Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 06.04.2009 01:50
Hun føler sig fanget, som en hjort i en bils profektører (jeg elsker det udtryk) og rører sig ikke ud af stedet, heller ikke, da Shak lægger hende på puderne. hendes blik er fæsnet på døren, der nu med en knirken går op. Ind kommer to vagtmænd, ikke de skarpeste skeer i skuffen. Småfede, lavstammede mænd, der er begyndt at tabe håret. Trods deres uhumskhed, og det faktum at de er MEGET lidt skræmmende, dukker hun sig ned, bag ved shak.
"Der kom nogle lyde fra denne her etage. nogle høje råb" snøvler den fedeste af vagterne. "Kender du noget til det?" Vagterne tager sig ikke af den stilling som de to personer er i, og de ser afventende på Shak, idet han er beboer af værelset. Den ene klør sig i sit tynde hår, og ser sig omkring i værelset, mens han mumler noget om frokost. Den anden er mere seriøs med sit job, og begynder at kigge imellem palmerne, efter skjulte råbende personer. Alt imens Yang krymper sig mere og mere...

//frys
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 06.04.2009 02:02
Shak står rankt og ser på de to, mens han småt krydser sine arme.
Som før, står han nøgen og kigger på dem, med et falsk groft udtryk i ansigtet og trædder til side, for at åbentlyst vise Yang, ligge i puderne.
"Jeg morede mig bare, med en slave fra bordellet og min pool. Hvis jeg nu må be' jer om at forlade mit værelse, for noget fred.. så skal jeg nok prøve at være mindre vild.." siger han med et perverst grin, til de to mænd, som havde de kendt hinanden i lang tid.

Yang ligner vel ikke helt sig selv.. hendes tøj er gennemblødt. Hendes hår er kort. Og hun ligger meget foldet sammen; tydeligt at de blev forstyrret.
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 06.04.2009 23:14
Vagterne griner gryntende af shaks lille påpegning, mens Yang blot sender ham et surt blik. Da frokostklokken lyder nedenunder, griner vagterne til hinanden, og spurter ned til deres måltid.
Så snart skridtene fortager sig, og gangen igen ligger stille, rejser Yang sig op med så voldsom en kraft, at det sortner for hendes øjne et kort øjeblik.
"Okay, det var dråben! jeg går nu, og jeg er ligeglad om jeg bliver fanget"
Hun er vred, ubeskriveligt vred. Hvorfor skulle han 'blære' sig over for vagterne på den måde? hendes øjne lyner, da hun får mast sig forbi ham, og tramper hen imod døren...
Mandschaunistiske, perverse svin!
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 07.04.2009 01:32
Shak klør sig lidt, da de to kødbjerge spændte ud, så det buldrede under deres fødder, for hvert skridt, til de forsvandt.
Han blinker over den pludselige vrede fra Yang bag ham, før han vender sig om.
I det øjeblik hun for trukket sig forbi ham, gribber han fat om hendes håndled og trækker hende ind til sig. (?)
"Rooolig nu... Det var den eneste mulighed, for at du kan uforstyrret blive her.. Og de kommer nok ikke tilbage. End ikke hvis du råber som før..." prøver Shak at forklare med en flydende tone bag hvert ord.
"Okay..?" spørg han og venter reaktionen... Endten for han med et knæ... eller også bliver det accepteret. Eller andet?

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 07.04.2009 12:25
hun sender ham et irreterret blik, sådan et blik som en teenager sender sin mor, når hun siger at han/hun skal være hjemme kl 10, og vender sig så imod ham.
"Hør her Shak! Jeg finder mig ikke i, at du ser mig som dit offer, hvilket hele din attitude fortæller mig! Jeg bliver, men kun for at undgå at blive dræbt på vej ud. og nu må du have mig undskyldt, jeg trænger til noget hvile"
hun trækker hånden til sig, hvorefter hun marcherer hen til puderne, og lægger sig med ryggen til ham. En ret uhøflig måde at behandle den, der giver hende logi, men sådan må det være. man har vel sine grænser..

"Jeg rejser snart, og så ser du mig ikke igen.. så du må oppe dig lidt basse!" siger hun ud i luften, men henvendt til Shak...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 08.04.2009 18:41
Shak står bare og lytter til hende, mens hans tanker køre totalt blanke, over hendes 'taknemmelighed'.
Han kommentere ikke på nogen kanter og følger hende i at lægge sig i puderne.
Et suk undslipper og han trækker stort på skulderne, hvorefter han vender sig om.

Et stort plask kommer i det han hopper i vandet igen, men det er ikke det stort splasken af vand.
En lav knækken høres, da Shak forandre sig tilbage til sit sande Jeg, hvor han så bare lader sig synke ned på bunden, for at slappe af i egne tanker.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 11.04.2009 20:05
*spole a little bit*

Stilheden keder efterhånden Yang. Hvor meget hun end prøver, kan hun ikke få sin krop i ro. Især er det smerten i den syge arm, der plager hende.
Jeg burde nok tage på helbredshuset tænker hun, og sætter sig op med et dybt suk. Hun skæver til Shak, dybt nede i poolen, og rejser sig tavst op.
Så er det nu- løb mens du kan! hvis han ikke opdager at du går, kan han ikke slå alarm "Hold nu kæft" vrisser hun til den stadig insisterende stemme i sit hoved, og går hen til kanten af poolen. Hun kan ikke se om Shak sover, så hun læner sig lidt frem. Stadig intet udsyn. Hun læer sig så langt ud hun kan- dvs. lige inden hun mister balancen, og falder ned i det let grumsede vand med et højt plask.
De næste par minutter er et vivar af vand, gisp, arme og ben. Hun mærker hvordan hun rammer noget rundt med foden, sandsynligvis Shaks hoved, og gisper. Hvorfor kludrer hun også i alting? nu er hun gennemblødt og har oven i købet måske også fået givet Shak en mindre hjernerystelse. Og hun kan ikke komme op af vandet, grundet den dårlige arm. Sikke en dag...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 12.04.2009 16:57
Shak lader til at være faldet i søvn. Helt stille og rolig ligger han på bunden, i det han bliver sparket på det groveste, i hans tentaklet fjæs; så han vågner med et chok.
Han holder sig til hovedet og strygger over en massiv bule som han har fået i siden af panden. Han mumler, mens han roligt for sit søvn ud af sine øjne.
Ser så Yang og hæver et øjenbryn. Forsigtigt letter han sig fra bunden, for så at svømme op til Yang, som han gribber fat rundt om(?), mens han lader til nemt at kunne holde begges vægt oven vande.
Han tilter lidt med blikket og grinner lidt skævt, mens han spørg "Hva så? Hvad sker der nu?" spørg han, som om der kun er gået et minut eller noget, selvom der nok er gået en god time eller to. Så meget tålmodighed som har. Hvis muligheden var givet, kunne han ligge på den bund, en hel dag igennem, hvis det ikke var fordi han også skulle spise en gang i mellem.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 12.04.2009 19:50
Hun gisper efter vejret, da hun endelig når hen til kanten af poolen. Da hun så mærker shaks tentakelarme om sit liv, og hans ånde i nakken, har hun det som skal hun til at dø. Det smerter i hendes arm, hun er gennemblødt fra top til tå, og vil egentlig bare hjem. men hvor er det så lige? for tiden strejfer hun jo bare rundt på gaden som en herreløs hund.
Hun mærker tårerne presse sig på, og bider sig i kinden. Ikke være sårbar nu. ikke over for en mand. hun synker en klump i halsen, og svarer ham med let rystende stemme;

"Jeg.. jeg ville bare se om du sov... og så skete det her. undskyld." hun vender sig om, og peger hentydende på hans bule i panden.
Pludselig går en lille prås op for hende; vand er hans territorium, og han havde armene omkring hende i dette øjeblik.
Tag dig sammen. sådan er han ikke. siger en lille stemme i hendes hoved.
Og hvordan ved du så det?! du gav ham en bule for satan! presser en anden stemme på. Yang tager sig til hovedet, og lukker øjnene, forvirret, fortvivlet.

"jeg er ved at blive sindssyg" mumler hun sagte, og sukker...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 13.04.2009 15:53
Shak sukker bare over hendes undskylding, mens han stiller mærker den varme dunken i hovedet, fra den store bule...
Han rykker let i kroppen og løfter så Yang op, til at sidde på kanten.(?)
"Stadig sur over det jeg sagde..? Eller er det noget andet, som går dig på?" spørg han uden videre at tænke på situationen.
Han lader roligt sine arme lægge sig over hendes lår og slapper lidt af med hovedet; oven på. Hans tentakler er dog rimelig rolige, da de ikke er i vandet, men har lagt sig vådt over Yangs ben...
Imens sidder han bare og venter på svar fra hende, med et smil.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 13.04.2009 22:18
Yangs humør stiger en anelse, da hun kommer op af vandet. Men kun en anelse. hun føler sig stadig fortabt, og skrøbelig, som en lille pige, der bliver trøstet fordi hendes dukke er væk. Hun bider sig i læben, indtil en ille dråbe blod pibler frem, og triller ned af hende hage. Hun betrater tavst dens vej ned imod vandet, hvor den breder sig, og blandes med vandet, til man ikke længere kan se det røde.

"Jeg... jeg kan ikke sige det til dig.. beklager Shak, men du er i samsons styre. jeg... kan ikke stole på dig" halvhvisker hun, og lægger hånden om hans nakke. hun tager en dyb indånding, og sænker blikket.
Selvfølgelig vil hun gerne fortælle ham det- hvis ikke der var en gigantisk krig igang inde i hende, ville hun allerede nu havet krænget hele sin sjæl ud. Men fornuften overgår hendes trang til trøst.
Hun bevæger blikket op igen, og møder hans. et trist smil planter sig på hendes læber, alt imens hun forsigtigt nusser ham i nakken. han ser forfærdelig ud som monster, men trodsalt gemmer der sig en venlig personlighed bag det skrækkelige ydre. eller gør der?
Hun ser beklagende på ham, afventende hans reaktion...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 14.04.2009 08:15
Shak for et uroligt blik da han ser hvor meget det går hende på. Aldrig før har han set en kvinde i sådan en følelsesmæssig krise. Det skær nærmest i hjerten på ham, som normalt, ville dunke fordi han var ved at voldtage...
Men der var noget over den måde hun var på. Noget som fik ham til selv at tænke.
Så hendes svar overfor ham, at hun ikke kan fortælle det, trækker hans smil helt væk fra ansigtet.
Hans øjne flakker lidt rundt med hendes, mens han hviler på hendes ben og bliver nusset i nakken, som egentligt ikke virker slimet; selvom man skulle tro det...
Han løfter let hovedet og svømmer så op ved siden af Yang, hvor han trækker sig op på kanten og sætter sig ved siden af hende.
Roligt trækkes hans monster tilbage, så han sidder i sit 'normale' jeg.
Han sukker lidt for sig og prøver småt at trækker en hånd om til at nusse hendes hår, for så at prøve at få hendes hoved til at hvile på hans skulder.(?)

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 15.04.2009 22:00
Yang putter sig ind i hans stærke favn, og begraver ansigtet i hans skulder. Pludselig får følelserne frit løb, og tårerne triller ned af hendes kinder, og ned på hans skulder. Hun nyder følelsen af beskyttelse fra ham, men ryster ganske svagt, da hun hulker i stilhed.

"Undskyld. Undskyldundskyldundskyld" hvisker hun, og knuger ham ind til sig. Hendes sorte hår blander sig med hans glasklare hår, og hun stryger forsigtigt hans kind, da hun løsriver sig fra hans greb igen. hun sidder nu helt tæt på ham, på knæ. Hun sukker lavt, og lader sin raske hånd glide igennem sit hår.

"Shak.. " hun ser bekymret på ham, lidt beskyttende, som en mor, der ikke vil sende sit barn væk. endnu engang bider hun sig i læben. det er hårdt for hende.
"Det betyder meget af mig, at du lytter. Men nogle ting bør ikke siges. Det... er ikke dig jeg ikke stoler på som sådan... det er samson" det sidste mumler hun, før hun forsigtigt rejser sig op, med en hånd hvilende på hans skulder. hun skridter hen til vinduet, og læner sig ud af det, drivende våd, rystende, og trist. og meget sårbar...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 15.04.2009 22:44
Shak prøvede sit bedste til at trøste Yang, selvom det var lidt usselt, da han aldrig har set en kvinde direkte trist.
Han sad bare og holdte om hende, mens hun holdte om ham... Og gav slip når hun gjorder. Lidt spejl agtigt... Undtagen at græde.
Han er ikke klar over om han skal sige noget til hendes ord, så han sidder bare og følger hendes ansigt med blikket, som har tåre trillende, som var det dråber på en istap, over ild. Ligså skrøblig fandt han, Yang... Derfor valgte han ikke at spørge mere til det, da hun nok bare vil blive mere trist eller snare sur.
Det med Samson for han dog ikke hørt tydeligt nok til at forstå, så det flyver gennem ørene...
Mens hun rejser sig op, smager han lidt på hendes ord og ser op igen, mens hun har noget vinduet.
"Jeg tror jeg forstår... Jeg skal nok lade dig være, hvis du ønsker at være lidt alene?" spørg han, for mest at lære, denne nye kvindelige bedrift i dybten.
Han sidder blot, med et nysgerrigt, dog stadig bedrøvet træk i ansigtet, mens Yangs tåre, frit glider ned ad hans hud; hurtigere end på hendes kinder, så 'vand'-skabt er han...

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 16.04.2009 21:19
Yang tørrer med en hurtig bevægelse sine våde kinder af, og snøfter kort. Det er hårdt, men hun må være stærk. både for sin egen, men også for Yins skyld. Hun vender fronten imodShak, og tilter hovedet let, med en lettere forvirret mimik.

"Nej jeg.. Hvordan kommer jeg væk herfra?" mumler hun, og ømmer sin arm. svømme kan hun bestemt ikke, og båden hun stjal for at komme herhen er nok for længst væk. Landet er fuld af folk med lange fingre, trods alt. hun skæver ud af vinduet, ud over horisonten. Hun vil bare gerne hjem i sikkerhed. Problemet er bare, at hun ikke ved helt præcist hvor det er...

((Undskyld, kort -.-'))
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.04.2009 19:49
Shak for et grin på læben, men gemmer det bag et smil i stedet.
Han basker let med sine ben, i vandet; for at have dem optaget der.
"Tja..." siger han og lader blikket glide, først fra sine vippene ben og så tilbage op på Yang, endnu med sit smil.
"Jeg kan jo tag dig hjem. Men så skylder du mig mere endnu, og må denne gang lade mig føre ordet, uden at blive sur; hvis vi skal have en chance for at slippe forbi vagter.." kommentere han og grinner småt til hende, dog ment som et helt frit tilbud, om frihed.
Han vender blikket ned igen, stirrene på bladene i vandet, som roligt bølger som miniature skibe, på et enormt ocean; sådanne bølger laver han med sin stærke ben.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 19.04.2009 22:19
Yang betragter ham tavs, før hun kigger ned i gulvet og mumler;
"Jeg kan ikke lide at skylde, men jeg må ud herfra. men jeg ejer intet andet end det jeg står og går i? hvad kan jeg have, som kan udbedre din tjeneste?" hun møder hans blik, og hæver et øjenbryn. dybest set kender hun godt svaret, men vil ikke kendes ved det... sådan er han da ikke, han reddede hende! men... kunne det tænkes at han rent faktisk ER sådan?
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 24.04.2009 22:50
Et smil bredder sig om hans læber og han kigger skævt op på hende.
"Tror du ved, hvad jeg ønsker. Men jeg vil gætte på jeg næppe for lov" siger han og stiller sig op fra vandet, hvor han lægger sine arme over kryds og smiler mere normalt nu.
"Men hvad siger du... Skal jeg hjælpe dig fri? Så kan du selv bestemme, hvilken belønning jeg skal have. Alle ord og gørelse fra en kvinde; påvirker min... 'forskning' ..." forklare han og står roligt; ventene på svar.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 28.04.2009 20:05
hun nikker istemmende til hans forslag, og går idt rundt om ham, med et tænksomt og lettere bedømmende blik.

"Hmm.. af en kvindeforker at være er du meget... medgørlig. Men jeg takker ja til din hjælp. Jeg kan ikke gøre så meget med min arm her, men det heler hurtigt, og så snart jeg er rask igen, skal du nok få din belønning" hun blinker til ham, og puster lidt hår væk fra øjnene, hvorefter hun læner sig op af muren. hendes korte, pjuskede hår bliver hvidt af den kalkede mur, men hun tager sig ikke af det, holder kun fokus på shak.

"Så... hvordan havde du tænkt dig at vi skulle komme væk herfra? jeg vil ikke være skyld i, at du får drejet halsen om af samson" siger hun, og de mørke øjne studerer ham intenst. hun ved det er forbudt, ved det er forkert, men alligevel lokkes hun dybt, dybt inde, af hele hans kropssprog. Hun lægger en finger på tindingen, og sukker ganske let. det er et værre dilemma hun er kommet i...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 28.04.2009 22:10
Shak griner lidt og det trækker lidt i hans underliv, over hendes blide sidste ord.
"Hm.. Som sagt, må du ikke blive gal.." starter han med og stiller sig lidt mere komfortabelt. Følger snildt og smidigt Yangs blik rundt om ham og fortsætter så.
"Vi går bare ud. Du bliver nødt til at blive tør først og så klæde dig ud igen, så andre ikke vil kunne genkende dig. Og hvis vagterne kommer, siger jeg bare, at jeg følger dig tilbage til bordelet.. Ikke det store problem" siger han og smiler småt igen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat