Kastanje nikkede, det kunne hun måske også godt forstå, selvom der aldrig gik lang tid før at hun var klar på at flyve igen, men hun spiste også betydelig mere end den normale alf. Selvom hun nu stadig bare mente at handes forældre var en anelse småtspisense. Det var jo også derofr hun havde vokset dem over hovedet.
"Bare rolig, den har jeg!" sagde Kastanje med et nik, selvom hun generelt ikke kunne have særlig mange penge med sig grundet den latterlige størrelse af hende, men lidt havde man altid med.
Hun fik gravet to krystaller frem, som hang ved hendes side og smed dem ned på bordet.
"Vi vil gerne betale," kaldte hun højlydt og stillede sig op og rakte en hånd op i håb om at der var en af 'tjenerne' der så hende. Ikke at der så ud til at være, som kroen kun var blevet travlere.
"Jeg tror lige at jeg flyver op med dem så," indrømmede Kastanje, som hun dårligt kunne se hvor tjenerne var, så i stedet for samlede hun krystallerne op igen, og var væk fra bordet som et lille lyn, nu ovre ved bardesken med pengen for at få lov til at betale.
Avatar tegnet af Blæksprutten, farvelagt af Erforias