Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 21.07.2020 20:06
Pax kom unægtelig til at smile til Hunter i det, at en rødlig farve atter sneg sig henover drengens kindben.
Du rødmer meget”, pointerede den ældre mand moret, hvorefter han blinkede spøgefuldt med det eneste øje han havde. ”Jeg tør slet ikke tænke på, hvad du gør i selskab af en, du vil ligge med. Måske jeg skal kalde dig Tomaten fra nu af?”, lød det dernæst i en moret tone, der så ganske tydeligt afslørede, at Pax var blevet i godt humør igen. Kort tid efter syntes han dog, at ville lade Hunter slippe og imens denne fortalte, langede Pax ned i en af sine alskens lommer – man var vel tyv – og fremdrog en lille lærredspose, tydeligvis indeholdende krystaller.

I det at Hunter afsluttede sin forklaring, nikkede Pax tilfredst. ”Det er mere end hvad andre unge kan prale med. Godt gået”, sagde han, og mente det, hvorefter han kastede posen med penge hen imod Hunter.
En velkomstgave så din far ikke sender dig på porten. Har du travlt med at komme hjem eller spiser du med?” Pax vidste trods alt ikke, om Hunter i nogen grad forsøgte at skjule sine foretagende for sin far, selvom at en formodning for længst var begyndt at spire i hans bryst.
Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 21.07.2020 20:22
Hunters forlegenhed blev kun værre, som Pax påtalte den. Der var ingen Hunter havde lyst til at ligge med. Han havde allerhøjst lyst til, at have én i sit liv, der kunne hjælpe ham, så han ikke stod alene overfor potentielle fjender. Men det var et svar, Asad ville have gjort grin med, så Hunter holdt kæft, og tog det i stilhed, men selvom Pax grinende af ham, var det også den gode slags latter, og et forsigtigt smil bredte sig på Hunters ansigt. 

Han greb kun med nød og næppe posen, overrasket over at få den allerede, men den gled sikkert og lydløst ned i hans lomme, uden hverken brok eller tak.
"Nah, han er sgu ligeglad," svarede han lavmælt og nikkede ud mod de mange mennesker de var gået forbi i Undergrunden. "Jeg vil hellere møde din familie, hvis det er okay." Hunter havde intet imod sin far, men han havde heller aldrig travlt med at komme hjem til ham. Der var intet, hverken godt eller skidt, der ventede på ham derhjemme. Som regel var hans far allerede i seng, når Hunter kom hjem, eller også sad han og drak sig fuld, og var miserabel omkring det. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 24.07.2020 22:08
Pax nikkede tavst og skubbede sig dernæst fri af klippemuren. Det lille og morede smil havde endnu ikke forladt hans ene mundvige, men det var til stadighed et godmodigt et af slagsen. Hunters røde kinder var trods alt ikke til at blive hidsig over. Skulle den gråhårede mand være ærlig, var det grænsende til lettende, eftersom det betød, at han øjensynligt ikke avlede nogle sultne unger til Flokkens i forvejen mange af slagsen.

Pax førte Hunter med sig ud i fællesarealet, hvori aftenens gøremål fortsatte sin vante trummerum. Langs de skarpe vægge, hugget ud og poleret så de nådesløse kanter var blevet matte, stod der en række træborde med bænke, og at dømme efter det stigende fremmøde fra alskens mørke hjørner, var aftensmaden snart færdig.
Duften var da heller ikke til at tage fejl af, og Pax lagde en arm om Hunters skuldre for bedre, at kunne tale til ham over alt den summende larm: ”Ungerne får først. Når de er færdige, er det os. Find et sted at slå dig ned, så kommer jeg om lidt”, fortalte han, hvorefter han efter et venskabeligt klap forsvandt ind i den snakkende, råbende og leende menneskemængde – i hvert fald så godt en næsten to meter høj mand kunne forsvinde…

Selv samme vendte tilbage ikke mange øjeblikke efter, bærende på to træskåle med dampende varm suppe. Da han satte sig til rette ved siden af Hunter, pegede han vilkårligt rundt: ”Tommy. Clark. Derudover – ham den rødhårede – Hervik. De er mine tætteste. Hende der – det er min søster Edna.
Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 25.07.2020 15:00
Hunter undgik meget bevist, at se op på Pax, da fyren lagde en arm om hans skuldre - han havde ikke lyst til at se op på Pax, når de stod så tæt, for han vidste med sikkerhed, at han ville ligne en lille dreng, der så beundrende op på sin storebror. Men han lyttede opmærksomt, og så sig lige så opmærksomt omkring. 

Han gjorde som han blev bedt om, og satte sig på den nærmeste ledige plads han kunne finde, hvor der ville være plads til dem begge, og fulgte Pax med blikket så godt som han kunne, som han forsvandt ind imellem fremmede, og inden han kom tilbage, var Hunter i gang med at se bedømmende på resten af flokken. Så hurtigt som muligt, ville han gerne have et overblik over, hvem der virkede troværdige og hvem der ikke gjorde. 

Taknemmeligt tog han imod suppen, da Pax kom tilbage, og med den i hånden, fulgte han Pax's pegen. Han lænede sig ind mod Pax, for at slippe for at hæve stemmen, da han spurgte ham: "Stoler du på dem?" 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 25.07.2020 17:37
Pax slugte en skefuld varm suppe i det, at han nikkede. ”De er gode nok. Edna er… hysterisk men jeg stoler på hende. Til en hvis grad”, svarede han uden omsvøb, tydeligvis var der ikke varme familiære følelser mellem ham selv og den rødhårede. I hvert fald ikke nogen, Pax brød sig om at give udtryk for.
Edna og Pax havde fundet hinanden sent i livet, og hvor hun havde søgt sin storebrors nærhed, havde Pax haft svært ved ikke at se deres mor i stedet. Esmaralda var blevet myrdet ved Pax’s egen hånd og selvom han forstod, at hun ikke kunne have gjort tingene anderledes dengang, var han ikke forbundet til hende igennem andet end blodsbåndet.

Edna har sine egne idéer og hun følger ikke ordrer. Hun er i sine følelsers vold hele tiden. Clark, Hervik og Tommy er stik modsat. De var her, da jeg kom til og det var dem, der ville have mig på tronen i stedet for den gamle Filip”, fortalte Pax mumlende videre, hvorefter han nikkede i modsat retning. Han nåede dog ikke at sige meget mere før, at den rødhårede kvinde pludselig indfandt sig foran dem.

Edna skævede frem og tilbage mellem Pax og Hunter, hvorefter hun forsøgte sig med et bredt og kælent smil. Lige siden Pax var vendt hjem fra Amazonitskovene, halvdød og med kun et enkelt øje tilbage, havde hun våget over ham som en høg.
Hvem er det?”, spurgte hun og nikkede dernæst til Hunter.
Hunter. Han render med os nu.” Pax gav ikke megen anden forklaring, men det var tydeligt, at søsterens tilstedeværelse irriterede ham. ”Pis af. Vi snakker.
Ednas smil vaklede under afvisningen men noget udfordrende sneg sig ind i hendes mørkebrune øjne. Hun brød sig ikke om, at hendes storebrors hengivenhed nu tilvalgt den yngre dreng. ”Og hvad er du så for en, Hunter?”, spurgte hun i stedet kælent, hvorefter hun bøjede sig frem så hendes svulmende barm blev afsløret.
Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 25.07.2020 20:01
Hysterisk var ikke godt. Hunter havde brugt de sidste to år i en bande med fire andre fyre, der grinede eller endda slog hinanden, hvis der blev udvist for stærke følelser, og hans far udviste heller ikke andet end træthed eller irritation, så 'hysteri' havde han ingen erfaring med, og det havde han heller ikke lyst til at få. 

Clark, Hervik og Tommy lød til gengæld som nogle gode typer. Trofaste. Selvfølgelig ikke så trofast mod Filip, noterede han sig selv, men kunne ikke forestille sig, at de ville vælte den konge, de selv havde valgt, af tronen. 

Hunter skævede til Pax, da han introducerede hende for Edna, og følte sig helt varm og rolig, da han blev introduceret som en del af banden. Selv hvis ikke Pax havde advaret ham imod at ligge med bandens piger, og selv hvis han ikke vidste, at Edna var hans søster, ville Hunter stadig have afvist hende. Han var ikke så god til den ligefremme type, måske fordi han selv var så genert, når det kom til den slags. 
Alligevel kunne han ikke taget blikket fra hendes barm, da hun nu ligefrem selv viste ham, hvad den gemte på. 
"Én- én, der ikke er interesseret," svarede han tøvende, og tvang sit blik op til hendes ansigt, inden han skævede over til Pax, med et panisk udtryk i ansigtet. Han kunne godt selv sætte hende på plads, hvis han skulle, men kunne han få Pax's hjælp, så ville han klart foretrække den. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 25.07.2020 21:11
Edna lo tørt og uden humor, hvorefter hun rejste sig med et fnys. Hun var van til, at mænd sendte hende lange blikke men også, at de trak sig i nærheden af Pax.
Med al respekt knægt – du er sgu lidt for ung til at være interessant for mig”, bed hun igen, hvorefter hun rømmede sig, tydeligvis med håb om, at bevare sin stolthed.
Pax sukkede og lod træskeen dumpe ned i søen af suppe, hvorefter han atter lod sit ene øje fæstne sig på søsteren. Halvsøsteren, vel og mærke. Tilsyneladende behøvede Edna ikke yderligere irettesættelse fra storebrorens mund, for Hunter havde trådt på det i forvejen vaklende ego, og det var derfor, at hun dernæst forlod dem i et raskt tempo, som en kat med halen mellem benene.

Som jeg sagde – hysterisk”, mumlede han under sammenbidte tænder. Længere nåede han dog ikke, før de fik endnu en gæst: denne væsentlig mindre og med et stort smil, så de buttede barnekinder syntes, at blive til hele hendes ansigt.
Pax lyste instinktivt op ved synet af Ronja og hans stålgrå blik slog gnister af stolthed i det, at den lille unge styrtede legende let henover bordet og landede på hans skød.

På intet tidspunkt tog Ronja sine store, mørkebrune øjne fra Hunter. Selv ikke da hun trykkede sig ind til Pax, der lod hende tage den fremmede i nærmere øjesyn – suppen skulle trods alt spises mens den stadig var varm.
Det her er Ronja”, præsenterede han omsider, hvorefter hans ene tynde men stærke hår landede i hendes kæmpemæssige rodebunke af en hårpragt. Ordene ”det er min datter” var derefter tæt på at forlade ham, men af uvisse årsager undslap de aldrig Pax’s læber.
Ronja fortsatte sit kæmpesmil og løftede en lille hånd op for at vinke. 
Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 25.07.2020 22:39
Hunter trak nervøst på skuldrene, da Edna irettesat ham, ved at fortælle ham, at han var alt for ung til hende. Det havde hun sikkert også fuldstændig ret i - sådan foretrak han det også. Hvis bare alle de andre piger her også fandt ham for ung, så ville han få det meget lettere, vidste han. 

"Men smuk," mumlede Hunter, da Pax kaldte sin søster for hysterisk. Han havde godt nok ikke fået set meget mere end hendes barm, men det var nok for ham til at danne sig et indtryk af hendes skønhed. 

Hans tanker blev det hevet ud i noget helt andet, da et lille barn landede i Pax's skød. 
"Hej Ronja," hilste han, hans øjne næsten lige så store som hendes. Hun var muligvis det mest bedårende han nogensinde havde set, som hun sad dér, helt tilfreds på Pax's skød, gemt godt ind imod ham. Hunters blik gled fra Pax's ansigt og ned til Ronjas, og op igen et par gange, for at vurdere hvor meget de lignede hinanden. Pax kunne sagtens være far til et barn eller flere, men Hunter troede det ikke.
"Jeg er Hunter," fortalte han hende og løftede selv en hånd for at vinke, stadig med skeen i den, inden han spiste endnu en skefuld. Han var allerede meget mere vild med Ronja, end han var med Edna. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 25.07.2020 22:59
Pax fnøs moret mod Ronjas vilde manke og tog dernæst sig selv i at skæve til halvsøsteren, der allerede var forsvundet i den travle menneskemængde. Så Edna var køn? Pax havde aldrig bidt mærke i det. Alt han så var spøgelset af deres mor.

Ronja trykkede sin petit næse imod Pax’s skulder i det, at Hunter hævede sin hånd til hilsen. Smilet, der havde sat sig fast i hele hendes hjerteformede ansigt, forblev dog, til trods for den åbenlyse generthed, der ligeså lyste ud af hende og til stadighed forlod hendes nysgerrige øjne ikke Hunters tynde skikkelse.

I øjeblikket efter syntes pigebarnet dog at tage mod til sig og med et legesygt blik, hvæsede hun ad ham, som var hun et af de glubske gadekryds, der rendte rundt i slummens mørke. Dernæst lo hun, skingert og klukkende, tydeligvis moret over sit egen overmod.
Bag hende kæmpede Pax for ikke at komme til at le.

Ronja forlod dem i det, at fire børn med maverne fulde styrtede forbi dem, øjensynligt med det formål, at få de sidste aftentimer til at gå med leg, inden at de blev dirigeret i seng. Pax havde imellem tiden nået at spise færdig, men hans ene øje slog morede og stolte gnister, i det at han nikkede mod den forsvindende børneflok.
Hun har det med at stjæle fra mig. Det er derfor, at hun krammer mig sådan”, fortalte han, hvorefter Pax lo hæst. ”Hun tror, at jeg ikke opdager det og jeg gør et stort nummer ud af, at lade som om, at jeg pludselig mangler nået. Hun bliver en skide dygtig tyv, hvis hun kan få sit lille hoverende fjæs under kontrol. Du skal se det senere. Det er diamanter værd.” Pax bed ikke mærke i, hvor meget han i grunden havde fortalt. Tilsyneladende ville stoltheden nemlig ingen ende tage.

Jeg fandt hende i en kompostbunke, da hun var spæd. Hun har været min lige siden.” 
Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 25.07.2020 23:51
Hunter gjorde et stort nummer ud af at lades som om han blev overmådigt forskrækket, da Ronja hvæsede af hende, og han grinede lavmælt ned i sin grød, da hun selv begyndte at le. Da hun forlod dem, stjal han også et blik efter hende. 
"Hvad?!" Udbrød Hunter overrasket, da Pax fortalte, hvordan det lille pus plejede at stjæle. Instinktivt klappede han sine egne lommer, hvor de krystaller han lige havde fået af Pax heldigvis stadig lå sikkert. Han kunne ikke forestille sig sådan et sødt lille barn gøre sådan noget, men de havde tydeligvis talent for det.
Hunter ville gerne se Ronjas hoverende fjæs, og smilede i hele hovedet, med alt andet end munden, da Pax lovede at vise ham det. 

"Så... Hun er på en måde din, huh?" spurgte han, men var allerede kommet frem til sin egen konklusion. "Hvad siger din dame til det?" Hunter begik sig ikke rigtigt i sladder, ikke engang den slags sladder på gaden der kunne være nyttig, for det krævede at han snakkede med fremmede, men han gik ud fra at en fyr som Pax havde en køn pige ventende på sig. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 26.07.2020 00:23
Pax lo for endnu engang i det, at Hunter febrilsk begyndte, at klappe sine lommer til ugenkendelighed. Dernæst nikkede han, stadig smilende:
Da hun var helt lille og stadig fik bryst af kvinderne, havde jeg hende med mig i arenaen. Jeg lavede forretninger med hende på min ene arm, fik satsninger og priser til at stige, alt imens hun lå og forsøgte, at få sine små hænder ind under min skjorte, når hun blev sulten eller begyndte at kede sig. Jeg vuggede hende i søvn, imens Callum og Keegan sloges, med en finger i munden på hende, i håb om hun ikke ville blive ked af det, før jeg kunne få hende hjem igen”, fortalte Pax, tydeligvis umådelig fornøjet over minderne. ”Du skulle have set alle de andre hælers fjæs! Jeg mistænker, at jeg kunne presse priserne i vejret, eftersom de var så snotforvirrede, at de ikke ville kunne finde deres egen røv.

Pax rejste sig med en lille, hæs latter, hvorefter han skævede til Hunter. At alliancen med Proteaus var gået undergrunden rundt, kom ikke bag på den gråhårede mand. Det gjorde trods alle begge bander væsentlig mere magtfulde, nu i stand til at holde stand sammen. At Evlyn var hans partner og ikke kun i forretningsøjemed, var kommet som et chok for de fleste. Altid havde Evlyn og Pax været kendt for deres evige sætten-en-kæp-i-hjulet-for-den-anden relation, deres højlydte skænderier og elektriske sammenstød. Folk plejede unægtelig at holde sig med flere meters afstand på begge sider af dem. Dertil kom det sig, at rygterne om Pax havde hvisket om, at han aldrig havde lagt med en eneste – hverken i Flokken eller som besøgende i en af bordelhusene.

At skæbnen havde smedet dem sammen som nu var vel i grunden også en overraskelse for dem selv.

Eve elsker hende”, svarede Pax smilende, hvorefter han fnøs moret. ”Du møder hende snart.” Respekten og kærligheden for den blonde kvinde var ikke til at tage fejl af, for den var malet med en bred pensel henover Pax’s tynde figur. 
Eve sidder som anfører for Proteaus. Har du hørt om dem?
Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 26.07.2020 00:55
Hunter kunne ikke undgå at falde helt i staver, imens Pax fortalte. Han fortalte så levende, at det næsten var som at være der selv, i arenaen, når Pax gik med Ronja på armen og arbejdede. Han kunne høre på ham fortælle resten af natten, hvis han fik muligheden. 

Han havde selv spurgt ind til en kæreste, men da han fik et ærligt svar, følte han sig et øjeblik som Edna. Som en hysterisk ung kvinde, der ville have sin brors opmærksomhed for sig selv, og ikke kunne tåle at høre, at den nu skulle deles.
"Ikke et ord," svarede han kort for hovedet, om, hvad han havde hørt om Proteaus. "Er det en anden bande?" Han skubbede skålen med suppe fra sig, tom nu, og forsøgte at sluge de følelser, der fik ham til at tænke på Edna. Han vidste, at det var forkert af ham at have det sådan - Pax var tydeligvis glad for hende Eve, så Hunter burde også være glad på hans vegne. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 26.07.2020 21:23
Om Hunters knappe tone indfandt sig i Pax’s øregang, var ikke til at aflæse henover de skarpe kindben og indsunkne kinder. Ikke desto mindre gik det ikke den ældre mands næse forbi. Heller ej hvordan Hunter demonstrativt havde skubbet den tomme skål fra sig.

Pax nikkede og lagde sine tynde men muskuløse arme over kors. ”Proteaus arbejder primært med tyveri af forskellig art. Det finere lort, du ved. Eve forfalsker så godt, at jeg er overbevist om, hun kunne snyde den egentlige ophavsmand til værket.” Pax fnøs moret, hvorefter han rejste sig. ”Men det er en snak til en anden gang, efter du har mødt hende. Der er sket en helvedes masse omrokering i deres rækker, så de er ved at finde fodfæste igen”, tilføjede han hastigt, hvorefter han nikkede mod Hunter, tydeligvis interesseret i at få knægten med sig.

I det at de skridtede forbi en gruppe af yngre kvinder – tydeligvis omkring Hunters alder – lagde Pax armen om hans skuldre. Det ene stålgrå øje slog morede gnister, for Pax havde set, hvordan alskens af pigernes blikke havde fæstnet sig sulten på den yngre mand:
Du er for køn. Det bliver et problem.” 
Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 27.07.2020 16:11
På trods af sin umiddelbare negative reaktion på at høre om Eve, kunne Hunter ikke lade være med at blive imponeret, da han hørte hvad hun lavede. Han var ikke meget bekendt med kunst, men han havde da set et værk eller to, hos nogle af dem han var brudt ind hos, og der lå mere i de værker end et par simple penselstrøg. Hvilket også førte til, at Hunter mistænkte at hun måtte komme fra en fornem familie selv, hvis hun havde haft krystallerne og tiden til at få talent til at lave den slags kopier.

Hunter fulgte tavst med Pax, og stak sine hænder i lommerne igen, da der blev lagt en arm om hans skuldre. Han var ikke helt tryg nok ved Pax endnu, til at lægge en arm om ham eller op på hans skulder, så i stedet lod han sig blot føre.
"Det bliver ikke noget problem," lovede han straks, selv som han begyndte at spejde efter, hvor problemerne var, og, da han fik øje på en gruppe af jævnaldrende piger, sendte dem et bredt smil. Havde hans hænder ikke været gemt væk i hans lommer, ville han nok være gået så vidt som at vinke til dem også. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 27.07.2020 18:57
Pax fnøs moret og himlede med øjnene, ”så siger vi det, charmetrold”. Den ældre mand førte Hunter med sig igennem de alskens gangtunneller i undergrundens mørke, indtil de nåede endnu en udhuling. Denne var større end den sidste, de havde befundet sig i, og dens indhold et ganske andet: langs de skarpe klippevægge stod alskens træningsvåben og fastgjort til loftet i det ene hjørne hang to lærredssække proppet til randen med halm. Enkelte steder var gruset trådt fladt, men selv for det utrænede øjne var der tydelige aftryk efter skosåler.

Velkommen til træningshullet”, lød det fra Pax, i samme øjeblik at han viftede to unge mænd ud derfra. De prustede og svedte begge to, og de to træpinde de bar i hænderne vidnede om, at de havde haft gang i deres egen træning, indtil Ulven kom spankulerende.

Pax vendte sig mod Hunter i det, at de atter blev alene. ”Vis mig hvad du kan”, bad han, hvorefter han foldede sine arme henover brystkassen og betragtede Hunter afventende.
Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 27.07.2020 21:33
Hunter grinede, hans humør højt igen, da han blev kaldt en charmetrold. På trods af den advarsel han lige havde fået om pigerne i banden, så var han ung og de havde været kønne. Heldigvis for ham, var han også rimelig genert og ville sandsynligvis aldrig selv få modet til at opsøge nogen af dem. 

Derimod var hans blik meget bestemt vendt væk fra de unge, svedige mænd, Pax viftede ud af træningshullet. Der skulle ikke være nogle smil eller vink i den retning, ikke når han stod så tæt op af Pax.

"Hvad jeg kan?" gentog han forvirret og stillede sig kampklar, med hænderne knyttet og den venstre fod foran den anden, hans fødder spredt, så han havde en god balance. "Jeg har ikke lyst til at gøre dig ondt," sagde han tøvende, selvom det ikke var mere end et par timer siden at Pax havde haft ham nede på jorden, med armen vredet om på ryggen. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 27.07.2020 22:22
Pax tog Hunters position i nærmere betragtning, alt imens knægten advarede ham. Han svarede dog ikke på tiltalen, men begyndte en langsom skridt i en cirkelbue rundt omkring Hunter. Han stillede sig ikke parat til at angribe og beholdt sine arme foldet henover brystet, mens hans ene stålgrå øje lod den yngre mand vide, at han ikke var nær så afslappet, som han gav udtryk for. Blikket deri var nemlig fokuseret og forlod ikke Hunter, selv ikke da Pax måtte benytte nakken og dreje hovedet, des længere forbi ham, han kom.

Ingen lyn, charmetrold. Jeg vil se, hvad du kan uden”, bad Pax mumlende, men i en tone der ikke tillod, at Hunter skulle modsige sig befalingen. Dernæst nikkede han mod jorden under dem. ”Hvorfor tjekkede du ikke terrænet, inden du stillede dig parat?”, spurgte han, oprigtig nysgerrig, selvom hans rovdyrslignende statur, langsomme skridt og ukuelige blik ikke gav dét indtryk. 
Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 29.07.2020 22:35
Hunter fulgte opmærksomt Pax med blikket, som bandelederen bevægede sig, og Hunters egen krop fulgte med, så han hele tiden stod med front mod sin modstander. Hunters blik forlod ham ikke, ikke engang da han nikkede mod gulvet, som var der noget at se på det.

Hunter trak på skuldrene. "Tænkte ikke, der var noget at se. Klippevægge, grus. Rimelig ligetil." Og så blev han alligevel i tvivl og tilføjede tøvende; "ikk?"

Han var meget bevidst om ikke at bruge sin evne og om, ikke at gentage sine fejl fra deres sidste kamp. "Jeg tror du er farligere end terrænet," forklarede han, selvom Pax's spørgsmål fik ham til at betvivle sine valg. Men det var for sent nu, for sådan som Pax så på ham, turde Hunter ikke se væk bare et øjeblik. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 03.08.2020 21:18
Pax hævede begge sine brede øjenbryn i en spørgende grimasse i det, at han nikkede mod klippegulvets smuldrede overflade. Hans tynde skosål skøjtede henover enkelte småsten, hvis knas gav genlyd i udhulingens lette mørke. ”Det kan være din bedste ven eller værste fjende, alt efter hvor hurtig du er på fødderne”, fortalte Pax lavmælt. Dernæst pegede han mod de fugtige klippevægge omkring dem. ”Og det samme kan de. Hvis du kan placere en hånd rigtig, en fod – ja, mulighederne er uendelige.

Pax lagde atter sine arme over kors, hvorefter han fortsatte sin rolige skridt. Med et vip med hovedet indikerede bandelederen, at Hunter skulle nærme sig ham. I samme øjeblik begyndte Pax, i nogle lange skridt men stadig med fronten mod knægten, at bevæge sig hen imod klippevæggene. På intet tidspunkt forlod hans stålgrå øje Hunters skikkelse, for nok tog han ham selv seriøst men den følelse var så sandelig gengældt.
Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 10.08.2020 23:06
Hunter trak sine øjenbryn sammen, imens han lyttede til Pax's forklaring. Han forsøgte, ikke at lade sin opmærksomhed glide for meget over på hans ord, og for lidt over på hans bevægelser, imens, for han havde på ingen måde lyst til at tabe til ham lige så let igen. 

"Jeg er noget bedre bekendt med gyder og brosten," indrømmede han, men tav, da Pax vinkede ham mod sig. Der var kun få ting Hunter var god til, men én af dem var at adlyde ordrer, og han sprang mod Pax, da han fik besked på det, dog stadig fuldt opmærksom på den ældre fyrs bevægelser.

"Men jeg slås hver eneste dag," fortalte Hunter under en udånding, imens han slog ud efter Pax, men missede med vilje og afslørede, at det ikke havde været mere end en afledning, for nemt at kunne rulle ned på jorden og om bag ham, for derfra at sparke i en cirkulerende bevægelse ud efter hans ben. Pax havde selv gjort opmærksom på småstenene, og de ville ikke kun gøre et fald grummere, men også gøre ens balance mere ujævn. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7