Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 28.01.2023 12:57
Det havde ikke være ikke været Aaliyah som ville sænke kvalifikationerne eller overhovedet havde noget at sige, når det kom til de valgmuligheder som hendes fader havde fundet til hende. Alle beslutninger, lå indtil videre hos hendes fader. Men eftersom at de ikke havde fundet nogen mulige bejlere til hende, så ville alt andet være mærkeligt, hvis de ikke valgte at sænkte deres standarder og kvalifikationer. Aaliyah var ikke sikker på hvad han søgte til hende, så derfor kunne hun ikke vide om dette var et godt eller skidt træk at komme med. 

"Det er et godt spørgsmål, Jontar" Hun kiggede over på ham med rolige øjne, hun forventede bestemt ikke at han ville gå med ind i jagten på den hendes mand, "Jeg er måske ikke i en position, hvor jeg kan stille alt for høje krav til den mand som jeg ender op med. Men jeg ville en mand som vil elske mig og som vil føre generationerne videre" Hun var ikke i en position hvor hun følte at hun kunne sætte høje standarder, for den mand som hun ønskede at være sammen med. Men gensidig kærlighed, var vel ikke meget for langt?
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 02.02.2023 21:48
"Man må stadig gerne have standarder, skønt man måske tror, det er ved at være for sent," sagde Jontar uden at lyde for meget som en poet, der havde drukket lidt for meget på den lokale kro. Dog kunne prinsen ikke lade være med at klukke lidt over det eneste krav, Aaliyah havde. Meget vel var det kun ét krav, men kærlighed var et stort krav. Det havde jo ikke været et krav for Jontar. Eller det havde det, men det havde det ikke være for faderen og i sidste ende havde det været faderens valg. Han havde fokuseret på udadtil og aftaler og alliancer, ikke romancer. "Du skal nok finde den rette mand. Hvem ved, måske er han lige rundt om gaden i Medanien."

~ Don't just take me as a handsome face. I am so much more than that ~
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 03.02.2023 16:51
"Jeg tror bestemt ikke at det er ved at være for sent. Det håber jeg hvert fald ikke!" Måske var det ved at være for sent at levere den mængde børn som hun måske gerne ville give familien, hendes krop var et tiggende ur og hun var den ældste uden børn. Det var en frygteligt tanke. Hun vidste godt at hun ikke havde mange krav, men hun vidste godt at hun ikke ville få mange input når det kom til valget af mand. Hun kunne ikke blot vælge og vrage mellem mænd, kunne hun så sætte store krav? Hun vidste at han ville blive en mand fra en god familie, han måtte selvfølgelig godt være attraktiv.
"Jeg bekymre mig ikke om aftaler eller alliancer som i gør, mine krav er helt anderledes. Jeg kunne næsten ikke være mere ligeglad. Jeg ønsker en mand som kan tage sig af mig, give mig et godt liv."
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 06.02.2023 09:09
Selvfølgelig var afkom også en faktor. Dog virkede fyrsten ikke nær så optaget af at lade sine døtre få afkom som sine sønner. Sønnernes afkom ville bære Kazimi-navnet, hvor døtrene ville føde sin husbonds navn. Derfor var Aaliyah måske heller ikke det store fokus for fyrsten. Det havde uden tvivl været Jontar i første omgang. Mon Dain og Darkhan allerede var på fyrstens tanker? Prinsen kunne kun forestille sig det.
"Alliancer og aftaler har heller ikke været mit krav. Det er faders," sagde Jontar, nærmest mere for at fremvise sin holdning. Hvis han havde været komplet herre over sit romantiske liv og ikke havde haft en tidsbegrænsning, var konen valgt ud fra følelser frem for hendes potientiale. Men sådan tænkte deres fader ikke. "Og hvis han ikke giver dit et godt liv, skal han flygte inden han bliver fanget." Lidt overbeskyttende broder skulle man jo være. Der var også tydelig humor i stemmen og smil på læberne. Dog var der en hvis sandhed i det. Fornærm en Kazimi og der ville være konsekvenser. Sådan var det.

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 08.02.2023 08:02
Fokusset på Aaliyah havde lagt i snart flere år, efter at flere forsøg på at gifte hende væk var glippet. Hun vidste, igennem deres mange snakke, at Fyrsten var ved at miste tålmodighenden omkring hende, fordi at han havde brugt lang tid på at få hende skippet afsted. Hun havde hørt det i hans stemme, hørt det i hans ord. 
"Selvfølgelig er det fader krav. Jeg tvivler på at der kommer en aftale med nogen, som ikke giver ham noget igen" Så egoistisk var han i hendes øjne, ofte så handlede det om hvad han fik ud af det, og ikke hvad hans døtre eller sønner fik ud af det.
Hun vidste godt at Kazimierne passede på hinanden, men hun vidste også at der var en større tolerance overfor mænd end for kvinder. At hun fik en flad eller det der var værre af en mand, var ikke noget man råbte vagt i gevær for - utroligt nok, "Det er godt at vide, at der altid er lidt beskyttelse" Smilede hun roligt.

"Hvordan går det med forretnigerne?"  Kvinderne var ikke ret meget inde i den slags, men det var vel okay at hun forhørte sig om det. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 11.02.2023 21:27
Jovist skulle et ægteskab have fordele. Især med en kvindelige afkom. Det var et faktum, Jontar uden tvivl skulle lære, hvis det stod til hans fader. Måske prinsen var lidt af en gennemsnitlig borgers holdning på den front. Kærlighed kunne være netop bare det. Kærlighed. Ingen grund til alliancer eller styrke ens handel. Men selvfølgelig, som Kazimi var dette i forfronten. Og med en aldrende datter ville muligheden formindske gradvist. De bedste alliancer kunne ikke købes med en kvinde, der var tættere på tredive end tyve.
"Den, der tør prikke til løven, får deres hånd bidt af." Det var ikke familiens motto, men det kunne det ligeså godt. Måske det mere var et faktum, resten af befolkningen blot skulle lære.

En lille kniv skar direkte i Jontars hjerte. For blot to år siden kunne han fortælle i detaljer om slægtens slavehandel. Men nu? Nu var det komplet anderledes. "Det burde du nok hellere spørge onkel om. Jeg har knap nok rørt med min lillefinger på slavehandlen mere." Smerten var at høre i prinsens ord. Han mente i sandhed, at han ikke burde være arving, men snarere slavehandler. Det lå i hans blod - men det gjorde fyrste også, hvis ikke mere.

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 14.02.2023 06:59
Det var nemlig sprøgsmålet om hvilke fordele Sephyran kunne få ud af et ægteskab, med Aaliyah. Ofte ville andre familier gerne have en ung kvinde til deres mænd, for at få bedst mulighed for at få børn, for det var ingen hemmelighed at Aaliyah nok ikke kunne nå at få 5 børn til en mand, men langt færre. 
Måske skulle hun gøre noget selv for at finde denne mand, så det samtidig blev en mand som hun kunne se sig selv sammen med. Hun søgte immervæk andre kvalitetere end Sephyran gjorde. Han ønskede det bedste for ham selv og familien, ikke hende. Hvis hun blev slået eller lignende, så ville det ikke betyde noget, sådan havde hans egne ord fået det til at lyde.
"Det er jeg selvfølgelig glad for at høre" Svarede hun med et smil, det var godt at vide at nogen i familien ville stå op for en.

Som kvinde var der meget om forretningerne som man blev holdt ude fra og dette var måske ikke helt blevet hende oplyst, så hun kunne tydeligt se at hun fik trådt forkert. Hun kunne godt se på ham, at hans ord ikke behagede ham. "Det beklager jeg selvfølgelig, at jeg bore i, Jontar" Det havde blot været interesseret spørgsmål, fordi at hun vidste at han havde haft med det a tgøre.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 14.02.2023 08:14
Med Aaliyahs kommende alder værende mere voksen end ung, kunne Jontar frygte, at faderen ville se på andre kandidater for hendes ægteskab. Frem for en frodig, ung mand kunne fyrsten meget vel vende sit fokus på ældre mænd. Enkemænd eller blot ældre herrer, der intet ægteskab havde. Så var der ikke fokus på at producere afkom, men endnu var der mulighed for god alliance. 
Selvom Jontar ville være imod denne form for nærmest salg af egen datter, frygtede prinsen, at han så hurtigt kunne komme frem til den konklusion. Var han i sandhed passende som arving? Tanken gav ham myrekryb.

"Det går nok. Må blot vende mig til det," sagde Jontar med en snert knust i stemmen. I det mindste virkede hverken Darkhan eller Dain interesseret i slavehandlen. Ét var at blive fjernet fra det erhverv, prinsen så underligt elskede. Noget andet ville være, hvis en af hans lillebrødre overtog hans position. "Jeg kan ikke være overalt jo, kære søster."

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 16.02.2023 10:06
Aaliyah selv havde aldrig været fan af den måde som ægteskaberne her i familien, eller området blev ordnet på. I hendes øjne, burde det være de elskende selv som styrede showet. Dette virkede bestemt mere som forældrenes eget ego og vej mod magt som spillede ind, og det var jo heller ikke forkert. 
Aaliyah ville selvfølgelig gøre alt for at få en stemme i sit eget ægteskab, så hun ikke endte op med noget som hun ikke kunne bruge til noget. Hun havde sit eget liv, et liv som ikke skulle styres af Sephyran eller nogen anden i denne familie. Hun havde egne ønsker om at stifte en familie og få børn, og hvis ikke dette kunne lade sig gøre, ville hun bestemt modsætte sig. 

"Det er klart. Der er andre der må tage over, nu hvor du får større ting at tage dig af" I de kommende år ville han skulle køres ind i stilling som fyrste og overtage de ting som Sephyran havde at gøre med, og andre måtte tage sig af slavehandlen. At det så muligvis var Dain og Darkhan, det var hun utrolig bange for. De ville tvivlsomt gøre noget rigtigt, "Selvfølgelig kan du ikke det. Nu har du også andre og vigtigere ting på vej, som kræver din opmærksomhed"
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 25.02.2023 22:37
Selvfølgelig skulle Aaliyah prøve at gøre Jontars ændring af profession fordelagtigt for ham. Men prinsen tænkte markant anderledes. For Jontar var slavehandlen højdepunktet for prinsens profession. Dét var hans fremtid. Hans sande fremtid. Hans egen fremtid. Men selvfølgelig var hans fremtid ikke mere end blot en illusion og en drøm. Når handlinger skete, selv hvis ikke Jontar var direkte involveret, var man som prins offer for disse handlinger. At være en del af fyrsteslægten var som at være en brik i et dominospil. Meget var det ikke fysisk omkring en selv, hvor skubbet skete, men før eller siden ville man falde. Man ville mærke konsekvenserne af andres handlinger.

"Onkel har styr på det. Det havde han før mig. Det får han efter mig," Onklen, der mere eller mindre havde opvokset Jontar til at være en slavehandler, var nu atter forfronten for slægtens slavehandel. Ikke længere var han truet af at blive erstattet. Jontar havde fyrstedømmet at fokusere på. Desværre. "Det er subjektivt i forhold til vigtigheden i dette."

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 02.03.2023 10:02
Jontars søster vidste godt hvor vigtig hans proffesion havde været for ham, så det var blot et forsøg på at skabe en opmærksomhed for de nye kapitler som uden tvivl ville skabe en masse nyt i Jontars liv. Men hun vidste hvor meget og hvor tæt han havde været på slavehandlen, så det var ikke noget man blot kunne hive ud af den unge mand. Men det ville uden tvivl være svært Jontar at have en finger med i alt. Det var trods alt ham, som skulle tage over for deres fælles fader og dermed ham der skulle udfylde de sko, som Sephyran lige nu var trådt i. Jontar var nok den bedste af de brødre som hun havde, til dette job. Kvinderne blev jo ikke tilegnet nogen større rolle i dette show.

"Selvfølgelig, har han det" Kom det blot fra hende, som hun kiggede over på ham. Man ville uden tvivl kunne høre den ærgerelse, som befandt i ham, over ikke at kunne have noget med denne del af deres familie, at gøre med længere. Hun kunne forstå ham. Det kunne hun. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 05.03.2023 20:21
Det havde været en af Jontars modargumenter, da fyrsten havde kommet med nyheden. Slavehandlen var Jontars. Det var, hvad han ville. Det var, hvad han var født til. Indtil han ikke længere var. Eller indtil han var født til noget andet. Det havde moderen været skyld i. Det havde været hende, der havde ændret søn efter søns skæbne. Når den ældste gik bort af moderens forbandelse, blev det den næste i rækken. Indtil Jontar var den næste. Og han ville være den sidste. Dét skulle han nok sørge for.

Måden, hvorpå Aaliyah gav Jontar ret og så hurtigt, var netop det, prinsen frygtede. Slavehandlen ville fortsætte. Den ville være velfungerende uden Jontar. Han var ikke en vital del af det i sidste ende. En træls tanke at vide. Et trælst faktum. "Ellers må fader bære over med delt fokus."

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 07.03.2023 08:31
Aaliyah havde ingen idé om hvilke tanker og følelser, Jontar gik med omkring slavehandelen og dette foretagende. Hun var kvinde I familien og det lå ikke til dem at blande sig i den slags, og derfor var hendes viden om, hvor meget det betød for ham, måske heller ikke så stærk, end det hun blot kunne høre og føle fra ham, når de talte om det.
Jontar var den næste i rækken til at tage overfor deres fader. De havde begge mistet brødre til den forbandelse som lå oven familien, og om det så var på grund af hans moder eller hende selv, det havde hun af og til svært ved at se. Hun vidste at fyrsten var skuffet over hende, og ikke lade skjul på at nogle de ting, som var hende familien skulle ligge på hendes skuldre.

Det var også denne uvidenhed, som nu havde fortalt at alt ville gå videre uden ham ved roret. Det var sandheden, men samtidig også noget som hun kunne mærke på ham, ikke behagede ham, for han ville være en del af det. 
Men han var endnu ikke fyrste og dermed havde han ikke opnået de forpligtelser som ville ligge på hans skuldre.
"Du er endnu ikke fyrste, Jontar. Der burde ikke være nogen problemer med at du har en finger med i slavehandelen, i mens at du kan"
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 15.03.2023 20:40
Begravelser havde været en hændelse for slægten, som var for hyppigt. Selvfølgelig ville det samme antal af begravelser opstå. Ingen kunne have flere begravelser end en - medmindre magi skete. Men hyppigheden af disse begravelser var anderledes for Kazimi end den gennemsnitlige slægt. Men igen, siden hvornår var Kazimi ligesom de andre gennemsnitlige slægter? End ikke de andre adelige slægter var ligesom Kazimi. Kazimi var en unikhed.

"Jeg kan sikkert have et par fingre i gryden nu," sagde Jontar med et halvt smil. Kun halvdelen af læberne var i et smil, da prinsens næste ord var skyld i den manglende side i smilet. "Men når tiden kommer, vil jeg end ikke have en lillefingernegl deri." En fyrste ville have for meget at se til for at kunne fokusere på noget så simpelt som slavehandlen. I syden var slavehandlen stor. I resten af landet var dette ikke-eksisterende. Desværre.

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 16.03.2023 16:53
"Jeg ved godt at du har svært ved at lade handlen ligge, Jontar" Kom det roligt fra hende, med et lille smil på læberne, "Du må have fingrene i gryden, så længe du kan" Hun vidste at han ville have svært ved at lade det ligge, men det var samtidig svært at få det hele på en gang. Hvordan havde han det overhovedet med at skulle være Fyrste engang i fremtiden? Der ville jo gå længe, men så var der tid til at lære af deres fader. Det var uden tvivl store sko at fylde. "Nej, det bliver jo en større omvæltning for dig, Jontar. Men det bliver uden tvivl spændende, at få ny områder at berøre. Familie stolen bliver din".

"Hvordan har du det overhovedet med at skulle være fyrste?" De havde berørt emnet, men havde han fortalt alt? Var han ærlig? Der lå jo også en forbandelse over familien, og de unge som skulle være fyrste efter Sephyran. "Sådan helt ærligt, mellem os to?" Det var måske ingen trøst, og hun tvivlede at han ville tale helt åbent. Hvilken mand stolede på en kvinde?
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 11.04.2023 10:45
Det var nemmere sagt end gjort.
Allerede nu var det svært at få så meget som en fingernegl i gryden. Om fyrsten havde sagt noget til sin broder eller ej, vidste Jontar ikke. Men det virkede til, han ikke måtte være i nærheden af slavehandlen. Jovist stoppede dette ikke Jontar. Han drog endnu ture til handlen, hvis ikke bare som besøger. 
"Det er det vel." svarede Jontar blot uden synderlig meget engagement. Spændende kunne det være, ja. Men ønskede Jontar nye områder at berøre? Ønskede prinsen at sidde på familiens stol? Svaret var nemt, men han måtte ikke sige det. Dét var en ting, prinsen vidste. Den holdning måtte han holde bag lukkede døre, skønt mange kendte til den.

Og dér kom åbningen! Jontar kunne ikke selv bringe sin holdning på banen. Især ikke, når dét var hans holdning. Men hvis han blev spurgt om den, kunne han ikke lyve. I hvert fald ikke over for sin egen søster.
Og som Aaliyah kendte til svaret, tilføjede hun flere ord. 
Mellem os to?
"Mellem os to?" startede Jontar, lænende nærmere sin storesøster. Med en lavere stemme fortsatte han. "Det har aldrig været mit valg, men faders." Og moders, omend inddirekte.

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 16.04.2023 07:32
Aaliyah vidste måske ikke helt hvordan det foregik, og så alligevel. 
Hun vidste hvor streng hendes fader var, hvordan tingene skulle gøres og hvordan de ikke skulle gøres. Hun tvivlede slet ikke på at Sephyran og Jontar havde haft en snak om, at sidst nævnte skulle træde lidt væk fra slavehandlen. Det ville selvfølgelig ikke være nemt for ham, når det var det han var vokset op med, men der var større opgaver som ventede forude. På den anden side var det måske tidligt at fra tage ham slavehandlen, eftersom at der nok ville gå længe før Sephyran skulle forlade denne verden eller træde af som fyrste. 
Aaliyah kunne tydeligt mærke hvordan svaret hun fik berørte ham, og lærte hurtigt hans ærlige mening og tanker om dette foretagende og hans fremtid i familien. Som den næste i rækken, så var historiebøgerne skrevet.

Hun nikkede til hans ord og det var ikke ord, som hun ikke havde forventet, ikke med hans blik og hans tænkende jeg. Hun forstod ham i realiteten godt. Det var heller ikke en position hun selv ville tage, ej heller ville komme til at få muligheden, fordi hun var kvinde; men Jontar var tvunget til det. "Nej, det forstår jeg" Der var måske ikke så meget at sige til det, for hun kunne ikke ændre den beslutning. Det var blot sådan verden og situationen lå, "Der vil altid være ting, som ikke går efter vores egne tanker og ønsker" Kom det fra hende efterfølgende. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 22.05.2023 09:39
Alle havde altid den opfattelse, at de adelige og prinser og prinsesser fik alt, som de pegede på. Jovist fik de mere end gennemsnittet. Deres klæder var finere end gennemsnittet. Smykkerne var solid guld med ædelsten, der kunne købe flere huse af borgernes. Men når det kom til frihed, var de adelige lige så vel fanget i et bur af deres eget som alle andre. Meget vel vandrede Jontar frit som en fugl i et eksklusivt reservat, men han var netop stadig her. I et reservat. Han var ikke ude i det fri. Han kunne ikke flyve højt som han vil og så langt som han vil. Han måtte blive i reservatet. Og den, der bestemte i dette reservat, var ikke en fugl. Ikke ham. Det var hans fader.

Selvfølgelig havde der ikke været nogen tvang i det. Jontars arm var ikke blevet vredet for, at han sagde ja. Det havde mere været en selvfølge. Rækkefølgen som arving var nået til ham. På en måde var det naturligt, at han skulle være arvingen. "Så sandt, så sandt." udbrød Jontar efter han tog en tår af sit te. 

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 25.05.2023 09:10
De aldelige børn havde altid haft deres liv bestemt for dem, ofte inden de kom til verden. Deres fader gjorde alt hvad der stod i hans magt, til at finde et passende match, så de dermed kunne berige denne verden, og familien med børn - og selvfølgelig skabe forbindelser fra egen familie til den anden. Det havde lige så stor værdi, for Sephyran, som det at de blev gift. Det var måske også derfor at hun havde skabt, så mange problemer for familien og hendes fader. Hun havde ikke selv valgt at ødelægge noget for familien, men sådan var det blevet fremvist, når det kom til hende. 

Der var ikke ret meget at gøre ved arven og rækkefølgen i familien. Jontar kunne ikke bare takke nej, og se sig om efter noget andet, selvom det nok var hans eget ønske - det var ikke Sepyhrans ønske. "Men der må vel også være noget interessant, i at skulle lede familien?" Hun ville heller ikke selv stå for det valg, hun var dog sikker på at hun havde søstre, som gerne ville. Især deres begge storesøster, som arven ville være tilfaldet, hvis kvinderne blev taget med i arven. Sådan var det dog ikke.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 01.06.2023 08:57
Adelige børn havde oftest deres liv bygget for dem, endda før de blev født til tider. Men sådan var Jontars liv ikke. Hans liv var ikke blevet bygget hen imod at blive fyrsten. Det havde ikke været hans livs retning. Hverken før han blev født eller i hans barndom. Det var en vej, der var blevet bygget på meget kort tid. Kronprinser burde jo være den ældste søn. Og Jontar havde troet, han var fri for at ende som denne. Han havde ældre brødre. Men det var netop det. Han havde ældre brødre. Ikke længere. Og dem, der var, var ikke kandidater til at være kronprinser. Han var.

Øjenbrynene dansede kort sammen med lettere himmelvendte øjne mod søsteren. Jovist var der en form for magt i at være det kommende overhoved for slægten. De fleste ville nyde at kunne sige, at de var den kommende bestemmer for en slægt så prestigefyldt som Kazimi. Men havde Jontar en trang til at være på toppen af slægten? "Måske. Nogen vil nok finde det meget interessant." Dain og Darkhan ville sikkert elske det. Men de var endnu også små børn. De havde endnu ikke lært konsekvenserne af det at være dem. Ikke på den måde som Jontar havde. Lillebrødrene var endnu i lyksalig naivitet.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Leviathan, Muri , Mong
Lige nu: 3 | I dag: 12