Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 11.05.2021 10:18
"Har du mødt en ørkenelver?" Spurgte Maela med store øjne. Skeen var pauset i hendes hånd på vej op til munden, for selv om maden smagte godt, var der alligevel noget bedre ved at lytte til Cedrik, og hun ville nødig gå glip af noget. Det lød som en vildt spændende tur, han havde haft, selv om det lød lidt langt at gå hele vejen til Balzera..
Endelig fik hun taget maden til munden, men noget i hans ord fik hende igen til at gå i stå, da et lille stik af misundelse ramte hende. "Hvem er .. Helga egentligt?" Fik hun spurgt, lidt spagt. Det lød som en pigenavn..

Hun skyndte sig at tykke maden og tage lidt mere for sig, inden hun igen vendte tilbage til samtalen, mens hun forsøgte at smile. "Jo, altså der var dengang hvor magien opførte sig underligt.. der endte jeg med at teleportere mig hele vejen op til Nordlandet." Indrømmede hun med et lille grin. Det havde ikke været særlig sjovt, men det var fedt at kunne fortælle om nu - hun var ikke bare en bypige: hun havde været steder!

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 02.06.2021 22:00
Endnu engang lyste Cedrik op i et smil "Hele to faktisk!" En tænksom mine faldt over ham et øjeblik, det var vidst ikke helt rigtigt "Nej vent! halvanden er vidst mere rigtigt, jeg mødte en mellem Sarghos og Balzera men hun var egentlig kun halvt ørkenelver, på hendes mors side som jeg forstod det. Hende den anden mødte jeg i Azurien af alle steder!" Klukkede han varmt, for han vidste jo godt at folk sagtens kunne rejse rundt og se verden som han gjorde, men nogen gange var det ikke lige let at huske.
Dog måtte han blinke et par gange ved Solfregnes spørgsmål, havde han virkelig ikke fortalt om Helga før!?!? 
"Åh! Helga er min trofaste rejsefælle, hende og jeg har været gennem mange ting sammen!" Helga havde reddet ham ud af utallige kniber gennem tiden, hvilket den røde hanræv var utroligt taknemmelig for. "Hun var der da jeg besvimede i Sarghos, hvilket var imponerende at det ikke var hende der besvimede siden hun nægtede at tage halstørklædet af jeg gav hende i sin tid" Lød det med en hovedrysten og et smil på læben. Det havde været noget af en oplevelse da han og Helga havde mødtes i sin tid! "Hun er nok den mest stædige grævling jeg nogensinde har mødt."

Cedrik gjorde store øjne som hun fortalte om at hun faktisk havde været overraskende langt væk, og endda et sted han ikke engang selv havde været! "Åh! Hvordan er der oppe? Altså det var en skam at din magi var træls, men det lyder spændene!" fortsatte han og håbede inderligt at hun fortalte mere, tankerne om at hans selv skulle huske at spise var allerede glemt, historier var og blev fantastiske i hans verden!

- I'll slink away with your troubles, my sweet.

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 23.06.2021 11:00
Der var af og til ørkenelvere i Dianthos, havde Maela hørt, men hun havde aldrig mødt nogle af dem. De holdt vel også mere af at vandre rundt sydpå, hvor der var varme. "Er det rigtigt, at de har en by under jorden?" Spurgte hun - Cedrik var så klog og vidste så meget, så det kunne han helt sikkert svare hende på.

Under den røde manke af hår begyndte hendes ører at hænge en smule mere, mens han talte videre om Helga. Hun lød godt nok fantastisk, sådan som hun passede på Cedrik. Det kunne Maela sikkert ikke måle sig med .. lidt ærgeligt kørte hun skeen rundt i stuvningen, ind til hendes bevægelse standsede brat og hun stivnede. "Grævling?" Udbrød hun. Hun lød lidt mere begejstret, end hun måske burde men .. var Helga virkelig bare en grævling?

Hun havde faktisk et øjeblik helt glemt at spise. I stedet fortsatte hun sin egen fortælling: "Der var .. koldt. Jeg har aldrig set så meget sne - og det var ikke engang vinter. Heldigvis var jeg i nærheden af en lille landsby, hvor der var en kro, jeg kunne være på mod at hjælpe til. Jeg mødte en mørkelver deroppe, som hjalp mig på vej sydpå." Stemmen blev dæmpet en lille smule, da hun sagde mørkelver, for hun ville ikke have at de andre krogæster troede at hun konspirerede med kriminelle. Han havde nu ellers været meget flink, ham mørkelveren.
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 27.07.2021 21:19
Egentlig vidste Cedrik ikke ret meget om ørkenelvere udover det han var blevet fortalt fra dem han havde mødt og de historier andre fortalte om dem. "Det tror jeg! Jeg har ikke været der, men det ville nu være et spændende sted at se!" klukkede han, en hemmelig by under sandet ville være vildt spændende at se! Selvom rygtet gik at ørkenelverne heller ikke ligefrem var glad for gæster, det var vidst en elver ting?

"En grævling ja!" Strålede Cedrik glad, det havde virket som et eller andet havde naget den unge halvræv men måske var hun også bare glad for dyr? "Oh og ikke en halvdyrs grævling, men en almindelig en? Eller hvad man nu siger?" Forklarede han, det kunne nogen gange blive lidt rodet med at snakke om dyr og halvdyr, så det var bedst at sikre at der ikke var nogen misforståelser!

Den ældre halvræv sad som fortryllet af fortællingen, måske var det ikke den vildeste fortælling men han havde altid haft et blødt punkt for historier. "Det lyder alligevel som noget af en tur! Og heldigt der var nogen der kunne hjælpe dig længere syd på!" 
Skeen fik lov at rører rundt i stuvningen et par gange mens han så tænksom ud  "Duftede vinden egentlig anderledes deroppe? Jeg syntes vinden var anderledes i rubinen du ved duftede af sommer og sten, selv tæt på havet." Han håbede hun forstod hvad han mente, det fleste af hans andre venner havde ikke næse for den slags.

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 11.08.2021 14:21
"Jeg ville også gerne se det." Skyndte hun sig at sige. Ikke fordi hun nogensinde havde mødt en ørkenelver eller vidste særlig meget om deres gæstfrihed. Hun havde set skovelvere og de var meget smukke, syntes hun, hvilket altid gjorde hende en smule forlegen og bevidst om sig selv på en akavet måde.

"Jeg forstår." Hun kunne ikke helt forklare hvor den boblende glade følelse i hende kom fra. Var det måske ikke fjollet at blive glad for, at Helga blot var en grævling og ikke hans kæreste?

Hun tog sig tid til selv at spise, mens Cedrik svarede og hendes skål var efterhånden tæt på at være tømt. Utroligt nok, så kunne orker være ganske gode til at lave mad. "Øh.." Sagde hun sådan lidt tænksomt, hvilket automatisk fik hende til at rynke en smule på næsen, mens hun grublede over, hvordan vinden havde været. "Jeg synes mest bare den var kold." Tilstod hun. "Jeg tror jeg kunne lugte havet en smule."

Maela var god til at opfange duftene, men hun var også god til at glemme dem igen.
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 22.08.2021 13:06
"Måske vi skulle se om vi kunne finde det en dag?" Klukkede Cedrik varmt, det ville være noget af en tur og selvom han havde nydt Helgas selskab sidst, så ville det ikke være dårligt at have en at snakke med på turen, i stedet for en at snakke til. Det ville nok være en gang i fremtiden og ikke noget de behøvede at skynde sig at finde ud af med det samme. 

Cedrik nikkede interesseret, han kunne levende forstille sig at vinden langt mod nord duftede af kulde og friskt på den måde det kun var når sneen turde komme frem fra sit skjul. "Havet? Sjovt det havde jeg ikke lige regnet med," han trak på skuldrene "Der kan man bare se!" 
Ud af øjenkrogen opdagede han at Maela næsten var færdig med sin mad, og at han efterhånden var håbløst bagud efter at havde siddet og snakket som et vandfald. Så et par store mundfulde kom indenbords for at gøre et indhug så der var nogenlunde lige lidt i skålene.

"Har du ellers nogle planer for fremtiden?" Smilede han, han selv så frem til næste gang han kunne se Lucky, men sådan var det når man var omstrejfende kærester. Men forhåbentlig havde Maela fine ting at se frem til!

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 03.09.2021 17:55
"Det kan være, jeg kan teleportere os derned!" Lød det begejstret fra Maela. Altså, hun havde jo teleporteret sig selv til norden på et tidspunkt, godt nok da magien var ustabil, men det måtte jo betyde, at hun havde potentialet til at lære det .. en dag!

Tanken om at tage på eventyr med Cedrik fik for alvor spændingen frem i hendes krop, og hun glemte helt den sidste rest af mad, der var foran hende.

Hun blev igen en smule rød i kinderne, da han spurgte ind til hendes fremtid. Hun kunne jo egentlig godt tænke sig, at den inkluderede ham, men det kunne hun ikke få sig selv til at sige. I stedet kom ordene lidt fremstammet efter et øjebliks betænkning: "Øh, jeg håber på at kunne finde lidt mere arbejde her i byen. Hvis man har nok krystaller, kan man hvad som helst. En dag vil jeg også gerne tilbage til Medanien." Tilstod hun. Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle dernede, der var jo ikke mere familie eller venner, men på det seneste var en lille form for hjemve alligevel begyndt at melde sig. Især hvis der, som Cedrik sagde, var andre klaner af halvræve der..
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 13.09.2021 11:46
"Det kunne være spændende! Sig endelig til hvis du finder ud af det!" Lød det lige så begejstret fra Cedrik, han havde fået en følelse af at Maela ikke altid helt havde styr på hvor hun endte når hun teleporterede, men han var helt sikker på at hun nok skulle få styr på før eller siden! 

Cedrik nikkede som hun fortalte "Det giver god mening, menneskene og de andre er meget glad for at få krystaller for ting, så det gør ting noget lettere ja!" Smilede han, det var ikke fordi at han selv gik meget op i at samle krystaller, de kom sådan lidt til ham når han havde brug for dem, men det betød ikke at andre godt kunne have brug for dem. "Medanien også et virkelig fint sted! Sig til hvis du vil møde nogen fra min klan, jeg er sikker på at de vil elske dig!" Fortsatte han, hvis Maela bare var en smule som ham selv så ville hun sikkert gerne møde flere halvræve, man kunne aldrig få for mange venner! 

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 28.09.2021 21:33
"Jeg skal nok øve mig hver dag!" Lovede hun. Forhåbentlig ville hun være i stand til at teleportere sig længere og længere, jo mere hun trænede evnen! Hvis hun så bare havde lidt mere kontrol over, hvor hun teleporterede hen .. men det skulle nok komme.

"Jeg havde ikke så meget styr på det, da jeg kom til byen." Tilstod hun. "Altså det med krystallerne. De blev mega sure, når man bare tog ting.." Hun gjorde det stadig, nogen gange. Hun var ikke særlig god til at tælle og hvis personen, der havde tingene virkede sur og træls, kunne hun lige så godt bare tage det fra dem. Eller sådan tænkte hun i hvert fald.

Det værste var dengang, hun var stukket af fra en vred person på markedspladsen og havde teleporteret sig lige i armene på en byvagt! Heldigvis havde han ikke anholdt hende.

"Åh, det vil jeg meget gerne." Sagde hun ganske glædestrålende ved tanken om at møde Cedriks familie. Og de ville elske hende, sagde han! Tanken fik en hel sværm af sommerfugle til at lette i maven på hende. "Vil du fortælle mig noget mere om din klan?" Spurgte hun håbefuldt.

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 02.10.2021 21:25
I Cedriks sind kunne Maela hvad end hun satte sig for, på et eller andet tidspunkt skulle det nok klikke for hende lidt som da hun havde hjulpet ham med at få styr på det med at skifte former. 

Cedrik nikkede forstående "Yeah, det tager lidt tilvænning med at ting er lagt frem for at blive kigget på og ikke delt." klukkede han, det var en af de ting han fandt kært ved byfolkene, fordi af en eller anden grund forventede de at alle kendte til deres måde at gøre det på. Det var noget lettere når man bare byttede ting for ting i stedet for penge, men at spille om krystaller var nu altid sjovt indtil nogen mente at han snød, men det var ikke hans skyld at han var heldigere end de fleste.

De brune øjne lyste op "Selvfølgelig vil jeg det!" strålede han og bøjede sig en smule frem med hænderne folede foran sig. "Altså den rejser rundt i Medanien, hvordan skifter fra år til år men det er oftest en af tre forskellige ruter. Min familie, Ravneklo, er mest stifindere i skove og sådan, min bror er dog jæger men der er ikke så langt fra stifinder til jæger." Klukkede han, Viktor var dog ikke så glad for folk som Cedrik selv var, så han holdt nok mere af sit eget selvskab. 
"Der er også nogle årlige feste til Avanya, Laurana og Leanders ære med massere af spil og konkurrencer både i klanen selv og med nogle af de andre halvdyrs klaner vi kender." Et varmt smil blev sendt i Maelas retning. "Hvis du har nogen spørgsmål så sig endelig til!"

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 26.10.2021 12:27
"Lige præcis! De ligger jo bare der hvor man kan tage dem!" Svarede Maela, glad for at Cedrik forstod. Selvfølgelig forstod han. Den lille følelse i hendes hjerte af, at det var de to mod byboerne gav hende en vis glæde. Også selv om hun med tiden langsomt var ved at blive en del af byen selv.

En dag, bestemte hun sig for, ville hun rejse sydpå mod varmen og frodigheden, inden byen opslugte hende helt med sit støj, støv og virvar af gader.

Et smil bredte sig igen over hendes fregnede ansigt, mens hun lyttede til Cedriks fortælling om hans familie. Det lød helt vidunderligt, det med at være en del af en stor klan. "Hvor mange klaner er det?" Spurgte hun med store øjne. Deres festligheder lød virkelig sjove .. måske hun en dag kunne deltage. Gerne sammen med Cedrik, tænkte hun for sig selv, og skottede en smule til ham.
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 18.11.2021 08:43
Cedrik nikkede fortsat, det var ret sært at byfolkene handlede på den måde de gjorde men med tiden havde han da fundet ud af ikke at gøre sig upopulær blandt folk ved at komme til at tage deres ting. Nu var det mere bevist slemme folk der ind i mellem mistede deres krystaller eller varer der kunne gå til nogen der havde mere brug for dem.

De store pelsede ører vibrerede kort mens Cedrik tog sine fingre frem for at tælle efter, tal havde aldrig været hans stærke side. "Altså jeg mener vi er tre eller fire halvræve klaner to af os er rød pelsede og de andre har primært sort pels, der er vidst en håndfuld mindre halvkatte klaner der ikke altid komme lige godt ud af det med hinanden, jeg tror også der er nogle halvhunde et sted, men jeg har ikke selv lige haft så meget med dem at gøre." Smilede han. det kunne være vildt hyggeligt at have hende med en gang så hun kunne sige hej til nogle andre halvdyr! "Men det skifter lidt hvem der lige kommer til festlighederne, der er oftest en tre fire klaner sammen af gangen for at sikre at folk ikke kommer til at træde hinanden over poterne ved et uheld." Det var ikke lige altid at alle klanerne der kom lige godt ud af det med hinanden, så det var godt at det skiftede hvem man mødtes med. "Ind i mellem bruges festlighederne også til at finde mager, du ved skabe gode bånd mellem klanerne og sådan." Han var ikke et sekund i tvivl om at Maela nok skulle være populær hvis hun ville i de baner.

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 07.12.2021 16:46
Der ville næppe komme den dag, hvor Maelas langfingrethed ikke ville blive draget af mange af markedspladsens spændende boder - især maden tiltrak hende som altid, men på det seneste var hun også begyndt at kaste lange øjne efter mange af beklædningsgenstandende. Smukke sjaler og skørter, som hun ikke helt følte sig feminin nok til at iføre sig.

Hun lagde hovedet en smule på skrå og lyttede interesseret til Cedriks opremsning af klanerne. "Jeg har ikke hilst på nogen med sort pels før!" Udbrød hun interesseret. Hun havde en sjælden gang i mellem set dem, men på trods af deres fællestræk, blev hun ofte for genert til at hilse på andre halvræve i byen.
"Det lyder vildt spændende.. altså med festen og det." Hun var begyndt at blive ildrød i hovedet, som han nævnte det med et lede efter mager. "Hvor gamle er folk typisk når de gør det .. leder efter mager altså?" Spurgte hun og forsøgte at lyde henkastet. En lille, irriterende stemme i hendes baghoved kunne ikke helt lukke tanken borte: ville nogen overhovedet været interesseret i en klan-løs mage?
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 12.12.2021 19:57
En let klukken forlod Cedrik, Maela fik altid hans gode humør frem. "De sortpelsede holder sig også mest for sig selv, men jeg er sikker på de ville syntes det ville være hyggeligt at snakke med dig!" Lød det opmuntrende, han kunne ikke se hvorfor at nogen ikke skulle have lyst til at bruge tid sammen med hende! Eller jo nogle mennesker ville nok kunne være blevet sure hvis hun var kommet til at hapse noget, men det skulle da også være det eneste!

"Det er plejer også at være spændende, især konkurrencerne syntes jeg er sjove!"
Forsatte han og først efter hendes spørgsmål lagde han mærke til at hun var blevet rød i hovedet, var hendes mad mon for stærk? "Åh det er ret blandet, jeg kiggede selv for første gang for en potefuld år siden eller to" forklarede han roligt, det havde været en spændende tid og det var ikke fordi at han havde været upopulær dengang.
"Men jeg er sikker på at hvis du skulle have lyst til lede, så skulle det ikke være svært for dig at finde en" Lød det med et sigende blink med øjet, han syntes stadig hvem end hun endte med ville være utroligt heldig! Nok var hun klanløs men at få nye ind i klanen skulle på ingen måde undervurderes!

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 22.12.2021 09:59
"Åh, det kunne være sjovt at møde dem." Jo mere hun tænkte over det, jo mere havde hun lyst til at prøve at tage sydpå mod de Medanske egne igen. Måske når foråret kom, kunne hun tage en lille tur den vej.. især hvis Cedrik også skulle på besøg dernede.

Tanken om at være et sted med masser af andre halvdyr, feststemning og konkurrencer .. maden var sikkert også god. Hun smilede ved tanken, men skottede derefter mere nervøst til Cedrik, da han talte om selv at forsøge at finde en mage. Turde hun spørge om det var .. lykkedes ham? Hun var ikke sikker på, at hun ville kende til svaret..

Men en halvræv, der rejste rundt med en grævling, havde da vel ikke en mage .. havde han?

"Jeg har ikke så travlt med den slags.." Skyndte hun sig at sige. Selv om hun godt kunne tænke sig at have en klan at høre sammen med, var hun bestemt ikke interesseret i at blive husmor lige med det samme!

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 29.12.2021 13:13
"Hvis du har lyst kan jeg tage dig med engang?" Det ville nok være noget nemmere for hende at finde det hvis han tog med, samt så kendte hun da i det mindste en person der! Ikke han var et sekund i tvivl om at hun nok skulle finde nye venner, selv uden hans selskab. 
Folk havde det med at vise sig fra deres bedste side til festlighederne, og det kunne garanteret være fint for Maela at møde nogle flere halvræve. Cedrik holdt meget af menneskerne, elverne og dværgene for den sags skyld, men de forstod ikke helt at feste på den rigtige måde som halvdyrs klanerne gjorde. Der var plads til at være den man var, uden at skulle sættes i boks som menneske eller dyr.

"Det er også helt fint!" Smilede han tilbage, hun var trods alt stadig ung og der var garanteret massere af ting hun ville se på egen hånd inden hun fandt nogen at tage med på eventyr. "Jeg gætter på der er nogle ting du gerne vil se eller prøve først?"

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 02.01.2022 18:35
"Det vil jeg meget gerne!" Skyndte hun sig at sige, nærmest før han havde færdiggjort sætningen. Hun havde lidt håbet på, at han ville tilbyde det .. det ville være væsentligt sjovere at komme til den slags festlighed sammen med Cedrik! Hun kunne stadig godt være en smule genert, når det kom til at møde så mange nye folk..

"Jeg kan godt savne Medanien lidt af og til. Byen er så.. brun i sammenligning." Gaderne, især de steder hvor de ikke var brolagte.. husene.. det hele manglede lidt natur. Men hvad ville hun i Medanien? Starte en familie? For nu virkede det som om, der var mere liv og flere krystaller at tjene i Dianthos..

"Men ja, jeg tror at byen stadig har en del at byde på for mig." Smilede hun som svar på Cedriks spørgsmål. "Jeg har ikke så travlt med at blive .. husmor og sådan." Hun vrængede lidt på næsen, men skottede derefter omgående til ham. Ville han mon gerne have en husmor? .. han virkede lidt mere som den eventyrlige type..

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 28.01.2022 17:30
Cedrik smilede bredt over den iver hun fik svaret ham. "Det er en aftale!" Hvornår det lige præcist skulle være, det skulle de nok finde ud af når den tid kom, der var stadig lidt tid til at det blev forår og så var det lige om det passe ind i år eller næste år, Cedriks fødder havde det med at tage ham nye steder hen så det var ikke altid lige let at planlægge for langt ude i fremtiden.

"Ah ja, mange steder er lidt kedelige på den måde, men der er også nogle virkelig fine steder!"  Der var blandt andet den virkelig fine farverige solstribe på et af hustagene, som han havde vist Lucky måske han skulle vise Maela den en dag? Hun kunne sikkert godt bruge noget fint at kigge på i alt det brune.

Cedrik nikkede "Jeg har stor respekt for dem som passer hus og børn, men erh mine fødder og øjne har det med helst at ville se og opleve nye ting" klukkede han og trak på skuldrene. "Altså jo jeg kunne godt tænke mig at få børn en gang, men det sker når det sker" Børn havde det med at komme selvom man ikke lige planlage det, når man var sammen med på den måde, om man prøvede at få dem eller ej.

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 28.01.2022 21:09
Maela strålede, selv om hun var en smule nervøs. Hun ville rigtig gerne til forårsfest, for det lød sjovt, og det var en god mulighed for at møde flere af hendes egen slags.. der var ikke nær så mange af dem i Dianthos. Lige nu var det dog egentlig mest bare Cedrik, hun gerne ville bruge mere tid med..

Hun nikkede og bed sig i læben, mens hun så lidt tænksom ud: "Jeg har ikke tænkt så meget over, om jeg vil have dem.. Der er så meget at se og opleve inden da!"

Hun skævede i retning af vinduet, hvor en lille smule sent sollys blev kastet ind. Det var snart tid til at vende hjemad, hvis det skulle være inden, men hun kunne godt sidde en lille stund, også selv om maden efterhånden for længst var spist op. "Tak .. i øvrigt.. for maden og det hele.." Stammede hun. Hun havde haft svært ved at finde sig til rette i Dianthos, og han havde hjulpet gevaldigt på det hele .. også selv om der var gået et stykke tid, siden de sidst havde set hinanden.
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 29.01.2022 22:23
Cedrik smilede stille og roligt "Det behøver du heller ikke have tænkt over endnu Solfregne." Forsøgte han at berolige hende. Hun var dog også yngre end ham så hun havde massere af tid til at få styr på den slags, børn var også et stort ansvar så han kunne sagtens sætte sig ind i at det ikke lige var noget man vidste.

De tomme krus og tallerkner blev samlet op af den unge halvork der havde afleveret dem i sin tid, hvilket Cedrik ikke lagde mærke til, hans øre sitrede som Maela pludselig lød til at havesvært ved at finde sine ord. "Jeg gjorde det gerne igen" Smilede han varmt til hende som han lagde sin hånd på hendes og gav den et klem. "Du har trods alt også hjulpet mig meget og hvem ved måske det er dig der giver mad næste gang vi ses?"
Hun havde gjort det meget nemmere for ham at komme ud af at have fanget sig selv som ræv, og ærligt så var hun super hyggeligt selskab og kunne godt lide at bruge tid med hende! Men det var ved at være sent, og de burde nok efterhånden finde afsted inden aftenfesten ankom, hvilket nok ville være for vildt for hende.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12