Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

" Det var en god nat. Der hvor jeg så nøgen for første gang " som man nu kunne se på det, men han var glad for det, og han havde jo ikke direkte frygtet for det. Skulle Enzel have været så taktisk og sørge for at han var bundet ordentlig op, ville han blot hage ligget og skreget af smerte i sidste ende, og så nok til sidst tabt lidt brændende hud i hans fine seng, se det er et rod

Brynene rynkede sig konstant, som han ikke helt forstod hvorfor halvkatten sagde alle de ting som han sagde, men alligevel forstod han det, men manglede den rigtige reaktion. " Vi kan også altid tage på et hotelværelse, så er det ikke din fine stue " foreslog han, og trak skævt på smilebåndet. 
Ganske stolt over sin egen logiske tænkning. At nogen kunne være så kreativ som ham, burde næsten var en ulovlighed. " Men jeg elsker dit smil, selv når det er falsk og manipulerende " om Finneas så havde set det ægte smil, vidste han jo så ikke. Han troede fuldt og fast på det, men noget kunne dog godt tyde på, at han måske ikke havde. Uanset hvad, var han glad for hvad smil han end fik. 
Præcis som deres dans. 

Som de listede igennem byen, skød igennem passager og genveje, måtte Enzel være en rigtig stedkender, for Finneas følt han var i en helt ny by. Hvordan kunne det gå til, hvordan var han overhovedet end der? 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Den alt for ædru halvkat smilte smigret, da Finneas så den nat som en god nat. Enzel huskede den selv som en mærkelig nat, hvor han følte han var i sit es, lige ind til Finneas på en eller anden måde var gledet ud af sine lænker, uden at han anede uråd. Men ja… Det havde begge været nøgne overfor hinanden, for allerførste gang. Finneas havde en tiltalende krop, hvis ikke det var fordi Enzel så ham lidt som et skadedyr, der skulle bekæmpes. Men han havde nok været lidt af en flottenheimer, dengang han levede. Klart at en vampyr følte sig truet af ham…

”Det var det virkelig,” Erklærede han sig enig, stadig smilende. Som de gik kælede han sig lidt op ad vampyrens arm, i en eller anden form for taknemmelighed. Der var intet falsk over den glæde, men Finneas kunne nok ikke tyde om det var ægte uanset hvad. Enzels humør havde det med at svinge. ”Jeg er ikke i tvivl om, at du har mange gode løsninger på mine problemer.” Et kroværelse ville i den grad være et farligt sted for Enzels uskyld.

Finneas bygning dukkede op længere nede ad gaden, og det var lige før Enzel sakkede bagud, da han så bygningen og blev mindet om det hærværk han havde begået tidligere…! Det havde han fuldstændig glemt! Han skævede til Finneas, for at se om han var for høj til at lægge mærke til det. Kunne han tillade sig at lade som ingenting? Det var jo bare et vindue… Men når solen dukkede op lige om lidt, ville Finneas nok finde ud af det før eller siden… Men han behøvede jo ikke at vide at det var ham… Vel?

Enzel var i en intern krise med sig selv lige nu.

”Så er du ved at være hjemme. Vil du have mig med ind?” Spurgte han, og ignorerede det meget tydelige hul i værelsesvinduet, og glasskårene på vejen. Det var jo nat, så det var svært at se for almindelige mennesker. Men Enzels nattesyn tillod ham at se i mørket.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

At de kunne nå til enighed omkring at natten var god, var varmende, at det næsten kunne få hjertet til at slå igen. 
Finneas tvivlede ikke på, at et eller andet sted kunne et vampyr hjerte godt komme til livs igen blot for et slag når det kom til den rette og han, i denne tilstand, var overbevist om, at Enzel kunne være den. 
Kald det kærlighed, eller kald det mani. 

" Jeg har alverdens løsninger for dine problemer " alt der kune fikse, skulle fikse, og alle udfordringer der måtte være, skulle fjendes. 

Farten sagte, og Finneas lod sine skridt blive langsommere, kortere og han nød bare øjeblikket der havde været ved at Enzel kælede om af hans arm. Varmen fortsat bare, og han kunne ikke lade vær med at smile og nyde det. De var jo perfekte samme. Klokkespillet måtte ringe for dem, englene synge i kor og meget mere. Men han tabt hovedet en anelse, som det faldt på skrå. " Vil du med mig ind? Hvorfor det? " uforstående, men atter håbefuld. " Selvfølgelig vil jeg have dig med ind " og han ænsede ikke den knuste rude eller det glimtene glas på jorden, for hans øjne var på Enzel og kun Enzel. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Årh du ved, jeg vil bare sikre mig at du er kommet sikkert hjem.” Finneas af alle, var nok ikke en lille prinsesse, der skulle passes på. Men nu var det jo ikke en normal situation. Finneas var høj, og hvem vidste om det der drømme-nox ville blive værre og få Finneas til at gøre noget dumt? Og desuden… så ventede der jo en reel trussel inde på værelset. Enzel vidste skaden var slem… men hvor var brostenen havnet, og lå der nu glasskår alle vegne indenfor også?

Enzel fortrød helt, at han ikke reagerede på det knuste glas, før han førte Finneas hen til sin egen hoveddør, så han kunne lukke dem ind. Han var både ivrig for at komme ind på soveværelset, men også meget i tvivl om hvorvidt han skulle spille sin rolle som uvidende. Han kunne næppe spille sig særligt overrasket, da han ikke var den bedste skuespiller i verden.

Han næsten møvede sig indenfor, så snart døren blev lukket op for ham.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Intet unaturligt i det, nej. Slet ikke. Normale Finneas ville have været mistænkelig og ikke troet på et eneste af de ord, men normale Finneas sov. 

Så at Enzel møvede sig ind før ham, maste sig forbi og nærmest fik skubbet Finneas bagover i døråbningen var også helt normalt. Han kunne kun le lidt af det og klø sig svagt ved tindingen og komme ind. Gangen var mørklagt og han lukkede døren bag sig. Han tog sig ikke helt af hvor Enzel løb rundt eller hvad han foretog sig, for Finneas vandret blot ind ind på kontoret under trappen og rumsteret lidt med vinflaskerne, glassene, bøger - indtil noget faldt på gulvet, men intet itu. Endnu. " Kan jeg tilbyde dig noget? " og i sit gode jeg kiggede han ikke helt af indhold men mere på årstal for vinen. Noget gammelt, jo ældre jo bedre! At der så kunne være blod selv i dem, det måtte de tage som det kom
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Du ved jo hvad jeg kan lide,” Svarede Enzel, og spejdede hen mod værelsesdøren, der var lukket i. Pokkers… Han var ikke sikker på hvad han ville. Måske fjerne nogle af beviserne, så det ikke så så voldsomt ud? Brostenen med den lille seddel krøllet om sig, skulle bare væk, så Finneas ikke per automatik ville gætte at det havde været Enzel der var ejeren. Det var ikke så meget håndskriften han bekymrede sig om, men ordene derpå, der var ret afslørende.

Med blikket målrettet mod døren, som var det hans værste fjende lige nu, tog han plads på den bløde stol, som han før havde gjort krav på, og tog fødderne op. Og han smilte uskyldigt til Finneas, så snart han havde fundet en passende vin.

”Mange tak,” Kælede han for ham med sin stemme. Det var ikke så falskt, at han ikke mente sin taknemmelighed. For Enzel kunne virkelig godt lide Finneas’ vin. Den sidste flaske havde været meget udsøgt. Og så var han i øvrigt pinlig ædru.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Det vidste han så sandelige. Så flasken han stod med måtte være hans valgt. Men det faldt ham ikke ind at tjekke indholdet for det ene eller andet, han tog det blot med sig og flaskede fingrene om et glas. Han trådte fra det ene rum til andet, ind i stuen og fandt halvkatten sidde så fint der. " Jeg har satset, det hele er lidt ens for mig lige nu " erkendte han dog og rakte halvkatten flasken, det grønneglas skjulte indholdets nuance godt, men hvad han ikke kunne se, var at det var ganske flydende og fint i konsistens. 

Han satte glasset på bordet og satte sig over i sofaen, som en artig skoledreng der var på besøg hos en anden. " du skal være mere end velkommen til at tage en flaske med hjem når det er " det gjorde jo ingen forskel for ham, bare han fik en tom flaske igen så var han glad. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Det har bare ikke at være blod.” Det var ikke så appetitligt. Han forsøgte at kaste blikket på indholdet, før han åbnede op for den, men det var faktisk lidt svært at se forskel på blod og rødvin. Så han satte tænderne i korkproppen og hev den op med tænderne, hurtigere end det kunne gøres med håndkraft. Foran Finneas kunne han heldigvis vise sine tænder frem, og det var en befrielse.

Det duftede jo heldigvis af rødvin, og han hældte kun op i sit eget glas, og kunne endelig læne sig tilbage i den magelige stol med sit glas. ”Mmmmmmh,” Spandt han skamløst. Der var intet bedre end rødvin lige nu. Det havde været nogle hårde uger, at gå og være sur på Finneas. Men det var godt at han var tilbage igen…

Hans blik hvilede på den blonde fyr ovre i sofaen, mens han tog en tankefuld tår. Så langt væk han sad. Det var han ikke vant til. Måske noxen var ved at forsvinde.

”Hvordan har du det lige nu? Du virker mere… normal?”

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

En gys skulle have raslet ned ad hans ryg, men han forstod sig jo ærlig talt ikke helt på de ting lige nu. Men han satsede på at halvkatten kunne tage vare på det, ellers måtte han jo selv hente en flaske af hans smag. Det kunne umuligt gå galt. 

Finneas sad endnu troligt på sin numse og kiggede på Enzel, nød bare synet af ham, hvordan han var sit kattelige jeg. " Er du glad selvom det ikke er dit hjem? " som han var der for at blive. Kunne han ikke blive hos ham, bare for endnu en nat, altid for en til nat til den næste. 

" Normal? Hvordan det? " øjne lå som limet fast, men hovedet tiltede på skrå. Hvad betød normal i dette moment. Han var jo ikke normal, var han?
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Normal som i… ædru…” Han sippede til vinen, og kunne allerede konkludere at det endnu var for tidligt at erklære Finneas nox-fri. Det der stof… man kunne virkelig få noget for pengene, hm? Måske var Enzel en lille smule nysgerrig på at prøve det. Blot én gang… og så aldrig mere. Bare lige for at prøve den lykke, som Finneas havde haft tidligere. Mon han overhoved ville kunne huske i morgen, hvordan han havde danset rundt med Enzel? Uden musik eller noget…

”Og ja, jeg er glad.” Så glad som man kunne være vel. Indtil der ikke var mere vin i glasset, sikkert. ”Måske lidt flere tæpper og puder. Nogle flere nipsting og røgelsespinde. Så ville det sagtens kunne blive hyggeligt her.” Han fniste lidt, men dæmpede sig hurtigt og lænede hovedet tilbage mod stoleryggens bløde betræk. ”Men jeg ved godt du ikke kan lide alt det der lugter af noget…” Og alligevel var han tiltrukket af en pyntedukke som bordelejeren? Der var mange ting ved Finneas der ikke gav mening.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

" Ædru? Er jeg da ikke det? " han havde da ikke drukket noget, det vidste han da. " Jeg forstår ikke, troede det nox var noget andet end alkoholiseret blod " men måske tog han fejl, han erindret da noget af det, men igen, når han først sov og vågnede, hvad var der så tilbage at erindre. 

Stille lænede han sig så endelige tilbage og fant en magelig position i sofaen og gned sig let ved øret som et træt barn. " Nipsting? " lo han af alt der kunne lees lidt af. " Jeg kan godt lide dufte.. men naturlige dufte er hvad jeg foretrækker, når jeg nu ikke kan spise, må jeg tage duften som min vej ind til hvad det er " formuleret han, kringlet og snøvlet, men han forsøgte da. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel trak på skuldrene. Han anede faktisk intet. Det var Finneas der var den erfarne af de to, eftersom han var den eneste, der havde prøvet nox. Men Enzel var overbevist om at det var det, for Finneas var i en drømmetilstand lige nu. ”Du må være lidt mere forsigtig med hvem du tager blod fra…” Rådede Enzel ham til, selvom Finneas nok ikke ville tage råd fra ham.

”Ja, det fortæller du jo…” Finneas havde forklaret det så mange gange. Hvordan han ville have ham… Nu var det bare blevet som en gammel sang. En samtale mellem to gamle venner, nærmest. Eller ægtefolk, der ikke havde mere at tale om, og ikke havde energien til at performe i sengen længere. Finneas virkede træt… Det måtte være på grund af blodmangel, og ikke fordi det var sent…

Enzel var også træt, men han stillede sit glas, der stadig havde vin i, for at rejse sig og gå hen hvor han vidste at Finneas havde sit lager. Det var fjollet at han havde valgt at blande det med rigtig rødvin… altså… Nøje trak han forskellige flaske ud, vendte og drejede dem, så indholdet skvulpede. Han fornemmede at han havde fundet en flaske med blod, og gik hen og tog plads på sofaen ved siden af Finneas. Trak det tomme rødvinsglas tættere hen til dem, og hældte blod op til ham. Blodet var tydeligvis tykkere end rødvin, og væsken farvede glasset i længere tid… Han tog glasset med blod og rakte Finneas det. Det var ikke normalt… det kunne han godt mærke…

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Et råd der var vær at tage med sig, men det kunne han ikke love at huske til næstenat. " Kommer du forbi i morgen nat, Enzel? " hovedet var lænet tilbage mod sofaryggen og han så ned forbi sine egne kinder for at se på Enzel, nyde den skikkelse han var i, hvordan mørket omfavnede dem, lod dem forsvinde hen og efterlade alt til dem. 
Ingen ville jo vidne hvis der skete noget, men han kunne snart forstå, at der var intet at komme efter, for Enzel ville ham ikke. Vampyren kunne kun spidse læberne lidt sammen ved tanken om det, men det var okay. " Men jeg kan også godt lide din parfumeret duft, du dufter af sommer regn " fortalte han og så efter halvkatten som var listet væk, som han ikke havde ænset at han rejste sig. 

Men han rettet sig en anelse som han så hvordan Enzel tog plads ved siden af ham og rakte ham et glas med tyk væske og han vendte overkroppen lidt i mod halvkatten. " Hvorfor..? " spurgte han og tog tvivlsomt i mod glasset alligevel og skævede lidt ned til det. Men for ikke at modsætte sig hvad Enzel havde i tankerne, tog han et sip som blev til tår, tåren blev til en mundfuld og han sank det og rystede hovedet en smule som han sank det rene blod og mærkede det med det samme. 
Hjerne kørt i nødsporet. 

" Sidst du gik herfra onaneret jeg ved tanken om dig " - " vent.. Undskyld hvad " han tog den frie hånds fingre op mellem øjnene og pressede sig på næseryggen, rundforvirret, som han bare lige sagde den første af de sidste tanker ud i det luften mellem dem og han var ikke engang sikker på at han havde sagt det eller blot tænkt det. Men han slap næseryggen og så lidt forvirret på Enzel. " Hvorfor drikker jeg blod nu? ". 

Han ville bare sove, det var første reelle følelse, for kroppen summede i alverdens retninger. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

"Hmm, måske," Det kunne da godt være, at han kom forbi. Men det kom jo helt an på mandens humør. Enzel tog kun ud, hvis det var en af de dage, hvor de var uvenner. Og selvom det var alt for ofte, så havde Nicola også nogle dage, hvor han var dejlig og medgørlig, og lod Enzel gøre med ham som han ønskede det. "Og du lugter lidt af græs," Nævnte han. Finneas havde trods alt lagt sig i det nattefugtige græs i tempelhaverne. Det var en frisk duft, og ikke fælt, heldigvis.

Ovre i sofaen, lod Finneas drikke af sit glas. Hvorfor han skænkede ham blod...? Han virkede bare så træt. Enzel var i tvivl om, om Finneas kun drak blod på visse tidspunkter, eller om han sparede på sit lager. Han havde stadig så meget at lære.

Hans silkeklædte arm lagde sig hen over sofaryggens kant, så han var selskabeligt tæt på Finneas, mens han med krydsede ben, kiggede på sin ven indtage blod fra et rødvinsglas - som var det helt normalt. Han havde ikke regnet med den besked der ventede på at komme ud af Finneas.

"..Hva-?" Enzels øjne blev store. Selv en mand som ham, der var rap i replikken og levede for overraskelsesmomenterne, kunne blive overrasket. Det ar meget ulig Finneas at sige sådan alligevel, ikke? "Ahem.." Rømmede Enzel sig og skjulte derved den latter han nær havde udbrugt. Med hånden prøvede han forgæves at skjule for sit smil.

"Det var da du lå ovenpå ikke?" Han tiltede nysgerrigt på hovedet. Turbanen blev loyalt på sin plads, fordi den var bundet erfarent og med en vis finesse. Enzel huskede at han havde lagt sig ind til Finneas helt frivilligt. Og det havde været rart et øjeblik. Men Finneas ville kysse ham, og han ville mere, så Enzel var nødt til at løbe afsted. "Hvordan er jeg så i dine fantasier?" Enzel rykkede sig diskret tæt på Finneas "Er jeg mon sød og dejlig, eller er jeg dominerende og led?" Det var meget spændende. Overhoved ikke som det gamle ægtepar, han lige havde sammenlignet dem begge med.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Græs

Det summede i baghovedet af hans. Baglandet fortalte ham intet omkring omkring duften af græs, han mindes blomsterne, men de måtte have efterladt den naturlige jord duft på ham, og græs var nu ikke så slemt igen. Nej, græs var faktisk ganske godt set i bagspejlet af så meget andet. Finneas trak blot lidt i mundvigen ved tanken om det og et lille løft af øjenbrynet som et 'aha'. 

Blodet skvulper ind i svælget, ramte mavesækken med et plask. En intens absorbering som maven trak sig sammen omkring blodet, lod det passere ind i hans blodåre. Baglandet fandt en form af ro, men endnu på gyngende grund og uden forståelse for hvad han selv havde sagt. Nej, det havde han ikke sagt, det var en fantasi. Men som hans blik så vildfaren på Enzel, måtte han et eller andet sted have sagt noget.  
Vampyren lod det tomme vinglas blive sat i skødet på sig selv, begge hænder faldt om det og han så ned i det. Søgte væk fra omstændighederne, men spørgsmålene som hobede sig op, fik ham til at smile selvtilfreds og forlegent over det hele. Et lille nik var bekræftelsen på første spørgsmål, men vampyren rystede let på hovedet. 

" Du er en nysgerrig en, hva? " spurgte han, fik rykket let på sig, så han kunne læne en smule frem så deres hoveder var over for hinanden og han så sigende mod dens andens blik. 

" En dominerende pestilens, men en der ved præcis hvordan man gør.. " svaret han med en lille stemme, så afventende på en reaktion, men kunne ikke selv dy sig fra en form af reaktion i et smil. " Giver du et glas til eller skal du ødelægge fantasien om en samarbejdsvillig Enzel? "
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Åh ja. Han var nysgerrig. Det var ingen hemmelighed. Enzel smilte bredt og moret, og lod også til at nyde det svar Finneas kom med. Der var intet der var rigtigt eller forkert. Enzel kunne lide at påtage sig mange roller i sengen. Indtil videre havde Enzel vist kun været en narrefisse overfor Finneas… Men havde vel ret til at trække i land, hvis fornuften sagde ham, at han burde holde sig til sin mand og sin elsker.

”Det lyder meget…” Han så ledende op i loftet og svejede lidt fra side til side med skuldrene ”Sexet.” Han lo og trak sig derefter væk for at skænke Finneas mere blod op. Glasset blev tømt hurtigere end Enzel normalt drak, når han skulle skynde sig hjem. Mon den nedkølede blod gjorde særlig meget for Finneas? Gjorde den ham overhoved varm ligesom blod fra en skøn kvindehals kunne gøre? Enzel mindedes kvinden fra baggården, der blev kasseret på stedet, så snart det gik op for Finneas, at nogen holdt øje med dem.

Han stillede flasken, tog sin egen, og hældte dernæst mere rødvin op til sig selv, og lænede sig tilbage til nærværet af Finneas. Det var så tætte at deres kroppe næsten rørte hinandens, og alligevel havde Enzel et forrygende talent til at holde den mindste afstand der overhoved kunne lade sig gøre.

”Skål for at forbandelsen trods alt ikke efterlod dig impotent.” Enzel klingede sit glas mod hans og drak dernæst moret af det.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Et fryns forlod ham og et lille ryst på mimikken af den drilske halvkat. Det var intet under at han efterlod folk uden gåpåmod. Det ville nok tage noget tid at vænne sig til, men man kunne nok lære at leve med det uden at det påvirket ens selvværd, skønt Finneas ikke manglede selvværd, der var ingen grund til at opretholde det, man levede alligevel evigt, så hvorfor spilde tiden ved at gå op i det. 

" Du er en smule hånende, er du ikke " men han kiggede alligevel på. Så til som der blev skænket op for dem begge og hvordan halvkatten lod sig sidde så tæt, men alligevel var der en hinde i mellem dem Et tynd lag at gennemsigtig plastisk der var uigennemtrængelig. Det var pinefuldt og mimikken forandret sig voldsom som han hørt hvad der blev sagt og selvom glassene mødtes, kyssede så det rungede. " Det er nok mere dig som efterlader mig impotent " måtte han vedhæfte sig og lod selv indholdet af sit glas forsvinde ned i svælget. 

Det var stuetempereret, men ikke noget i nærheden af det varme som flød i kroppene, men han nød det alligevel som det var. Det havde en rensende effekt på ham, men alligevel ikke helt. Han var endnu træt, og endnu en som kunne sove hvis det var hvad der blev tilladt for ham. " Hvordan skete det med dit sidespring og du " spurgte han og skænket det halvtomme glas og så uden fordomme på Enzel. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Man må vel leve op til sit ry. Som pestilens,” Gav han igen, og mindede ham om hvilke øgenavne Finneas kastede om sig. Så længe de begge kunne tåle tonen, så var det morsomt. Det var som at have en virkelig god ven, selvom Finneas ønskede at ødelægge det smukke venskab de havde, ved konstant at plage ham med sine øjne og stikkende kommentarer…

Og nu… spørgsmål…

Enzel rømmede sig og drak lidt mere, så munden ikke begyndte at plapre, før han havde tænkt sig om. Phillippe skulle holdes ude af det her… Ærlig talt vidste han ikke hvad Finneas kunne finde på, hvis han blev kørt for langt ud. Hvis hans kærlighed blev afvist længe nok…

”Du skal lade ham være, Finneas…” Sagde han, med en advarende alvor. Og han drak lidt mere. ”Han er uskyldig i alt det her. Han er kun en mand… en smuk, liderlig en…”

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Endnu et fryns. 
Enzel var så sandelig i et firspring lige nu. Finneas nød det, elskede det. Han ville opleve ham sådan hver gang, se ham sådan hver gang. Glad, og frigjort på sin egen måde. Forførende og stjælende af folks blikke. Men han vidste, at han aldrig ville kunne få lov at smage det. Men han følt, at han kunne smage det. Det var lige på tungespidsen. 
Det bedste nogensinde. 

Et simple afvisende ryst. " Jeg vil ikke røre ham, jeg vil bare.. hvordan endt du med at falde for ham når du har ægtemanden " spurgte han lidt mere forklarende og nippede kort selv til sit glas, men tog ikke rigtig noget ind. Stemningen havde været så god, og hans interesse havde været misvisende og ledt den på afveje. Han ville bare så gerne forstå, for det var et område han næppe ville kunne finde et svar på selv. 

Hvad skulle han ellers forholde sig til når det var, at den ene løgn for en anden blev givet om at han ville være sin ægtemand tro. " Du taler om at ville være tro, men er din egen idé utro, og jeg forstår det ikke " blikket var tomt som han spurgte det.  
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Okay…” Okay så. Enzel skulle nok give ham svar på sine spørgsmål. Men Enzel var ikke sikker på, at Finneas havde godt af at høre på det. Han var jo meget forelsket i Phillippe, og Finneas havde måske forhåbninger om, at han kunne ende som Phillippe en skønne dag. Men de to var jo så forskellige…

Han hverken grinede eller morede sig, men snurrede blot sin sjat rødvin rundt i glasset, og tænke selv tilbage til begyndelsen. ”Det var ikke meningen at det skulle ske… Vi mødtes tidligt i mit kendskab til min ægtemand, så på det tidspunkt var Nicola bare en af mine gadefund, som jeg havde gjort til luder. Jeg knaldede selv Nicola, hvornår end det passede mig… Ph- mennesket… fik lov til at afprøve det nye legetøj på Nicola, og jeg besluttede mig for at se på. Det hele var nyt for mig… Det var spændende og frækt. Det var ikke så meget det at de legede med legetøjet. Det var nok mere det der med at se, hvordan han nød at være sammen med et halvdyr, der lignede mig…. Lidt.”

Det var første gang han fortalte om det til nogen. Finneas af alle… Han så ikke på ham som han fortalte, for det var som om det ikke vedkom ham især. ”Jeg tror jeg… var påvirket og ensom… og han var lige der, hver gang jeg havde brug for ham. Og hver gang vi gjorde det, slog vi op. Og så fandt vi sammen igen og igen.”

Nu var det tid til at se på Finneas igen. Og tjekke hvordan han tog imod informationerne. Skrev han mentale noter ned, eller boblede han a grøn misundelse? Eller vækkede det en eller anden… ukendt… ny lyst at høre om hans store forelskelse i en anden? "Tilfreds?"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator
Lige nu: 1 | I dag: 4