Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Den snarrige kat kom atter tilbage og viste sig endelige frem som det rovdyr han var. De havde deres afstand nu for at kunne tale som to voksne der ville mødes på midten, men midten syntes ikke at eksistere i deres verdner som det var lige nu. Det var dog en enighed i hvad der lå for døren af dem.  

Finneas hørte det hele som han havde vandret væk, men som han fik sat sig og kunne se mod halvkatten fra siden af, fik han det sidste med sig. Et lille træk på skuldren blev givet: "Jeg bed i din hånd, for ikke at give dig yderligere ar, der var ingen symbolik i det" men han undede ikke Enzel det, der kunen nemt have været flere tanker bag det, men håndet var arret, og derfor bed han der, skulle han have halsen, ville alle kunen se, at Enzel havde været et goumentmåltid eller en eftermiddagssnack. Alt noget, der kunen fortælle, at han kendt en vampyr, eller var blevet angrebet af en. 

"Du ønsker min fulde loaylitet, seksuelt og uden det. At jeg er der for dig, giver dig alt du ønsker, når du ønsker det, korrekt?" for at få Enzel til selv at bekræfte eller afkræfte.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzels ansigtsudtryk blev lidt fladt som Finneas neddyssede hans teori om, at der havde været en højere mening med, at han blev bidt i hånden. På en måde blev han også skuffet. Måske han bare skulle acceptere det så? Han skulle lige vænne sig til tanken…

”Korrekt…” Bekræftede Enzel lidt mere modløst end før. Han prøvede at tyde Finneas kropssprog. Prøvede at gætte sig til, hvordan denne her aften ville ende, hvis Finneas virkelig ikke ønskede at gøre ham glad. Hvad skulle han stille op, hvis han ikke engang kunne få Finneas, hans stalker, til at gå med til hans meget stramme regler og ønsker?

Enzel flyttede sig lidt ud af flækken, og bevægede sig hen til sin egen stol, hvor hans vin fra før stadig stod. Men han rakte ikke ud efter den. Han lænede sig afventende tilbage. Hænderne viklet omfavnende om sin egen krop.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Spillet var i gang, men hvem ville ende med at sige skakmat i sidste ende. Det kunne nemt ligne, at Finneas grænsede sig op til at være tæt på et skak. Men uanset hvordan de vendte og drejet det, havde Enzel sine beføjelser, sine ønsker der skulle opfylde. Så vampyren sad små magelig og kiggede på halvkatten der ikke blot ville ende med at løbe med hans penge. 

"Og hvad får jeg ud af det?" var det gengældt. Smed Enzel alt for ham, gav ham hvad han ville have når han ville have det? Ville det være så gengældt, samtidig med de begge kunne beholde deres aktuelle liv, deres arbejde og deres interesser? 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

I dette skakspil kunne Enzel jo tippe pladen med alle brikkerne, så han aldrig skulle se sig som en taber. Men det ville han jo ikke vinde på. Finneas angreb ham fra flere sider af, og Enzel havde ikke andet at stille op, end at spille et defensivt spil, ofre sin sidste springer for at holde spillet kørende, indtil han så sit snit til et afdækkertræk og angribe tilbage.

Enzel smallede sine øjne, som hans modstander gjorde sig det komfortabelt i sin stol. Prøvede på ikke at lade sig rammes af det barske spørgsmål. Var Enzels opmærksomhed ikke værd at ofre alt for? ”… Hvad du end kræver.” Hviskede han bittert og knugede sine polerede negle ned i stolens armhvil. Det her var ikke nogen let handel for ham. "...En partner. Det du engang mistede... til pøblens afstraffelser."

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Alt der manglede, var en vildfaren herreløs kat der sprang i skødet på ham og han sad og kælede den foran Enzel. Men Finneas lod blikke skænke sig ned mod halvkattens fødder og han tog en overvejende bevægelsen med munden, som tungen gled omkring tændernes og mundvigen stak let til kinderne. "Det lyder som en ildevarslende besked" svaret han og rettet let på det ene ben. 

"Lad os sove ude" lød det så endelige fra ham. Skulle de alligevel lege kærester, kunne de lege det ordenligt. En nat ude sammen, ingen behøvede vide besked, ingen behøvede snage eller lurer med. Et værelse hvor de katteklør kunne få lov at komme frit frem og flå op i huden på ham eller i møblerne. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Hvad var der at overveje? Enzel nærstuderede ham intenst med blikket, og uden at røre sig ud af flækken. Han sad fint her i stolen, langt nok væk fra Finneas hænder, der enten kunne finde på at kæle ham eller holde fast i hans hage, og på den måde få indflydelse på Enzels medgørlighed. Finneas syntes hans besked var ildevarslende? Enzel sænkede sine øjenlåg roligere. Ja, det havde været et beskidt kneb, at rive op i hans gamle fortidstraumer, men Finneas havde selv valgt at dele dem med ham. Han ønskede at blive overtalt, gjorde han ikke?

"Sove ude?" Var det Finneas måde at acceptere hans betingelser på, eller var det for at skifte emne, indtil han kunne tale om det med Enzel på et bedre tidspunkt, hvor Enzel ikke var så krævende? Han skulle bare vide at Enzel altid var krævende...! "Vampyrer sover ikke." Sagde han og hvilede sin kind mod sin hånd, stirrende. "Er det romantisk at kneppe mig på et loppebefængt kroværelse?"

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Deres spil, det havde brug for en pause. En tænkepause uden lige, men hvor længe han kunne få det, var uden for hans hænder. 
Finneas var dog ganske beskeden med sine forhåbninger om hvor de ville ende henne. Ønskede Enzel et partnerskab eller et forhold, han måtte gøre op med sig selv. 

Stille fnøs vampyren: “Jeg går i dvale, det tæller som min søvn” ellers kunne han nemt lade som om. 
Men det ene bryn løftede sig, og han rejste sig fra sædet for at træde hen foran Enzel, indtil han rakte ham hånden. “Hvorfor tror du vil skal på kro, når du kan få noget i den øvre bydel?” Og fint sprang han over forventningerne om en seksual aktivitet.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel så op da Finneas rejste sig og pludselig var trådt hen til den stol, hvor han sad og gjorde sig til. Han løftede det ene ben fra det andet, så de ikke længere var krydset, og han rakte ud efter den hånd, der var rakt frem imod sig.

”Der er lopper alle vegne,” Smilte han roligt og førte sit hoved tættere på Finneas hånd og trykkede sine læber mod hans kolde knoer. Kyssede ham sødt på hånden og så spørgende op på ham. Havde Finneas et særligt sted i tankerne? Altså Enzel var ikke typen at sige nej til at blive eskorteret. Han tog imod Finneas hjælp til at hejse sig op fra stolen.

”Så lad mig hjælpe dig med at blive fin igen, hvis vi skal ud og spendere penge,” Sagde han og glattede Finneas vest, inden han knappede den for ham. Finneas arbejdstøj var meget fint, som det var.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Som Enzel var en frøken i nød, holdt hånden let under hans for at støtte ham op og stå på ny. Det ville bekymre alle, hvis de hørte hvordan en halvkat kunne begynde at spinde højlydt grundet muligheden for brug af penge. 
Det var vel alligevel kun fair, opsparingen skulle bruges for at kunne vokse sig stor igen. 

Han så lidt ned ad sig selv, som Enzel stod der og rettede det han havde krøllet tidligere og knappede op i ham. "Du er en dyr fornøjelse, er du ikke også?" og det kunne næsten lyde som om, at han allerede nu vidste, at Enzel ikke blot forventede kærlighed når han ville have det, men tøj og objekter. 

"Åh jo. Noget for noget, korrekt?" og han sørgede for ikke at røre Enzel, ingen ting skulle få katten til at tro, at han ville lede ham på afveje med det næste. "Er du så min bloddoner når det skal gå vildt for sig?". Det ville næppe kunne blive frækkere på den måde. Intet sagt om, at han ville tage meget, men lidt. Enzels egen energi skulle vel bruges i ham for at knep ham?
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzels blå øjne smalledes og han trak på smilet, af den kommentar. Troede Finneas at han var ude på at grave efter hans guld? Han havde samlet Nicola op, som ærlig talt levede på gaden, og Phillippe var heller ikke just fra nogen rig familie. Enzel havde spenderet mange penge på gaver til dem, for at lade dem vide hvor meget han værdsatte dem, mens Finneas måtte nøjes med hans selskab. Det havde været dyrt at være sammen med Finneas. Han gik altid hjem med sit sarte tøj ruineret, og var nu løbet tør for silker. Det var også derfor Finneas så ham i diantosianske, adelige klæder i dag. ”Det er jo dig der insisterer på at tage mig ud,” Svarede han, helt uden at være misfornøjet over anklagen. Han vidste godt selv at han var materialistisk. Gaveudveksling og løfter var hans kærlighedssprog.

Enzel blev lidt overrasket over at blive spurgt ind til sit blod, og smilet fra før svandt ind. Ærlig talt havde han troet at det var en engangsting. Hans fingre lukkede sig om det bidesår han havde i sin hånd, og mindedes bidet lige så tydeligt, selvom verden omkring ham forsvandt, da blodet blev suget ud af ham. Det var en summende, prikkende fornemmelse, der hverken var behagelig eller ubehagelig. Men den mindede ham om fornemmelsen af at være i live. ”Måske… Det ved jeg ikke. Vi kan samle en prostitueret op, eller noget på vejen.”

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Finneas træk let på skuldren. “Mhmhm, og jeg ved det er det værd” der skulle ikke være nogen tvivl om, at han har villig i at forkæle modparten. Det skulle gøres med stil og hengivenhed. Hengivenhed som Enzel ikke havde oplevet før. 

Finneas ville gerne kys han, men afholdt sig fra det, så bare med på Enzel og duftede til ham. Indåndede hans varme dufte. Overraskelsen var måske forventelig, men ikke helt så forventelig igen. “Nemt.. men vi kan gøre det til noget seksuelt mellem os når det er” for kun fantasien satte grænser. Ikke? 

Men han trådte lidt tilbage og valgte at gå ud mod gangen for at afvente Enzel så de kunne gå sammen. En karat kunne man altid finde. Men så snart de kom afsted, kunne de også tale lidt om, at han gerne ville prøve at spændes fast som første gang. Eller den falske første gang.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzels øjne spilede sig lidt op, ved realiseringen af, at hans nye elsker krævede en del vedligeholdelse. For at Finneas overhoved skulle kunne performe i en seng, havde han brug for blod… Blod som Enzel enten måtte skaffe ham, eller selv betale med. Tanken var lidt overvældende. Det var ikke sikkert at de ville være i stand til at gøre det flere gange om dagen. Måske dårligt nok én gang om dagen.

”Hm,” Enzel vidste det var for sent at bakke ud. Han var allerede investeret i den anden mand, klar til at vinde ham over. Han satte i bevægelse og greb sin fornemme har og placerede den på hovedet, på vej ud ad døren. Katteørerne var skjult for nu, så længe blæsten eller tyveknægte ikke flåede hatten af ham.

”Finneas?” Enzel gik tæt op ad ham. Gaden var ret tom for mennesker, men han talte alligevel i et privat toneleje, så ingen hemmeligheder skulle røbes i nat. ”Bliver du tændt af at drikke blod? Eller er det fordi du forbinder det at drikke med det der skal ske bagefter?”

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Der var ingen diskussion om at de skulle afsted, eller hvor de skulle hen. Men Enzel kunne næsten selv vælge og vrage som han ville. For hårdt skulle det nok blive. 

Han lod hånden fiske let om Enzels som de gik der side om side, tæt op ad hinanden. Men hans nysgerrig blev alligevel fanget og han så ned mod Enzel. "Hmm" spørgsmålet fik alligevel de små grå til at vende sig i deres grav og han løftet blikket frem for sig og så mod himlen kort. 

"Det kan være begge dele. Hvis optakten er til det, så ja. Så tænder det mig. Ellers er det for at have en mere menneskelig følelse med mig, og så.. sæd og forløsning er lidt afhængig af protein" svaret han ærligt, det var ikke helt det store samtale emne han normalt talte om. Men det gav vel egentlig god mening at de talte om det. "Men vi finder en på vejen jeg kan få noget af" som det var Nox. Helt normalt. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Det sker at prostituerede søger mod øvre bydelen, for at få sig en bedre hyre,” Konspirerede Enzel, efter at have lyttet til Finneas forklaring med stor interesse. Enzel havde styr på konkurrencen i Dianthos. Den øvre del af byen var hans territorie, og han brød sig ikke om at belønne prostituerede for at komme herop. Men det var et bedre alternativ, end at udsætte sine egne piger for noget så traumatiserende som et vampyrbid. Enzel kunne sagtens klare det, for han var hårdfør, men han havde alligevel ligget i sin seng i flere dage efter, for at komme sig.

”Hvor meget sælger nattens piger deres blod for?” Ønskede han at vide. Finneas måtte kunne slynge et svar ud i søvne, så længe han havde været vampyr ”Jeg betaler, hvis jeg får lov til at vælge hvem du skal drikke fra.” Samtalen var langt ude, men det som Enzel og Finneas fik dømmende blikke efter sig for, fra forbipasserende mænd, var ikke for det der blev talt om, men fordi Finneas arm var placeret om Enzel. En ret så androgyn mand, der åbenlyst måtte foretrække sit eget køn.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Uinteresseret i at se hvordan de andre reageret for hvordan de gik, eller hvad de talte om. Han havde ikke noget at bekymre sig om, for om nogen tid ville de være døde og væk, mens han ville være levende i bedste velgående. Eller hvor bedste velgående det var, vidste han så ikke. 

Men han lyttede. Han gik ikke op i hvor kvinderne eller mændene solgte dem selv, det var irrelevant for ensomme ham. Men blikket falde ned i øjenkrogen. "Tror du jeg køber mig til de ting?" han betalte for mange ting, men ikke de ting. "Jeg plejer at forføre en der virker interesseret, lede dem med ud i gyden, sørge for de er fulde nok, omalt lige kys med dem for at aflede dem og få dem til at tro, at det udvikler sig, for så at bide dem i halsen" fortalte han uden nogen besparelser for hvordan det gerne faldt for sig. 
Alle hans individer var generelt fulde, det var bedre at have ingen vidner, end et vidne. Men om Enzel tillod den taktik, ville man vel finde ud af nu. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Ja tak. Enzel havde set hvordan det foregik. Eller i hvert fald den spændende del af jagten på blod. Han huskede godt hvor beruset kvinden i Finneas favn virkede. At hun nærmest nød at blive bidt, selvom hun blev svagere og svagere. Uden at vide hvor lang tid hans eget bid havde varet, var han sikker på at Finneas måtte have været blidere ved ham, for mens han stadig kunne være til stede, var kvinden fra gyden helt væk, efter at Finneas var færdig med hende.

”Det kunne godt være,” Svarede han undrende ”At du valgte den ærlige vej at betale, en gang imellem. Især når nu du arbejder så meget som du gør. En vampyr kan umuligt have mange udgifter, udover skatter og blod.” At tage ud hver nat og flirte og lægge op til en ny hver nat, lød umådeligt hårdt. Det var næsten som at prostituere sig selv, bortset fra at Finneas ikke tog imod penge, men blod. "Hvis det var mig, ville jeg få bloddonerne til at komme til mig."

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Hvis blot de havde haft været i færd med at nyde et glas med det fineste røde, havde Finneas været tæt på at kløjs i det og måtte dø for at genopstå igen. Det var alligevel noget af en antagelse og formodning at have, men han kunne ikke dy sig fra at smile af hvor snu halvkatten alligevel kunne være. 

"Den ærlige vej?" måtte han næsten le ud, og trak Enzel lidt tættere på sig, for at dufte til hans hoved, og sørge for at alt sad på som det skulle. "Er det hvad du ville foretrække, at jeg havde en fast udgift i en bloddoner som leveret sit blod i flasker til mig eller lige svang forbi og lod mig mæske mig i den?" for så ville den eller de, hurtig blive trække, for der var alligevel en pæn sjat blod der skulle ud. 

"Og tror du jeg er sådan en skøjtejæger?" for så måtte de lige stoppe op, og se sig selv i spejlet. En ugentlig ting, måske tre gange. Men han foretrak at drik af flasken og undgå at gøre det for ofte, skønt det var sket en del gange på nyere tid. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Finneas lo til hans ordvalg. Den ærlige vej. Mon det var fordi det overraskede ham, at Enzel, der altid løj og snød, pludselig viste sig i et andet lys? Åh, men han skulle ikke lade sig narre. Det var kun for deres egen sikkerheds skyld.

”Måske.” Enzel sneg sine hænder ind imellem Finneas gevandter, og forventede at få dem varmet af Finneas kropsvarme, men blev mindet om at den varme der var tilbage i ham, dårligt kunne give noget afkast. Men han greb om hans talje og så op på ham med dovne øjne. ”Nætterne er der hvor du har mest energi. Og den energi skal du bruge med mig,” Sagde han dæmpet, og på sin helt egen krævende måde. ”Du har udseendet af en skørtejæger… Og mon ikke også du nyder jagten, hm?” 

Han strakte sin krop og gjorde sig den smule højere han kunne. Ikke høj nok til at kunne nå vampyrens læber, uden hans hjælp.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

De gik som et mageligt lille par for sig selv. Intet var som det var nyt, men snarer en del af deres hverdag og rutine. Finneas tog det ikke så tungt, men heller ikke alt for fornøjet, da han ikke vidste, om han kunne tøjle halvkatten som han var lige nu. De havde skændes, talte, søgt dybde og alligevel ikke ramt et eneste enighedspunkt som var tilfredsstillende for dem. 
Finneas, som juristen han var, tog det ikke så tungt igen, men han måtte alligevel træde varsomt for at sikre sig, at halvkatten ikke stak halen mellem benene, trods for den var bundet fast om hans ben. En ting de måtte ændre på, for han ville have det hele af ham og ikke se den flotte hale i fangeskab. 

Juristen så ned mod de blå øjne der talte for sig selv. Nætterne var hans domæne, men udelukkende grundet en ting. Solen var hans værste fjende og den tvang ham i dvale eller ly fra at foretage sig noget. Ynkeliggjort af noget så basalt. 

Selvom der blev lagt op til et spørgsmål - hvis man kunne kalde det dét, ville han have noget andet først og Finneas imødekom det og valgte at kys læberne som ham tæt. "Det er udmattende" svaret han blot i mod den andens læber. "Men er det utroskab hvis jeg drikker andres blod?" spurgte han stille mod de varme læber. Kærtegnende lod ham dem skilles og skabte lidt afstand i mellem dem, så de kunne gå vider. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel havde vænnet sig til tanken om at være tæt med Finneas. Han nød hans kys og nærvær, også selvom det var koldt og uvirkeligt at røre ved ham. Det blev nok aldrig anderledes. Han sukkede tilfredst efter at have fået det kys han ville have, og sænkede sin strakte kropsholdning igen.

”Nej, det er ikke utroskab. Det er ikke det jeg mener,” Forsikrede han roligt, viklede sin arm om hans og fulgte ham, hvor end han førte ham hen. ”Det handler kun om prioritering af tid.” Enzels tid, vel og mærke. For tid havde Finneas nok af, mens Enzel nærmede sig en alder, hvor hans værdi ville falde i takt med grå hår og bekymringslinjer… Han kunne jo ikke vide om Finneas ville skifte ham ud med en yngre model.

”Vi finder ud af det…” Mumlede han så lidt dæmpet ”Jeg lader dig vide, hvis jeg er utilfreds.” Det kunne Finneas bande på. Men det burde han jo allerede vide på nuværende tidspunkt, for de havde allerede haft deres del skænderier, trods partnerskabet imellem dem kun var ved at begynde.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat