Josette kom diskret listende på lydløse poter, i den sædvanlige form af en lille sort kat.. Dét, der kendetegnede den, var de skrigende grønne øjne, og det sorte 'halsbånd', med blå og hvide sten, som Josette altid havde på, men som nu for alvor lignede et halsbånd..
Hun stoppede brat op med næsten vuderende vejrende, da hun fangede færten af... Ja af hvad?
Stille luskede hun nærmere i det halvhøje græs, hun var dog lettere synlig, og endelig fandt hun hvad det var.. Et menneske og en hest, og et eller andet andet hun ikke kunne se herfra.. (For jeg har ingen anelse om hvad Lorke er..? x'D Explain please? ^^').. Josette havde aldrig selv haft dyr.. Dyr frygtede instinktivt vampyrer, og forsvandt altid når hende og andre af hendes race kom, men det var nok godt det samme, for netop Josette blev aldrig længe nok samme sted til at ville kunne vise ansvar for et andet levende væsen. En dag var hun som altid borte, og så var det ikke til at vide hvornår hun kom igen..
Hvis hun da kom igen.. Ikke ligefrem noget at byde et stakkels kæledyr..
Katte-Jose stod stadigvæk blot som stivnet til stedet, i det halvhøje græs, og holdte øje med den lille flok, overvejende om hun virkelig skulle ændre sin rute, og gå udenom..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..
Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8