Bare rolig, det er ikke mit blod

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Ja, men det var før! Ville Enzel have sagt, hvis ikke det var fordi han var færdig med at argumentere for sin sag. Og hans stolthed skulle i den grad også hele. Han havde ikke forventet at blive afvist, og så endda så tæt på klimaks, gættede han. Det måtte virkelig have krævet viljestyrke af Finneas at stoppe det?

Han kunne nok ikke sige noget, der kunne lette Enzels humør lige nu, og det var nok også derfor han pludselig forsvandt ud af køkkenet, før Enzel overhoved selv nåede ud. Undskyldningen var at han ville finde noget, der var mere ham. Men han kunne utvivlsomt finde noget, deroppe, hvad end han havde i gemmerne? Han lod ham bare passere, og undlod at knurre irritabelt af ham på vejen. Man var vel en gæst. Enzel var skam stadig taknemmelig over at han havde kommet ham til undsætning tidligere i dag. Men derfor skyldte han ham vel ikke en gratis rykker?

Enzels hoved smertede når han overtænkte, så han skyndte sig ind mod værelset, og lukkede døren bag sig, for at holde Finneas ude, og han lod sig dumpe ned i sengen og strakte armene over hovedet, så han kunne skjule skammen i sit ansigt bag skjortens store ærmer. Han håbede på at han snart kunne tænke på noget andet end den afvisning, så han kunne falde i søvn, før døren atter ville gå op, og han skulle håndtere en besværlig og øretæveindbydende Finneas.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Det var ikke i hjemmet han ville finde noget der levede op til bordelejerens image, men med en levetid som hans lærte man lidt at kende de rigtige typer. Rigtige typer var så meget sagt, men man fik sine kontakter og sine omgangskredse med tiden. 
 Døren blev lukket og han orienteret sig omkring hvordan det måtte se ud med natten og den listende solopgang, han havde nok tid. Overmodig i tidshorisonten, men det skulle kunne nåes. 

Det som måske kunne have virket som evigheder var blot tyve-tredive minutter, men han kom hjem igen og havde lidt af det hele med. Ikke mange penge var blevet brugt, når det kom til stykket. Men billigt materiale var det ikke, det var blot en form af afdragsordning han havde med personen der kunne skaffe det. 

Finneas ville have banket på, men i stedet åbnede han blot døren på klem og lagde ind pakken med tingene til halvkatten, skønt han ikke så ørerne blive gemt væk igen, var det noget han måtte affinde sig med. For så at lade døren blive lukket igen og lod sig forsvinde ind i stuen. Numsen dunkede ned i sædet og han lænede sig lidt frem og lagde hovedet tilbage og foldet armene over hovedet så blikket var dækket og benene stod tungt i jorden, sørgede for at numsen ikke gled udover sofakanten. " For zalans da også kat ". Solen måtte godt snart stå op og lede halvkatten hjem hvis det var sådan han havde tænkt sig tingene skulle forholde sig. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Han havde været meget distræt, og havde derfor ikke hørt vampyren liste ud i natten. Det var egentlig utroligt med den gode hørelse han havde. Tankerne kredsede sig mest om afvisningen, og stress over at han nok ikke kunne falde i søvn. Han forsøgte at tænke på noget behageligt, såsom de gode tider med Phillippe, som han gemte på, men så dukkede Eskild op. Og så Finneas igen…

Da Finneas kort tid efter kom tilbage til lejligheden igen, hørte han ham heller ikke, før han vågnede lidt op fra sin rævesøvn, ved at der blev banket blidt på værelsesdøren, og der blev stillet noget frem. Enzels trætte øjne skumlede igennem mørket, for at se hvad det var. En pakke ligefrem? Det kunne høres at Enzels krop rejste sig fra sengen, og at han nærmede sig pakken og ruskede dens indhold igennem. Pæne klæder, der lignede at de faktisk passede ham, kunne han konkludere. Oh, havde Finneas været udenfor?

Enzel tog ikke tøjet på, men tog den åbne pakke med sig ud og stillede sig ved værelsesdøren, for at kigge over på Finneas. Han anede ikke selv at han havde en lidt vild frisure efter at have sovet i den lille halve times tid.

”Hvor har du været?” Spurgte han en smule oprevet, som om han selv var chokeret over, at han havde været så distræt, at han ikke havde haft styr på Finneas. Hele tiden havde han troet at han var ovenpå og surmule. Man skulle godt nok vænne sig til at han var vampyr… ”…Tak,” Sagde han så, da det trods alt var mere end en fin gave at give til en, der var bange for at gå hjem blodig eller halvnøgen. Men det var et halvhjertet tak, for Enzel vidste ikke om han gav ham den som en form for undskyldning for før, eller om det var for at fremskynde, at han skulle skride.

Enzel håbede ikke at det var sidstnævnte…

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Svunden hen i egne tanker og overvejelser, lod han alt rumsteren der måtte forekomme blive isoleret ude og falde hen. Ingen veg alligevel ind i hans hjem medmindre man var fuldkommen idiotisk. At han så tiltrækkede sig disse idioter, eller snarer opsøgte dem selv, det var en anden side af sagen. Finneas var som en sovende skikkelse med armene foldet over hovedet, vejrtrækningen der ikke virkede til at være i gang og den kolde af følelse krop sad blot henslængt i sofaen. 

" Du har dine forbindelser, jeg har mine " svaret han mumlende op i loftet og lod armene forblive liggende for tredive sekunder, før han valgt at fjerne dem fra ansigtet og lod dem falde ned ved siden af sig selv. Hovedet løftede sig og så i mod Enzel, endnu så fin og indbydende.  
 Smilet vokset som han indså hvordan håret så ud. Men han indså at han måtte nok rette sig lidt eller rejse fra sin halvlune plads. Hænderne blev sat i møblet og han fik skubbet numsen ind så ryggen sad mod ryglænet i sofaen. " Kom her " sagde han. Her forblev udefineret for at Enzel selv kunne vælge en plads. Sofa, stol, bord, skød, stå sted lidt tættere på, så mange muligheder for sig. Det var ikke en forventet dialog han havde på sindet, men valgte man i virkeligheden selv sine dialoger før man stod i dem. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Modsat hvad Finneas troede, havde Enzel ikke mange andre forbindelser end… jah… Finneas? Men han kommenterede det ikke, men undrede sig i stilhed over hvem han havde af forbindelser, der kunne skaffe ham så fint tøj på denne tid af døgnet.

Enzels blik hvilede meget på Finneas samlede udtryk. Det utilfredse, ugidelige udtryk, der endte med at løsne lidt op, fordi Enzel havde valgt at opsøge ham. Han vidste ikke hvad det betød. Han vidste heller ikke hvorfor Finneas smilte sådan. Hvad var det han fandt sjovt ved ham?

Han havde på en måde lyst til at trække sig og smide sig ind i sengen igen, da han bad ham om at komme nærmere. Han vidste jo ikke hvad han ville ham. Han var ikke i humør til en undskyldning, og han var endnu mindre i humør til at genoptage den gamle mission om at få ham til at komme…! Hvis det skulle være det, der var bagtanken…! Enzel var åbenlyst ikke i stand til at regne ham ud. Men han trådte først et skridt nærmere, og derefter et andet.

Han stillede sig tæt hen til ham i sofaen, og stod, frem for at tage plads nogle steder. ”Hvad?” Krævede han at vide. Hans børster ville rejse sig, hvis han havde været en rigtig kat. Skønt han virkede afvisende og kort for munden, virkede han også temmelig villig til at få lov til at sige noget mere.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Finneas lænede sig en snert frem, men sørgede for at holde halvkattens øjenkontakt, en hånd lagde sig forsigtig mod låret af ham, men blot en finger der gled mod huden. " Du skal holde op med at misbruge mig på den måde, gør det med din ægtemand eller elsker.. " Men en unødvendig udånding forlod hans næse og han lod kort blikket skænke sig, før det besteg kroppen indtil det endte mod øjnene igen og det til rodet hår. 

" Jeg beder ikke om at smage dit blod som tak for hjælpe dig eller beder til sex.. så lad vær og udnyt min interesse i at være sammen med dig på den måde, for det vil være et minde jeg skal have med mig til nogen sætte en pæl i hjertet på mig

Hånden ved låret slap ham let igen som Finneas valgte at rejste sig fra siddepladsen, upåvirket af at de stod klodsopad hinanden, så han blot ned mod det mutte ansigt. Blinkede langsomt som han var en hund der lige var vågnet fra en lang lur og noget så forvirret, men han var mere hund end kat af personlighed. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Man kunne ikke forvente den blidhed der kom fra vampyren, efter så hård en ligegyldighed der var kommet fra Enzel lige før, med hans kolde ’hvad’. Den kolde hånd kunne han mærke mod det lår, som ikke var bundet ind sammen med halen, og han lod den være der. Han rynkede fortvivlet på panden, og lyttede til hvad Finneas bad ham om.

Han havde villet ud med sine egne tanker. Fortalt ham, igen, hvorfor det var så vigtigt for ham, at det skulle være Finneas, der hjalp ham med at hævne sig over den skide byvagt. Men han blev pludselig ramt af en sjælden, og sikkert kortvarig, følelse af, at alting nok ikke behøvede at handle om ham selv… altid…

”Mh…” Finneas slyngede om sig med ord som misbruge og udnytte… Som om Enzel var et eller andet klamt svin, der ikke kunne lade ham være. Han ville gerne retfærdiggøre sine handlinger, og fortælle ham, at det ikke var det han havde været ude på, men som sætningerne dannede sig i tankerne hos ham, kunne han godt se, at det var det han havde gjort.

En smule lamslået, men dog ret træt stirrede lige frem, selvom Finneas rejste sig lige foran ham. ”Du vil se det som et dårligt minde?” Forsigtigt vendte han hovedet op mod Finneas og hvilede blikket på ham. Undersøgte ham lidt omhyggeligt for selv den mindste respons. ”Også selv hvis du vidste, at det ville være en belønning, efter at du havde hjulpet mig?” Enzel var ikke ude på at diskutere. Han prøvede reelt at forstå ham. Hvis Finneas hverken ville have hans blod eller hans krop… hvad mere var der så at gøre krav på?

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Som gnistrende krystaller i mørket blev deres relation langsom dannet og stien de måtte følge dertil. Det var ingen nem rute og den ville næppe blive nemmere med tiden, tvært i mod kunne man blot forvente istappe regn og jordskælv så undergrunden spækkede for fødderne af dem. 

Han hørte ham, overvejet sine svar og mulige responser, men han rykkede blot hovedet en tand og lod blikke falde i lige så trætte folde som den andens. Stille lagde han begge hænder blødt om kæben, så fingrene faldt om til nakken og støttede. En romaniseret handling fra fortællinger og malerier. 
 Et stille løft i at få Enzel op på tåspidserne at stå. " Ved du hvor svært det er at komme sig over en, man aldrig kommer til at være noget med? Tankerne om hvad man kunne have været, kunne have opnået? " et summende spørgsmål, som ikke svaret på noget som helst af hvad der var blevet spurgte om. 

" Sex er ikke meningløst for mig, ikke når det gælder de rigtige personer
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Han kunne mærke en meget intens energi fra Finneas. Det passede sig ikke rigtig på situationen, hvis han skulle kysse ham, men det var den fornemmelse han havde. Så han var lidt tryllebundet af de orange øjne der gnistrede, når de så på ham. Og han lod han tage om sin kæbe og løfte ham nærmere.

Han afbrød ham ikke, men afventede at høre, hvor den besynderlige monolog var på vej hen? At høre fra en anden person, hvor meget han længdes efter ham, havde skam en effekt på ham, men han lod sig ikke rive med.

Så han tog i håndledet, til den hånd, der holdt ham ved ansigtet. Han flyttede ikke på den, men holdt den blot i et greb og blikket af hans blev mere bestemt. ”Sex er heller ikke meningsløst for mig. Men jeg tænder ikke på personlighed. Jeg tænder på hævn. Som han slyngede det ud var hans øjne meget vrede. Hans tanker kredsede sig primært om Eskild, men vreden var ikke rettet mod Finneas. Det var svært at tage hensyn til hans følelser lige nu, når alt man kunne tænke på var blodsudgydelser… og så en enkelt afvisning fra tidligere…

Men hans blik mildnedes igen, da han trods alt havde øjenkontakt med en ven og ikke en fjende. Hans ører lå fladt ned i håret på ham. ”Du må ikke bebrejde mig… Jeg har sagt hvad der skal til. Hvis altså du ønsker at jeg skal nyde det…” Han håbede på at Finneas endelig ville forstå det, men vidste godt at de var to forskellige sjæle. Han havde selv svært ved at forstå ham, men kunne ikke se bort fra sine egne behov.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Silhuetten af hvordan de stod blev ikke frataget ham, men den rørte sig heller ikke yderligere fra det sekund af. Det måtte gå hen i historien, en intimitet med en brutal optakt i baggrunden. Tornebukse der ville skræmme folk væk og sætte sit mærke i de, som ville røre ved kunsten af dem. 

Finneas lod sig fange af halvkattens øjne som de var, hvordan de formede sig for hans humør, det var en af de få ting som han burde lære at kunne tyde, men det krævede selvfølgelig at han fangede Enzel uden katteurten i kredsløbede til at skjule hans identitet. Hævn. Okay, tænkte han kort. Men tanken sluttede ikke der. 

" Fortæl mig af hvilken årsag du har sex med din elsker for at sex ikke er meningsløs og jeg skal nok finde en måde hvorpå jeg kan hjælpe dig... for at du kan .. nyde det " opgav han lige så stille, som katteurten havde sat sig i hans kredsløb og bandt sig som slyngarme om aortaen og lige så stille gjorde antræk til at spænde til for at rive det fra hjertet og efterlade ham død i hans arme. " Men jeg går ikke vampyr på ham.. det vil blive min egen død, okay? " af alles behov, var det hans eneste ønske i sidste ende. Ikke at skulle skrive sin egen dødsannonce. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Aah.. Finneas var nysgerrig på hans elsker. Han havde allerede fortalt alt for meget om Nicola, en tid hvor han troede at Finneas alligevel skulle dø til snitsåret i hjertet fra den rubinske daggert. Men havde han lyst til… og turde han… at dele for meget ud om Phillippe? Enzel ønskede virkelig at beskytte ham… Og han ønskede ikke at være ond overfor Finneas, ved at snakke om sin elsker, når han vidste hvor meget han krævede ham lige nu.

”Min elsker er ikke bare en jeg boller med. Jeg tænder på ham og elsker ham helt naturligt…” Enzels blik dalede endelig væk og afbrød den intense øjenkontakt, ved samtaleemnet. Phillippe var så langt væk nu… Og han anede intet til hverken Finneas’ opdukken eller al den fare han havde været udsat for. ”Han binder mig heller ikke fast til beskidte ladevægge, og han har ikke noget imod at blive udnyttet af mig.”

Denne gang drejede han sig helt væk fra ham. Han mærkede et stik af dårlig samvittighed prikke et sted bag brystet et sted. Det var ikke retfærdigt at han skulle føle sådan her, vidste han, når Phillippe sikkert havde sex med alle mulige tøser, inklusivt hans heksehustru. Han kunne ikke klare tanken om, hvis han fandt ud af, at han havde forsøgt at sælge sig selv væk, for småtjenester. Kunne Phillippe blive vred? Eller endnu værre, ville han bare grine af det, som om det ikke betød noget?

”Så, som du nok kan høre… så må du nøjes med at rive den af og tænke på hvordan det ville have været, hvis bare du havde givet efter.” Han skævede om til Finneas, for at se om hans sidste forsøg trods alt havde nogen indvirkning på ham, eller om det bare gjorde ham irriteret. Og så tøffede han tilbage mod værelset. Denne gang lod han do værelsesdøren stå åben.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Det var ved at gå hen og blive tragisk komisk, og den eneste der reelt set kunne gå derfra med en snert af oprejst pande, var den som skabte alle deres problemer. Læberne lod sig smalle til til en lige streg, jævnt presset sammen. At Enzel valgte at gå den vej, skænke ned på det niveau. Alt hvad vampyren fik bekræftet, var at hans afvisning havde været på sin plads. 

Hovedet gled ud af hans hænder som sand, hovedet løftet og nakken var alt han kunne se af den anden. Mere ene rigeligt. 

Den høje skikkelse lod sig ikke tirre i det moment. Men det begyndte at frustrerer ham en anelse at Enzel konstant vendte det rundt som han gjorde. Han tav igennem hele det forpinte skuespil. Ventede på at Enzel var listet tilbage i seng. 
 Døren stod på klem, men han valgte at træde forbi den og gik oven på. Sørgede for at vinduerne var dækket til før han lagde sig. 
 På ryggen, en ben bukket og blikket rettet mod det spindelvæv frie loft, blot for at begynde at begynde at skyde klaser af spindelvæv der op. 

Finneas havde indvilliget i at hjælpe på nogen måder, men ikke for at nyde Enzel. For at få ham til at stoppe med at opfører sig sådan. Han billigede sig selv og bebrejdede Finneas for at have standarder. 
 Men som sjette og syvende klase skud var blevet givet, lullede han stille hen i en let hvilen og efterlod endnu engang Enzel på må og få. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel lagde sig ind i seng, men lagde sig ikke til at sove lige med det samme. Han kiggede hen mod den åbne dør i den forventning om, at Finneas ville tage imod hans forsoning. Men end ikke hørte han ham klage. Først da han hørte bygningen knirke lidt ved trappen, antog han at han havde lagt sig op for at sove... eller ligge i dvale, eller hvad end vampyrer nu end foretog sig i dagslys-timerne?

Enzel selv var lidt af et natdyr, så han sov selv ganske fint igennem den første del af dagen. Han havde hele sengen for sig selv, men optog kun lidt af den, og krammede en pude tæt ind til sig, som havde det været Nicola. Ham savnede han meget, også selvom hans afvisninger ville være som salt i såret lige nu. Lidt forvirret over hvad tid på dagen det var, i det her mørke rum, rumsterede han lidt rundt og fandt noget vand han kunne drikke og vaske sig med. Han klædte sig på i tøjet og redte håret igennem med fingrene.

Han kiggede lidt rundt i lejligheden, der virkede tom. Men hernede i køkkenet og stuen, var der i det mindste lys og larm ude fra gaden, der indikerede at det var det tidspunkt af dagen, hvor markedet var åbent og byen havde travlt. Livet fortsatte for nogen, mens det var gået i stå for nattens væsner.
Så Enzel fortsatte sin søgen efter Finneas og bevægede sig for første gang ovenpå. Han fandt Finneas, men blikket vendte faktisk op mod loftet, hvor han ikke kunne ignorere det rod han havde lavet i sin kedsomhed. Med et lidt forfærdet udtryk i blikket, gik det nu op for Enzel, at det klæbende silkestads der havde fanget ham mod ladevæggen, havde været edderkoppespind! Vampyrspind?

"Hvad er det du laver heroppe?" Spurgte han forsigtigt. En anelse skrækslagen.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Stilheden havde været tiltrængt, den luret han stille mod en søvn. En kærkommen søvn der skulle holde dagen lang og forhåbentlig vække ham på det tidspunkt hvor Enzel var væk, gået videre som intet var hændt eller sket. Finneas havde alverdens tid til at det stille og roligt med ham, men han kunne ikke gå ned på det niveau. Ikke så nemt eller så smertefrit. 

" Mhm..?" brummede han, øjnene forblev lukkede. Dvalen varede kun så længe, men han lod sig ikke rive ud af den, det var unødvendigt for omstændighederne. " Årsager til at gøre rent senere.. " mumlet han, foldede hænderne pænt på maven, trak let på skulderen som den gnubbede sig op mod øret, men den faldt fint tilbage som et træktøj i et ur. 
 Finnas så ingen grund til vågne op eller bruge for meget tid på det. Det var svært at forholde sig til hvad der skulle ske eller ikke skulle ske, men en ting var sikkert. De skulle ikke ske, selvom han gerne ville spinde halvkatten rundt og vise ham, at der var andre måder at leve på. De kunne være udødelige sammen, en frygtelig god ide. 

" Hvad laver du heroppe? " spurgte han med en søvnig røst i stemmen. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Finneas lod ikke til rigtig at gide at vågne, bare fordi Enzel var dukket op. End ikke, når Enzels dress var det nye outfit og hat, og at han derfor lignede en, der var parat til at drage hjemad. Lidt skeptisk skulede han til den hvilende vampyr på madrassen. ”Du er jo underlig,” Konstaterede han, og bekymrede sig ikke mere om edderkoppeomgivelserne. Enzel var heldigvis ikke bange for edderkopper eller edderkoppespind. Bordel var fuld af dem, selvom de forsøgte at holde hjemmet rent. Bygningen var gammel, og de havde masser af møbler og sprækker de kunne gemme sig ved.

”Er det ikke åbenlyst? Jeg er kommet for at sige farvel.” Enzel smilte, glad ved tanken om at kunne komme hjem igen. Han ville nok ikke savne Finneas’ ungkarle-hybel. Den var ikke… polstret nok, og særligt ikke det her loftrum. Det blødeste her var nok den sølle madras han havde fundet frem og havde lagt sig på.

Han trådte nærmere og knælede ved ham, før Finneas overhoved havde chancen for at overveje at rejse sig op. Han tog i hans arm, tog den om sig, og lagde sig ind mellem armen og siden af ham, så de lå tæt, som om det var noget de altid gjorde sig i. ”Jeg skal nok lade være med at plage dig med det mere. Det med Eskild.” Sagde han lavmælt.

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Et bekræftende brummen lød fra ham. Det var han så sandelige, men sjældent havde underlig været en fornærmelse der holdt stik. I sandhed var det en kompliment. De underlige typer var de, som man gerne ville ses med og hænge ud med. Så hvis det var for at såre ham på nogen måde, slog det gevaldigt fejl. 
 Men han tvivlede det var årsagen til udtalelsen. 

Øjnene åbnede sig på det spænde klem, det lå blot med en åbning så han kunne se ned ad sin egen krop, men vidste ganske vel om at det viste han ikke sov og reageret på det. Zalans. Så måtte halvkatten jo få den sejr med sig. En lille sejr, men et kæmpe nederlag, var det ikke sådan man kunne betragte det? 
 Skulle han vænne sig til at Enzel kunne svinge knurhårene omkring og den eneste som ødelagde noget, var Finneas. 

Han løftede armen, hjalp til og lod den lægge sig tæt om halvkatten, knugede ham ind til sig. Det irriteret ham. At så simpel en ting kunne påvirke ham og hans underkrop. " Sig noget mere.. " sagde han og lod øjnene åbne sig mere op.

Skulle han bare lade sig påvirke nu og gå med sin egen følelse. Han vendt hovedet mod Enzel, det ville være så forfærdeligt at ødelæg det, men det måtte jo af igen.. Hånden om Enzel tætnede i spændet og han lagde sine læber mod panden af halvkatten. Havde hjertet givet ordentlig lyd fra sig, ville det fortælle halvkatten hvor det ville ende, men mon ikke han kunne fornemme det alligevel. Kattens sjette sans. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

For engang skyld kunne de måske skilles ad, uden at de var dødelige uvenner. Han mærkede klemmet om ham, da han lagde sig til rette, og begyndte at slappe af. Armen hvilede sig på Finneas’ overkrop, og fingrene mærkede lidt tankefuldt på stoffet.

Finneas ville have at han skulle sige noget mere. Sikkert for at høre, om Enzel havde tænkt sig at tage sagen i egen hånd. Men nu var Enzel jo ikke kommet herop for at slås. Han var egentlig kommet herop for at sige farvel, men kunne ikke lige stå for Finneas’ liggende positur og skumlende ansigtsudtryk før.

Nu var det som om han ikke var surmulende mere… Finneas kyssede ham på panden, og Enzel måbede lidt af det, men sagde hverken til eller fra. Det var ved at blive til en vane for ham at gøre det der. Og værst af alt, så var Enzel ved at vænne sig til det.

”Jeg synes ikke jeg skal sige mere om det,” Sukkede han, lidt smilende igen. ”Kan vi ikke bare have det rart? Solen er oppe, og det betyder kunder i butikken!” Intet gjorde den glubske halvkat mere lykkelig, en muligheden for at indtjene penge. Især i disse tider, hvor han havde mistet alt for meget dyrt tøj, og muligvis stod til at skulle ruske i tremmer. Naturligvis ville han anvende Finneas, hvis det skulle ske. Han havde jo fået ham ud med en legende lethed før, havde han ikke?

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Alt han skulle var at snakke, lade sin stemme blive hørt. Han kunne snak om hvad katteurt han bedst kunne lide, det var ham fløjtende ligegyldigt. Alt han ville, var at høre den søde røst af hans stemme. 

Roligt og alligevel ganske bestemt fik han rykket rundt på dem, så Enzel lå mere midt for på madrasen på ryggen og Finneas, Finneas selv havde havde fået placeret et ben på hver side af Enzel, hænderne i madrassen ved side af hovedet. Læberne havde kun lige kort forladt panden af den anden, før et nyt kys blev lagt, og et nyt som det kælede let ned mod næsetip og kind. 

" Vi har det rart.. " kommenteret han stille og lod læberne læg ud for Enzels. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzels vejrtrækning gik helt i stå med vejret i kroppen, som Finneas pludselig rykkede rundt på dem begge to, og hatten der havde hvilet på Enzels hoved, fløj af let som ingenting. Hans hænder lagde sig passivt ned med håndryggene mod madrassen, skønt han plejede at gøre noget for at styre afstanden imellem ham og Finneas, og plejede at presse ham og hans tænder på afstand. Der var ingen modstand fra ham, men heller ikke noget deltagelse.

Finneas’ små kys og berøringer i ansigtet var kolde og gysende, ikke som for eksempel hos Phillippe, når han kyssede ham. Han holdt øjnene lukkede og prøvede at vænne sig til det, og prøvede at mærke efter, om det her var noget han kunne lide.

Ret åbenlyst, og alligevel overraskende, fornemmede han Finneas gå efter et kys. Hans mave trak sig krampeagtigt sammen, og hjertet begyndte at hamre hårdt. Enzel adskilte sine læber, i det samme de blev berørt og blev overtalt til pludselig at give ham lidt tilbage. Hans mund formede sig mod den andens, og begyndte at nippe kysseagtigt til dem, stadig prøvende og efterforskende. Hans krop føltes ufatteligt tungt, som om han slet ikke kunne bevæge sig under Finneas. 

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

En hver celle vendt sig i ham, åbenlys opmærksom for hvordan halvkatten reageret og ikke reageret. En opgivelse uden at give op. Finneas 

Selvom læberne mødtes i en død fornemmelse, og for bare nogle små trælse sekunder fortsat han.
 Kun indtil han stoppede, og satte hænderne ordenligt i madrassen. 

Finneas pressede knæene ned, satte sig op så de sad skridt kontra skridt og han så ned på bordelejeren. “ Det er ikke spor rart vel? “ og et semi løftet bryn. Han havde ikke interesse i have så dødsfølt sex, så han ville hellere gribe muligheden og vise Enzel at det var et af deres problemer.  

Tænder kun på hævn, det var hans ord. Ville han virkelig bruge det som undskyldning for at gå med til sex, når han i virkeligheden ikke ville. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Krystal Administrator
Lige nu: 3 | I dag: 10