Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.06.2008 14:43
"jeg synes det var sjovt" siger hun og smilerhun jysser ham kort på kinden (?)
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.06.2008 14:49
"hvorfor skulle jeg det" spørger hun og grinerhun går hen til ham igen
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.06.2008 14:52
"når jeg har lyst til at lege så gør jeg det" siger hun drilsk og går hele tiden efter hamhun står kun 1 meter fra ham
Nova 22.06.2008 14:53
Samson kommer gående ind i biblioteket. Han tænkte lidt over en maske han måske skulle tage på. Men han var ikke helt sikker på at han ad det. Men man måtte kunne bikse et eller andet sammen til en maske. Han så sig lidt omkring, mens han gik langs reolerne.
Samson var blevet RIGTIG brun her på det sidste. Det var jo sommer, og Samson havde det meget let ved at blive brun.
Hans lyseblå øjne, rettedes hen mod noget støj som kom fra den anden reol.
Han fjernede nogle bøger, og kiggede frem for sig, og fik så øje på Murizz på gulvet.
Den anden kunne han ikke helt se.
Han gik væk fra den reol han stod ved, og kom frem for enden af den, så han kunne stå og se på Murizz der stod op af væggen, og Ziraska der vidst nok truede ham.
"Nå nå... Se hvad har man her? Mine to slaver...," Han smilte skævt, og lagde armene over kors.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Muri 22.06.2008 14:56
Han glider langsomt ned at sidde langs væggen, mens han fortsat ser på Ziraska."Ja, bare ikke med mig," siger han lavt. Han vender så blikket mod Samson.
"Åh nej, ikke også dig. Det var slemt nok med hende," mumler han. Han ser på Ziraska.
"Du kan lege med ham," siger han kort og smiler svagt.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.06.2008 14:58
"han er en smule for stærk for mig" siger hun og smilerhun ved udemærket godt hun er Samsons slave men hun mener selv at hun stadig har sin frihed
hun kigger kun på Murizz
Nova 22.06.2008 15:01
Samson smiler lidt til det Ziraska siger. "Bare en smule ikke?" Han kunne ikke lade være med at smile endnu mere.
Han så så ned på Murizz.
"Du har endnu ikke oplevet det værste... Men tæt på.." Samson havde atter fjernet sit smil, og hans blik blev ubeskriveligt.
//Nova \\

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.06.2008 15:06
hun ser op på Samson og smiler skævthun trækker så sin lille kniv
hun kigger stadig op på Samson
Nova 22.06.2008 15:09
Samson så på Ziraska, og hendes kniv som hun havde trukket. Han kniber sine øjne lidt sammen, men kort efter smiler han ligegyldigt.
"Hvad vil du gøre Zira?" Han grinte i en lav brummen.
Hvis hun troede at hun skulle til at dræbe Samson, så kunne hun godt tro om igen, for Samson var klar, hvis hun skulle til at gøre noget som helst mod Samson.
//Nova \\

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.06.2008 15:14
"må jeg ikke nok lege med ham der?" spørger hun og ser bedende op på Samsehun skæver kort til Murizz
Nova 22.06.2008 15:19
Samson hæver let det ene øjenrbryn, men rettede ikke blikket væk fra Ziraska, da hun jo stod med en kniv i hånden. "Hmmn.. Så skal jeg også være med..," brummede Samson, og så nu over på Murizz, men holdt stadig øje med Ziraska og hendes kniv.
Samson virkede meget rolig lige nu, men det kunne hurtig forandres.
//Nova \\

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.06.2008 15:29
skal han hvirkelig løbe tænker hun og sukkerhun bliver bare stående og kigger på Murizz
Nova 22.06.2008 15:31
Samson sukker let."Hvorfor prøver du Murizz?" spurgte Samson lavt for sig selv, og prøvede nu at fange ham med sin magnetiskeevne, sådan så han ville blive tiltrukket.
Tiltrækningsfeltet gjorde han stærkere, sådan så Murizz ville komme hurtigt hen til ham (?).
//Nova \\

Muri 22.06.2008 15:33
Han ser lidt på Ziraska, men han holder egentlig mest øje med Samson, da det er ham han er mest utryg ved. Han sætter hårdt fødderne i gulvet, - et forsøg på ikke at komme tættere på Samson, dog hjælper det ikke.Da han er tæt nok på ham, sætter han hænderne på hans bryst og skubber sig væk fra ham.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet