Frederik Ludvik
Handler med og fremstiller olier (til madlavning og til kroppen)
Kaotisk God
Race / Menneske
" De skal i hvertfald være velkommen forbi. Jeg har flere forskellige olier på gården ende jeg har med, både til kroppen men også til madlavningen. Og ellers er der en flot natur og produktionen er ret spændende, hvis jeg selv skal sige det. " Hvad end der havde bekymret vagten håbede han at det hjalp på det. Det ville jo være en skam hvis han ikke kom forbi fordi han frygtede hvordan det så ud for andre. Det havde jo også god mening.
" Hvis byvagten er fyldt med ligeså kompetente folk som Dem, er jeg ikke bekymret! " Det skæve, lidt charmerende smil spillede igen om Frederiks læber. Alister virkede jo utrolig kompetent! Frederik klagede i hvert fald ikke.
" Vent! " Udbrød Frederik pludselig, mens panden rynkede sig tænkende.
" Jeg... Tror de lugtede vidst af.. det var en tør lugt.. " Frederik mumlede lidt tænkende mens han prøvede at genkalde duften.
" Lidt som noget gammelt, eller støvet... Men også en smule friskt, som om de havde rendt gennem noget busskat.. "Frederik skar en grimasse, for han var godt klar over det nok ikke hjalp så meget og sendte et lidt undskyldende smil.