Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 25.01.2008 19:14
han bakker lidt tilbage. "rolig rolig! jeg gør dig ikke noget!" siger han, mens han holder hænderne i vejret. "det er ikke som du tror! jeg er ikke en mand! jeg er en kvinde! og jeg har set dig før!"
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.01.2008 19:18
Han ryster svagt på hovedet.
"Det kan godt være, at du ikke har tænkt dig at gøre mig noget, men jeg stoler ikke på dig alligevel," siger han kort, og kravler et lille stykke baglæns - væk fra Yang.
"Og.. Jeg tror ikke på dig.. Jeg har aldrig set dig.." mumler han, lettere usikkert.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 25.01.2008 19:21
han sukker, lettere frustreret. "glem det" siger han, går hen til et træ, og begynder at banke hovedet ind i det. BANK "jeg" BANK "er" BANK "ikke" BANK "en" BANK "mand!" blodet flyder fra hans næse og pande, ja der kommer endda lidt blod fra hans mundvig...
~no pain, no gain ~

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.01.2008 19:25
Han følger ham med blikket, lægger så hovedet let på skrå. Han betragter ham kort, før han hurtigt rejser sig op og går hen bag ham.
Han tager fat i hans ene arm og hiver ham lidt væk fra træet (?)
"Stop..!" siger han kort. Han smiler skævt, meget svagt, så det ikke er til at se.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 25.01.2008 19:27
han smiler skævt til Murriz, ogselvom hans hoved er indsmurt i blod, kan man se, at det er et ægte smil. "tror du mig så nu?" siger han, med en lidt grødet stemme. "mit navn er Yang."
~no pain, no gain ~

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.01.2008 19:30
Han ryster svagt på hovedet.
"Nej, det gør jeg ikke. Jeg ville bare ikke have, at du gjorde skade på dig selv. Det har jeg selv prøvet så mange gange.." siger han stille.
Han slipper hurtigt hans arm og lægger så sine egne arme over kors, hvorefter han vender blikket mod jorden.
"Desuden, kender jeg ikke nogen, eller hørt om nogen, der hedder Yang. Jeg ved stadig ikke hvem du er," siger han lavt.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 25.01.2008 19:35
han sukker opgivende, og kører en hånd igennem sit hår. "hvad fanden skal jeg gøre? den lille trækkertøs forvandlede mig til mand! hvordan skal jeg forklare det her over for min søster?" spørgsmålene var mest henvendt til ham selv, men en lille del af ham, håbede på, at Murizz ville hjælpe.
~no pain, no gain ~

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.01.2008 19:39
Han går et lille skridt bagud, for ikke at stå for tæt på Yang.
"Din søster behøver vel ikke få det at vide.. Vent til du bliver dig selv..?" siger han bare.
Det er stadig ikke fordi han virkelig tror på det, men derfor kan han vel godt prøve at hjælpe..?

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 25.01.2008 19:44
han sukker. "det er det der er problemet! jeg ved ikke, hvornår jeg bliver mig selv igen." han kommer så i tanke om, hvad murizz sagde lidt tidligere. "hvorfor har du gjordt skade på dig selv? har du problemer?" han sætter sig ned i græsset, og ser venligt op på Murizz. nederdelen generede ham ikke. han var jo vant til den.
~no pain, no gain ~

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.01.2008 19:50
Han trækker let på skuldrene, hvorefter et let suk kommer fra ham. Han sætter sig så ned på knæ.
"Jeg har mange problemer. Flere end du aner.." mumler han kort. Han smiler skævt.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 25.01.2008 19:54
han smiler imødekommende. "du er ikke alene." siger han. "jeg har intet sted at bo, jeg er eller var gravid, på grund af voldtægt, og min store kærlighed prøver hele tiden at slå mig ihjel!" han ser på Murizz med et ømt blik. "hvis der er nogen der ved noget om smerte, så er det mig. og får du brug for hjælp, så sig til"
~no pain, no gain ~

Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 25.01.2008 21:20
OOC - Kan man få lov til at være med? ^.^
Profil - klik!

Vil du se ham bedre? Så klik på ham.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.01.2008 21:22
((Sorry! Havde lige nogle ting jeg skulle have ordnet, og måtte ikke skrive videre før jeg havde ordnet dem ><))

Han smiler svagt.
"Jeg vil helst ikke have hjælp. Hver gang jeg prøver at få lidt hjælp fra min herre, prøver han, at slå mig ihjel. Men det har jeg efterhånden vænnet mig til.." siger han bare.
Han ser så på Yang igen og betragter ham lidt.

((Sas - Kan du vel godt, men Yang er her ikke lige nu xD))

Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 25.01.2008 23:23
OOC - Eh, jeg smutter igen >> Doh, hehe..
Profil - klik!

Vil du se ham bedre? Så klik på ham.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 26.01.2008 14:54
han trækker på skuldrene. "det må du selv om" siger han og smiler skævt, inden han forvandler sig til ulv, og løber derfra...
~no pain, no gain ~

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 27.01.2008 17:06
Han ser kort efter ham. Han smiler skævt, og går så derfra.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 17:13
Aishe sad og så rundt, i det grønne græs.
Hesten græssede roligt ved siden af hende, og rakkalaphen sad og åd kadaveret af en fugl den havde fanget.
Hun tænkte en anelse på Vupi, som hun ikke vidste hvor befandt sig lige nu.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 17:26
Josette kom diskret listende på lydløse poter, i den sædvanlige form af en lille sort kat.. Dét, der kendetegnede den, var de skrigende grønne øjne, og det sorte 'halsbånd', med blå og hvide sten, som Josette altid havde på, men som nu for alvor lignede et halsbånd..
Hun stoppede brat op med næsten vuderende vejrende, da hun fangede færten af... Ja af hvad?
Stille luskede hun nærmere i det halvhøje græs, hun var dog lettere synlig, og endelig fandt hun hvad det var.. Et menneske og en hest, og et eller andet andet hun ikke kunne se herfra.. (For jeg har ingen anelse om hvad Lorke er..? x'D Explain please? ^^').. Josette havde aldrig selv haft dyr.. Dyr frygtede instinktivt vampyrer, og forsvandt altid når hende og andre af hendes race kom, men det var nok godt det samme, for netop Josette blev aldrig længe nok samme sted til at ville kunne vise ansvar for et andet levende væsen. En dag var hun som altid borte, og så var det ikke til at vide hvornår hun kom igen.. Hvis hun da kom igen.. Ikke ligefrem noget at byde et stakkels kæledyr..
Katte-Jose stod stadigvæk blot som stivnet til stedet, i det halvhøje græs, og holdte øje med den lille flok, overvejende om hun virkelig skulle ændre sin rute, og gå udenom..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.02.2008 17:30
(Eh.. Det står inde under listen over krystalliske dyr XDDD, en meget magert ulve-agtigt dyr med lange ben. Du må undskylde hvis jeg ikke lige skriver så lange beskeder ^^; men skal nok gøre mit bedste)

Aishe så stille på Lorke, da denne løftede ørerne og så mod kattedyret. Eller mod lugten af den. Hun havde ikke selv set den endnu. Hesten Zoran prustede og græssede videre, mens den bevægede sig lidt frem og tilbage, og slog slag med sin store kraftige hale.
Aishe fulgte da rakkalaphens blik og fik øje på katten.
Hun rynkede på panden. En kat.. her?
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 17:37
((Ah okay.. ^^ Spanks ! x'] - Og helt iorden selvfølgelig ;) Btw, så er Jose i skikkelse af en helt almindelig huskat... altså ikke stor.. ^__^ Just so ya know.. ^.^ ))

Josette satte sig varsomt ned, og svirpede vagtsomt med den lettere pjuskede hale.. Hendes grønne, gennemborende blik, hvilede stadigvæk instenst på dem alle. Hun havde sådan set ikke specielt lyst til at vige, blot for et menneske og to dyr, men omvendt orkede hun heller ikke at kæmpe, bare fordi hun selv var så stædig.. Og ulve-dyret lignede godt en der kunne finde på at fare i en kat fordi den ikke vidste bedre!
Med en utilfreds brummen rejste hun sig så igen, og stirrede en sidste gang muggent på de tre, før hun så ellers på en snobbet måde som kun et kat kan, rankede sig overlegent, og begyndte at luske i en bue udenom..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , jack, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 4 | I dag: 12