Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 26.12.2022 19:57
Jax viste ikke om hun bare var ude på at drille, eller om hun vare ude på at forføre ham, måske begge dele, han kunne blive i tvivl, og så alligevel ikke, han smilede over hendes kommentar om udsigten "man skulle være dum for ikke at nyde udsigten" sagde han med et skævt smil.
Det var sandt, hvis han ikke nød udsigten så ville han da være noget kun dum.

Jax smilede over den måde hun spiste et stykke frugt på, og han var ikke i tvivl, hun forsøgte at forføre ham. Han rystede lidt på hovedet "ikke ret længe, jeg bestilte det tidligere i dag... som regel overnatter jeg på andres værelser" sagde han roligt, men drilsk og smilede drilsk til hende, han havde bemærket den jaloux side af hende når han snakkede om at ha vært sammen med nogen andre.

Jax stod ved fodenden og så på hende og smilede lidt, han lænede sig lidt ind over hende så hans knæ stod i mod ved kanten af fodenden for at holde balancen, han lå sine hænder på hendes ben og bevægede dem langsomt op af "har du brug for hjælp med det der?" sagde han drilsk og smilede skævt, mens han tog fat i hendes ben for at hive hende ned til sig, Jax viste ikke om hun ville gøre modstand, men han forsøgte da at få hende helt ned til sig, selvfølgelig uden at skade hende, men han ville gerne ha hende tæt på sig, så han kunne hjælpe hende lidt.

Jax var blevet tændt af at se på hende ligge og røre ved sig selv, og han ville da hellere være med end bare at se det, han ville gerne mærke hende igen, mærke hendes krop mod sin, hendes læber mod hans, han ville høre hendes lyde og hendes suk.
Jax ville bare gerne være sammen med hende, og ikke andre.
Han ville så mange ting sammen med hende, få hende til at huske hvordan han var for 8 år siden, få hende til at mærke hvad hun havde manglet i de 8 år, hvad han havde manglet.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 26.12.2022 21:57
Det var kun overfor Jax, at hun gjorde sig til. Aldrig før havde hun gjort sig så meget til før, og engang som teenager havde hun tænkt på at gøre det. Men dengang var alting også lidt anderledes, måske hun også bare dengang havde nydt det hele. Kayla havde helt sikkert ikke tænkt meget over, at gøre sig til overfor ham dengang de var teenagere. Nu hvor de endelig var sammen igen, kunne hun bestemt nyde at gøre sig til for ham, og drille ham en smule. At forføre ham kunne hun skam også godt lide, og hun lyttede til hans ord. Det brede smil voksede, og hun fjernede slet ikke blikket fra ham på noget tidspunkt. Hans værelse var hyggeligt nok, og hun havde været på værelser før. Men det var som om hun bare nød det endnu mere, nu hvor det var hans værelse. Uanset om det jo bare var almindelig kroværelser, så var der bare et eller andet over, at det var Jaxs værelse.

"På andres værelser?? du har sørme haft travlt" svarede hun som hun prøvede at undgå at forestille sig ham sammen med andre kvinder. Det ville heller ikke overraske hende, for han var jo tiltrækkende og sikkert også en person de fleste kvinder gerne ville have en tur med. Når det omhandlede jam, var hun tit jaloux. Eller nærmere hun kunne nemt blive det, men det var klart når han i hendes øjne var hendes og ingen andres. Der var nærmest en slags ejerfornemmelse over ham, og hun vidste ikke om han havde det på samme måde overfor hende. Hun prøvede at ryste alle tanker og mulige billeder af ham sammen med andre ud af hovedet, men det var godt nok svært. Dog så vidste hun skam godt, at han godt kunne lide at drille hende"Det er ikke så tit jeg er sammen med mænd på kroværelser.. Det har tit været inde i min kahyt" svarede hun drilsk tilbage til ham, som hun blinkede til ham.

Følelsen af hans hænder som rørte ved hendes ben, fik kort hendes øjne til at følge hans bevægelser. Da han så fik hevet hende ind til sig, sendte hun ham et kækt smil, som hun bagefter bed sig lidt i underlæben. At han tog styringen og nærmest gjorde som han ville, kunne hun godt lide. Magten i det, og måden han rørte på hende. Det fik hende bestemt til at savne dengang de havde hygget sig, og alt det de begge to havde lavet sammen. Hun savnede at mærke ham, og have ham tæt på sig. Hud imod hud, og hun lod de blå øjne hvile sig på hans ansigt. Skulle hun svare ham på hans ord, eller skulle hun vise ham svaret. Kayla tænkte kort, som hun rakte en hånd frem imod ham. Strakte sig en smule for at lægge en arm rundt om hans nakke. Hun hev ham lidt ned til sig, og lod sine læber nærme sig hans øre"Jeg har altid brug for din hjælp..."halvt hviskede hun imod hans øre, før hun bed ham blidt i ørreflippen. Der var kun ham i hendes øjne, ingen andre var gode nok. Hun ville kun være sammen med ham, og blive mindet om hvor godt det hele var for 8 år siden, og dengang de havde været sammen første gang.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 26.12.2022 22:15
Enlig var antallet af kvinder som han havde vært sammen med begrænset, at han havde vært sammen med de samme piger flere gange var noget helt andet, men det behøvede Kayla jo ikke at vide.
Jax var ikke i tvivl om at kayla sagtens kunne blive jaloux, men det var trods alt ikke det han var ude på.
Han træk let på skulderne da hun mente at han havde haft travlt "der er gået 8 år, så travlt og travlt, jeg kan ikke gøre for de kommer til hytten" sagde han roligt og smilede med et skævt drilsk smil. Han måtte indrømme at tanken om mænd i Kaylas kahyt ikke var en tanke han ville ha, men han smilede bare "det lyder også billigere end et kroværelse" sagde han roligt i stedet for, hun skulle ikke ha lov at drille ham for meget, ikke hun vidste i hvert fald, han skulle nok vise hende hvem der bestemte i sær efter de 8 år der var gået.

Jax så på hende efter han havde trukket hende ned til sig så hans knæ enlig var mellem hendes ben, han fulgte med da hun ville trække ham ned til sig, han lænede sig ind over hende så hans ene ben let ramte hendes underliv, han kunne ligeså godt drille nu hun selv skulle drille.
Han smilede over det hun hviskede i han øre og hendes bid, hun skulle nok lære at hvis hun ville drille så skulle hun prøve noget hårdere.

Jax lod sin ene hånd ligge på sengen ved siden af hendes hoved så han kunne holde sig oppe, den anden lod han roligt bevæge sig op af hendes ene ben, og langsomt op af hendes krop, han kunne ikke holde fingrene for sig selv nu hvor hun lå nøgen under ham, og havde han bukser ikke vært løse så havde man ikke vært i tvivl om at en del af ham var helt klar på at lege med Kayla, men han holde sig roligt, mens hans hånd bevægede sig langsomt og pirrende op af hendes krop lænede han sine læber ned mod hendes men uden at ramme helt "du ved jeg altid vil hjælpe dig" sagde han stille mod hendes læber, mens hans ene ben stadig ramte mod hendes underliv, det andet ben var stadig på gulvet, den ene hånd holde ham oppe og den anden bevægede sig op af hendes krop, mens hans læber kun var få millimeter fra hendes læber, mens hans blik holde sig på hendes øjne, han ville ikke bryde øjenkontakten, bare vise hende hvor tæt på han var uden at gøre noget. 
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 26.12.2022 22:33
Selvom der var gået så mange år, så var det rart nok at de begge to kunne drille hinanden, som dengang. Selvom var de ældre så de kunne gøre andre ting, og drille hinanden på andre områder, og måder. Det virkede også til, at Jax var godt igang med at drille hende, og hun havde intet imod det. Følelsen af hans knæ som ramte hendes underliv, fik hende til at bide sig lidt i underlæben. Det var ikke en dårlig følelse, tværtimod. Han var god til at drille, og hun vidste også godt, at hun blev nødt til at drille ham også. Så meget hun nu kunne, for hun vidste godt at Jax kunne være svær at drille, men mon ikke der var en del af ham, som var nem at drille. Da han nærmede sig hende fik hun et bredt smil frem, og det voksede en smule som hun godt kunne mærke hans hånd, som rørte ved hendes krop. Han vidste lige hvordan han skulle røre ved hende på, og han nød det sikkert. Især endnu mere nu hvor hun jo var nøgen.

"Det ved jeg, og det er jeg også glad for.. Jeg vil også altid hjælpe dig" halvt hviskede hun imod hans læber. Som deres læber var tæt på at røre hinanden, kunne hun sagtens sørge for at mindske den sidste afstand så de ville ende med at kysse hinanden, men på den anden side. Det var som om den drillende stemning var lagt lige nu, og hun havde intet imod at hoppe med på det. Hun blinkede til ham, og lod derefter sin hånd glide ned imod sit underliv, og for hende var det ikke noget problem, at hans knæ var i vejen. Hun lod hånden glide ind under knæet, så hun fortsat kunne lade sin hånd røre ved sit eget underliv. Hun lod fingrene stryge forbi indgangen til underlivet, som hun lod øjnene glide ned imod hans knæ"Dit knæ føles godt.. Men jeg kan sagtens lade mine fingre røre mit underliv" drillede hun med en halvt hviskende tone, som hun fortsat ikke havde fjernet afstanden fra hendes læber og hans.

Med vilje havde hun skabt lidt afstand som hun lod sine fingre kærtegne sit underliv kort. I et øjeblik lukkede hun øjnene, og trak hovedet lidt tilbage. Lod baghovedet møde puden, som hun bed sig nydende i underlæben. Hun lod fingrene røre lidt mere ved sit underliv, som hun kom med nogle nydende lyde. Om det ville pirre ham endnu mere, og drille ham vidste hun ikke. Den frie hånd lod hun hvile sig på hans bryst, som hun tiltede hovedet. Efter nogle få minutter åbnede hun øjnene, og lod blikket finde hans igen"Mhmm.. "halvt stønnede hun som hun lod sine fingre more sig lidt mere ved sit eget underliv. Selvom hans knæ var imod hendes underliv, var hun stædigt nok til at finde en vej udenom. Den stønnende stemme lød hæs, og forførende som hun bevidst var ude på, at drille og pirre ham. 

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 26.12.2022 22:52
Jax var ikke i tvivl om at Kayla var ude på at drille ham, men hun skulle da ikke ha det for let, han smilede over at hun altid ville hjælpe ham "eller drille mig i hvert fald" sagde han stille mod hendes læber.
Jax så hvordan hun førte sin egen hånd ned mod underlivet, han kunne også godt mærke det mod sit knæ, hendes kommentar omkring hans knæ og hendes hånd fik ham til at smile, han viste godt at hendes lyde og den måde hun legede med sig selv kun var for at drille ham, men hun glemte også at tænke sig om, han smilede over den måde hun lå hovedet tilbage på, hvilket kun gav ham en god chance for at kysse hendes kraveben, hvilket han også gjorder, han lænede sig ned mod hende og placerede små kys på hendes kraveben.

Da hun hævede hovedet igen flyttede han sit hoved og holde øjenkontakten, han smilede over hendes lyde, men i stedet for at lade hende drille ham, bevægede han sit knæ tættere på hendes underliv, hvilket jo automatisk ville føre hendes egne fingre op i hende, i stedet for bare at lege omkring hendes underliv, han holde øjenkontakten mens han førte sit knæ tættere og tættere på hendes underliv for at trykke hendes egne fingre længere ind i hende, han smilede og lænede sig ned til hendes øre "du ved jo at hvis du vil ha hjælp, så skal du bare spørger.... eller skal jeg bare tage hvad jeg vil ha" hviskede han stille i hendes øre, han ville ikke ha problemer med bare at tage det selv, men han ville da hellere høre hende spørger efter det, det var vist ingen hemmelighed hvad de begge to gerne ville.

Han holde sit knæ tæt på hendes underliv for at fange hendes fingre i hendes eget underliv, hvis hun skulle drille, så skulle hun nok gøre det på en måde så han ikke kunne bruge det mod hende selv, eller i hvert fald gøre noget der virkede.
Mens hans knæ blev holdt mod hendes underliv lænede han sig ned mod hende og placerede små kys og bid langs hendes hals og øreflip, hun var trods alt ikke den eneste der kunne drille, og hun skulle ikke regne med at hun slap for det.
Lige nu var han trods alt den eneste af dem der stadig var påklædt. 
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 26.12.2022 23:25
Følelsen af hans læber imod sit kraveben fik hende til at smile tilfreds. Hun kunne godt lide det, og nød det bestemt. At han gjorde det bevidst vidste hun godt, og hun havde intet imod det. Han måtte gerne kysse hende over hele hendes krop, det vil hun bestemt ikke have noget imod. Men det han gjorde lige nu tillod hun sig bare at nyde fuldt ud. Da hun kunne mærke sine egne fingre gled op i sit underliv, kunne hun ikke undgå at stønne lidt, men udover det kunne Kayla heller ikke undgå at bide sig lidt nydende i underlæben. Selvom hun ikke havde regnet med, at hun ville lege lidt med sig selv, så fandt Jax vel bare et lille smuthul, og han var god til det. Bestemt god til at drille hende, men hun var jo typen som ikke gav op. Øjenkontakten brød hun ikke, og hun bed sig lidt hårdere i underlæben, som hun hørte hans ord ved hendes øre.

"Jeg har skam intet imod, at du tager det som du altid gerne ville have.. Og det som du brænder for"halvt hviskede hun imod hans læber, før hun blinkede til ham. Kyssene imod sin hals fik hende til at lukke øjnene kort. Hun nød det virkelig meget, også selvom hun godt kunne mærke at hun blev endnu mere tændt. Kayla vidste godt at han gjorde det med vilje, og gjorde alt for at pirre og drille hende. Det virkede, men det betød ikke at hun ikke selv havde planer, og tanker om at drille ham lidt mere. Selvom han var påklædt gjorde det ikke hende noget. Hun pustede drilsk ind imod hans læber, før hun fik vendt dem rundt, så godt som hun kunne. Det krævede lidt meget af hendes styrke, eftersom Jax var stærkere. Men som hun fik vendt dem rundt, placerede hun et ben på hver side af ham. Lod sit underliv hvile sig ovenpå hans skridt. Hun holdte øjenkontakten med ham, og sendte ham et skævt smil. Ja de var to som godt kunne drille hinanden, og Kayla følte selv, at hun kun lige var startet. Hun lænede sig ned imod ham, så brysterne rørte hans overkrop.

Hun rakte ud efter hendes overtøj, og rev et stykke af. Derefter bandt hun det stædigt og krævende rundt om Jaxs hænder. Nu kunne han ikke bruge dem, medmindre han ville bryde fri af dem"Fjern dem ikke.. Nu skal jeg more mig lidt" halvt hviskede hun med et glimt i de blå øjne. Hun plantede et kys ovenpå hans bundne hænder. Derefter lænede hun sig bevidst ind imod hans hals, og lod sin tunge glide langsomt ned over hans hals. Et lille smil kom frem under hendes slikkeri af hans hals. Men hun stoppede ikke der, med vilje lod hun sin tunge glide lidt længere ned over hans hals. Efter få minutter, stoppede hun og lod sine læber nærme sig hans øre"Hvis du vil have noget.. Må du jo tage det" halvt hviskede hun ind i hans øre, før hun gav slip på hans bundne hænder. Hun rettede sig op, og bevægede hofterne en smule så han selvom han kun havde de løse bukser på, godt ville kunne mærke hendes underliv imod sit lem. Kayla tiltede hovedet lidt, som hun imens hun bevægede sit underliv, lod begge hænder finde vej op til sine bryster"Eller er det svært at gøre krav på noget, når ens hænder er bundne" halvt hviskede hun drilsk, som hun lod sin tunge glide hen over sine læber. Hun kunne godt lide at sidde ovenpå ham med et ben på hver side af ham.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 26.12.2022 23:43
At høre hende stønne på grund af hendes egne fingre var en lyd som Jax havde savnet, selvom det ikke var så højt, men han skulle nok komme til at høre det igen, det var han slet ikke i tvivl om, det skulle han nok selv sørger for.
Jax smilede skævt over hende bid i læben på hende selv, der var noget sexet over det.

Jax smilede over det hun sagde "jeg tager altid hvad jeg gerne vil ha" sagde han roligt, han kunne godt li at hun forsøgte at vende dem om, og han viste at han kunne stå i mod hvis han virkelig ville, men hvad var der sjovt ved det.
Jax lod sig vende rundt så hun kom til at være øverst, han havde intet i mod at ligge og kunne se op på hende, selvom hans bukser var løse ville hun sagtens kunne mærke at hans underliv var hårdt når hun sad på det, ingen tvivl om det, men han sagde ikke noget, han lod bare sine hænder hvile på hendes hofter og ventede på at se hvad hun ville gøre.

Han smilede drilsk da hun bandt hans hænder og hørte hendes kommando om ikke at fjerne dem, han fjernede dem ikke, men lå i stedet hovedet en smule sidlæns så hun nemmere kunne komme til, han blev tændt ingen tvivl, han smilede dog bare og sagde ikke noget. Han så op på hende som hun begyndte at bevæge sine hofter efter hun mente at han bare skulle tag hvad han ville ha.
Hun forsøgte at drille ham med at hans hænder var bundet, hvilket fik ham til at smile "du ved godt jeg er van til at være bundet med kæder og lænker ikke?" sagde han drilsk og smilede drilsk til hende, han kunne nemt bryde stoffet hvis han ville, men hvorfor ødelægge det for hende, hun virkede så glad når hun fik lov til at bestemme, desuden kunne han altid tage sin hævn senere, og hun burde kende ham nok til at hans hævn ville komme, og hun havde bare af at være forberedt på det.

Med den måde hun bevægede sine hofter på, ville hun sagtens kunne mærke ham vokse under hende, jo mere tændt han blev jo hårdere blev han trods alt, og han var tændt, dog sagde han ikke noget.
og kunne han ikke bruge sine hænder, så måtte han jo gøre noget andet "men hvem siger jeg behøver at bruge mine hænder" sagde han roligt og smilede drilsk.
Han løftede sine hænder over sit hoved, han bukkede sine ben lidt så hun ikke falde bagover, inden han brugte sine mavemuskler til at sætte sig op og svinge sine arme over hende så hans hænder ville være bundet bag hende, på den måde ville han kunne fange hende, men det at hun stadig sad på ham, passede også med at han kunne køre sin tunge op over hendes mave og brystkasse, hvilket han gjorder en enkelt gang inden han så op på hende "du skal lære at lege med de store drenge" sagde han drilsk og kyssede hende på brystkassen, hendes hænder, hendes mave og hvor end han ellers kunne nå sådan som han sad, han brugte sine mavemuskler til at holde sig oppe med.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 01.01.2023 02:53
Ordene om at han tog det han gerne ville have, fik hende til at smile tilfreds. Det var præcis det hun selv gjorde. Men nu vidste Jax sikkert godt, at det var ham som hun gerne ville have, og ingen andre. Hun fortsatte med at bevæge sine hofter, og hendes blik flyttede hun ikke. De blå øjne var rettet bestemt på Jax, og det var skam også den bedste udsigt lige nu. Hun havde slet ikke lyst til, at kigge andre steder hen. At hun havde bundet Jaxs hænder vidste hun godt sikkert ikke ville holde, for han ville sikkert kunne komme fri, for han var jo meget stærkere end hende. Men lige nu virkede det til, at han ikke brød fri, og bare lod hænderne være bundet. Da han også nævnte at han var vant til at være bundet, kunne hun ikke undgå at smile lidt. Hun vidste det godt, men i hendes øjne skadede det vel ikke, at han havde bundet hænder lige nu.

"Det ved jeg skam godt.. Men lige nu kan du godt give mig nydelsen af at du er bundet" drillede hun med et glimt i øjnene og et skævt smil på ansigtet. Hvis han ville prøve at slippe fri, kunne hun måske altid binde hans hænder igen. Medmindre at han havde andre tanker og planer med hende, og hans hænder. Det måtte hun vel vente og se. At hun på en måde havde 'fanget' ham kunne hun faktisk godt lide, selvom han kunne slippe fri, når som helst. Hofterne bevægede hun lidt igen, som hun valgte at kradse ham blidt ned over hans bryst. Det var tydeligt hun godt kunne lide, at mærke ham selvom han havde bukser på. Det var alt for lang tid siden, at hun faktisk havde nydt at gøre det her med ham, og nyde at mærke ham så tæt på. Selvom det kun var hende som var nøgen, men det gjorde intet. 

Da han nævnte at han ikke behøvede at bruge hans hænder, løftede hun undrende et øjenbryn. Før hun skulle til at spørge ham, hvad han mente og tænkte på, kunne hun mærke at han fik hans hænder rundt om hende, så hans hænder var bundet bag hende. Det var interessant, og ikke ligefrem noget hun havde set komme. Han havde fanget hende, og hun lod det brede smil vokse over det, selvom hun havde håbet at hun kun skulle nyde at fange ham. Men der var noget sjovt og interessant ved at han nu havde fanget hende også. Kayla bed sig nydende i underlæben som hun kunne mærke hans tunge imod hendes mave, og brystkasse. Hun tiltede hovedet, og løftede en hånd op til sit hår for at flytte nogle røde hårlokker væk fra ansigtet"Og hvilke store drenge er det.. Er det nogen jeg kender" drillede hun med en flabet undertone, som hun fik et glimt i de blå øjne. Hun kunne godt lide at drille ham, for hun vidste godt at han mente ham, og ingen andre"Mhmm... Dine kys er dejlige"mumlede hun tilfreds som hun bestemt godt kunne lide det som han gjorde lige nu. Det var svært for hende, at fortsætte med det hun havde gang i. Sådan var tit når Jax gik igang

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 01.01.2023 06:27
Hverken Jax eller hans lem havde noget i mod at have Kayla til at sidde nøgen på sig, tværtimod elskede han det, og han kunne mærke hvor meget han havde savnet det.
Han smilede lidt over hendes kommentar med at nyde at han var bundet "husk mig på jeg skal vise dig mine kæder og lænker uden for fuldmånen en dag" sagde han drilsk og smilede drilsk til hende, om det så var ham eller hende der skulle i dem kunne han jo lade være op til hendes fantasi at finde ud af, han var van til dem, men han havde aldrig brugt dem uden for fuldmåne, han brugte dem kun når der var fuldmåne.

Han smiler skævt da hun spurgte om de store drenge var nogen hun kendte, han vidste godt hun kun var ude på at drille "ja, jeg tror nok du kendte den ene af dem for nogen år tilbage... han er bare blevet ældre, stærkere... farligere" sagde han roligt, men med en drilsk undertone og hans skæve drenget smil på læberne, nok havde de vært seksuelle sammen før, men 8 år var lang tid, og de var begge blevet ældre, og de havde nok også begge to lært nogen nye tricks og fået mere erfaring siden sidst, men det ville hun nok se på et tidspunkt.

Han fortsatte de små kys, og smilede lidt over hendes kommentar, han løftede hovedet og bevægede sine arme lidt op af hende så han kunne trække hende ned så hans læber kunne nå hendes øre "de er ikke det eneste jeg kan der er dejligt" hviskede han stille i hendes øre, han bed hende lidt i øret, kyssede hende på halsen, ned over kravebenet, mens hans hænder bevægede sig ned af hendes ryg igen. Han kyssede hendes kraveben, ned langs hendes kavalergang, og over til det ene bryst inden han lod spidsen af sin tunge ramme hendes ene nippel, men kun lige ramme den, han kunne også drille selvom hans hænder var bundet, hvis hun ville drille ham så måtte hun prøve noget hårdere end det, han fandt nemt en smut vej uden om hendes drillerier, han fortsatte sine små kys omkring hendes bryster, og en gang imellem lod han spidsen af sin tunge ramme hendes nippels, bare for at se eller mærke eller høre hendes reaktion på det.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 29.01.2023 21:11
Følelsen af at sidde nøgen ovenpå ham, var bestemt noget hun havde savnet. Hans ord om at vise hende kælderen samt kæderne og lænkerne, fik et skævt smil frem på hendes ansigt. Hun ville lyve, hvis hun ikke var nysgerrig på at se det hele, men det var nu ikke noget hun sagde lige nu. Men måske Jax godt kunne regne ud, at hun var spændt på det, og meget nysgerrig. Selvom hun heller ikke vidste, hvordan det ville blive og om hun havde noget at være bange for. Hvilke slags tricks og ting han havde lært siden de sidst var sammen på den her måde, vidste hun ikke. Selv havde hun nogle tricks som han ikke kendte, hun mente da ikke at han kendte de tricks. Dog havde hun vist ham meget dengang, men som det brede smil spredte sig, kunne hun godt lide tanken, om at han sikkert ikke kendte og havde set alle hendes tricks.

"Mhmm... Du er alt for fristende... Ret meget" halvt hviskede hun som hun bestemt nød alt det som han gjorde lige nu. Hun kunne virkelig godt lide de kys han plantede på hendes hals, og måden hans læber rørte hendes hud. Det hele var bare virkelig rart, og det føltes fantastisk. Som hans hænder bevægede sig ned ad hendes ryg, kunne hun mærke hvordan hårene rejste sig. Ikke på en dårlig måde, men en måde der fortalte hende, at hun kunne lide det. Hun ville mærke mere, men det vidste han sikkert også godt. Da hans tunge ramte hendes ene nipple måtte hun bide sig i underlæben. Hun fik fremstammet nogle støn, og vred kroppen en smule.

Kayla elskede og nød virkelig meget, alt det som han gjorde. Selv hans ord var som sød musik i hendes ører. Skulle hun sørge for at han kunne bruge hans hænder igen. Det var noget som hun overvejede kort, men hun kunne bestemt også godt lide, at han havde hænderne bundet. Hun gav slip på sin underlæbe som hun fremstammet flere støn, og tiltede hovedet"Mhmm... Jax..."mumlede hun halvt, som hun stønnede lidt. Hun lod kort hendes fingre strejfe hans bundne hænder.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 30.03.2023 17:50
Jax var ikke i tvivl om at hun kunne li det han gjorde, det kunne han tydeligt høre. Han smilede skævt da hun sagde han var fristende, han så lidt op på hende "du er selv utrolig fristende" sagde hun stille, men stadig drilsk inden han fortsatte kyssende omkring hendes bryst og lod sin tunge lege med hendes nippel engang imellem, kun fordi han ville drille hende, eller også for at holde hende tændt.

Man var ikke i tvivl om at hans lem voksede også selvom han havde bukser på, da hun sad på ham ville hun tydeligt kunne mærke reaktionen i hans bukser.
Selvom han hænder var bundet kunne han sagtens bruge dem, han lod sine hænder langsomt bevæge sig ned til hendes røv, som han gav et fast klem, selvfølgelig ikke noget som ville gøre skade eller gøre helt vildt ondt, men hun ville i den grad kunne mærke det.

Jax kunne godt mærke fingeren som strejfede hans bundende hænder, han så op på hende "overvejer du at sætte udyret fri igen?" sagde han drilsk og smilede drilsk til hende.
Han kyssede hendes bryst, op langs halsen og i mens han gav hendes røv endnu et fast klem bed han hende lidt i halsen, han kunne ikke flytte sine spidse tænder, men han sørgede for at han ikke bed hul i hende.

Han lod sin tunge bevæge sig ned af hendes hals, kraveben og ned til hendes bryst igen, han lod sine læber lukke sig om hendes ene bryst og suttede på det mens hans tunge legede med hendes nippel.
Jax var ikke i tvivl om hvor dette her ville ende og han klagede bestemt ikke over det, tværtimod ville han intet andet end at være sammen med hende.
Og nu havde hun startet ulven i ham, så nu måtte hun tage følgerne af dette også.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 21.05.2023 19:51
Komplimenten om, at hun var meget fristende i hans øjne, kunne hun godt lide. Kort bed hun sig i underlæben over hans kys, og det var fantastisk. Måden hans læber rørte hendes hud, og hvordan hans krop føltes imod hendes. Hun havde savnet det, og hun nød det hver gang. Han havde altid vidst, hvordan han skulle bruge hans hænder, tunge og hvordan han skulle gøre hende tændt. Som altid var det som om, at hver gang hun var tændt så var det svært, at slukke den flamme og gnist igen. Det var nu også meget svært, at være andet end tændt når det var Jax. Selvom hun havde troet at han ville slippe fri, så var det som om at han holdte det meget godt, at røre ved hendes krop med bundne hænder. Hun overvejede at slippe dyret fri som han nævnte, men det ville nok heller ikke gøre ret meget. Et bredt smil foldede sig over ansigtet, og hun lod blikket hvile sig på ham. 

"Jeg har ikke noget imod, at sætte bæstet fri.. Det er vel også lidt sjovere når dine hænder ikke er bundet" nævnte hun med en lille kæk undertone. Følelsen af hans tunge ned af hendes hals, fik hende til at fremstamme nogle støn. Hun elskede hvordan hele hendes krop blev varm. Da han fik lukket læberne rundt om hendes bryst kunne hun ikke undgå at stønne, at stønne lidt mere. Uanset hvordan det hele ville blive lige nu, så nød hun alt. Det havde hun altid gjort, fordi i hans selskab der havde hun det bare godt. Hendes blik var fyldt af begær, og hun ville mærke ham. Så meget hun overhovedet kunne. Det var som om, at hun godt kunne mærke, at det var meget anderledes at være sammen med en, man havde følelser for, frem for en man ikke havde følelser for. 

Hun lod smilet vokse, som hun tilfreds lod blikket glide ned over Jax. Han var tiltrækkende og det var uanset om han havde tøj på, eller ej. I hendes øjne var han var fantastisk, og hun fik fremstammet lidt flere støn, som hun sikrede sig at hans hænder ikke var bundet længere"Det er bedre med dine hænder fri.. Hvad vil du bruge dem til" lød det nysgerrigt fra hende, som hun tiltede hovedet en smule. Hun vidste måske godt svaret, men hun ville alligevel godt høre det. Kayla ville gerne mærke hans hænder over hele kroppen, men hun vidste også godt, at han sikkert ville gøre det uanset hvad. Måden hendes egen krop mødte hans, var rart. Hud imod hud, gjorde altid noget, ligemeget hvor lang tid det var"Jax..." det kom halvt lavt, og afventende fra hende som hun lod øjnene hvile sig på ham.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 21.05.2023 20:31
Jax behøvede ikke sine hænder for at kunne få hende til at blive tændt, han kunne sagtens klare den opgave med sin tunge, hvilket han jo allerede gjorde så det havde han vist bevist ret hurtigt.
Jax kendte lige de knapper han skulle ramme for at få hende tændt og han brugt hver og en af dem han kendte.

Jax smilede over hendes kommentar og så på hende "det kan i hvert fald være farlige for dig når jeg ikke er bundet" sagde han med et skævt drilsk smil.
Jax syntes det var imponerende hvordan et enkelt øjekast på hende kunne vække alle gamle følelser igen. Jax var nok aldrig kommet sig 100% over hende, og havde alle dage haft følelser for hende, men efter så mange år var han tæt på at opgive håbet, men nu var han glad for at han ikke gav op på håbet, han var ikke i tvivl han elskede hende stadig.

Så snart hans hænder blev frigjort smilede han skævt "det skal jeg vise dig" sagde han drilsk og lå sine hænder på hendes hofter og vendte dem rundt så han var over hende, dog stadig mellem hendes ben, han smilede mens han så ned på hende "det er navnet, pas på du ikke slider det helt op" sagde han drilsk inden han lænede sig ned til hende så hans læber var få cm fra hendes, men uden at ramme hendes læber helt, ikke endnu i hvert fald.
Den ene hånd bevægede sig op af hendes krop, op over hendes ene bryst og op til hendes hals hvor han lukkede den lidt omkring, ikke så hun blev kvalt, men så hun ikke kunne løfte hovedet og kysse ham, nu var det hans tur til at drille. Han holde sine læber tæt på hendes, så hun kunne mærke hans vejrtrækning, men hun ville ikke kunne nå hans læber, mens den anden hånd bevægede sig ned af hendes krop "ved du hvad der sker når man driller et udyr?" hviskede han mod hendes læber, stadig uden at røre dem, mens hans hånd langsomt og pirrende bevægede sig ned af mod hendes underliv, men uden at ramme hendes underliv, bare så hun kunne mærke hvor den var på vej hen, han ville drille hende nu hvor hun havde drillet ham.

Jax havde ingen problemer med at være drillende, pirrende, nogen ville sige ond ved hende, for han vidste også at hun kunne tag det og han vidste også hvor grænsen gik, eller nogenlunden, der kunne jo har sket ændringer på de år de ikke havde ses, men så skulle han nok lære det, han var altid opmærksom på hende.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 09.06.2023 15:57
Før hun overhovedet nåede, at sige noget eller nævne et eller andet. Hun var tæt på, at spørge ham hvordan han ville vise hende det. Men han fik vendt dem rundt, og havde placeret sig imellem hendes ben. Synet var godt, og det var det altid når det var Jax. Tydeligt var hun meget tilfreds, og hun kunne slet ikke undgå at smile lidt kækt over hans ord, omkring navnet. At han ikke kyssede hende, gjorde hende faktisk ikke noget. Der var noget pirrende og lystent over det, som Kayla godt kunne lide. Hun kunne også bare hive ham ind til sig, og kysse ham. Men lige nu var hun også spændt på, hvad han havde tænkt sig og lyst til. Måden hans hånd bevægede sig op ad hendes krop, fik hende til at bide sig lidt i underlæben. Uanset hvor mange gange han rørte hendes krop, og havde fat på hende, så var det godt alle gange. 

"Der kan ske mange ting, når man driller et udyr" svarede hun med et blink til ham, og det var sikkert også sandt. Hun var spændt på, at se hvad der ville ske hvis man drillede et udyr som ham. I hendes øjne var det ikke noget dårligt, overhovedet. Hans vejrtrækning kunne hun høre, når han var så tæt på hende. Det gjorde hende lidt mere tændt, og hun var allerede meget tændt i forvejen. Der skulle ikke meget til, når det var Jax. Man skulle også være skør, hvis man ikke fandt ham tiltrækkende. Lige nu følte hun sig meget heldig, og som hun kunne mærke hans som var på vej til hendes underliv, lod hun det kække smil vokse. Kayla vidste godt, at han godt kunne lide at drille hende, men det gjorde ikke noget. Hun kunne godt lide når han drillede, for hun kunne selv finde på det

Hun tiltede hovedet lidt, som hun løftede en hånd op imod hans overkrop. Lod en finger glide langsomt op ad hans overkrop. Hun stoppede ikke der, også selvom han var igang med at pirre, og drille hende. Hun lod fingeren fortsætte med at glide op ad imod hans kraveben. Øjnene fulgte med, og hun stoppede som fingeren nåede hans hals"Jeg kan godt lide når du pirre og driller mig" halvt hviskede hun som hun efter få sekunder, lod sit blik finde ham. Hun kunne godt lide, at have ham så tæt på sig. Synet af hans krop var nok til, at tænde hende. Men hun prøvede også at holde lidt igen, og tilbage med vilje. Hun fugtede læberne som hun lod fingeren glide op imod hans hals.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 11.07.2023 23:04
Jax smilede skævt over hende kommentar med at der kunne ske meget når man drillede et udyr, for det var helt sikkert korrekt.
Han strammede grebet en smule om hendes hals, nok til hun kunne mærke det, men stadig kunne få luft. Hans frie hånd bevægede sig op af hendes inderlår og strejfede kort hendes underliv inden han lod sine fingre finde frem til hendes klit og stimulerede den i rolige bevægelser, mens han så hende i øjnene, hans læber ramte hende stadig ikke men de var tæt på hende, han sørgerede bare for ikke at kysse hende.

Jax var ikke helt sikker på hvilken rang hun havde på skibet, men noget fortalte ham at hun nok bestemte en del, så mon ikke hun trængte til at det var en anden der bestemte, for en ting var sikkert, når hun var sammen med ham, så var det ikke hende der bestemte, og det kunne hun ligeså godt lære med det samme.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1