Hun kendte ham for godt, at skinne dyr eller i det hele taget at dræbe dem, ja det blev han nok aldrig god nok til, på en måde fik han altid ondt af dyret selvom han selvfølgelig også selv skulle have føde. Men ved at rejse fra kro til kro kunne han få bedre mad .
Ebbe fulgte med til stalden, så hvordan hun allerede havde gjort klar, så der havde aldrig været et valg havde der?
Han fnøs en smule " godt nok er jeg dum søs, men at miste en hest er altså ikke noget jeg gør!" vrissede han en smule tilbage, han var altså ikke helt hjælpeløs!
Han fulgte dog med ind i boksen, for at se med på alt hun havde pakket til ham, det var langt mere end hvad han selv rejste rundt med. Blikket fulgte med og han prøvede at huske det hele, mon ikke der manglede lidt når han fandt hende igen? Han nikkede en smule " okay, jeg skal nok komme afsted så?" sagde han, som han lod sig stige op på hesten, ikke nær så elegant som hende. Ebbe satte sig klar hun ville alligevel nok hjælpe ham ud på gårdspladsen, sikre sig at han faktisk også red afsted? Han sendte hende et drenget smil.