I nærheden af et stort træ

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 19:16
Han skæver til Rosie.
"Gennem en maskine som min fader lavede.. Han var forsker forstår De.. "

Han så hen på Leona og studerede hendes bevægelser.
*Lidt har de her væsener da lært allerede i denne tid!* Tænkte han og så alvorligt på hende.

//frys

Leona Mucius

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leona Mucius 25.11.2007 19:49
Hun trækker en gryde ud af pakkurven og sætter den over bålet. Derefter flår hun kaninen og propper den i gryden. Hun trækker derefter en dunker vand op af kurven og hælder det ned til haren. Derefetr begynder hun at snitte grøntsager ned i gryden.
Leona Mucius - 1,63 høj, slank og nysgerrig. Hun kendes på hendes Lut og rygkurv.
Når hun synger skrives det følgende /..Jeg gik mig over sø og land.../
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 20:35
"nej sir det vidste jeg ikke" hendes smil bliver bredere, men kan dog ikke lade være med at undrer sig over alt det Leona får op ad sin taske...

Avartar og billede fundet på Google- Rød grød med fløde, smager godt med et ordentligt lag sukker på!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 20:39
Han skæver kort til Rosie, og så til Leona.
"Hva... er det almindeligt at kunne det der?" spurgte han og hentydede til alle de ting hun tog op.
Han kendte jo ikke disse racer, da han var vandt til gadefulde af hans racer, og så nogle få andre racer i hans land Lukra.
Hans to halespidser bevægede sig let, som tegn på, at de var i live. Også hans hår bevægede sig, men det var noget vildere. Men det kunne ikke kontrolleres, sådan var hans race bare.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 21:17
Rosie kigger derover og så tilbage på Random...
"ja jeg kan ikke... det eneste jeg kan er at få blomster til at gro, og se i mørke" hun smiler

Avartar og billede fundet på Google- Rød grød med fløde, smager godt med et ordentligt lag sukker på!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 21:20
"Aha.. så man kan forskellige ting her også? Så har vores verdener da noget til fælles.." han smilte lidt.
Han så lidt over på Leona, og så tilbage på Rosie igen.
"Men vi har vidst ikke engang præsenteret os for hinanden? Mit navn er Random Olav Chis Karizmir Nazaza" Siger han og bukker let for hende.
"Og Deres er?"
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 21:28
Rosies smil bliver bredere og hun svarer ham høfligt "mit navn er Rosie Måne Wassmo "

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 21:34
"Javel ja.." siger han med et let smil.
"Så er det vigtigste fastlagt.. er det ikke også rigtigt, at navnet altid kommer i første række? Det fortæller jo mere eller mindre om, hvem man er" han smiler lidt.
Han tager så sin hat af og svinger den let som hilsen, inden han sætter den på igen.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 21:36
"det kommer vel an på hvad man hedder... mit navn syntes jeg passer fint, men hvis nu man hed Jokum... hvad fortæller navnet så?" hun kan ikke lade være med at sige det, hun skulle lige komme med noget, ikke bare sige ja, komme med et eller andet...

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 21:41
"Hvis man hed Jokum? Ja.. så var det synd for ham.." sagde han og brød ud i latter.
Han holdte sig lidt for maven, og stoppede så lidt efter med at le.
"Jeg er nu meget glad for at jeg ikke kom til at hedde det.. desuden, er navnet også gammeldags, efter min tidsregning.. " han smilte lidt, og gjorde et let nik med hovedet.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 21:49
Rosie smiler "For mig er der ikke nogen som kan hedde det!" hun kigger op på stjernerne himmelen, hendes gyldenlyse hår skinnede næsten som guld i skæret fra månen, mens hendes ravfarvede øjne kiggede beundrerne op på himlen,

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 21:53
"Det kan også godt være, at det er rigtigt.. men jeg mener at have hørt navnet før.. og hvis det er sandt, så er det meget meget gammelt når man beregner et fra min tid.. "
Han smilte lidt, og betragtede hende.
Han fulgte hendes blik op på himmelen.
"Hold da op! Den er jo helt klar!" kom det undrende fra ham.
Der havde altid været kaos på hans land, eller i det hele taget, på hans planet, så man ikke har kunnet se himmelen i mange 1000 år.
Han kunne ikke lade være med at smile.
"Jeg har ikke set den i over 1000 år!" sagde han beundrende.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 21:57
"har du ikke set den i tusind år!?" hun kigger forskrækket hen på ham, "har i ingen himmel?" hun kigger op på himlen igen, kunne ikke forestille sig et liv uden det, og hvor gammel var han lige, havde han virkelig levet i tusind år?
"er du virkelig så gammel? du ser ellers ikke sådan ud..." siger hun så uden at tage blikket fra himlen

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 22:01
"Nej.. jeg har ikke set den i mange, mange år.. Jo.. vi har en himmel. Men den har ikke kunnet ses, fordi at der har været så meget sort røg, på grund af alt det kaos vi har haft på vores planet" Siger han og ser fra stjerne til stjerne.
"Vores racer lever i mange tusind år, men vi er så også meget lang tid om at udvikle os.. jeg er f.eks. 2284 år.." siger han og skæver til hende.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 22:09
Rosie kan ikke lade være med at måbbe over det hun hører, hun kigger hen på ham
" 2284 år gammel! mig som kun er 16 år, er jo et rent spædbarn ved siden af!"
mens prøvede hun at forestille sig en himmel helt sort af røg, hun fik helt kuldegysninger bare ved tanken om ikke at se den smukke himmel...

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 22:12
"Ja faktisk... Bare for nærmest at kunne ligne en på et år, så skal man være nogen og 95 år.." Han smilte lidt.

"Men jeg må komme videre.. " siger han og bukker let for hende.
"Vi ses nok.." han vender om, og går væk fra stedet.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 22:14
Rosie vinker farvel, mens hun svarer ham "håber vi ses" hun syntes faktisk at han var en spændene person...
hun vender sig om og går den modsatte vej væk...

//out

Korona

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Korona 08.12.2007 15:56
Korona sidder op af træet, og har gjort det længe nu. Hun har sin brune, slidte kappe om sig, og under den kan man se lidt af en grøn kjole. Hun gaber kort, og ser sig igen omkring, og igen, og igen. Hun har ikke rigtig noget at lave lige nu, og kan ikke rigtig komme på nogen at besøge. Besøge.. Det er vel egentlig det hun har mest lyst til. Ind i nogle gode venners varme hus, og væk fra vinden og kulden udenfor.

Korona

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Korona 08.12.2007 16:18
Hun går væk derfra, da hun nok hellere må finde noget mad. Stedet her keder hende, og hun fryser og er våd. det har gså støvregnet i lang tid nu, faktisk i flere timer. Hun rejser sig vaklende op, og opdager først nu hvor træt hun er. Måske skulle hun skynde sig lidt, så hun kan nå at finde sig et sted at sove inat? Det gør hun. Hun halvløber væk derfra, mod Medaniens landsby.

//Out.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.12.2007 15:55
Samson kommer gående i sine egne tanker.
Ham far? Der kom et lille fnys fra ham.
Han skulle nok prøve at få sat noget i hovedet på ham - sådan da.
Han kom hen til træet, satte sig ned, og begravede sit hoved i sine hænder.
Enhver der ikke kendte ham, ville nok tro at han var MEGET nedtrykt, men faktisk, så tænkte han bare.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Chibi, Helli , Krystal , Leviathan
Lige nu: 5 | I dag: 11