Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Handler med og fremstiller olier (til madlavning og til kroppen)

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 02.07.2023 13:13
 En mild brummen forlod Frederik som vandet virkede til at blive varmere.  Blikket geld over Leon, mens han lyttede til Leon fortælle - ikke helt det han havde tænkt at høre om, det var mest hvordan det gik med Leon han havde ment. Han nikkede lidt og fnøs kort.
 " Jeg kondolerer.. " Om det var til at Leah var blevet en skøge eller fordi deres mor var alene, vidste han ikke helt. Måske begge dele. 

Om vandet virkede til at blive varmere på fordi Leon gjorde det, eller fordi deres ben rørte hinanden var ikke helt til at sige, men Frederik vejtrækning blev et øjeblik lidt tungere og Frederik sank langsomt. Hvorfor blev hans hjerte ved med at banke hurtigere, bare fordi Leon lige rørte lidt ved ham? Det måtte være den varme han var i stand til at dele. Det kunne ikke være andet.
 " Det skal nok falde på plads med et solidt arbejde.. " Frederik nikkede lidt, for det var sandheden. Alt var blevet meget bedre for ham efter han kom til Svennings Gård. Forældrenes død havde også været en befrielse.  Det mørkeblå blik fangede Leons smil, og Frederik sendte et skævt og drenget smil tilbage.
 " Jeg håber du er klar til at slide og slæbe.. Du får ikke lov til at flade den bare fordi du er en gammel ven, " Der var et glimt i hans øjne.
Leon August

Leon August

Plantagemedarbejde på Svennings Gård

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Kondolationen var både velplaceret og malplaceret. Skønt og tvivlsom, men måske Leon blot skulle tage den for have der var. Søster og mor informationerne var lide skidte alligevel. 

Det var reelt set aldrig en helt bevidst handling fra hans side ad, men lige for nu var det noget så kontrollerer som det kunne være. 
Alt for at behage Isaris faldne engel. Benene rørt blot, krydsede forbi hinanden, dette ændret han dog lige så stille. Benet blev let strukket og gned sig fejlagtigt mod Ludviks inderlår. Men er ben skulle kun strækkes så meget, hvorfor set faldt tilbage hvor det lå før. Leon summede blot stille for sig selv. Solidt arbejde var altid tiltænkt og ideelt for mænd som dem, skønt deres arbejde ofte var så forskelligt. Administrativt og fysiskkrævende. 

En mhmm forlod ham, som øjnene der kort var gået i dvale mod maven af Ludvik søgte op mod blikket med er glimt i. Er små koket smil vokset skævende op på læberne: “Jeg regner næsten med du vil køre mig hårdest” kommentaren var vovende og stikkende, charmende gled ud af ham i det skæve smil og selvsikkerheden voksede stille frem i det blide blik. 
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 03.07.2023 09:13
 Berøring ved benene udviklede sig, og i takt med følelsen af Leons ben der gled op af Frederik bredte der sig en varm og lidt summende følelse i Frederiks mave. Munden føltes tør, og han måtte synke inden tungen gled over ydersiden af tænderne i overmunden. Blikket vendt mod vandoverfladen. Fulgte det forvrængede billede af foden mod hans inderlår. Men han sagde ikke noget.  Gjorde ikke noget ved det. Hvad ville andre ikke tænke hvis han gjorde noget? 

Deres blik mødtes, og Frederik løftede et bryn. Ordene der forlod Leons mund, fik et sug til at gå gennem Frederiks krop og hans læber adskilte sig en smule for at lade en tung udånding slippe fri. Den skjulte hentydning. Frederik fnøs underholdt og vendte hovedet til siden. 
 " Så vidt jeg husker, kan du lide når det er hårdt arbejde.. " Hovedet vendte sig frem igen, og blikket fandt Leons igen. Frederik strakte benene lidt mere frem foran sig. Strejfede Leons lidt igen. 
Leon August

Leon August

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Det var barnlige genstridigheder sådan at lade fødderne og benene fægte op ad hinanden. Gnide og gnubbe op sådanne stikkende måder der kun kunne forvolde dem problemer i det lange løbe. Men det var så rart. Han ville normalt ikke gå så vidt, og aldrig med en anden mand. Men Ludvik var jo ikke bare.... 

Selvom benet havde forladt Ludvik og hvordan han kunne sidde og se vennen i profil, fik det ham blot til at smile en anelse mere. Det gav et sus og knude i maven som både kommentaren og benet tog revanche. Som en lille varme bølge forlod ham. Leon presset let tungen op mod indersiden af tænderne i overmunden og vendte hovedet en svag grad til siden. "Jeg har hvert fald altid bedst kunne lide det, når det var hårdt" hjertet befandt sig pludselig i halsen af ham, for stille at vende blikket tilbage mod Ludvik. 
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 03.07.2023 10:24
 " Yeah.. " Ingen af dem var i tvivl om hvad de snakkede om. Ingen af dem kunne være i tvivl om hvad de i virkeligheden snakkede om. Ikke at Frederik ville indrømme de snakkede om andet en arbejde. Det var et intimt øjeblik, trods de sad med god afstand mellem dem, et offentligt sted. Men det var også for det bedste. Frederik strakte armene over hovedet så hele den lange krop virkede længere, inden han lænede sig tilbage og lod sig glide lidt mere ned i vandet så benene kom længere frem mod Leon. Armene lagde sig mod kanten og olieforhandleren kunne nærmest ikke fylde mere. 

Det var som om varmen og den fugtige luft i baderummet havde lettet resterne af nox-tågen. Det mystiske ekstra lyde var holdt op, der var ikke længere ting der ikke helt hang sammen. Leon var virkelig, de var tilbage hvor de havde været før.. før Frederik havde trukket sig. 
 " Er det derfor det ikke går så godt? Du har ikke kunne finde noget der var hårdt nok for dig? " Han løftede brynet. Blikket flyttede sig dog kort efter fra Leon, da en bevægelse ud af øjenkrogen fangede Frederik opmærksomhed. En mand ikke meget ældre end Leon og Frederik var kommet ind i baderummet, og virkede til at have sat kursen mod vandet de to sad i. 
Leon August

Leon August

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Den lange olieforhandler syntes endelige at brede sig mere ud, det var ting han kendte. Gamle vaner ruskede op i ham, som om den kærlighed de havde haft til hinanden stille kom op til overfladen og lå i vandkanten, afventende for om de tog den eller bare skubbede dem væk. Eller om Ludvik skubbede den væk på ny. Det var det han gjorde, urørlig og uforanderlig. 
Leon lod blikket falde ned i mod de lange ben og fødderne der hang til, de lå i hans boldgade. Han lod sine bene sprede sig for at gøre plads til Ludviks. 

Den rødhåret mand tiltede hovedet en anelse frem og så i mod den samme mand som Ludvik så mod, der var ingen grund til at de behøvede dele vandet med ham, men man kunne ikke tillade sig at sige det. Og dog. "Er det muligt at du tager det næste? Vi sidder lige i et privat anliggende" mine var seriøs og neutral, som om intet hændte mellem dem, foruden en seriøs snak. 

Noget skete der hvert fald, for mandens mimik og kurs blev omlagt, og Leon lod blikket falde i mod Ludvik, mens hovedet vendte sig let væk fra det. "Jeg har ikke just søgt for at finde noget der kunne erstatte det" det var sandheden, men alligevel med en snert af løgn. Emerson Zion var kommet i vejen, men det var selvfølgelig noget andet. 
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 03.07.2023 12:17
 Frederik var egentlig klar til at de skulle rokere sig lidt. At Leon kom over til ham eller at hans kulle sætte sig over ved siden af Leon. Benene blev trukket lidt tilbage, for at gøre plads, og Frederik satte sig lidt mere op igen. Det var dog alt samme ligegyldigt, da Leon nærmest smed den anden mand væk. Brynene løftede sig overrasket og han betragtede Leon lidt overvejende. 
 " Privat anliggende, hm? " kommenterede Frederik da manden var gået væk og ikke længere burde kunne høre dem længere. Snakkede de ikke bare arbejde? Trods Leon ikke ville snakke arbejde.

Et let brum forlod Frederik som Leon pointerede han ikke havde led efte en erstatning. I et kort øjeblik var han usikker på om Leon snakkede arbejde eller ej. Svaret kunne passe på begge dele. Han trak på skulderne.
 " Det forklare hvorfor det går så skidt, " lød det en smule provokerende fra ham. Brynet løftede sig og han så Leon direkte i øjnene. 
Leon August

Leon August

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Det havde været oplagt at de sad over for hinanden, og han skulle nok flytte sig for at sidde side om side med Ludvik, men han ønskede ikke at dele karret med flere for nu. De havde brug for lige at kunne tale bare de to. Så som manden forsvandt ud af den hørbarzone, flytter Leon sig stille over ved siden af Ludvik, en Ludviks fods bredte i mellem dem. “Kald det hvad du vil, Ludvik” kommenteret han tørt som hovedet faldt lidt mod skulderen men blikket lå frem mod hvor han tidligere havde siddet. 

Er fryns lød og han trak skævt på smilebåndet. De var forskellige, den ene horede sig vidst selv mere ud end han ville stå ved. “Nogen af os foretrækker kvalitet frem for kvantitet” men som sætning forlod hans læber, sank blikket ned i vandet mellem dem. 

Hvorfor skred du i sin tid?” Spurgte han så endelige lavmælt. En små såret Leon tittet frem i tonen af spørgsmålet. 
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 03.07.2023 13:22
 Leon rejste sig op og vandet løb af ham som en smuldrende armor. Frederik lod blikket vandre ned over den nøgne mand mens han flyttede sig og sank ned i sikkerhed for Frederiks mørke øjne. Hovedet blev vendt væk fra Leon og han trak på skuldrene. Kald det hvad du vil.. Det var vel det Leon havde gjort, kaldt det hvad han ville. 

" Kvalitet? " brummede Frederik som blikket fandt Leons igen. Han vidste ikke om han var enig. Det var jo ikke fordi Frederik bare var sammen med enhver kvinden fordi han kunne. Han ledte efter en kone. Han rystede let på hovedet over de skævede kort væk fra ham.
 " Og alligevel har ingen af os formået et finde en kone.. " Påpegede han. Selvom Leon havde flyttet sig hen ved siden af ham, lå Frederiks arme stadig langs kanten bag ham, og nu også lidt om bag Leon. De var tættere end de havde været i flere år. De næste ord der forlod Leon fik det dog til at virke som om en mur kom op mellem dem, og skabte fornyet afstand mellem dem. Frederik vendte hovedet væk og fnøs.
 " Jeg skred ikke.. Jeg kom videre med mit liv.." Frederik var ikke helt sikker på hvad Leon præcist hentydede til, men uanset om det var da han trak sig fra Leon eller da han forlod Azurien var svaret det samme.
Leon August

Leon August

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Var det for ham selv eller Ludvik at han rejste sig som han gjorde, ville han ikke fortælle eller give indikation for. Men han så det hele ud af øjenkrogen, nød det, måske det lige vagt kunne fornemmes på ham. 

Leon små summede i sit inde over at armen fra den lange bekendt lå småt bag ham, den blev liggende og med god grund. 
Jeg har ikke forsøgt at få en hustru endnu, Ludvik” man skulle ikke trække en kvinde igennem alle de karrierer skift og mangle på stabilitet. Men kvantiteten handlede om de mange løse tråde han havde af mænd bag sig. Vektor som seneste erobring. Leon hadet tanken af vennen havde været der. 

Leon vendt blikket mod Ludvik som endnu en gang fnys. Det var som at himle med øjnene, en dag ville det sidde fast. “Jeg ville mere, og du skred som om jeg var intet andet end ubrugeligt kompost” endnu lavmælt, men med hovedet vendt mere i Ludviks retning var han sikker på at manden ville opfange alle ord. 
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 03.07.2023 16:51
 Leon og Frederik var begge ved at være gamle. Det var flere år siden de burde have fundet en hustru og fået børn, men ingen af dem havde formået at levet op til forventningerne. Mon Leons mor var skuffet? Frederik rullede med øjnene over kommentaren, men sagde ikke noget til det. Ville det gøre nogen forskel hvis han sagde noget til det?

Jeg ville mere. Frederik bed tænderne sammen og sendte Leon en hårdt blik som han trak armen til sig. Blikket og hovedet blev vendt væk fra Leon og han rystede lidt på det, afvisende. Leon skulle holde mund med det fis. Armen der før havde lagt bag om Leon var nu i vandet mod hans eget skød, hvor hånden knyttede sig lidt.
 " Jeg ved ikke hvad du snakker om.. " brummede han sammenbidt. Leon vidste han skulle passe på. Stoppe mens legen var god. Det kunne godt være de var et sted hvor der var andre, men hvis Leon blev ved med at trykke på Frederik knapper, så var han selv uden om hvad end der ville ske. 
Leon August

Leon August

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Adfærden var som den han kendte fra den gang, så snart de nærmede sig ind på det emne var dette helt normal adfærd mellem dem. Leon rykkede blot en anelse frem som han gjorde plads for at Ludvik kunne få armen til sig. 

Det blå blik så til som hånden knyttede sig lidt, selv sad han blot sårbar og forsvarsløs for at have den dialog i mellem dem. Leon bed tænderne lidt sammen og sukkede tungt. Han ville overveje det nøje, men skulle det alligevel ende med at få de vanlig tæsk af den høje ekskæreste, så var det det han ville gå med. "Jeg er ligeglad med om du ved hvad jeg taler om eller ej, men jeg fortjener en forklaring eller i det mindste en undskyldning for det du gjorde" det var et så uforløst emne mellem dem, men Leon vidste hvordan Ludvik håndteret uforløste problemer, eller problemer generelt. En af hans metoder at løse dem på, havde resulteret i ar på Leon. 

"Jeg ved, du hader tanken, det er du ikke alene om, men det ændre ikke på det faktum at jeg elske..de dig" det var lige at holde tungen lige i munden, selvom den var sent reddet. 
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 03.07.2023 17:43
 " Jeg voksede op, Leon! Det var tid til at komme videre! " Bed han af den anden, en skjult hentydning til at Leon tydeligvis ikke voksede op. Tungen pressede sig mod tænderne, hele Frederiks udtryk var anstrengt og afspejlede hvor meget Leon trykkede på alle de rigtige - eller forkerte - knapper. Blikket var vendt mod Leon, øjnene smalle og advarende. 

Det næste Leon sagde fik det hele til at blusset op i Frederik, og på ingen tid var han helt oppe i ansigtet på Leon. En finger prikkede hårdt ind i den andens brystkasse og øjnene lynede, næseborene udspilede af vrede.
 " Jeg er ikke til mænd! " Snerrede han af sin gamle ven, inden han rejste sig op med et hårdt skub til Leons brystkasse og begyndte at gå op af vandet. Hvorfor kunne han ikke en gang få lov til at nyde et bad..
Leon August

Leon August

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Blikket lå ude i øjenkrogen, tungen presset mod fortænderne i den lukkede mund. Affandt sig i adfærden fra den anden som han teede sig ukontrolleret og barnlig, præcis som den gang. Det handlede ikke om at vokse op eller komme videre, det handlede om ansvar for egne følelser, noget ingen af dem måske nogensinde reelt set havde taget hånd om. Og når man så endelige prøvede, så blev man mødt af den adfærd. 

Selvom som Ludvik kom op i hovedet på ham, så han ikke den anden i øjnene, blikket lå endnu væk, som han ikke gad gå ned på samme niveau. Det ene øje kneb en anelse som han mærket presset mod kanten af karret i ryggen, men ventede lidt før han sagde det næste. 

Men han rykkede sig frem og rejste sig, så over skulderen mod Ludvik. "Jeg har intet i mod at arbejde for dig, men jeg forventer gensidig respekt
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 03.07.2023 18:28
 Frederik vidste ikke hvorfor det generede ham at Leon ikke reagerede på at hans vrede. At han nærmest bare ignorerede ham. Han ville have ham til at reagere. Have ham til at tage fat i ham. Råbe af ham. Bare et eller andet. Men der kom intet, og frustrationen kunne ses i hans gang. Frederik stoppede dog kort op da Leon sagde han stadig ville arbejde for ham. Hovedet drejede sig lidt som han så skævede sig over skulderen, dog uden helt at se på Leon. Han sagde dog ikke noget til det og begyndte i stedet for at gå ud til omklædningen. 

Frederik stoppede op i omklædningen og stønnede frustreret da han indså han havde glemt håndklædet. Hånden gled gennem det halvfugtige hår, som han vendte sig rundt og med mere opgivende skridt gik tilbage ud i baderummet for at tager håndklædet med sig.
Leon August

Leon August

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Et nul til Leon. 

Det gik nærmest efter bogen, alle de ting som skulle ske. Men han ville så gerne have reageret på nogen måder, men det var ikke hans sted at reagere sådan nu, så i stedet havde han blot ladet alt prelle af.
Sviende var det så sandelig i hans indre. 

Men som Ludvik valgte at forlade omgivelserne, kunne Leon træde op ad vandet, samle sit håndklæde op og binde det om livet, tage den andens i favnen og gå i mod omklædningen som det var. Men før han nåede der hen, kom den anden atter til syne igen. En reaktion blev givet, som han presset håndklædet i brystkassen på den anden, og slap det som han passeret forbi med skridtene. Ligeglad med om klædet blev grebet eller faldt til jords. 
De var alligevel ikke færdige. 

Han forsvandt ud i omklædningen, endnu kølig i sin mimik og adfærd. Ludvik skulle ikke have den fornøjelse at se en reaktion fra ham i et offentlig rum. 
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 03.07.2023 19:45
 " Hmpf.." Kom det overrasket fra Frederik da han blev mødt af noget der blev presset mod hans brystkasse idet han kom tilbage til baderummet. Han så ned af sig selv, tidsnok til at nå og reagere på håndklædet der faldt ned, og så efter Leon. 
 " Tak..." mumlede han og fulgte efter. Den frie hånd gned lidt over ansigtet mens han gik. 

Ude i omklædningen gav Frederik sig tavst til at tørre sig. Blikket skævede hen på Leon en gang i mellem, men sagde ikke noget. Det tog ingen tid før Frederik var i tøjet igen, vesten åben ud over skjorten og håndklædet over skulderen. Selvom det virkede anstrengt mellem dem nu, ventede Frederik alligevel på at Leon blev færdig.
 Da Leon var påklædt og klar til at gå, gik Frederik ud og afleveret håndklædet  og lukkede jakken tæt omkring sig inden han gik udenfor, jeg skuldrene trukket op mod ørene. 
 " Så.. Du boede på kro her? " Brød Frederik endelig stilheden med. Han vidste ikke hvad han skulle sige. Det virkede ikke rigtig hvis de skulle gå hver deres vej
Leon August

Leon August

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Sjældent kunne man se to mænd hurtigere tørre sig og klæde sig på som de to. Det var et tavs minefelt, skulle nogen træde ind i lokalet på nuværende tidspunkt, ville de kunne fornemme den anspændthed der lå og ulmede i mellem dem. Kvælende og sjælepåvirkende. 

Lige før det ville være sjovere at være fange mellem at blive angrebet af en varulv og vampyr, end Leon og Ludvik. 

Håndklædet blev afleveret lige efter den andens og han trak jakken mere om skuldrene og lod hænderne finde vej til lommerne. At de fortsat deres fælles færden trods for kløften i mellem dem, det var vel blot forventeligt. "Jah" svaret han, endnu små fortørnet over hele den andens tidligere reaktion, at han ikke ænsede ham et blik, blot ledte vejen til kroen. Det var op til den anden at måtte følge med hvis det var hvad han ville. For en ting var sikkert, Leon ville ikke med på Ludviks værelse. 
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 03.07.2023 20:52
 Jah.. Frederik kløede sig lidt i nakken, og stod følte sig lidt som en båd på usikker grund. Svajende uden helt at vide hvad hans kulle gøre af sig selv. Også da Leon begyndte at gå. Afstanden mellem dem blev størrer og af en eller anden grund havde Frederik det som om noget blev taget væk fra ham, som om noget manglede, jo længere væk Leon kom. De havde lige fundet hinanden igen

" Virkelig..? Hvor længe har du været her? " Lod det i en blanding af undren og forarget, da Frederik fik indhentet Leon igen. Ikke fordi han ikke kunne undvære ham, men de manglede jo stadig at få styr på de sidste ting i forhold til hvis Leon skulle komme og arbejde for Frederik. 
Leon August

Leon August

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Kunne man sammenlign det som to skibe der sejlede forbi hinanden i nattens mørke, blinde for hinanden, udvidende om hinandens eksistens, men alligevel søgende efter den anden i sin egen uvished? 
Ludvik var hans indre dæmon, alt manden gjorde ondt i hans indre, han trak i de fordømte tråde så det nev i det inderste. En stres af følelser han havde ikke havde behov for. 

Havde de ikke allerede drøftet det, eller var det blot Leon som ment de havde talt om det. Nej, han rystede lidt på hovedet over si selv over den forvirring. "Nogen uger" svaret han tørt, afstanden fra badehus til kroen syntes utrolig kort for en gangs skyld, måske det kom ud på det faktum at han gik med hastige skridt, så hastigt at han for en gangs skyld havde Ludvik haltende bagved. Men døren blev skubbet op til stedet, og uden at tænke synderligt over det, holdt han bare døren for tårnet bag ham. "Hvor skulle jeg ellers bo?"

Så snart den anden var inde døre for den halvtomme kro, og de som allerede sad der, var små bedugget. Det var byens charme. Men så ville Leon blot fordufte op på værelset han havde, det var ganske traditionelt. Funktionelt og kedeligt. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 2