Blæksprutten 19.09.2023 08:30
"Hmm, måske," Det kunne da godt være, at han kom forbi. Men det kom jo helt an på mandens humør. Enzel tog kun ud, hvis det var en af de dage, hvor de var uvenner. Og selvom det var alt for ofte, så havde Nicola også nogle dage, hvor han var dejlig og medgørlig, og lod Enzel gøre med ham som han ønskede det.
"Og du lugter lidt af græs," Nævnte han. Finneas havde trods alt lagt sig i det nattefugtige græs i tempelhaverne. Det var en frisk duft, og ikke fælt, heldigvis.
Ovre i sofaen, lod Finneas drikke af sit glas. Hvorfor han skænkede ham blod...? Han virkede bare så træt. Enzel var i tvivl om, om Finneas kun drak blod på visse tidspunkter, eller om han sparede på sit lager. Han havde stadig så meget at lære.
Hans silkeklædte arm lagde sig hen over sofaryggens kant, så han var selskabeligt tæt på Finneas, mens han med krydsede ben, kiggede på sin ven indtage blod fra et rødvinsglas - som var det helt normalt. Han havde ikke regnet med den besked der ventede på at komme ud af Finneas.
"..Hva-?" Enzels øjne blev store. Selv en mand som ham, der var rap i replikken og levede for overraskelsesmomenterne, kunne blive overrasket. Det ar meget ulig Finneas at sige sådan alligevel, ikke?
"Ahem.." Rømmede Enzel sig og skjulte derved den latter han nær havde udbrugt. Med hånden prøvede han forgæves at skjule for sit smil.
"Det var da du lå ovenpå ikke?" Han tiltede nysgerrigt på hovedet. Turbanen blev loyalt på sin plads, fordi den var bundet erfarent og med en vis finesse. Enzel huskede at han havde lagt sig ind til Finneas helt frivilligt. Og det havde været rart et øjeblik. Men Finneas ville kysse ham, og han ville mere, så Enzel var nødt til at løbe afsted.
"Hvordan er jeg så i dine fantasier?" Enzel rykkede sig diskret tæt på Finneas
"Er jeg mon sød og dejlig, eller er jeg dominerende og led?" Det var meget spændende. Overhoved ikke som det gamle ægtepar, han lige havde sammenlignet dem begge med.