Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Hun trak drilsk på skuldrene. "Det ved jeg ikke, dine søskende har jo gang i så mange ting for tiden, er det virkelig noget at bringe på bordet?" det var vel op til ham, hvad han ville drøfte, men hun ville se hvad han havde at sige. I det mindste var Jontar et fornuftigt menneske og ikke kastet sig ud i sådanne ting. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 04.12.2022 19:33
"Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke just holder så meget øje med mine søskende. Min faders øjne er nok på dem." Og selvfølgelig var det ikke fyrstens fysiske øjne, som Jontar snakkede om. Prinsen havde fået hele spion-halløjet at vide. At han også skulle gøre brug af det, når han engang skulle overtage for faderen. Den slags samtaler var blevet normen for prinsen nu.

~ Don't just take me as a handsome face. I am so much more than that ~
Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Hun trak medgivende på skulderen. Hun holdt endnu mindre øje med dem end det. Aaliyah var nok den eneste der rigtig sagde hende noget, men det handlede vel om adfærden og det at hun var kvinde. "Har du noget på hjertet da?" hun var i tvivl om hvad han ville tale om, men han var generelt hurtig til at feje ting af vejen. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 05.12.2022 08:56
Et kort sekund lod Jontar stilheden brede, imens han kiggede tomt ud i luften. Eller han kiggede ikke rigtigt. Han tænkte. Tankerne var der mange af. "Jeg føler, jeg både har alt og intet på hjertet." Nyheden om graviditeten var kun endnu en ting at have på hjertet. Dog var dette en glædelig tilføjelse. Mange andre var ikke just af samme kaliber.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Hun nød stilheden, den ville jo ikke vare evigt. Når første barn var kommet til, skulle de næsten forvente at gå efter nummer to og tre. Men den tid den sov. Hun kiggede på ham og trak let på smilebåndet. Han havde intet og alt at sige, men i sidste ende, var det måske bare godt at de kunne slappe lidt af. 

"Har du virkelig ingen planer i dag?" spurgte hun - selv kunne hun nok snige sig tid ind hos Aaliyah. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 05.12.2022 10:50
"Ikke hvad jeg ved af. Måske fader har planer tilrettelagt for mig," fortalte Jontar. Efter offentliggørelsen af ham som arving var prinsens dagligdag blevet meget mere flyvsk end før. At have slavehandlen som profession var en struktur, prinsen inderligt savnede. "Hvad med dig, kære kone?"

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Det kunne ske. "Jeg tænkte at opsøge Aaliyah, måske hun har nogen planer for sig, som jeg kan tillægge mig," de kunne følges lidt ad, før deres veje atter ville skilles. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 05.12.2022 14:11
Et øjenbryn hævede sig. "Du vil gerne dele planer med min søster?" Nysgerrigheden voksede i prinsens ord. Ens kone og søster sammen? De planer, de to kunne lave, kunne være alt muligt. Både gode og dårlige. Mon de omhandlede Jontar? Hvad ellers kunne det omhandle?

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Hun trak skævt på smilebåndet: "Synes du da ikke om det?" spøgte hun. Om han fandt det passende eller ej, så skulle de to tosser nok få lavet planer der passede til dem. "Jeg nyder blot hendes selskab," det var vel irrelevant for ham, hvad kvinderne talte om. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 05.12.2022 17:44
"Nu skal du ikke lægge ord i munden på mig," smilte Jontar. Det var ikke det han sagde. Eller mente i hvert fald. Han var nok mest indifferent. Kvinder ville vel altid holde sammen og nu var de to stort set søstre. Eller halvsøstre, siden Jontar kun var halvt beslægtet med hende. "Er hun da en bedre Kazimi at være i selskab med end mig, min kære?"

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Det var nu alligevel pænt fristende at ligge ord i munden på ham. Det havde han lidt godt af. "Så lad gå," tilkendegav hun og føjede sig halvt for ham. Men hans opfølgende spørgsmål, hun havde svært ved at tyde det. "Hun er en kvindelige Kazimi," svaret hun tøvende og så spørgende på ham: "Vi kan snak om alt, men din søster og jeg kan snakke om alt," det var ikke helt sandt. Nogle ting hørt kun til hos Jontar, men de ting de kunne tale om, der kom hun nok mere i dybde med det. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 05.12.2022 18:00
Hvis ord kunne puffe, havde ægtefolket skubbet hinanden mod de modsatte ender af paladset. "Desværre er jeg en mand. Ellers ville du ikke have haft en nyhed at fortælle mig i dag," sagde Jontar med glimt i øjet og en hånd rørende mod hendes mave. Lige der var han nu meget tilfreds for at være en mandlig Kazimi. Dén mandlige Kazimi, der havde fået Pompeia. "Er det søsterlige hemmeligheder, I to snakker om, eller må jeg høre lidt?"

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Pfft. Han var i et drilsk humør, den unge arving. "Jeg er glad for du er en mand, ellers stod vi nok ikke her," svaret hun ham mildt igen. Pompeia kunne kun ryste på sit hoved af ham. Hun så på sin mave, mænd kunne multitaske, tænk både at gå og holde en hånd på en kvindes mave. "Det ved jeg nu ikke, vi snakker lidt om hendes ture i Dianthos, og.. så vores bryllupsnat." hun ventede lidt på at se hans reaktion, hun holdt smilet gemt væk, men ved læberne sammen i et lille bitte smil. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 05.12.2022 18:24
Jontar kunne end ikke forestille sig deres liv, hvis han havde været en kvinde. De ville næppe have kendskab til hinanden. Deres ægteskab havde været grunden til deres forhold. "Fortæller du min halvsøster, hvad vi laver sammen?" Tonen var ikke den af en dømmende eller beordrende husbond. Nok snarere den af en overrasket ægtemand. Deres bryllupsnat var da ikke en historie, en halvsøster ville høre i detaljer om sin halvbroder. Eller ville de? Kvinder var jo langt mere mystisk anlagte end mænd. Mænd var en åben bog til en kvindes reol af mystik og gåder.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Smilet blomstret på hende, hans reaktion var bedre end forventet. Det var noget som ville kunne gå over i historien, hvis man spurgte Pompeia. "Tæt på, men om hvor.. godt du behandler mig," fordrejet hun sætningen, som det aldrig blevet nævnt før. Det var måske noget han burde vænne sig til. Kvinder delte ting. Men til hans forsvar, så fortalt hun selvfølgelig ikke om ham i den forstand. Det ville være selv grænsen for hende. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 05.12.2022 18:32
Behandlede hende? Og hendes toneskift fik et øjenbryn til at hæve sig. Skønt Jontar for alt ville spørge mere ind, lod han det lægge. Han havde hemmeligheder, jovist. Det måtte hans kone også have. Balance var nødvendig i et ægteskab. Bare tag hans biologiske forældres som eksempel. Hvis hemmeligheder kunne stoppe flere forbandelser og tragedier, lod Jontar dem gerne blive. "Jamen, så må du hilse min kære halvsøster, når du kommer til hende. Men du har vel ikke så travlt om at komme væk fra mig, Pompy?"

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Hun rystede let på hovedet, så krøllerne fulgte deres egne rytme. "Vil du da gerne have mig i lidt længere tid?" oprigtigheden og nysgerrigheden var tydeligt. Hun lagde et let kys på hans kind og ventede på hans svar. Hvis han foretrak at de gik lidt mere rundt og bare talt dem tom for ord, gjorde hun gerne det. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 05.12.2022 18:44
"Vi er rette ægtefolk. Er det ikke hele pointen, at vi er sammen, min kære?" Jontar kunne ikke lade være med at drille. Meget vel var Pompeia ældre end ham og hans hustru, men at drille hende som var hun en lillesøster var endnu tilrettelagt for ham. Sådan var prinsen blot. "Der er mange ting, vi endnu kan diskutere."

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Point taken. "Selv af rette ægtefolk at være, skal vi også kunne blomstre hver for sig, for at skabe en stærkere fundament," hun prøvede sig lidt frem. Hun lænede hovedet mod hans skulder for et kort sekund, før hun gav ham et lille fysisk puf. "Så fortæl mig, Jontar. Hvad ønsker du at vi diskutere?
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 05.12.2022 20:53
Jovist, jovist. Jontar nikkede anderkendende og bekræftende til sin hustrus ord. Selvfølgelig var afstand til at være individer vigtigt, men selvfølgelig skulle de ikke fjernes komplet fra hinanden. De var endnu ægtefolk, ikke samarbejdspartnere. Eller var de begge? "Hvad med noget hypotetisk? Går tvillinger i din familie?" Selvfølgelig mente Jontar, om der var tvillinger i hendes stamtræ. Om det var i deres gener.

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Beanstalk
Nomineringsårsag:
“Det her har været en fryd af en tråd! Jeg er altid stor fan af tråde, hvor der sker noget, uden der nødvendigvis sker en masse rent fysisk. Dialog bragte denne tråd frem og det har været tydeligt, at vi begge har kunne fordybe os i denne tråd. Hurtige svar og meget handling i dialog. Meget hjertevarm og humoristisk. Det var dejligt virkelig at kunne fordybe i dynamikken mellem mand og kone. Plus, hvem elsker ikke en god graviditet og endnu mere faderens opdagelse af dette? ;)”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2