Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 19.08.2008 18:32
Han slår ham voldsomt væk (?)
,,lad mig så være!!" siger han vredt og hans øjne lyser helt rødt
,,du siger du hader mig! men så kommer du og kysser mig!!" han knurre meget af ham
*Mørkets Krigere*

base: Rainy Day Crap Box (lavet af venus ^^)
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 18:40
Han piver kort. Han falder ned at ligge igen. Han sætter sig så op og ser på Meier.
"Men, Meier!" siger han kort. Han skal lige til at rykke sig tæt på ham igen, men lader så vær' og bliver siddende hvor han er.
"Meier, det var ikke min mening..," siger han lavt.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 18:43
Samson havde stået oppe mod en skrå stenvæg.
Han havde stået og opserveret sine omgivelser, og kunne ikke lade være med at smile et par gange.
Brutus havde han ikke taget med sig i dag, men han kunne altid kalde på tyren hvis det ville være nødvendigt. Den var jo trodsalt mærket.
Samson havde sit hoved rettet ned mod jorden, så det havde været skjult af hans hat.
Han fik et ret stort smil på læben, da han sagde, at Murizz havde kysset ham.

"Han er vel bare liderlig..," Lød Samsons meget dybe stemme, men rettede ikke sit ansigt op. Han kunne alligevel ikke se dem, pga. den skrå stenvæg, men han kunne føle hvor de var, og det var nok for ham.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 19.08.2008 18:43
,,hvad var så meningen? du vil jo alligevel bare væk fra mig" siger han lige glad, men er virkelig trist over han ikke vil have noget med ham at gøre og ser ned på sværdet.
Han sukker og ligger sig ned
*Mørkets Krigere*

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 18:53
Han sidder længe og ser på Meier. Han tager sig kort efter til armen, hvor brandmærket sidder, da det begynder at svide.
"Samson...." Han piver lavt og læner sig en smule forover. Han svarer ikke Meier, da han ikke kan tænke på andet end smerten ligenu.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 18:59
Samson smiler lidt for sig selv, da Murizz udemærket godt vidste at det var ham.

"Skal vi til at få det liderlige dyr kurreret?" spørger Samson, og træder nu et enkelt skridt til siden, og han kommer frem så han er synlig overfor de to andre. Hans hår bølger let omkring ham midt i bevægelsen.
Først nu rettede han sit ansigt op, og så ligefrem med sine meget lyseblå øjne, direkte rettet på Murizz.
Han så på ham et stykke tid, inden han så mod Meier.

"Og hvem har vi så her... Du er vidst gået hen og blive.. mere eller mindre ynkelig forstår jeg?" Han hævede overlegent sine øjenbryn, og lagde sine arme over kors - ligeglad med andres meninger.
//Nova \\

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 19.08.2008 19:03
Han stiller sig mellem Murizz og Samson og ser på ham
,,du huske vel da jeg voldtog dig, Samson, det husker du vel?" spørger han hårdt
,,men en ting siger jeg, Murizz holder du fingrene fra!" han ser advarende på ham.
Han ser på Murizz med sine katte gule øjne og derefter på Samson
*Mørkets Krigere*

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 19:11
Han ser på Samson, da han kommer frem, hvorefter han ser mod Meier. Han rejser sig lidt efter op og går hen bag Meier, dog holder han stadig en hånd på armen.
"Jeg troede ikke du kunne lide mig..," siger han lavt, henvendt til Meier. Han ser så på Samson, med et let skræmt blik.

(Brb. Skal lige ordne noget xD Skynder mig)

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 19:16
Samson så først overrasket på Meier, inden et stort smil kom over hans læber.

"Ahva? HA! Siger du at du har voldtaget MIG til alle og enhver?" Samson begyndte at grine som en vandvittig. Han lukkede halvt sine øjne, men åbnede dem så helt op...

"HA! Har dine kønssygedomme steget dig til hovedet eller hvad? Du husker vidst ikke ret godt..," Samsons øjne lyste af en vis morskab.

"Vi havde blot sex sammen.. der er nu en vis forskel.. men den kender du måske heller ikke til?" Samson hævede let det ene øjenbryn, men havde stadig en trækning på munden, som mindede mest af alt om et smil, der på afstand afslørede morskaben der var inde i ham.
Samson tog nogle skridt, så han bevægede sig i en cirkelformet kreds, rundt om de to.

"Du tror ikke, at jeg kan røre Murizz? Tåbeligt af dig..," Sagde han og rystede på sit hoved. Hans store muskuløse krop, og hans brede skuldre, gav det kropssprog at han tog situationen ganske roligt. Og at han egentlig hyggede sig lidt i dette øjeblik.
//Nova \\

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 19.08.2008 19:24
Han følger ham roligt med øjnene
,,jo, det tror jeg nu godt du kan, men du skal først forbi mig!" siger han rasende.
,,Murizz er min lillebror og ham holder du dine klamme hænder fra! eller vil du bare voldtage en lille svag en igen, som da du voldtog min slave" siger han roligt
,,og nogen rygter siger du er blevet fra og har et svagt hjerte for din datter Chi" siger han hånligt og ser op på ham
*Mørkets Krigere*

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 19:35
Han sukker kort, sætter sig så ned på knæ med et bump og vender blikket mod jorden. Han sidder bare og hører hvad de siger, mens han undgår selv at sige noget.
Han ser så mod Samson, og følger ham med blikket, da han går rundt om dem. Han skæver nogle enkelte gange til Meier.

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 19.08.2008 19:36
(må man deltage?)
"Sometimes darkness can show you the light."
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 19:43
Samson smiler roligt af det Meier siger, om at Samson først skulle forbi ham.

"Lad nu være med at spille så stærk.." Siger han og ryster let på hovedet.

"Jeg behøver ikke engang at skulle forbi dig, eller bare tæt på ham i det hele taget, før jeg rører ham.." Han smilede overlegent, tilfreds med sig selv. Samson skulle lige til at demonstrere, da Meier nu pludselig mindede ham om hans datter Chi.
Hun mindede ham så ufatteligt meget om hans gamle elskerinde, Janesca, men det kunne han jo ikke stå og sige her..

"Jeg har intet tilovers for hende..," brummede han svagt hvæsende.
Hans øjne begyndte kort at glimte af flammer, men han behærskede sig så godt han kunne, for at gøre sig så kold som overhovedet, men det var nu meget anstrengende, da det var lidt svært med Samsons temperament.

((Ethelihn - self. Gerne for mig da (: ))
//Nova \\

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 19.08.2008 19:48
(gerne, skal af alligevel..)

,,jeg har nu hørt om noget andet med hensyn til din datter" siger han så og smiler dumt
,,men smut du hellere hjem til din lille skrøbelige datter" siger han hånligt.
Han ser på Murizz
,,hvis du vil med mig, så hold fast i mig, hvis ikke, så lad være" siger han bare og forsvinder i en sort røgsky

/OUT
*Mørkets Krigere*

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 19:51
(Selvf. Du kommer bare ^^*)

Han sidder lidt og følger med i deres samtale. Han skal lige til at tage fat i Meier, men når det lige nøjagtig ikke. Han vender hurtigt blikket mod Samson og stirre bare på ham. Han siger intet og gør intet. Han tør ikke.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 19:54
Samson ser småvredt efter Meier, men begynder så at grine lidt.

"Sikke gale veje man kan gå, med de kønssygedomme han må lide af..," Han rystede let på hovedet.
Der var stor forskel på voldtægt og så bare sex. Meier kunne åbenbart ikke kende forskel.. De havde begge oplagt til at have sex sammen dengang, men så gad Meier alligevel ikke, og det endte med, at Samson nærmest ville tvinge ham til det, lige indtil at Meier sagde, at han så skulle lede hvis der skulle blive noget, og DET havde Samson selv gået med til.. Og nu så det åbenbart ud som om, at det havde gået galt i byen - tåbeligt.

Samson så mod Murizz, og smilte sit store lumske smil til ham..

((skal lige spise.. brb))
//Nova \\

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 19.08.2008 19:56
(takker ^^)

En smule nysgærrig for, hvad der kunne gemme sig et så mørkt sted som den her hule, er Ethelihn vandret herind fuldt udrustet. Hun forsøger at bevæge sig lydløst, men når metallæggene på hendes støvler ind i mellem støder mod hinanden eller rammer sted, kan man høre dem give eko langt inde i grotten. Hun bryder sig absolut ikke om at være så sårbar. Hun har godt nok sin rustning, men alligevel føler hun sig ikke rigtigt tryk.
Efter lidt tid er hun nået hen til Murizz og Samson, og hun stopper brat op og prøver at holde sig ude af synsvidde, men når hun kan se dem, er det mere end sandsynligt, at de kan se hende.
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.08.2008 20:00
Han sidder længe bare og stirre på Samson, med store skræmte øjne. Han rejser sig så op, men holder fast blikket på Samson. Han går et lille skridt tilbage, da han ser på ham.
".. Hold dig væk fra mig..," siger han lavt. Han ryster svagt i stemmen og opdager ikke Ethelihn, da han er mest optaget af Samson.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.08.2008 20:19
Samson havde mærket nogle bevægelser et sted i denne hule, og de tilhørte åbenbart Ethelihn. Lige så snart hun var tilsyne, havde Samson allerede sit blik på hende. Normalt ville der gå et par sekunder eller noget, men det var lige akkurat på det tidspunkt hun kom frem på, at han øjne hvilede på hende.
Samson smilte roligt, men så så tilbage på Murizz.

"Hold nu op.. det siger du jo hver gang.. Og hvad ender det alligevel med?" Han smiler et grusomt smil, og træder frem mod Murizz, idet han rører ved hans arm.
Dette vil sandsynligvis gøre ondt i hans brændemærke, da Murizz jo ikke just brød sig om Samson selv, og det var Samson åbenbart ganske tilfreds med, såvidt det kunne ses.
//Nova \\

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 34 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 19.08.2008 20:29
Hun smiler grumt, da hun genkender Murizz - næsten lige så grumt som Samson, men kun næsten. Hun føler en utroligt og nærmest ustyrlig trang til at irritere den lille fnatmide af en gnom, der absolut skulle spænde ben for hende på et tidspunkt, hvor hun var igang med noget ekstremt vigtigt - det kan så diskuteres, men sådan husker hun det. Det store problem er bare, at hun har en aftale andetsteds. Selvom Samson har set hende, er hun ikke nervøs for, at han skulle følge efter hende, så hun vender rundt på en femogtyveøre og forsvinder ud ad syne mod hulens udgang.

(Pis også! Synes altid det sker for mig >< Nå, men bliver nødt til at gå igen - ses^^)
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 7