Et gammelt kroget træ, som strækker sig udover sumpen

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.09.2008 15:09
"I lige måde,, sagde Damia venligt til Peyton og havde lidt ondt af hende, at hun skulle gå rundt i sådan et her kedeligt vejr.

Regnen faldt stille. Det var en beroligende lyd at lytte til, når dråberne faldt mod jorden. Man følte sig helt tryllebundet og tom indeni.
"Så De var ude og gå også for du vild, har jeg ret?,, spurgte hun Lucius.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 20.09.2008 15:15
Lucius måtte overgive sig. Hans ben brændte og til sidst satte han sig ned i græsset, med hænderne bag ryggen så han kunne læne sig lidt tilbage. Han mærkede straks hvilken ro det gav i benene.
Han kiggede i retningen af Elisabeth men svarede ikke. Hun var allerede væk, så han vendte øjnene tilbage mod Damia. Han kunne ikke lade hver med at bide fast i måden hun talte til ham. Det var sjælendt folk havde gjort det. Lucius nikkede.
"Uheldig skal man vel være nogen gange"

Call Me Lucius Ruben
What If I Told Your Body To Stop Breathing?
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.09.2008 15:27
Damia lo stille
"Man kan ikke altid være lige heldig, nej,, Det havde hun erfaret på den hårde måde. Dog vidste hun godt, at hendes uheldighed ofte skyldtes hendes flappet mund. Fra nu af burde hun være mere varsom med sit brug af ord. Fast besluttet bed hun sig i læben og nikkede forsigtigt, så Lucius ikke skulle ligge mærke til det.
"Det er lidt køligt her. De har været meget omhyggelig med valget af beklædning,,

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 20.09.2008 15:36
Lucius' mund formede sig til noget der kunne ligne et kort smil. Uheldig kunne i den grad bruges om Lucius. Men han havde lært at leve med at hans liv og barndom ikke have været ligesom alle andres. Han flyttede sin ene hænd for at finde en mere behagelig stilling.
HUn nikkede endnu en gang. Hvis han havde vist at han vilde fare vild, ende op et sted som dette og til sidst side i ly under et værk af natur, fordi det ville begynde at regne, havde han da også valgt noget andet. Det sagde da sig selv.
Lucius rettede sit blik mod hende.
"Hva' med - Dem?" han nåede lige at skifte 'dig' ud med et andet ord.

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.09.2008 15:50
Damia spidsede mund og hendes mimik blev gradvist mere sørgmodigt. Minderne sneg sig ind på hende og slog hende hårdt ned. Hendes brændende ønske om at glemme det hele forduftede.
Hun slog med tungen og rystede stille på hovedet. "Jeg for også vild, da jeg var ude og gå en tur,, løj hun, men prøvede at lyde så overbevisende som muligt, ved også at sende ham et kærligt smil.

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 20.09.2008 15:57
Lucius svarede ikke. Ikke engang ved et af hans kendte nik. Han kiggede ud, og så hvordan regnen slog ned i jorden og sumpen. Det larmede.
Han snøftede, og erkendte da, at han ikke kunne vinde over forkølelsen. "- Og nu er jeg også syg" sukkede han, lukkede øjnene og lagde hovedet bagover. Efter at have siddet stille et stykke tid, løftede han det igen og kiggede på hende. "Det er sgu godt timet det her"

(frys)

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.09.2008 16:04
(Vi kan godt fryse)

Damia rynkede brynene og sagde medfølende til Lucius "Nuuh,,
Han smilte varmt til ham og lagde sig afslappet ned i græsset. Det grønne hår lå spredt ud over jorden og gik nærmest i et med den grønlige farve som græsset. Han havde ret, de var ikke særlige heldige og hun følte sig nu heller ikke heldig. Ligenu følte hun sig mere fanget. Holdt fanget af regnen under et tag af grene og blade. Men idet mindste var hun ikke alene om det. Hun havde selskab.
"Det kunne ikke blive bedre,, siger hun med ironi i stemmen.

//Frys

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 13:28
Hendes medfølelse irriterede ham noget så groft. Han behøves aldeles ikke have medlidenhed fra en kvinde. Men han bed det i sig. HVis det ikke var for hende, stod han gennemblødt ude i regnen. Så foretrak han nu det her.
Han kiggede på hendes grønne hår. Det var en spøjs farve. Godt de ikke delte farve.
Det kvækkede pludselig. Lucius drejede ansigtet mod lyden og så en stor fed tudse tæt på hans fod. Han søgte dens øjenkontakt, mumlede kort noget fuldstændigdigt uforståeligt, og det forventede kræk kom ikke. Det næste heller ikke. Dens ben brød pludselig sammen under den og den lå til sidst død i græsset.

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 13:43
I hvad der havde føltes som en evighed havde hun siddet og iagttaget tudsen, men efterhånden havde hendes smil falmet. Inden hun nåede at opfatte det faldt tudsen om. Hun sad med store øjne og stirrede paf på den livløse frø, som blot for få minutter siden brændte af liv.
Per refleks rejste hun sig lynhurtigt op og gik et par skridt tilbage.
”Hvad var det De gjorde?,, spørger hun forskrækket. For det var da ham? Den tudse kunne da ikke bare falde død om bare lige sådan. Uden nogen som helst grund. Hun havde fæstet sine øjne på Lucius.

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 13:55
(sorry, skulle lige ryde op)

Lucius havde efter mordet på tudsen flyttet blikket ud mod sumpen, med et blik og kropsprog som om intet unormalt var sket.
Han drejede sig mod Damia. Han nød når folk pludselig blev en smule bange for, det han gjorde. Han svarede med en rolig, næsten skræmmende stemme
"Ingenting... Blot.." sætningen døde hen. Hvad kaldte man egentlig det han havde gjort?

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 14:02
Damia hævede et øjenbryn.
"Ingenting?," hun krydsede armene og spidsede mund "Så tudsen kom hoppene hen forbi, så ligeud, og besluttede sig at dø?,, spurgte hun skeptisk. "Det kalder jeg en måde at dø på,, Damia fniste men holdte så en hånd op for munden. Hun kunne ikke hjælpe det, men det lod for fjollet til at være sandt.
"Blot...? Hvad?,, hun ventede tålmodigt på, at Lucius skulle komme med en forklaring der bare gav en smule mening. Det måtte være en evne han besad.

(Det er helt iorden)

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 14:08
Lucius måtte stærkt anstrenge sig, for ikke at bryde ud i latter. Hvor han dog elskede når han vidste noget andre ikke gjorde.
Før han talte flyttede han øjnene mod tudsen. Den lå fuldstændig livløs. Det var næsten synd, at han ikke også kunne bringe liv i den igen. Damia ville nok reagere endnu voldsommere på det.
"Det er svært at forklare" svarede han blot helt roligt

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 14:16
Damia satte sig forsigtigt ned igen, men med en sikker afstand til Lucius. Hun skulle ikke lege med ilden, for det var hun alt for erfaren til at gøre.
Hun holdte armene om hendes ben og lagde hovedet på skrå.
"Prøv?,, spurgte hun forsigtigt "Jeg tror ikke at det er svære end det du gør det til,,

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 14:22
Lucius bemærkede den nye afstand. Et smil bredte sig på hans læber. Dumme kvinde.
Han lagde hovedet på skrå ligesom hende, kiggede hende dybt i øjnene, mumlende det samme uforstående.

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 14:32
Damia så uforstående på hans mund. De formede ord, men han mumlede det, så det var svært for hende at bedømme, om det var ord hun forstod eller om det var fremmed ord.
Hun skulle til at bestorme ham med spørgsmål, for derefter rulle med øjnene og meddele hvor lidt dette gav mening, da hun fik en underlig fornemmelse i maven. Det var svært at sige om det var en ubehagelig eller varm følelse, om det var fordi hun havde kvalme eller blot var sulten, men en ting var sikkert, det var ikke en tryg følelse.
Som om dette ikke var nok, var der også en anden skjult følelse...

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 14:38
Lucius fortsatte blot med at kigge hende dybt i øjnene. Det blæste stadig vidt omkring dem, og den kolde vind havde for længst noget ind til hans bare hud. Han frøs, men det var fuldstændigt lige meget.
Det eneste Lucius havde for interesse lige nu, var Damias reaktion, når hendes krop lyttede til hans ord og brat ville stoppe vejrtrækningen, mens hun selv var ved fuld bevidsthed

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 14:50
Den skjulte følelse krøb nærmere. Den begyndte at sprede sig i hele hendes krop gennem hendes åre. Langsomt fik den overtaget hendes krop, for Damia var ude af stand til at modstå den.
Det gik pludselig op for Damia, at hun ikke havde trukket vejret under denne indtrængen, og hun forsøgte at indånde luft. Men til hendes rædsel kunne hun ikke. Hun kunne ikke ånde, var ude af stand til at fylde hendes lunger med luft. Den dejlige luft.
Hun tog sin hånd til halsen

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 14:55
Han fortsatte blot med at kigge hende i øjnene, men efter en kort stund drejede han hovedet ud mod regnen - at hun døde var vel unødvendigt. Der begyndte at brede sig små vandpytter rundt omkring, og han tænkte på om regnen nogensinde ville stoppe. Hvor langt tid havde de mon siddet her?
Han vendte så sin opmærksomhed mod hans offer, hvis vejrtrækningsproblemer var ovre.
"Nå?"

Call Me Lucius Ruben
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.09.2008 15:08
Da deres forbindelse blev brudt, hev hun desperat efter vejret. Hun dorg et tungt åndedrag og nød den himmelske følelse af luft i hendes lunger. Men glæden ophørte straks da hendes blik fangede Lucius.
”Hvad i …,” Damia tav med et misfornøjet ansigts mimik. Hun skulle til at svine ham til med en masse spydigheder, men huskede så på at hun selv havde krævet en forklaring. Selvom hun ikke havde forlangt, at han skulle få hende til at lade være med at trække vejret.
”Hmf…,, fnøs hun ”Ja, De skal ikke sidde der og føle Dem så brav,” hvislede Damia

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 21.09.2008 15:14
Lucius svarede ikke på hendes kommentarer, men sad blot roligt med hovedet på skrå og kiggede på hende.
"Pff" han svingede hovedet ud mod hovedet. Hendes meninger betød ikke noget for ham. Han var så meget bedre end hende.
"Jeg sagde jo at det var svært at forklare, så mon ikke De kun kan takke Dem selv for det"

Call Me Lucius Ruben
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 6