Heksen i skovbrynet

Malon Norgolor

Malon Norgolor

Strateg for Solari Seravill

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 06.09.2020 13:51
Malon lyttede men lod ikke til at opdage, at Ecaeriss’ blik skred frem og tilbage, for til sidst at fæstne sig på hans nøgne bryst. Skulle sandheden frem, var han – for – optaget af skovelverhunnens ord, der vidnede om et fælles grundlag for dem.

Jeg forstår. Måske mere end du aner”, svarede han omsider, efter tavsheden havde sænket sig over dem. Malon selv havde ikke bidt mærke i den, men blot betragtet Ecaeriss med opmærksomme øjne, der ikke syntes at kunne forlade hende. ”Hos mit folk har jeg vel en lignende position. Der er frygt i den respekt, jeg modtager, men ikke fordømmelse. Hos os er råmagi ikke andet, end det den er. Forstår du?” En kortvarig men oprigtig og eftertænksom rynke plantede sig imellem Malons øjenbryn, hvorefter han, uden at bide mærke i det selv, lænede sig frem mod den anden. 
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 06.09.2020 15:37
"Jeg er ikke sikker," indrømmede Ecaeriss og kantede endelig sit blik op til hans igen. "Er det dit bånd til sværdet, der er bygget på råmagi?"
Hun havde set ham skabe sine skjolde om sig i kampen tidligere, men det virkede ikke som en ekstraordinær evne at have - måske medmindre han hev dem ind fra et andet plan? Hans sammenligning holdt fast i hendes nysgerrighed, for der måtte lægge noget til grund for den. Han var ikke forvist som hende, men holdt en lignende position som hendes herude i skoven. 

Mon han følte sig lige så alene? Kræfterne han bevægede med både sværd og magi havde trods alt smidt et rungende ekko ud i historien, og gjorde det stadig. Når man rørte så meget ved magtbalancer og selv optrådte i historiebøgerne, måtte der komme en vis respekt med fra ens folk. Hvem hvem var hans folk egentlig? Mørkelverne eller Mørket? Eller var de en så sammentømret masse, at man ikke kunne kende forskel længere?
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 06.09.2020 20:53
Malon brummede lavmælt, men så, for blot et øjeblik, eftertænksom ud. Der var ingen fordømmelse eller tegn på utålmodighed, og mørkelverhannen lod da også tavsheden sænke sig for endnu engang, imens at tankevirksomheden gjorde sine vante rutiner.

Jeg har bidt mærke i, igennem årernes løb, at Lyset har stærke holdninger til råmagien. Hvordan den udformer sig, hvilke ofre den afkræver, når den skal betvinges”, forsøgte han at forklare, hans stemme dyb og rolig. Malon lagde en støttende arm på køkkenbordet, så hans mørke fingerspidser ikke var langt fra hunelverens bløde og attraktive skikkelse. Også hans blik havde fundet vej tilbage til hendes, hvor de hvilede urokkeligt; fast men ikke uvenligt.

Det… er ikke på samme måde tilfælde på den anden side. Der dyrkes den, hvad end den tager af form. Jeg så, hvordan dine øjne blev sorte, når du betvang din egen helbredende kræfter, og jeg antager, at det må være det, der har sat gang i… fornægtelsen af dit potentiale?” Der var et spørgsmål i Malons tone, ét, der blev bekræftet, af hans tofarvede øjne.
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 06.09.2020 21:55
"Det var meget mørket i mine øjne, ja," svarede Ecaeriss med et lille fnys. "Men også det, at jeg ikke laver tjære ud af ingenting. Du har kun set mig tage det fra mine krukker, men jeg laver det af andre ting. De fire mænd udenfor kommer til at holde mine krukker fyldte længe."
Et lille, grumt smil trak i hendes mundvig. At bruge kroppe som næring til hendes healing havde været hele grunden til forvisningen. At tænke på, hvor tabu den slags var for elverne, og så at gøre det så ofte med hendes fjender, som hun gjorde. Det var sjældent, hun lod en god krop gå til spilde. Den kunne redde en andens liv. Den morbide livscyklus, som elverne ikke havde lært at acceptere endnu, selvom de var evigt levende. 

"Jeg må indrømme jeg aldrig har tænkt på mig selv som en del af Lyset specifikt," tilføjede hun. "Elverne er et stolt folkefærd - for stolt, hvis du spørger mig - og de foretrækker ikke at vælge side, før de tvinges til det. Var vi involveret i kampe, var det fordi vi selv var truede. Men mit klare indtryk er også, at Lyset lægger flere begrænsninger på deres folk, end hvad godt er. Jeg ved nu ikke, om jeg ville kunne leve med blot de få begrænsninger, der ville komme med at være en del af noget som helst. Jeg ar fundet mig godt til rette herude, og der efterlades i min erfaring lige meget oprydning, om det er Lyset eller Mørket, der kommer forbi."
Hun smilede let og rykkede sig, så hun også sad med albuen på bordet, spejlende hans position ubevidst. De krydsede ben byttede plads og hun slog håret om bag stoleryggen, ligeglad med at det nok ville ramme gulvet. 
"Så det er Mørket, du taler om som dit folk," sagde hun slutteligt for endeligt at bekræfte sine tanker. "Og de andre i hæren, der respektere dit væsen?"
Eca kunne ikke forestille sig en situation, hvor man ikke ville respekterer en overordnet som Malon. Han indgydede til det på en dragende, behagelig måde, hvor andre riddere - mest af Lyset - hun havde mødt, bare var for meget i deres opkastsværdige tro på guderne og deres sag. 
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 07.09.2020 11:23
Malon viste ikke tegn på forundring eller skræk i det, at Ecaeriss indrømmede, hvorfra hendes tjære fandt sit ophav. I sandhed var det heller ikke dét, han følte om erkendelsen. I sin tid hos Mørket havde Malon set mangt og meget, hvormed det ikke fremstod som noget andet, end det dét var. Det var en selvfølgelighed, at råmagien afkrævede sit offer et andet sted fra, og Malon nikkede derfor. Han forstod.

Dernæst forholdt han sig atter tavst og lyttede tålmodigt, som Ecaeriss dannede mening af sit eksil og fordømmelse.
Jeg forstår”, lød det oprigtigt, hvorefter Malons mundvige kortvarigt sitrede. Han havde trods alt bragt hende denne oprydning, som hun berettede om. Malon fandt dog sig selv mere interesseret i Ecaeriss’ tilsyneladende neutralitet, og da hun efterfølgende lod sine ord dreje sig om ham, faldt han hen i eftertænksomhedens jerngreb.

Da Malon omsider brød tavsheden, var hans ansigt, noget ukarakteristisk, fordrejet af de kvaler, han følte.
Jeg er ikke som dem”, sagde han, uden i grunden at overveje, om Ecaeriss forstod hvem, han talte om. ”Måske jeg har været det engang. Det husker jeg ikke længere. Jeg finder ofte mig selv… alene, selv i øjeblikke hvor jeg er omringet af andre, hvis hud har samme farve som min. Jeg genkender ikke deres hævnlyst, deres vrede eller had. Det er det deres og ikke min, men mit liv har altid været dedikeret til deres dagsorden og jeg har ikke formået, at skabe anden mulighed for mig selv.
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 07.09.2020 11:57
"Har du ikke?" spurgte Ecaeriss med hovedet let på skrå til kommentaren om ikke at kunne skabe andre muligheder for sig selv. 
Ovre i kaminen spruttede gryden noget vand op, og Ecaeriss rejste sig for at se til, at bålet ikke rasede ud af kontrol. Varmen  smøg sig om hendes hud, og med ildrageren væltede hun kævlerne, så flammerne lagde sig ned i en højde, hvor de ikke længere kunne nå grydens sortsvedne bund. 
"Jeg vil mene, du har haft rig mulighed for at skabe dine egne muligheder. Hudfarve diktere ikke så meget, som man skulle tro," sagde hun og så på ham med ansigtet halvt oplyst af det orangerøde flammeskær. "Kom du til Elverly under dække af diplomati, skulle det ikke undre mig, om de ville byde dig mere velkommen end de vil mig - en af deres... egne."

Det sidste ord var ladet med tyk sarkasme og et lille smil. Hun lod sig ikke narre - race betød intet, når man først én gang var faldet i unåde. 
"Du har altid haft magten til at gøre noget andet med dit liv end at tjene Mørket," Ecaeriss var ikke et sekund i tvivl om, at Malon var mere magtfuld end han umiddelbart gav sig ud for at være. Ikke kun med magi og sværd, men hele hans væsen emmede af en styrke, man sjældent stødte på. "Så hvad er din drivkraft for at blive, hvis det ikke er det samme had og den vrede, du ser opsluge de andre?"
Måske var det at gå ham lidt for hårdt på klingen af en stadig næsten fremmed at være, men noget i hans ord havde rigtigt tændt hendes nysgerrighed. Det kunne da ikke passe, at han følte sig smidt ind i sine levevilkår af tilfældighedens skuldertræk, og samtidig ikke havde modet til at gøre noget andet med sit liv, hvis det virkelig var, hvad han ønskede. En så prominent figur i historien måtte da have banet sin egen vej og ikke bare fulgt andres anlagte sti.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 07.09.2020 21:44
Malon forholdt sig tavst men ikke holdningsløs. Han forstod, skovelverhunnens ord og hvorfra, de øjensynligt kom, men hvor hun så mulighedsrum og den magt, der fulgte med, så Malon i stedet en indespærret eksistens. En, hvori man blev født til at være noget og så, var det dét, man blev, ganske enkelt fordi, at verden ikke fremstod som andet, end det den blev præsenteret som. Som et maleri, hvis farvefacetter var én nuance og det først for sent gik op for beskueren, at der fandtes så mange andre – så meget mere. 

Selvom alskens ord lå og rugede på tungen, var Malon stadig stille som graven. Hans blik var flygtet fra den andens ryg i det, at hun var begyndt at tale, og havde i stedet fæstnet sig på det solide køkkenbord, hvorved han sad.
Sådan gik det et langt øjeblik; Malon selv fordybet i sit eget tankespind og ikke utålmodig efter, at udfylde tæppet af tavshed med ord. I hvert fald ikke den uovervejede slags.

Da Malon omsider talte, var hans stemme lavere, end den før havde været. ”Jeg så ikke selv anden vej og jeg følte heller ikke, at jeg havde magten til, at gøre andet end det, der blev forventet af mig”, sagde han omsider, hvorefter han rakte sin hånd ud i luften –

Oxoh dukkede op i hans greb end ikke sekundet efter, og Malon lagde den imponerende klinge til skue på bordoverfladen.
Oxoh er smedet af Oxoh Morgella, som var en fjern slægtning til mig. Sværdet bliver skænket til den, der gennemgår og lykkes med et ritual, skabt af Morgella selv. Det har været i min ejendom siden. Det er… et våben med sine egne myter og fortællinger, der indgyder til respekt selv i pacifisten. Da jeg modtog det, var min sti lagt og jeg… var ikke i stand til, at se udenfor den sti, jeg allerede havde sat en fod på. Hvordan hænger det sammen med din forestilling? Kan vi bebrejde den blinde for ikke at være i stand til at se?
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 08.09.2020 09:43
Ecaeriss vendte sig mod ham, da ord igen blev ytret. Flammerne var under kontrol, og hun gik hen mod bordet, idet Malon fremkaldte sit sværd og lagde det på bordet. Rødt flammeskær flakkede over den sorte klinge og viskede næsten de hvide markeringer ud. Med et studerende blik fæstnet på våbnet gik Eca hele vejen rundt om bordet til Malon igen med sine fingre let kærtegnende træets overflade. Ved siden af mørkelveren igen blev hun stående op, mens hun lagde mærke til enhver lille detalje i smedearbejdet. Det lange skæfte, den skarptslebne klinge. Hovedet af en mareridtsulv, der syntes at opsluge klingen. 
At blive spiddet med dette sværd ville utvivlsomt give et sidste minde af et monster, der kom susende mod en for at sluge ens sidste åndedrag, før man kunne gispe dem ind selv.

"Det kan vi ikke bebrejde nogen," svarede hun, da han tav og hun havde tygget lidt på hans ord. "Jeg levede selv druknet i misinformation og falske forhåbninger, før jeg forlod Elverly." 
Betaget lod hun en finger glide over en af takkerne, der strakte sig fra ulvehovedet og ned over skæftet. Metallet var koldt i stor kontrast til rummet. Lå skeden stadig i patientlokalet? Forsvandt det derhen, når Malon gav slip på det?
"Men jeg blev klogere. Det er du også, blot det at du kan se, at du har været på en sti lagt af andre," fortsatte hun. "Hvordan ser din vej ud nu? Kan du selv skabe den, eller følger du dig stadig bundet af andres forventninger?"
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 08.09.2020 20:43
Malons mundvige sitrede for endnu engang. Denne gang dog ikke af en rendyrket morskab, men snarere en morbid utilfredshed, hans væsen fandt underholdende. Han var end ikke selv klar over, at det netop var sådan, at han så ud; så flygtig i sin statur, var han blevet, i den andens nærvær og så drevet af –

Noget. Noget, han ikke vidste, hvad var men som fik hans blod til at brænde. Måske… skuffelse? Motivation, hvis mål var et ganske andet end dét, han havde set i horisonten i århundrede? Malon vidste det ikke. Det fremstod som en bold af alting; noget, der stjal lidt hist og her, og som det passede den selv.

Jeg ser, for nu, tiden an. Mange ting skal finde hen på deres rette plads; beslutninger, der skal tages men tages på det rette tidspunkt, venner, der skal tilegnes og fjender, der skal skabes. Alting har sit rette øjeblik og jeg fornemmer ikke, at mit endnu er nået dertil. Og hvem ved? Måske det ikke er sådan, at det skal forblive eller sådan, at det er. Jeg ved det ikke, Ecaeriss.” 
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 08.09.2020 22:24
Hans misfornøjede udtryk - omend det kun sad fast et øjeblik - gik ikke forbi Ecaeriss. Hun havde vendt blikket mod ham igen, mens fingrene strøg en sidste gang over det mørke metal. Han virkede mere passiv, end hun havde forestillet sig, men efter at have set ham i kamp, var hun i tvivl om, hvorvidt det var påtaget. Om hans tvivl overhovedet var tvivl - eller bare brok over sit liv? Hun ville ellers ikke have taget ham for at være typen, der brokkede sig til fremmede. 
Forklaringer? Forklaringer på hvorfor han var endt, som han var? Hvorfor Mørket var hans vej og deres ord lov?
Hele manegeriet med Lyset og Mørket havde ikke interesseret Ecaeriss mere end de bøger, hun havde læst om dem - alle skønlitterære fortællinger. Hun mærkede kun til dem, når hun rejste ud fra sin lysning, og selv der havde hun undgået de fleste konfrontationer. At vie sit liv til den slags længerevarende konflikt... Eca selv ville finde det trættende.

Malons ord om det rette øjeblik fik hende dog til at beslutte, at det var tid at fjerne samtalen fra dyb, meningsløs politik. Hun kunne næppe hjælpe ham med en selverkendelse, hvis det tog århundreder bare at nå til første skridt, og det var trods alt heller ikke det, han havde betalt hende for. Det var godt nok sjældent, hun lod folk blive, når de var færdige med behandlingen. Var det kun historietrangen, der havde drevet hende til at lade ham blive?
"Jeg har fået det meget bedre af at styre min egen tilværelse," sagde hun og vendte sig helt mod ham. Hun trådte nærmere, så hendes ene lår berørte hans knæ, og så han var tvunget til at se op på hende, skulle han møde hendes blik. "Har du tænkt dig at blive natten over?"
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 12.09.2020 15:01
Den form for individualisering du er fortaler for, er ikke meget andet end en illusion, en abstrakt idé for nogle væsner”, svarede Malon lavmælt, men ikke hverken fjendtligt eller bedrevidende. Han mente dog, hvad han sagde; uanset hvad Ecaeriss måtte mene, var den frihed, hun selv havde fået tilkæmpet sig efter sit eksil, en overjordisk gave, ikke alle fik lov at modtage.

Og han ventede stadig. På det rette øjeblik. På, at meningen atter kom til ham og erstattede alt det meningsløse og uforståelige.

Samtalen var dog unægtelig slut og Ecaeriss cementerede det ved, at vade ind i hans privatsfære som om, at hun ejede den. Og det var ikke negativt. Det var langt snarere ligeså fascinerende som hendes krops gang og unægtelige vilje.
Malon hævede sine tofarvede øjne og lod blikket farer henover det blottede, hvide lår, videre henover den vuggende hofte og de bløde bryster, indtil de til sidst landede i Ecaeriss ny lysere blik. Dernæst nikkede han. ”Hvis du tillader det”, konstaterede Malon, hans stemme mørkere end før. Der kunne trods alt ikke være nogen tvivl om, at han havde betragtet hendes nydelsesfuldt, men Malon havde også en mistanke om, at Ecaeriss ikke havde noget imod det…
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 12.09.2020 16:37
Ecaeriss følte sig spist af hans blik. Den måde det snoede sig op over hendes krop på for at lægge sig ved hendes øjne alt for sent i samtalen. Det vækkede en sult i hende selv og skød kuldegysninger ud over arme og ned ad ryggen, selvom rummet var blevet varmet godt op. Hun rystede let og spredte læberne for at udtale ord, hun ikke helt havde klar endnu.
Hun havde ikke haft intimitet med en anden i alt for lang tid - det møde med Toorah talte ikke, havde hun konsekvent fortalt sig selv lige siden. Malons blik fik hendes hjerte til at banke hurtigere, og hun havde lyst til mere. Meget mere. Hun ville opsluges af det blik, og opleve hvad han ellers kunne få hende til at føle. 

Helt uden at tænke over, at det normalt ville være langt over andre folks grænser, satte Ecaeriss sig overskrevs på Malon med fronten mod ham. Langsomt lod hun sine fingre møde hans brystkasse og glide ned over den mørke hud. Denne hudsult var næsten ulidelig.
"Du er mere end velkommen. Hvis," sagde hun  og lod en finger køre i cirkler, mens hendes blik kravlede op til hans igen. "Du lover ikke at fortælle for mange om min hytte her. Får jeg for mange besøg fra Mørkets folk, der ønsker healing, kommer Lyset og banker på."
En ting, Ecaeriss ikke havde lyst til at bekymre sig om. Hvad hun ønskede at bekymre sig om, var Malon. Hans duft, hans hud og hans intense blik.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 12.09.2020 21:09
Malons krop reagerede instinktivt under Ecaeriss vægt. Ikke blot hans køn, der vågnede som fra en dvaletilstand, men også hans ben der skiltes blot en smule, for at stabilisere skovelverhunnens sæde på ham selv.
I det hendes hvide fingerspids kolliderede med hans mørke og svulmende bryst, tog Malon en dyb indånding; en af nydelse og forventningsfuld spændthed. Han kunne ikke benægte det, ville ikke benægte det – og dette øjeblik var unægtelig uundgåeligt, ikke? De havde set hinanden an, betragtet den anden igennem vurderende men ligesindede blikke.

Malon lod en af sine hænder finde fæstne på Ecaeriss lår, men han kærtegnede hende ikke. Nej, det var de på en eller anden måde for… erfarne til. Dette var anderledes end andre første gange – første gange de begge havde haft – og Malon havde ikke i sinde, at forsøge at bilde hende andet ind. Hendes elegance var intakt, selv i et øjeblik som dét, de nu delte og Malon mærkede, hvordan hans bryst kildede indvendigt – af respekt, af en mærkværdig hengivenhed, han ikke burde føle.

Hånden på det hvide lår strammede sit greb og han nikkede. ”Din hemmelighed er sikker hos mig”, svarede han stille men ikke tøvende, hvorefter han brat satte sig mere op, så deres ansigter var ud for hinanden. ”Inviterer du mig med i seng?
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 12.09.2020 21:42
Ecaeriss hørte næsten ikke Malons ord henover sit eget hamrende hjerteslag og det brusende blod, der flød rundt i kroppen. Hans dybe indånding havde fortalt hende mere end ordene. Da han rettede sig mere op, trak hun vejret skarpt ind og tog fat om hans ene skulder for ikke at miste balancen. Hun havde ikke behøvet det, for han havde styr på alle sine bevægelser og hun røg ingen steder. 
Så tæt på og stadig forholdt han sig så stille. Kun afmålte bevægelser, som hans hænder havde lagde sig på hendes lår og klemt til. Afmålte og kontrollerede, udover det der voksede under hende. Hun mærkede spændingen stige i sin egen krop og fortrød, at hun ikke havde fået bukserne af ham noget før. Hun var selv så letpåklædt, at han blot kunne løfte hendes kjolestof og have fri adgang. 

Et par sorte hårlokker faldt ned foran hendes ansigt, idet hun lænede sig frem og bragte sit ansigt tæt på hans. Der var ikke noget, hun hellere ville. Vælte ham omkuld inde i sovekammeret, hvor bløde sandsække og tæpper dannede en jordnær form for seng, der fyldte hele det lille rum. Mærke hans hænder på hendes hud og lade sig overvælde af lysten, der var spiret frem i hende.
"Jeg har kun én, Malon," hviskede hun bekræftende - så tæt på, at hendes læber strøg ganske let over hans. 
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 13.09.2020 00:45
Malon tog endnu en dyb indånding, som Ecaeriss bevægede sig tættere på. Hans tofarvede øjne fulgte hendes bevægelser loyalt, og hans mundvige begyndte at sitre i det, at hun bekræftede, hvad hun ville have ham til.

Hånden, der havde grebet fast om hendes hvide lår, forlod det til fordel for hendes hage. Dette greb var ikke meget anderledes end det andet, men det var blidere, velvidende at hans muskulatur overgik hunelverens egen og med en bestemt bevægelse, lænede han sig det sidste stykke frem og lod deres læber mødes. Man forventede trods alt ikke, at kvinden kom til en – nej, man kom altid til hende.

Kysset var hastigt men ikke foruden dybde; kortvarigt men ikke afprøvende. Langt snarere var det en slags bekræftelse, én hans dunkende lem ikke kunne give, og Malon lod dernæst sin hånd glide henover Ecaeriss’ hals, til den kunne fæstne sig om en af hendes bløde bryster. Langsomt, imens han tog hende ind, skubbede han hende blidt en smule bagud, så hånden kunne fortsætte ned over hendes mave og til sidst skubbe stofferne til side, så hun blev blottet for ham.
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 13.09.2020 09:31
Hendes vejrtrækning dirrede under hans berøring. Villigt lænede Ecaeriss sig ind i det flygtige kys, og mærkede hvordan begæret efter mere blussede op i hende. Hun blev ikke skuffet, da hans hånd vandrede nedad. Hendes krop responderede til hver af hans glidende bevægelser ved at læne sig mod hans fingre og sukke så ånden ramtre hans kind og øre. 

Da han nåede brystet, blev sukket til et let støn og brystvorten stivnede for hans fingre. Med en rullende skulderbevægelse fik hun stoffet til at falde ned, så det ene bryst blev fuldt blottet for ham, og da han begyndte at flytte stoffet mellem hendes ben, fik hun kjolen til også at falde ned over den modsatte skulder. Hendes elfenbensblege hud var rødlig i skæret fra pejsen. 

Ecaeriss rettede sig mere op og vinklede sig, så han havde fuldt udsyn til hele hendes krop. Hun ønskede at at han skulle sluge hende hel, men hun kunne ikke holde sig fra hans krop og lade ham om alt det aktive. En smule besværet af stoffet, der nu lå om hendes albueled, lagde hun hænderne mod hans brystkasse igen og lænede sig frem for at slikke ham op ad den nubrede ørekant.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 14.09.2020 16:00
Malon nød at høre Ecaeriss dybe vejrtrækning og endnu mere dét, han dernæst blev vidne til; det fyldige bryst, der hørte til i hans store hånd og hendes glinsende køn, der tiggede om at blive udforsket.

I det at hunelveren lænede sig frem, lod Malon sin hånd fortsatte ned mellem hendes ben, som han med lige dele målrettede og blide bevægelser, kærtegnede langsomt. Der var trods alt ingen grund til hastværk. Ecaeriss skulle nydes, for hun var uden tvivl et pragteksemplar af en kvinde.

Den våde tunge mod hans ørespids fik hans mundvige til at sitre, og da lænede Malon sig frem og lukkede afstanden mellem dem. De mørke læber blev trukket tilbage, så de skarpe hjørnetænder kom til syne og han kørte deres spidser hen langs hendes hals.
Vi behøver vel ikke en seng, gør vi?”, hviskede han, næsten dovent.
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 15.09.2020 08:48
Ecaeriss' fingre klemte om hans hud, da hans fingre fandt vej ned til hendes våde skød, og hendes tunge trak sig tilbage igen for at give plads til et støn. Det var slet ikke gået op for hende, hvor svulmet og fugtig, hun var blevet i hans nærvær, og selv hans mindste kærtegn fik hende til at skælve.

Besværet af kjolestropperne, smøg hun sine arme ud under dem, så hun kunne flytte hænderne op til hans skuldre og hals. Hungrende lod hun sine fingre bore sig ned i hans hud, mens hendes underliv bevægede sig mod hans fingre, og da hans spidse tænder gled legende over hendes fine hals, trykkede hun sig tættere ind mod ham og stønnede igen. 

En mørkelver... Tænk at en mørkelver skulle vække sådan en lyst i hende. 
"Alt vi behøver er at fjerne dem her," hviskede hun tilbage og lod sine hænder glide nedad og ind under kanten på hans bukser. Hun mærkede sig frem til knapper og snore og holdt sig ikke fra at lade hænderne glide over hårdheden, stoffet gemte. 
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 15.09.2020 21:49
Malons ene mundvige gled mod det mørke træloft i det, at Ecaeriss’ støn nåede hans spidse øregang. Lyden var berusende, ligeså vel som sensationen af hendes våde køn og ganske langsomt, lod Malon sine øjne glide i. De resterende sanser var så absolut bedre til at indramme dét, der fandt sted imellem de to modsætninger, og Malon lod sensationerne skylle henover ham.

Da Ecaeriss vuggede sine hofter imod hans fingre, voksede smilet over hans mørke læber. En brummende lyd lød fra hans strube, og Malon lod sine kærtegn fortsætte, nød den prikkende og fugtige fornemmelse som var det første gang, han havde stødt på den.

Og da lød Ecaeriss’ ord. Ord, der var sande og Malon blottede sine skarpe hjørnetænder i et sultent smil, hvorefter han trak sin hånd til sig. De mørke hænder greb om skovelverhunnens bløde hofter og i et kompetent tag, skubbede han hende længere ud mod sine knæ. Dernæst kunne han omsider begyndte at løse snøren, men på intet tidspunkt forlod de tofarvede øjne Ecaeriss egne.
Ecaeriss Laeymiel

Ecaeriss Laeymiel

Helbrederske

Neutral Ond

Race / Skovelver

Lokation / Medanien

Alder / 991 år

Højde / 187 cm

Alianne_ 17.09.2020 20:52
Ecaeriss lod sig en anelse modvilligt rykke længere tilbage. Nærkontakten havde været sin egen beruselse, og hun havde kun lyst til at blive ved. Forventningsfuldt fjernede hun sine egne hænder og lod ham ordne snøren, mens hun bed sig let i læben. 
Hun lod sine hænder glide let ned over hans overarme og fortsætte ned langs siden mod hofterne. Som bukserne blev løsnet, vristede hun sine fingre ind under stoffets kant og hjalp ham med at få dem ned omkring anklerne. 

I bevægelsen støttede hun igen med sine fødder på gulvet og rejste sig op. Tog et enkelt skridt bagud, mens han satte sig til rette igen. Med et par bølgende bevægelser fra hoften faldt kjolen endelig helt af og landede om hendes fødder, blottende hele hendes lyse krop for ham. Med langsomme, yndefulde bevægelser gik frem mod ham igen med intentionen om at sætte sig over ham igen. Om hun trak det ud for sin egen skyld eller for at pirre ham til kanten, var hun ikke engang selv sikker på.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1