så så undrende på Elizeph, "det.. kan du ikke lide?.."
Tatti 15.01.2008 01:30
"Tyranosaurus rex," Eclipse smilte stort igen..så så undrende på Elizeph, "det.. kan du ikke lide?.."
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab
Cassa 15.01.2008 01:36
"jeg har aldrig set en dinusaur.. Men det er vel en form for drage..?" han står lidt og tænker.. et hul i hans viden?!! Nej det kan ikke passe! Tatti 15.01.2008 01:39
"Ja, det kan man godt kalde det, de har mange af samme træk." Eclipse smilte lidt overlegent til Elizeph, "jeg troede godt du kendte til dem.."
Cassa 15.01.2008 01:43
"Jeg har læst lidt om dem.. men har mere studeret drager.." han står lidt tænksomt.. helt klart! Dinosaurere bliver hans næste emne at tage hul på! Tatti 15.01.2008 01:45
Eclipse lo lidt.."Heh.. Du er så sød.."
Han rejste sig op fra sengen, lagde ægget i midten af sengen igen.. og smuttede så hen til Elizeph igen, han stilte sig let på tå, og kyssede ham blidt på munden, "endnu en gang tak.."
Cassa 15.01.2008 01:48
Elizeph misser en smule overrasket med øjnene men drejer derefter hovedet væk.".. Så lidt.." siger han blot lidt dæmpet og stryger en hånd faderligt over Eclipses hår..
Tatti 15.01.2008 01:51
Eclipse kunne ikke lade være med at smile.. "Hehe.." han så op på sin far.. hvorfor mon han kiggede væk..?
//frys
Cassa 15.01.2008 01:51
"Nåeh.. ja.. men hold ægget varmt... i hvert fald.." siger han så lettere indskudt.//yush ^^ frys
Tatti 15.01.2008 20:48
Eclipse strakte hals og så stille på ham.. med et lille lumsk smil..han lod sin hånd strejfe Elizeph's ærme.. med et smil..
"Mhm, skal jeg nok. du kan jo komme og holde det varmt med mig<3?" sagde han chamerende,
Cassa 15.01.2008 20:52
"Eller du kunne lægge det nær en kamin.." foreslår han og ser fortsat væk.. det der smil.. det blik, som Eclipse laver... det får Elizeph til at føle en underlig form for kuldegysninger... ligesom dengang den der forbandelse blev kastet over ham.. Lidt som om den bliver pirret til måske.. Tatti 15.01.2008 20:55
"Hvis det sjove absolut skal ødelægges," Eclipse trak på skuldrene.. og skævede over skulderen til ægget.. han så igen undersøgende på sin far.. han holder ham i hånden.. ser op på ham, sender ham stadig det chamerende blik, "men så kan du jo holde mig varm<3"Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab
Cassa 15.01.2008 20:59
"Pah!" Eclipse får et smølfespark i panden."Du kan tage et tæppe min fine ven.." han smiler svagt
Tatti 15.01.2008 21:03
"D'uh," Eclipse kniber begge øjne i da han får smølfesparket i panden..han nussede sig hurtigt på panden med fingeren, "hmf.. et tæppe er ikke nok, jeg behøver krops varme ~" sagde han dramatisk.
Cassa 15.01.2008 21:09
"Så kram dig selv.." han roder kort en hånd blidt i Eclipses hår, inden han går med rolige skridt hen til vinduet hvor hans blik hviler ud på sneen der daler ned bag de gennemsigtige ruder Tatti 15.01.2008 21:17
Eclipse så op på Elizeph.."varme mig selv.." han mumlede - det er jo din kropsvarme jeg vil have! ..
Eclipse rystede på hovedet og fulgte efter Elizeph, med små skridt, han lagde armene om ham bagfra, og tittede ud fra siden, og udenfor..
"det bliver rart.. når det er varmere i vejret,"
Cassa 15.01.2008 21:19
Elizeph lader en smal hånd lægge sig mod ruden."Ja.. Alt for koldt som det er nu... Og så mørkt... " han rynker næsen en smule.. ja, Elizephs humør er en smule påvirket af vejret..
Tatti 15.01.2008 21:26
Eclipse skævede op med Elizeph.."Far, ikke så muggen .." Han smilte let.. og aede Elizephs sider..
"jeg er her jo! - og det snart forår." han smilte drenget igen.
Cassa 15.01.2008 21:47
"Teh~!" han ser sig over skuderen."Hænderne væk." mumler han da de gled ned over hans sider.
"Og der er nu lang tid til forår
Tatti 15.01.2008 21:50
"hænderne væk, nå nå.." Eclipse fnøs og forsatte med at ae ham op og ned ad siderne.. han smilte stort. "Mhmm... far, så længe jeg er her går tiden hurtig" han knugede sig ind til sin far bagfra.
Cassa 15.01.2008 21:55
"Gehm.." han misser øjnene en smule, men sukker så bare lidt."Du er uforbederlig.. ved du godt det?" spørger han så bare med sænket stemme.. ikke uvenligt
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet