Skæbnen begynder l Fortidstråd

Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 08.10.2020 18:00
Hun begyndte selv og spise af skålen, og lavede en lille nynnende lyd. Det smagte stadig godt, de mange aftner hun havde lavet mad til sin fader og brødre, de viste sig virkelig nu. 

Med skeen i hånden, og munden der gumlede løs, pegede hun på ham med skeen. Så han mente de ville få et problem? Måske, men det kunne ikke være hendes problem. Hun skulle tit gennem hans territorium, fordi hendes skjulested var så tæt på deres. Men det behøvede han ikke at vide. 
Hvad nu hvis jeg bare gerne ville se dig, ville det så være okay jeg dukkede op i tide og urtiden?” Spurgte hun med glimtende øjne, og et sarkastisk smil der bredte sig hen over hendes læber. 
Igen begyndte hun dog at spise, og tog nogle dybe indåndinger. 
Duften af regn ramte hendes næse, og ganske rigtigt, da blikket rettet sig ud af glasvinduerne, kunne hun se hvordan at dråber begyndte at hamre mod dem. 
Fantastisk, der var intet bedre en regn. Det som skyllede alt det gamle væk, så nyt kunne få lov til at tage dens plads. Hvis det dog bare var lige så nemt for mennesker.

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 08.10.2020 22:59
Pax fnøs imellem mundfulde af den varme suppe. ”Jeg er selvfølgelig meget smigret –”, svarede han, hvorefter han hastigt skævede til Evlyn med et påtaget tandsmil. ”Men det bliver et nej tak herfra. Der er ingen grund til, at rende ind i hinanden i tide og utide, hvis vi kan undgå det.” Pax tog derefter en skefuld mere af maden, men så sig derefter nødsaget til at skubbe skålen fra sig. Hans mave teede sig og han var ikke villig til at tage chancen, det ville være, at skulle fortsætte med at tvinge ting ned i den.

Men jeg kan også godt høre, at du ikke har tænkt dig at blive væk. Så lad os lave en aftale –”, foreslog han, hvorefter han lænede sig tilbage og lagde sine arme over kors. ”Hvad siger du?
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 08.10.2020 23:12
Hun slog et klik med tungen, da han afviste hende. Ikke fordi at hun var påvirket af det yderligere, for der havde aldrig været mere i det end den sarkasme, som der også havde lagt over hendes ord. 
Også selvom hun var ganske sikker på, at de ville se meget mere til hinanden, end de måske selv havde lyst til. 
"Du sørge mig, her laver jeg mad til dig, også siger du at du helst vil undgå at se mig overhoved? Jamen så ved man da, hvor man har dig henne." sagde hun og blinkede med et ene øje. Dog sagde hun ikke noget til, at han ikke spiste særlig meget af maden. De udhulet kinder, gav hende en ganske godt indblik i; det med maden var en hård fin grænse. 

"Hm.. kommer så sandelig an på hvad det er for en aftale du gerne vil have." hoved blev lagt på skrå, og hun begyndte at spise resten af maden, afventende omkring hvad det var han ville fremligge for hende. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 09.10.2020 10:05
Pax rystede instinktivt på hovedet. ”Niks prinsesse”, svarede han prompte, ”det er ikke sådan, at det fungerer. Du stødte på mig, jeg reddede dig og du inviterede på et måltid. Jeg gjorde det klart fra start hvorfor, at jeg sagde ja, så der er virkelig ingen grund til at fordreje sandheden, så den passer bedre til, hvad du lige går rundt og føler indeni.” Bandelederen af Ulvens Flok hævede begge sine øjenbryn i en sigende, uimponeret grimasse, hvorefter han rankede ryggen en anelse i stolen.

Og jeg vil selvfølgelig have en aftale, der er mest lukrativ for mig selv og mine.” Pax så, for blot et øjeblik, lige dele eftertænksom og forundret på Evlyn men grimassen var mere påtaget end oprigtig. ”Så – for hver gang du krydser grænsen, kan du få lov til at betale told. Sådan en som dig har vel råd til det, ikke?
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 09.10.2020 10:12
Hold dog kæft hvor er du dum og høre på.” Sagde hun og lagde armene over kors, “Lignede jeg en der havde brug for at blive redet, som jeg tog fyrstens mænd ned? Nej det tror jeg ikke - måske var jeg bare klog, havde egentlig tænkt mig at smutte, så snart du gik i krig med dem.” Hun kunne mærke vreden der begyndte at boble i hende. Og hvad der ramte hende dernæst, var næsten nok til at få smilet til at forme sig på hendes læber.
Hun elskede hvordan han udfordrede hende.
Så i virkeligheden, så skyldte jeg dig slet ikke noget.” Hun rejste sig op, og gik hen mod ham. “Selvfølgelig vil du det.” Vrissede hun, og tog en dyb indånding, som gjorde hun sig klar til angreb. Denne gang, dog kun et verbalt angreb.  
Hvad?! Du forestiller dig virkelig jeg skal betale dig noget som helst! Hvad fanden har du taget? Du må tage pis på mig, det kommer aldrig til at ske!

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 09.10.2020 19:55
Pax himlede med øjnene og forinden, at det nåede at gå op ham, kopierede han Evlyns positur. Også Pax rejste sig, så stolebenene gjorde anklagende lyde, hvorefter han tog et skridt fremad i den blonde kvindes retning.
Det er altid så fattigt, når man hævder, at man kunne have gjort noget anderledes i en bestemt situation –”, lagde han ud, kampklar til trods for de korslagte arme og dovne blik. ”Lad os kigge på realiteten. Du blev bange og jeg trådte i karakter. Jeg kunne have efterladt dig uden så meget som at blinke, men jeg var storsindet. Decideret – fucking – storsindet! Og jeg hjalp dig. Du kan sige, at du ikke skylder mig en skid, men vi jo begge to godt, at det er en stor, fed løgn.” Pax tog endnu et skridt, hvormed han aflagde afstanden for endnu engang og dernæst rankede han ryggen – bare for at tvære det ud i hendes ansigt, at han var så meget højere…

Du kan betale mig fem jadestykker eller give mig femten procent af din indtjening på månedsbasis. Det er op til dig, Crane.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 09.10.2020 20:06
Hun begyndte at grine, han havde totalt tabt sutten. 
"Det kan der slet ikke blive tale om! Og det er ikke noget der er op til dig, du får intet af mig!" han skulle ikke komme her og tro at han bare kunne bestemme hvad hun skulle, og ikke skulle. Trods for det, vidste hun også, at hun var glad for hvordan han opførte sig over for hende. For han så ikke en kvinde, han så en konkurrent, og gjorde sig derefter. 
Hvor længe siden var det, at det faktisk havde været en realitet? 
"Fint måske skyldte jeg dig, og det har du fået nu! du har set en af mine tilholdssteder og du har fået mad. Og nu mener du, at jeg skal give dig fem jadestykker eller give dig femten procent af min indtjening? Jeg tror du er blevet tabt lidt for mange gange på hoved!" grinede hun, og med en hurtig bevægelse greb hun ud efter hans krave, for at trække ham ned mod sig, med en kraft man nok ikke ville regne med en så spinkle kvinde ville have i sig.
"Pas på med hvem du tirre lille ulv" hvislede hun, og stirrede med et beslutsomt udtryk ind i hans øjne.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 09.10.2020 20:19
Pax nikkede med hævede øjenbryn, som var Evlyn et laverestående væsen, der ikke forstod, hvad der foregik. Da hendes mindre hånd dog lagde sig om hans krave, forsvandt alt det dovne, det ligeglade og upåvirkede med ét. I stedet blev alting mørkt og fjernt –

Arrede hænder lagde sig omkring den blonde kvindes hånd og trak til. På intet tidspunkt forlod Pax’s blik Evlyns eget, velvidende at han nu afslørede endnu et uundgåeligt faktum; ingen rør ved mig. Heller ikke dig.
Næste gang du rør ved mig, så slår jeg dig ihjel”, hviskede Pax, hans stemme monoton men ikke i sig selv advarende. Langt snarere var det en konstatering. ”Du må råbe og te dig som en sindssyg, men du rør aldrig ved mig igen. Har du fucking forstået det?” Pax lod langsomt, så ulidelig langsomt, luften indfinde sig i lungerne alt imens, at hans paniske hjerte galoperede afsted. Omsider slap også Pax taget om Evlyns hånd, hvorefter han tog et skridt væk fra hende.

Og stadig forlod hans øjne ikke hendes…
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 09.10.2020 20:25
Hendes øjne forlod hellere ikke hans, da han fortalte hende at hun ikke måtte røre ved ham. Hun havde slet ikke tænkt over det, før hun havde gjort det, og slap han også derefter omgående som han befalede hende det. På trods af hans hånd stadig holdte omkring hendes. Hun havde ikke ikke gjort andet, end at tage fat i hans krave, stoffet, men ikke hans hud.
Hun trak vejret overfladisk som hun mærkede hans hud omkring hendes. Og trak det først dybere som han endelig slap hende igen.
"Ja" hviskede hun, og trådte væk fra ham, hendes øjne var de første der forlod hans.
"Vi har ikke mere snakke om, du må gerne gå nu." hendes hænder rystede af vrede, og andre ting hun ikke kunne forklare. Han skulle ud af hendes synsfelt, bare, helt ud! Ud! 
Beskidt, beskidt, du skal gå, du skal gå! 

du er ingen ting uden mig, jeg er dit liv, og hvis du ikke forstår det, så slår jeg dig ihjel.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 09.10.2020 21:15
Pax betragtede den blonde kvinde alt imens, at virkeligheden syntes, at synke ind i hendes bevidsthed. Han kunne ikke finde ud af med sig selv, om en dårlig samvittighed nagede i hans bryst eller ej, for han kendte hende trods alt ikke. Pax skyldte hende ingen ting og hun havde lagt sin hånd på ham først. Det var utilgiveligt – det skulle være utilgiveligt uanset hvem!

Vi har en masse at snakke om Evlyn. Blandt andet de der 5 jadestykker”, svarede Pax, hans stemme mere lig den, han havde benyttet før, Evlyns hånd pludselig var gledet omkring hans krave. ”Du hører fra mig.” Pax sendte hende et sidste blik før, at han drejede rundt på hælen og forlod køkkenet.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 09.10.2020 21:32
"Hah, det gør du bare. Men du får intet fra mig, intet." hvislede hun, og lagde armene over kors, som hun kiggede mod ham som han drejede rudnt på hælen for at forlade køkkenet. Hun havde lysten til at gå efter ham, smide ting i hoved på ham, og sige han skulle komme tilbage og snakke med hende. Og ikke bare gå sin vej, bare fordi hun havde bedt ham om det.
"Og ved du hvad!" råbte hun endelig, og stormede efter ham ud af køkkenet. "Bare lad være, gider du, du behøver ikke opsøge mig, for hvis du gør - kan jeg godt love dig for, at du kommer til at fortryde det!" galpede hun, og gjorde præcis det han sagde. Te dig som en sindssyg og jeg er ligeglad, så længe du ikke røre mig.
Og pludselig var det alt hun kunne tænke på? Røre ham. Føle ham.
Pludselig slog hendes hjerte hurtigere, og hendes svedige hænder knyttede sig ind i håndfladerne.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 09.10.2020 22:02
Som oftest mærkede Pax ikke til, at alt han så på sit ene øje var slørede konjekturer og grå farvenuancer. Sådan havde det været, så længe han huskede og med tiden havde han fundet sine egne strategier, der ikke blot lod ham leve med handicappet men som også skjulte det – i hvert fald for den brede offentlighed.

I det øjeblik han forlod køkkenet, rasende og med bankende hjerte, forsvandt alle hans normale håndteringsstrategier dog som dug for solen… og først meget senere skulle han blive imponeret over den kædereaktion, det satte gang i. 

Pax snurrede rundt på hælen, men havde fejlvurderet afstanden til et vakkelvornt bord, hvormed hans skarpe hofteben ramlede ind i det. Det burde ikke have forårsaget det, der dernæst skete men det var nu sådan, at det blev –

I stedet for at forblive, hvor det var, fløj bordet få centimeter længere frem, hvor det ramlede ind i en smal reol. Dernæst blev det reolens tur; den faldt, imens den samtidig brasede sammen og blev til alskens usammenhængende brædder –

Den nåede dog at skubbe til gelænderet på den kæmpemæssige trappe, hvormed også det krakelerede og efterlod et gabende hul –

Træet fra gelænderet faldt alle andre steder hen, end der hvor det burde være, hvormed en imponerende støvsky fik grobund til sin egen eksistens og bredte sig med lynets hast. Det var dens skyld, at Pax’s ansigt blev ligeså askegråt som hans hår –

Ikke, at han kunne tænke på det, for snart efter faldt et stort vægtæppe ned fra en modstående væg, tilsyneladende eftersom en af de knækkede brædder var fløjet hen og ramt den.

Pax stod stille lidt før, at han mumlede: ”Hold kæft en lorte handel du har lavet.” 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 09.10.2020 23:21
Hun var parat til at så og skrige af personen, og han skulle råbe tilbage.
Måske endda, at de skulle pege og smide ting efter hinanden. 
Men hvad der egentlig skete, var så meget bedre. Hun var tæt på at råbe efter ham, at han skulle passe på. Men før at hun fik gjort noget, der var skaden allerede sket. Men den var så meget mere voldsom, end hun lige havde regnet med. 
Som vægtæppet dalede ned over hendes spinkle skikkelse og indhyllede hende, stod hun bare helt stille, hvilket normalt ikke lignede den ilter blonde kvinde.
Hvad var det lige der var sket? Var det overhoved muligt, at gøre noget der kunne lade sig gøre? Hun vidste godt at huset var ved at falde sammen, men det han lige havde gjort, kunne ikke være menneskelig muligt! 

"Hold kæft en lorte handel jeg har lavet!? Lige siden du trådte ind af døren, har du formået at gøre mere skade, som årtier af forfaldenhed har gjort af sig selv!" skreg hun inde fra tæppet, som hun febrilsk prøvede at rive det af sig selv. Hvorfor ville lortet ikke af?!
Og shit det stank! "Pax, få det af mig, og det lige nu!" nåede hun lige, inden at hun væltede i stoffet lige så lang hun var. Der lå hun så, før at grin kunne høres inde fra hendes indpakket figur. Et grin, der kom helt nede fra maven, og allerede nu satte mavemusklerne under pres. 
Ved zalan det var dumt.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 10.10.2020 13:37
Pax var, grundet den massive støvsky, blevet blind. End ikke hans egen hånd, han havde løftet op foran sit ansigt, kunne han se. Det var derfor en smule uforstående, at han vendte sig i retning af Evlyn, der råbte af ham, at han skulle få hende ud –

Ja, jeg kan ligesom ikke se en skid”, bed han bidsk tilbage af hende, hvorefter han temmelig vaklende og tøvende, begyndte at bevæge sig i retning af hende. De arrede hænder forsøgte, at få støvet af ansigtet og ud af øjnene, men det skulle blive værre, før det blev godt. Det var først, da øjnene løb i vand og blev røde af irritation, at Pax kunne skimte, hvad der var hændt.

Evlyns morede latter nåede hans øregang og fik Pax til at smile forræderisk. Han måtte tilmed kæmpe for ikke at komme til at grine, som han begyndte at bakse med vægtæppet, besværet af øjnene der endnu ikke kunne se andet end konjekturer.
Først for sent gik det op for ham, at han stod på et af de hjørner, han ellers så desperat forsøgte at få væk fra sig og pludselig forlegen over sin egen dumhed, udbrød han: ”Amen ved Zaladins rynkede røv! Gider du godt ligge stille? Det er fandeme – ikke til at have med at gøre!” Pax opgav og stillede sig med en fod på hver side af det, han antog var Evlyns krop, hvorefter han begyndte at rulle hende, hans hænder faste men ikke hårde i sit greb. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 10.10.2020 13:51
Hun fortsatte sin kamp med tæppet, som hun helst ville have af så hurtigt som overhoved muligt. Især da hun var begyndt at grine, havde hun fået støv og andet hun helst ikke ville vide hvad var, i munden.
Hvilket resulterede i, at hun begyndte at hoste og hakke. ”Det er lidt svært at blive liggende stille, når man gerne vil ud så hurtig som muligt!” svarede hun tilbage, og mærkede så hvordan at hans fødder havde placeret sig på hver sin side af hendes krop.
Hvad havde han gang i? Hele situationen var absurd, for at sige det mildt, men hun prøvede at forholde sig i ro, som hun mærkede hans hænder der prøvede at rulle hende ud af tæppet.
Du gør de bare værre!” galpede hun, og begyndte at hoste endnu mere, da latteren fortsatte. Hvor ville hun dog ønske, at der var en måde hvorpå man kunne gemme dette.
Som et levende maleri, der gengav historien, om hvordan Ulvens leder måtte rulle Proteaus’ leder ud af et vægtæppe.
Det måtte være noget der kunne gå historiebøgerne.
Zalans tage dig Pax!! Du har rullet mig tættere end en kagekone, ruller en kanelsnegl!” – ”var det her hvad du havde tænkt dig, pak den hysteriske kvinde ind – hvis jeg ender i springvandet, så kan jeg godt sige dig!” og på trods af, at hun egentlig gerne ville have været alvorlig, så afslørede både stemmen, og hendes grin at hun fandt hele situationen hylende morsom.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 10.10.2020 16:17
Det var kommentaren om kagerullen og kanelsneglene der sendte Pax ud over den kant, hvorpå han desperat havde balanceret. Ikke længere kunne han holde et grin tilbage og han begyndte at le, klukkende og hæst, alt imens det nytteløse arbejde fortsatte.

Det blev kun sværere, des mere han lo men latteren lod sig ikke stoppe uanset, hvad han forsøgte. For blot et øjeblik stoppede han endda helt med at prøve på, at hive Evlyn ud af vægtæppes midte, ganske enkelt fordi han ikke kunne styre sine mange og høje grin. ”Forhelvede”, bandede han, hans stemme grødet af alt den latter, der havde forladt hans strube. Havde Pax nogensinde grinet så meget som i det øjeblik? Han kunne ikke huske det…

Pax klappede Evlyns krop afsøgende for, at finde ud af hvordan hun lå. Tilsyneladende var der ikke noget der forhindrede hende i at forlade hendes fangenskab; hun sad ikke fast og vægtæppet gjorde heller ikke. I hvert fald ikke af, hvad Pax kunne se. Ud kom Evlyn dog ikke af den grund og til sidst opgav han, og hoppede atter tilbage til hendes støvlebeklædte fødder.

Hans hænder greb om begge af hans ankler, hvorefter han forsøgte at hive hende op, med den forhåbning at vægtæppet selv ville give slip på hende. ”Trak – trak maven ind!”, prustede han, hvorefter han, uden tanke på at det kunne misforstås, forsøgte at gribe fat i kanten af Evlyns bukser – der til stadighed var gemt væk et sted under alt det støvede og vævede stof.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 10.10.2020 17:15
"Nej det kilder!!" hylede hun af grin, og mærkede hvordan at hendes øjne begyndte at blive våde. Alt gjorde ondt, men hun kunne ikke få sig selv til at stoppe. Lige som Pax selv tænkte, kunne hun ikke huske hvornår hun sidst havde grint så meget, som hun gjorde lige nu. 
Hvilket gjorde hende helt let i hoved, og gjorde hun glemte alle de grumme ting, hun ellers brugte alkohollen til at tage for hende. 

Hvad lavede han!? Hun mærkede hvordan hænder søgte under tæppet, for at få revet hende ud. Det var da ikke, hvad foregik der! Hvis det ikke var fordi de begge grinte så meget, ville hun nok skrige af ham, han omgående skulle give slip på hende. Men hun gjorde som han sagde, og trak maven ind. "Træk for zalan!! Træk jeg vil ud nu!" lo hun, og vred sig som en orm, i håb om at det hjalp på situationen. Og pludselig, kunne hun mærke hvordan at ren luft igen kom ned til hendes lunger.

Støv lover hendes blonde lokker, og gjorde hende mindst lige så askegrå som manden foran hende. "Ved zaladins rødne nosser, det var ikke lige havde jeg havde regnet med!" nåede hun lige at sige med grin i stemmen, inden hun mærkede hvordan det kriblede og kravlede rundt på hendes krop. "Edderkopper!" skreg hun, og hoppede op fra gulvet. De var over det hele, det var hun helt sikker på! "Neeeeeiiiiiijj!!" hun bankede, hoppede og sprang for at få det væk. "Få dem af mig!"

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 10.10.2020 19:54
Pax trak, som gjaldt det hans liv. Evlyn blev heller ikke skånet for alskens rusk og Pax bandede og svovlende leende, des mere af den blonde kvinde der omsider gik fri af tilfangetagelsen. Til sidst kunne han hejse hende op at stå, hans hånd stadig begravet under hendes buksekant ved hendes bagdel – og i den grad stadig leende.

De så begge herrens ud; dækket af støv og med røde øjne af irritation lignede de to mennesker, der netop havde forladt selveste Zaladins forgård. Pax havde da også al intention om, at gå ud i gårdhaven for den friske luft men da begyndte Evlyn at hoppe skrigende rundt.

Så – fuck – stå stille!”, bandede Pax, alt imens han forsøgte at finde frem til hvor end denne edderkop ville befinde sig. Stadig kunne han dog ikke se ordentligt, hvormed det endte med, at han kørte sine hænder henover det blonde hår, de tynde skuldre, den lille barm, maven og til sidst de slanke ben. Endnu ikke var det gået op for ham, at han havde mærket hendes krop – mærket hende rigtigt – for hans tanker var stadig på opgaven foran ham. ”Er den væk nu?
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 813 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 10.10.2020 21:49
Det var som om hele verden den pludselig stod stille, da det gik op for hende hvad der pludselig skete.
Han, han rørte ved hende. På en måde, ingen man burde røre ved hende, eller kvinde for den sags skyld.
Hjertet banket, da hun lagde mærke til at hendes hænder havde lagt sig på hans skulder, og hans lå på hendes slanke ben, og kiggede op mod hende, for at spørger om den var væk nu?
"Pax.." sagde langsomt, som hun lod hendes blå øjne fange hans, gennem skyen af gråt og støv.
Hendes stemme kom ud overfladisk, som hun prøvede at komme sig over hele situationen.
"Giv, giv slip" hviskede hun igen, som fingrene begyndte at ryste. Og lige som han havde blevet sur på hende, blev hun bange - så forfærdelig bange.
Men hun kunne ikke få sig selv til at gå væk fra ham, fuldstændig sømmet til jorden, nægtede hendes fødder at flytte sig. Selvom hendes tanker skreg af hende, at hun var nød til det.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 10.10.2020 22:31
Pax bed første mærke i, at Evlyn var frosset til stedet, da det var for sent. Han kunne ikke svare på, om der var nogen edderkop eller om den skulle være forsvundet et andet sted hen, for stadig kæmpede han med at se… noget som helst. Tonen i Evlyns stemme og hendes krops fremtoning var dog ikke til at tage fejl af og instinktivt trak han sig baglæns. Væk fra hende, så langt væk han kunne komme, før at hans ryg kolliderede med døren.

Så ingen af os rør ved den anden. Vel, Evlyn? Vi er ens. Tanken fik Pax til at spærre øjnene op i forundring, for hvor han bar sit ubehag udenpå, gemte Evlyn selv det væk. Han ville aldrig have gættet, at også hun –

Pax snurrede brat rundt på hælen og skød de imponerende døre op, pludselig ivrig efter at komme udenfor. Han vidste ikke hvorfor, men pludselig havde hans mave vendt sig krampagtigt og han tømte den på stien nogle meter fra hovedindgangen.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 15