ryster af kulde, og har halen mellem benene

/OUT

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1