"Ja det er du ikke den eneste der siger til mig jeg skal være" svarede hun stadig med en anelse af morskab i stemmen, som hun vendte sig mod ham - varmen fra hans hånd der nussede hende hen over armen. Minderne omkring deres kys, kom skyldende tilbage i hendes sind, og hun mærkede også hvordan varmen steg i hendes kind og helt op til ørespidserne. Ikke at det betød at hun ønskede det ikke var sket - tværtimod, ville hun næsten håbe på de gjorde det igen inden hun gik. Da han spurgte om hun var okay, rystede hun først lidt på hoved - før det gik op for hende, at det jo kunne misforstås, og hurtigt begyndte at nikke. "Ja! Ja - jeg er okay. Bare umådelig klodset." kom der som et forsøg på at få lukket den side af samtalen. Et stort smil spredte sig hen over hendes læber, som hun trådte frem og lagde armene omkring ham - "Jeg ville næsten ønske jeg ikke behøvede at gå, men jeg tror desværre for mange har spørgsmål om hvor jeg er henne, til jeg kan blive." hun fugtede læberne, som hun trådte væk - "Men vi ses igen snart - ikke?" om ikke andet, ville hun jo komme forbi med sin ugentlige kage næste onsdag. Så der ville de da forhåbentlig ses igen.