Et guld bur beskrev det dog ret godt. Det var ikke fordi Arya forbandede sin skæbne langt væk, men hun var godt klar over hvilke veje hun havde mulighed for at gå, og det ikke mange, uanset hvor meget hendes moder gjorde for hende.
Hun ville dog ikke dvæle ved det triste, for hun elskede trods alt sit liv, og ar klar på hvad der skulle ske i hendes liv, om end hun ikke var parat til børn endnu. Men en dag ville det nok komme. ”Heldigvis,” sagde hun og med et lettet smil. ”Det ville være fjollet at gifte mig væk, inden hun er sikker på at Aldamar har både hustru og børn. Slægten skal jo stå.” Slægten frem for alt. Uanset hvor lidt Arya gad det politiske spil, så forstod hun det nu godt hvorfor tingene var som de var, især i en familie som hendes, som havde oplevet Mørkets regeringstid hårdere end de fleste af fyrstefamilierne. Forhåbentlig ville hun dog ikke miste sine storebrødre.
”Men selvom vi bliver gift, og lever vores liv anderledes, så har vi stadig hinanden.” Aryas blå øjne prøvede at fange Meeans mørke, og hun greb ud efter den anden prinsesses hænder. ”Vi vidste jo det ville ske en dag, men vores bånd er så meget dybere end det med vores mænd, og jeg vil gøre alt i min magt, for at de i hvert fald ikke skal komme mellem os.” Hendes øjne funklede, og der var ingen tvivl om at den yngre af de to mente hvert et ord hun sagde.