Luchious 15.04.2009 22:44
Shak prøvede sit bedste til at trøste Yang, selvom det var lidt usselt, da han aldrig har set en kvinde direkte trist.
Han sad bare og holdte om hende, mens hun holdte om ham... Og gav slip når hun gjorder. Lidt spejl agtigt... Undtagen at græde.
Han er ikke klar over om han skal sige noget til hendes ord, så han sidder bare og følger hendes ansigt med blikket, som har tåre trillende, som var det dråber på en istap, over ild. Ligså skrøblig fandt han, Yang... Derfor valgte han ikke at spørge mere til det, da hun nok bare vil blive mere trist eller snare sur.
Det med Samson for han dog ikke hørt tydeligt nok til at forstå, så det flyver gennem ørene...
Mens hun rejser sig op, smager han lidt på hendes ord og ser op igen, mens hun har noget vinduet.
"Jeg tror jeg forstår... Jeg skal nok lade dig være, hvis du ønsker at være lidt alene?" spørg han, for mest at lære, denne nye kvindelige bedrift i dybten.
Han sidder blot, med et nysgerrigt, dog stadig bedrøvet træk i ansigtet, mens Yangs tåre, frit glider ned ad hans hud; hurtigere end på hendes kinder, så 'vand'-skabt er han...
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt