Fortidstråd: Kroppen glemmer aldrig

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 17:23
For et øjeblik stod Pax blot og betragtede Juno, alt imens den anden smilede og insinuerede, at de sammen skulle gå ind til sengen. Han kunne ikke få sine ben til at lystre; de var stivnet, som var køkkenet i virkeligheden i det koldeste nord, og ikke i hovedstadens fugtige varme.

Det var igennem en kraftanstrengelse, at Pax omsider fulgte efter Juno, hans hånd knugende om hans. Da de nåede ind i det lille, smalle kammer, skubbede Pax døren i og lod sine stålgrå øjne vænne sig til mørket før, at han aflagde afstanden mellem dem. Dernæst lænede han sig frem og lod sin pande hvile mod Junos', hans åndedrag tungt og overfladisk.
"Juno", hørte han sig selv hviske åndeløst og som hans fingre begyndte, at arbejde med hans bukser fortsatte Pax med at gentage den blonde mands navn bag sin ligblege pande.

Juno.
Det er Juno.
Juno.
Juno.

Pax's krop havde mistet sin elegance, den selvsikre, effektive tilgang der udsprang af hans tid på bordellet; som havde al hans lærdom i det intime forladt ham; hans fingre og hænder dirrede, og kæmpede med at finde fæstne om bæltet, dernæst buksekanten, og da det omsider lykkes, sank Pax på knæ foran Juno - tog ham ind med øjnene, kiggede på hans skridt, undersøgende men til stadighed med ulæselige øjne.

De arrede hænder fandt vej til Junos lem, og da mærkede Pax, at kroppen tog over. Bevægelserne blev lige dele effektive og elegante igen, fordi Pax vidste nu, hvad der var krævet af ham. Hvad han skulle gøre, og i hans erindringer, om Esmaraldas undervisning, vendte alt tilbage, ligeså klart som var det sket dagen før.

Juno.
Juno.

Hånden fortsatte sin kærtegn nær den bløde pung i det, at Pax lænede sig frem og lod sin mund omslutte Junos lem. Det var gået alt for hurtigt, han skulle havde kærtegnet ham i længere tid - han vidste det. Og han vidste, hvad der nu ville ske og han så for sit indre blik, den rødhårede kvinde kom løbende med bæltet.

"Du skal kæle for den, Carl! Hvad tror du, de betaler mig, var?! Tror du, at du kan springe over, hvor gæret er lavest på den måde?!"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.09.2020 18:28
Det er bare mig, havde Juno lyst til at sige, da han mærkede hvordan Pax strittede imod at komme ind i soveværelset, men inden han fik sagt noget, lykkedes det åbenbart Pax at få overtalt sig selv.
Inde i kammeret indåndede Juno Pax’s suk, som kunne han hive al nervøsiteten ud af ham. “Pax,” svarede han med sit eget suk og strøg sine egne kolde hænder over Pax’s varme, nøgne overarme. Ligegyldigt hvor meget han forsøgte, kaldte musklerne i Pax’s overarme på ham, som hørte hans hænder til hos dem. Han forsøgte ikke at tænke for meget over, at Pax var i gang med at åbne hans bukser, for hvis han gjorde, vidste han at han ville blive hård, allerede inden Pax fik fat på ham, og det var først da Pax sank på knæ foran ham, at det virkelig gik op for ham, at de var i gang. 

“Det er, uh, jeg har lyst til at sige - det - det bedste sted du kan røre mig. Overhovedet,” fik Juno fremstammet imellem gisp, om Pax’s hånd om hans lem, og skulle til at sige mere, men blev afbrudt af et støn, der også overraskede ham selv, da Pax’s mund lukkede sig om hans lem. Junos fingre kløede efter at lukke sig om noget, og det lykkedes ham kun med nød og næppe at få lagt sine arme over kors, for at holde sine hænder fra Pax. Han var ekstremt bevist om hvordan han voksede i Pax’s mund, og des mere blod der strømmede ned til hans skridt, des mindre var han i stand til at tænke på andre ting. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 19:31
Junos var det, der fik skikkelsen af Esmaralda til at forsvinde. Det skete øjeblikkeligt, som havde hun aldrig været der. End ikke hendes stemmes ekko forblev og Pax hev sin mund til sig, hans vejrtrækning overfladisk.

"Bliv ved", bad han stille, pludselig bevidst om sin hånd om Junos lem; smagen af den anden på hans tunge og læber; følelsen af, at hans hånd skulle give efter for det, der voksede og blev hårdt. "Fortæl mig, hvad du godt kan lide, jeg gør ved dig." Pax skævede op til Juno, men kun for et kort øjeblik før, at hans mund atter søgte hans skridt.

Denne gang var det anderledes. Det var Juno - og Pax huskede, at det var Juno. Alt, hvad han havde lært, rytmen, håndens kærtegn af det stive skaft, den bløde pung, kom alt sammen tilbage. Rigtigt tilbage.  På den måde hvor han brugte det og mærkede, at det besatte ham i gengæld. Han følte imens, at han kærtegnede Juno med sin tunge og læber, lod ham indfinde sig helt i hans mundhule og svælg.
Langsomt, men ikke tøvende, forsvandt Pax's hånd fra lemmet. Fingrene fortsatte ind mellem de spændte balder, kærtegnede Juno over alt.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.09.2020 20:20
Noget ændrede sig, ved måden Pax behandlede Junos lem på, da han begyndte igen. Juno kunne ikke sætte fingeren på det, men det føltes pludselig mere personligt. Som om han var mere end bare en eller anden pik, der skulle suttes. Som om Pax gik op i, at han havde det rigtig godt i hans håndtering. 

“Jeg kan lide det hele,” svarede han stakåndet. “Jeg elsker dine store hænder om mig. Din tunge.” Juno stønnede og viklede sine hænder ud, fra hvor han havde klemt dem inde imellem sine overarme og sider, for at holde på dem, for i stedet at stryge dem igennem sit blonde hår og folde dem bag sin nakke.
“Jeg elsker hvor dybt du tager mig,” indrømmede han. Hans krop blev varmere og varmere, og ligeså med hans ansigt. Hans øjenlåg blev tungere, og han så ned på Pax med et døsigt blik, selvom han nærmest ikke kunne tage blikket fra ham. “Jeg kan virkelig godt lide dét,” understregede han straks, i det øjeblik Pax’s fingre fandt vej ind mellem hans balder. Med ét blev hans knæ bløde, og han nåede at støtte sit højre knæ op imod Pax’s skulder, inden han med et gisp rettede sig op igen. “Undskyld!” Udbrød han, men uden at trække sig længere væk. Han ville have mere af, hvad Pax gav ham, og hvis ikke Pax selv skubbede ham væk, havde han ikke tænkt sig at afbryde noget. 
“Jeg er - tæt på,” fortalte han og flyttede sine arme ind foran sit varme ansigt. “Hvor vil du - hvor skal jeg?” Han havde ikke lyst til at færdiggøre spørgsmålet - det føltes mere vulgært, når det var Pax, der knælede, end det ellers gjorde.
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 20:56
Pax var uforberedt på det skarpe knæ, men forblev siddende til trods. Han brummede noget uforstående, noget der kunne minde om ”fuck det”, hvorefter han fortsatte; han satte sig bedre til rette, knæene nu fast plantet på det utætte trægulv og lod sin hånd finde tilbage til Junos’ lem.

Han vidste, Juno var nær sit klimaks og da de stakåndede ord nåede hans øregang, ignorerede han dem. Pax vidste, at han ikke kunne få sig selv til, at få Juno til at vende sig rundt – og ikke fordi, at den blonde mand ikke ville gøre det, hvis han bad om det men fordi en stemme hviskede i hans øre, at han ikke var nogen kujon. Han havde gjort det før og med mænd, da han selv var barn. Dette var anderledes. Dette var Juno.

Da Juno dog nåede sit klimaks og den varme, tykke substans ramte hans gane, kunne Pax ikke bekæmpe maven, der vendte sig og med ét rev han munden til sig for at spytte massen ud. Det var ren og skær refleks, og lige i det han havde gjort det, følte han skammen vokse frem; den var der øjeblikkeligt og den var dominerende i sin styrke, og med en blanding af alskens dårligdomme af følelser, fortsatte Pax hurtigt med at lade sin hånd glide op og ned. 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.09.2020 21:24
Juno regnede med at Pax havde styr på det - for Pax havde jo altid styr på alt. Så han tænkte ikke mere over, hvad han skulle stille op, når han nåede sit klimaks. Først da han kom i Pax’s mund og den anden fyr trak sig væk, gik det op for Juno, at der måske ikke havde været styr på det, eller at Pax havde skubbet for langt til sine egne grænser. Men han var for langt væk til at kunne stille noget op; hans krop bestemte selv, hvad den gjorde, og Juno vidste, at han sprøjtede ud over det hele, da Pax’s hånd bevægede sig om ham, selvom han ikke kunne se noget, fordi han skjulte sit ansigt bag sine arme. Selv uden at tage Pax’s reaktion til efterretning, var det svært for Juno at vise ham, hvor positiv en effekt hans mund om hans pik havde haft på ham. Han vidste, at hans kinder var røde og hans vejrtrækning ujævn, og hans sæd ud over Pax’s hånd og skulder og i hans mund, og Juno vidste ikke, hvad han skulle stille op med det.

Han endte med at lade sig falde ned på knæ, foran Pax. Hans ben føltes svage under ham og han ville gerne tættere på Pax. “Tak,” mumlede han stakåndet og så op og ned ad Pax med sine isblå øjne i et øjeblik, inden han lænede sig fremover og ganske forsigtigt slikkede en stribe af hvidt af fyrens skulder. Det var det tætteste han kunne komme på en undskyldning og han lænede sig også langsomt tilbage igen, for at se Pax’s reaktion an.
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 21:45
Pax kunne ikke påstå, at han vidste, hvad han dernæst skulle stille op og skammen var ved at æde ham op indefra. Ydmygelsen over, at han havde mistet kontrollen, reageret instinktivt til noget hans forskruede hjerne vidste, at hans krop var god til, noget han havde lært, var ved at drive ham ud i raseriets afmagt. 

Pax mistede aldrig kontrollen. Pax havde altid styr på, hvad end hverdagen bød ham. Han vidste altid, hvad han skulle stille op. Han vidste altid, hvordan han skulle greje andre levende væsner – så hvorfor havde den evne forladt ham? Var Junos’ klimaks i hans mund virkelig dét, der kunne kaste alt, hvad han vidste om sig selv over styr?

Og – havde Juno takket ham? For hvad? Forundringen viste sig tydeligt i Pax’s ansigt, og han så ned for at skjule sin så indestængte forlegenhed. Dernæst sank han. ”Der er ikke noget at takke for. Det var jo forhelvede fucking elendigt…”, hviskede han, hvorefter han skar en forpint grimasse og gemte sit ansigt i sine arrede, let dirrende hænder.

Fuck!
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.09.2020 22:00
På et eller andet niveau vidste Juno, at han burde opføre sig pænt, men han kunne ikke lade være med at fnyse højt, da Pax havde kaldt sit blowjob for elendigt. “Hvad?” Spurgte han med et grin. “Er jeg måske ikke lige kommet i din mund?” Juno løftede en hånd og skubbede blidt til Pax’s hænder, for at få dem væk fra fyrens ansigt. “Og lidt ud over dit ansigt,” fortsatte han, stadig smilende, inden han slikkede Pax’s mundvig ren. “Og din hals,” tilføjede han, inden han flyttede sit ansigt til Pax’s hals, som han slikkede ham ren op af, inden han tog hans øreflip i munden og blidt bed i den. 

“Det var din mund om min pik, hvad ellers skulle jeg kunne bede om,” hviskede han og kyssede Pax’s kæbe, i mange små kys hele vejen ned ad den og op til hans kind. “Og hvis du nogensinde får lyst til at øve dig, så er jeg lige her, tiger.” Langsomt trak Juno sig lige præcis nok tilbage til at han kunne se Pax’s ansigt an igen, bange for om den anden fyr var ved at køre sig selv ned i noget, han ikke kunne trække ham op fra med kys og søde ord alene.
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 22:11
Pax skar en forpint grimasse i det, at Juno begyndte at slikke ham ren. Den udsprang ikke af den andens nærhed, men af den skam, der blot syntes at vokse i hans bryst og som han ikke kunne tæmme. Den var et vilddyr, der havde slået sine nådesløse klør i ham, og Pax var en udsultet og gammel mand, der ikke kunne forsvare sig mod det.

I et langt øjeblik sad Pax blot og mærkede Junos kærtegn, indtil det pludselig gik op for ham, at han havde siddet og stirret fraværende ned i gulvet, alt imens den anden havde søgt ham. Straks rankede Pax ryggen og lagde armene om Juno, hvorefter han trak den blonde mand indtil sig og begravede sit ansigt ved hans hals. Han havde lyst til at undskylde og fortælle om følelsen af ydmygelse; hvordan han havde set Esmaralda og mærket bæltet indtil, at Juno havde talt til ham.

Han ville så gerne sige netop det, men ikke et ord undslap ham. I stedet gned han sin næse mod Junos hud og lod duften af ham indfinde sig i hans næsebor og lunger.
Du har jordens bedste duft.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.09.2020 22:42
Juno åndede lettet op, da Pax endelig reagerede på hans forsøg på at komme i kontakt med ham, og han knugede sig desperat ind til ham, indtil han kunne mærke Pax's næse mod sin hud.
"Jeg trænger til et bad, din dumme hund," svarede han med en mild latter og efterabede Pax, ved selv at gnide sin næse mod hans hud også. "Velkommen tilbage," mumlede han lavmælt og trak sig lige præcis nok ud af Pax's favntag til at kunne se hans ansigt igen. "Hvor forsvandt du hen?" Hans stemme blev så lav, at den ikke længere var mere end en hvisken og Juno løftede en hånd, for blidt at stryge sine fingre igennem Pax's grå hår, ikke ulig hvordan han ville have gjort, hvis den anden havde været i sin ulveform. Han vidste, at han ikke ville bryde sig om at høre det, men han ville også gerne lade Pax vide, at han kunne fortælle ham hvad som helst. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 23:00
Pax fulgte instinktivt efter Juno i det, at den anden trak sig væk fra ham. Igen forsvandt hans ansigt ved den blonde mands hals og han knugede ham indtil sig, hvorefter han lænede sig blot en smule tilbage, som om det på en eller anden måde ville bringe Juno tættere på. Det virkede pludselig altafgørende, at Juno forblev i Pax’s arme, for bag den blege pande hviskede alskens forræderiske stemmer, at fordi han havde mistet kontrollen, fordi Juno havde set, at han ikke havde styr på dét, at han så ville forlade ham alene i mørket – for han var jo ikke længere Pax for den anden. Den beskytter Juno måtte søge i ham og dén han kom for om aftenen.

Dernæst faldt stilheden igen mens Pax tænkte. Da han omsider brød tavsheden, var der gået et langt øjeblik og hans var stemme lavmælt, som han begyndte at fortælle:
De startede med at komme efter mig, før jeg havde lært at gå. Min mor… Esmaralda så en mulighed for at tjene gode penge. Der er nemlig gode penge i skøgejobs for børn – ikke at jeg nogensinde så en fucking krystal…” Pax tog en dyb indånding og slap omsider sit tag i Juno, i hvert fald nok til, at han kunne skæve flygtigt til ham. Pax kunne dog ikke holde hans blik, hvormed han skar en grimasse og smed øjnene ned i gulvet igen.

Jo ældre jeg blev, des mere… meldte behovet sig for, at jeg kunne gøre ting og at jeg kunne gøre dem godt. Esmaralda lærte mig det. Fik mig til at øve på hende og på villige kunder… som fik rabat, fordi… hun var jo ikke dum, vel? Det er derfor, jeg ikke – har været i seng med nogen før dig… jeg… hører hendes stemme… hører hendes reprimander, hendes vejledninger… mærker bæltet mod min ryg, mærker hendes skød, mærker hendes hænder om mig – og jeg fucking hader hende. Hold kæft jeg hader hende.” Pax tav brat, hvorefter han lo tomt og rystede på hovedet. ”Selvom hun er død, så hader jeg hende stadig. Hun er som et skide spøgelse i mit hoved nogle gange…
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.09.2020 23:39
Det var det værste Juno nogensinde havde hørt. Han kunne umuligt forstå, hvordan nogen kunne være så slem ved deres barn, som Pax's mor måtte have været ved ham. Selv Julia, Junos mor, havde ikke været så slem. Da Juno var stukket af fra hende og bordellet efter kun en enkelt kunde, havde hun ikke forsøgt at stoppe ham med andet end løftet om krystaller i bunkevis og komplimenter om, hvor køn en dreng han kunne være, når bare han opførte sig pænt. Juno havde kun sjældent opført sig pænt siden da. 

"Jeg hader hende også," svarede han ham lavmælt, hans stemme skælvende med vrede. Pax's minder med Esmeraldas var ikke langt fra Junos minder med Liv, men i det mindste havde han været voksen. I det mindste havde Liv ikke brugt magt eller slået ham. Hun havde indikeret, at hun ejede ham, og at hans hjemrejse afhang af, at han gjorde hvad der blev sagt, men han havde ikke modsat sig noget. Til sammenligning havde Livs opførsel været som en overkærlig mor, når Juno var blevet taget mod sin vilje i tide og utide på vej ned til slavehandelen. 
Det blegnede alt sammen i forhold til, hvad Pax havde været udsat for. 

Juno møvede sig tilbage ind mod Pax, og guidede Pax's ansigt ind mod sin hals igen, så han kunne stryge sine fingre igennem hans hår igen og få bare en følelse af at kunne beskytte ham. 
"Du behøver ikke gøre som hun sagde du skulle," hviskede han hæst. "Du kan gøre det lige så dårligt som du vil. Så længe det er dig, og så længe du rører ved mig, så er jeg glad."
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 23:56
Pax lod sig omfavne af Juno. Hans øjne gled tungt i, som den anden hviskede beroligende ord til ham og for blot et øjeblik virkede deres moment sammen… overskuelig igen. Som skulle det nok gå – som kunne det blive bedre, så længe de bare var sammen.

Ulven lod sine arme finde vej omkring den anden og fnøs halvmoret. Han forblev dog tavs og tvang duften af Juno ned i sine lunger, indtil han følte, han ikke bestod af andet end den unge mand i sin favn. Og selvom han intet sagde, fortalte Pax videre i sit hoved: Jeg slog hende ihjel. Det gik op for mig, at vi ikke begge kunne leve, men at en af os måtte dø – og jeg ville ikke have, at det var mig. Jeg ved ikke hvorfor – hvorfor jeg ville leve. Der var jo ikke noget at leve for. Det var nabokonen, der gav mig kniven, skrev mit navn i gruset og gjorde mig til et menneske. Og hende der hviskede til mig, at nogle måtte dø, så andre kunne leve. Hendes hund hed Pax. Jeg legede tit med ham. Han skævede ikke mærkeligt til mig som alle de andre børn. Han grinede ikke af mig, som de gjorde, fordi jeg fucking hele tiden blødte fra røven, så mine bukser altid havde en kæmpe plet dér. Så jeg forstår dig, Juno. Mere end du aner. Og jeg kommer til at fikse det.

Pax formåede at rejse sig, stadig med Juno i sin favn, hvorefter han guidede den andens skjorte henover hovedet. ”Kom med i seng”, bad han, nervøs for om Juno overhovedet ville dele den med ham nu.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.09.2020 00:21
Juno lod sig hive med op at stå, og var også nogenlunde med til at hjælpe, da skjorten blev trukket over hovedet på ham, men inden han gik hen til sengen, sparkede han sine støvler af, og trak bukser og sokker helt af også. Derefter sprang han dog også hen til sengen og smed sig i den, kun for straks at rulle til siden, så Pax også kunne være der med ham. 

"Kom med i seng, gamle mand," gentog han Pax's ord for ham, for drillende at skynde på ham. "Jeg dør af kulde, hvis jeg skal ligge her alene." Juno rakte begge hænder frem mod Pax og åbnede og lukkede dem, som et forkælet barn, der har fundet noget det vil have og ordløst indikerer, at de ikke kan nå det.
Juno havde brugt de sidste mange år på at være den voksne, den ældste, lederen af en bande hvorend lille, og nu ville han bare gerne have Pax i samme seng og glemme, at han havde noget som helst ansvar. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 14.09.2020 00:31
Pax fnøs og gav instinktivt Juno fingeren. Øjeblikket, dét Juno havde forårsaget ved at lytte og nu cementerede ved, at lege videre som om, at intet var hændt, strakte sig fortsat og Pax følte, at hans krop var blevet lettere.
Jeg er seksogtyve! Det er ingen alder, din klods! Det, du mener er gammelt, er jo faktisk livserfaring og hvem vil ikke gerne have det?”, mumlede han hurtigt, hvorefter han fulgte trop med lettere funklende øjne.

Han tøvede for blot et øjeblik før, at også han snørede bukserne op og lod dem falde ned over hofterne. Forinden at Pax lagde sig i sengen, gjorde han også kål af uldsokkerne og da han tumlede ned i den bløde halmmadras, greb han hurtigt om tæppet.
Du kan vel ikke forvente, at jeg bare sådan deler med dig, når du fornærmer mig, vel?”, spøgte Pax udfordrende, hvorefter han smilede en smule bredere end før og trak det varme stof op over skulderen. ”Kan du sove godt, unge mand!
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.09.2020 00:46
"Ikke mig," svarede Juno med et overdramatiseret fnys. "Jeg er allerede den dygtigste tyv i hele Dianthos, hvad kan erfaring tilbyde mig udover det?" Hans smil var dybt selvtilfredst, men lige bag det lå en latter, der bare ventede på at bryde ud, og som også gjorde det, i det øjeblik Pax stjal hele tæppet. 

Han grinede stadig, da han møvede sig helt op til den ældre fyr og sparkede venskabeligt til ham. "Luk mig ind eller jeg - jeg sladrer til Edward! Jeg siger du gør mig forkølet mig vilje, så du har en undskyldning for at holde mig i sengen," truede han, selv med et smil, der fyldte hele hans ansigt, og møvede også sit ansigt tættere op mod Pax's for at kunne give hans kind et tungt, kærligt slik. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 14.09.2020 01:16
Pax lod et påtaget bekymret udtryk glide henover hans ansigt, hvorefter han stak en hånd ud af det varme tæppes mørke og lagde den mod Junos pande.
"Ja, hold da kæft - lige som jeg frygtede. Du er syg! Du er brandvarm unge mand, det er stærkt bekymrende!" Pax kunne ikke skjule sit drillesyge blik, selvom han var lykkes med ikke at smile. Da Juno dog dernæst truede ham, måtte der unægtelig andre midler i brug og Pax's mundvige sitrede moret.

"Okay, okay. Du vinder! Fandeme om jeg skal nyde noget af Edwards guldkorn!", udbrød han, hvorefter han straks smed både tæppet og sig selv henover Juno. Hans hænder begyndte at gnide og gnubbe Junos krop alle de steder, det overhovedet var muligt for Pax at nå. "Sig til når du er varm! Vi kan ved alle guderne ikke lade dig blive forkølet! Tænk hvad han ville sige - jeg mener, råbe ad mig." Pax gjorde dernæst noget, han aldrig havde troet, at han skulle men som Juno også ville glemme livet udenfor kammeret, således ville også Pax og han trak tæppet helt op over begge af deres hoveder, hvorefter han mumlede:

"Nu bliver du varm i en fart."
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.09.2020 01:42
Tanken om, hvor forfærdelig en trussel det var at lytte til Edwards velmenende, men uden tvivl kedelige, råd, fik Juno til at skraldgrine. 

"Okay, okay, jeg overgiver mig, jeg er varm!" Udbrød Juno, stadig grinende, da Pax virkelig gjorde alt i sin magt for at varme ham op. Som han allerede havde gjort flere gange før med Pax, møvede han sig helt tæt op mod ham og et ben ind imellem hans, indtil deres kroppe var så tæt flettede sammen som de kunne blive.
Juno trak vejret dybt, indtil hans latterkramper havde lagt sig, og så så smilende på Pax i mørket under tæppet, hvor han lagde en arm om hans liv og kærligt strøg sine fingre ned ad hans arrede ryg.

"Væk mig inden du går," bad han, inden han søgte Pax's læber med sine. Lige så skidt han sov om natten, lige så svært havde han ved at komme op, hans krop desperat efter at forsøge at indhente det forsømte, og Juno var ikke sikker på, at han ville bemærke det hvis Pax gik, imens hans udmattede krop havde trukket ham ned i ubevidstheden. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 14.09.2020 10:49
Pax lo stille og storsmilende, selvom lyden druknede i den anden blonde mands grin. Pax stoppede dog, hvad han havde haft gang i med hænderne og lagde sig i stedet tungt ned på Juno. Dernæst nikkede han kortvarigt.
Det skal jeg nok”, lovede han mumlende, hvorefter han lod sine stålgrå øjne glide henover Junos’ ansigt. Han vidste ikke hvorfra tanken var kommet, men den var sprunget ind i hans hoved i samme øjeblik, at Juno havde leet højt – du er faktisk ret flot. Næsten… smuk. Og jeg elsker dig.

Pax smilede fortsat men gengældte inderligt og grådigt det kys, Juno havde skænket ham. Selvom Pax lå placeret ovenpå Juno, fik han stadig kæmpet sin arm ind under den andens nakke, alt imens han brugte den modsatte til at holde sig nogenlunde oppe. I det deres læber skiltes ad, sukkede Pax mod Junos mund, hvorefter han for blot et øjeblik, knugede den anden indtil sig.

Men huset bliver overrendt i morgen formiddag. Når jeg er her, kommer nogle af Flokken til mig og så opdaterer vi hinanden… du er velkommen til at blive eller sove igennem det. Det er op til dig… men der er friskbagt brød.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.09.2020 12:25
Pax var først tæt nok på ham, da det meste af hans kropsvægt holdt ham nede. Først da holdt Juno op med at forsøge at møve sig tættere.

Det var ikke gået op for Juno, at Pax's flok vidste, hvor han sov. Det gav perfekt mening, for selvfølgelig burde de vide det, han havde bare ikke indset at der var andre omkring Pax, der vidste ting om ham, som Juno ikke vidste. Og det var slet ikke gået op for ham, at han muligvis ikke ville være alene, når han stod op. 
Det ville være så nemt for ham, bare at klatre ud af et vindue og lades som om han slet ikke havde været her. Er bitterligt bare sove igennem det, indtil Pax kunne slutte sig til ham i sengen igen. Men det, Pax tilbød, var alt hvad Juno havde drømt om. 

En plads ved hans side. En bande, der vidste hvad de betød for hinanden, eller i det mindste kunne gætte sig til det. 
Juno hev tæppet ned om Pax's skuldre for at lukke den smule lys ind, der kom igennem vinduet, og så undrende Pax an. Vidste han, hvilke konsekvenser der ville få, at invitere ham med? 
"Jeg vil gerne med," svarede han, uden at skjule hvor skeptisk han var. "Men må jeg virkelig gerne være der? Jeg troede vi var rivaler." Des mere han selv sagde, des vigtigere blev det for ham at kunne komme med. Friskbagt brød, Pax og hans nærmeste betroede, vidner til at Juno betød noget for Pax igen. Det virkede for godt til at være sandt. Som om Pax ville grine af ham og fortælle ham, at han havde misforstået. 
0 0 2

Trådnomineringer:

Nomineret af: Granny
Nomineringsårsag:
“Void og jeg bevæger os nu væk fra fortidstråde - og det er så skide bittersødt. xD Jeg har elsket dem alle sammen, for der har været så meget karakterudvikling, der bare er... kommet helt naturligt. Det har virkelig været en kæmpe fornøjelse og jeg har fået mulighed for, at give Pax mange flere dimensioner til hans personlighed, så jeg elsker ham endnu højere. Noget af det Void virkelig har imponeret mig med, er Junos dybde og de der sindssygt mange fine finesser, som hun formår at skabe. Der er sådan en... kant til Juno, der gør ham skide fed som karakter og jeg har flere gange tænkt, at hvis nu Void skrev en bog, så ville hendes karakterer være voldsomt awesome! <3”

Nomineret af: v0idwitch
Nomineringsårsag:
“Min yndlingsting ved den her tråd, var alle de ting Pax ikke sagde højt. Især citaterne: "Sig nej. Hvis I bliver taget for det, så er straffen jeres liv. Fattiggården for de små. Ved alle Guderne sig nej, Juno. Vis dem, du er klogere end at stole på Ulven." om konsekvenserne ved at stole på en anden bandeleder, selv hvis du deler seng med ham TwT så fin!!!! så ægte!!! og: "Jeg ved godt, du hader det, men du er tilsyneladende stadig mere ulv, end du ved." Ingen af delene bliver sagt højt, men de definerer Pax og Juno og deres forhold så godt!!”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 4