jack 18.01.2020 10:46
jack grinte lidt af det han sagde og ragte glasset stille og rolige op mod henden " det var så lidt....du er nu god til at danse." svaret jack med et stille og rolige smil på læben han kikket rundt han vidste ikke hvad han skulle få dem til at lave nu måske han skulle vise henden templet rolige men han vidste ikke hvordan og vorledes det kunne også godt være at Claire ville til at hjem eller sove her det vidste han ikke noget om. men han skulle være forsigtit det vidste jack dog blikket lidt ind i ild pasen men da hun begyndte at snakke nikket han forstånde igen " ja det også der for jeg rejser så meget for at få styr på på mig selv lidt " grintet jack lidt med et stille og rolige blik han vidste ikke hvordan han skulle gøre det men han ville finde fred i sig selv
Black Phoenix 18.01.2020 17:27
Elmira tog imod glasset, som hun drak en tår af vandet, før at hun holdt glasset let i den ene hånd og forsøgte at finde sig lidt til rette i den nye position. Der var underligt at danse på den måde, men det var nu en meget rar beskæftigelse, hvis der var tid til det. "Øvelse gør mester" lo hun stille for sig selv, som hun sendte ham endnu et smil. Hun strøg langsomt fingrene over sit ene ben, som var hun betænksom over noget. Elmira rettede ryggen let, som hun lod blikket glide imod det nærmeste vindue. Hun blev lettere overrasket over det manglende lys, som hun havde glemt tiden. Hvilket virkelig var frustrerende for en som hende. Ikke at hun nogensinde havde haft en tidsfornemmelse omkring sig selv.. Men altså, hvorfor nu og hvorfor her, hvor lederen ikke ønskede fremmede?Egentlig var hun klar til at rejse sig op, men det ville også være uhøfligt, som hun kun nåede at flytte det ene ben, før at han besvarede hendes ord og hun drejede blikket imod ham. "Nu forstår jeg det bedre" svarede hun med et venligt smil på læben. Mørket udenfor fik hende til at overveje sine muligheder, som hun kiggede sig lidt omkring og valgte at placere hånden imod sofaen, som de sad på. Mon hun kunne sove der? Hun virkede en anelse fjern og kiggede ikke direkte på ham, som hun ikke var sikker på, at hun kunne tillade sig at spørge. "Måske jeg skulle tage hjem.." det var ikke fordi hun havde besluttet sig for at tage hjem, det virkede bare underligt at sove i hans hjem.. Han havde godt nok sovet ved hende sidst, men altså.. Det var jo noget andet, når det var hende, som manglede et sted at sove, hvis ikke hun skulle gå igennem skoven, når det var helt mørkt.
jack 18.01.2020 21:42
jack sad stille og rolige og kikket ned mod claires hånd han tænke sig længe om og vidste ikke hvad han skulle sige lige nu han kunne ikke få sig selv at lade hende tag Hjem så sent. jack kikket lidt rundt men så også vendte blikket sig mod Claire " du burde sove her " sagde han blidt og kikket lidt mod henden igen jack vidste han måtte holde tilbage. men kunne han nu også det der gik mange tanker rundt men han ville ikke lade henden gå for sig selv ude i Amazon skoven på denne tid jack lændet sig rolige tilbage i sofaen og slappet helt af og kunne se hun var fjern men hvorfor vidste jack ikke mund hun tænke over noget ligesom ham selv " jeg har e en ekster dyen og bude ellers kan du sove i min seng " grinte han stille og rolige men vidste så heller ikke om han kunne tilalde sig det men hvad nu vis hun sagde ja
Black Phoenix 18.01.2020 22:29
Der var en indre konflikt i hende, som hun egentlig ikke vidste, hvad der var det rigtige at gøre for hende i den nuværende situation. Egentlig burde hun ikke presse sig på, men måske han havde ret. Det var næsten som om at Jack havde læst hendes tanker, som han nærmest bad hende om at blive. Alligevel kunne hun ikke lade vær med at bekymre sig om hans far. Hvem ville leve i frygt for en anden hele deres liv? "Hvad hvis din far finder ud af det?" spurgte hun en anelse forvirret. Måske det var på tide at Jack skulle stå på egne ben og vende landsbyen ryggen, så han kunne komme ud og opleve noget uden at tænke på, hvad hans familie mon ville sige til det? Det var vel det mest modne at gøre?Der gik ikke længe før at Jack også tilbød hans seng, men det var noget hun ikke følte, at hun kunne tage imod, eftersom at det var hendes skyld, at hun ikke havde tænkt på tiden. "Jeg vil ikke stjæle din seng" svarede hun lettere bestemt, som han ikke skulle forsøge at overtale hende til noget andet. I stedet klappede hun let på sofaen. "Denne er fin for en enkelt nat" fortsatte hun med et opmuntrende smil på læben, som hun dog rejste sig op for at gå tilbage til bordet. Hun greb deres glas med vin og vendte retur til ham for at udbringe en skål. "For de fries valg" sagde hun med et løftet glas imod hans, hvis han da tog imod sit eget glas og var med på at drikke mere vin.
jack 21.01.2020 20:45
jack kunne ikke lade være med at grine af henden lidt men satte sig på sofaen han kikket ud mod mørknede lidt mens han rette sig lidt ind mod claire det hadet enlige været en god aften en af de beder han hadet haft i lang tid dog kunne jack kikke regtgit lige at gøre så meget ud af det.han var hele tiden bange for hvad der ville ske han pustede rolige ud men lage så stille armen om kring Claire og skålet også for da hun sagde " for de fries valg " og drak stille han nusset stille clarire på skulderen " det enlige lidt underliget med min far han er så fokuseret på at befri halvdyren og gemmer hadet til meneskeen men det ikke alle sammen der er sådan det ved selv jeg... men jeg tror det har noget at gøre med fanmillet hadet som har været gået i av hele tiden men man kan så også min far har været ude for regntit meget han gør nogle onde ting af og til men mener det ikke så slemt " svaret jack stille mens han så ned mod Claires hånd ørne var blivet lagt lidt ned men han smilte dog stadige
Black Phoenix 21.01.2020 21:02
Mon vinen var begyndt at påvirke Jack, for han svarede ikke på alt hun havde spurgt om. Det fik Elmira til at rynke let på brynene, som hun forsøgte at konkludere noget ud fra hans ord. Men det var svært. Han havde en underlig måde hele tiden at røre hende på og hun var ikke helt sikker på om hun brød sig om den fysiske kontakt. Mest fordi mænd normalt kun ville én ting, når de tog fat i hende. Derfor gav det også et mindre sæt i hende, da han valgte at nusse hende på skulderen. Uden rigtig at tænke over det tog hun faktisk fat i hans hånd og fjernede den fra sin skulder. "Jack.. Jeg har det ikke så godt med fysisk kontakt.." forklarede hun en anelse trist, som hun tydeligvis var nød til at forklare det for ham. Ellers ville han næppe kunne forstå hende. "Det er min fortid.. Mænd har haft det med at overfalde mig, så derfor er jeg meget forsigtig omkring mænd generelt" fortsatte hun, som deres hyggelige aften helt sikkert var blevet omdrejningspunkt for noget andet. Hun bed sig svagt i læben og kiggede ned, som hun slap hans hånd."Det er lidt som din far, der ikke helt kan give slip i sin fortid og derfor frygter alt og alle udenfor byen.." fortalte hun, så kunne det jo være, at han faktisk kunne forstå den situation, som hun befandt sig i. Hvis ikke, så måtte hun jo finde en anden måde at forklare det på eller hvad? Ikke at der var mange andre måder at forklare det på uden at sige direkte nej til ham. Elmira var bare af den høflige type, så hun kunne ikke få sig selv til det.
jack 02.02.2020 19:05
jack så lidt på flaksen og tænke sig om så smilte han bare og nikket lidt " ja det tror jeg vist vi har..." grinte han blidt men lytte så stille efter jack sukket blidt og kikket ind i ilden det hadet enlige været en oki dag. og aften. han glæde sig så til at få sovet lidt mens for at få sovet sin branderet ud men lige nu hygget han sig med Elmira dog kikket han igen da hun fortalte ham det jack forstod nu beder det han sukket og sagde så " å det jeg glad for du fortæller mig det er jeg virklige " svaret jack og så ind i ilden og vidste ikke noget om det hun hadet været i gemmen dog lage han sig stille og rolige tilbage i sofaen Black Phoenix 02.02.2020 21:47
Det var svært for hende at snakke om hendes fortid og ikke mindst den frygt ud faktisk nærede for mænd. Men måske det ville gøre det nemmere for ham at forstå, hvor hun kom fra, så han ikke ville være helt så nærgående og måske kunne give hende en smule albue rum? Hans ord forvirrede hende dog en smule, som hun ikke var sikker på, hvor han gerne ville hen med den sætning. Havde hun sagt noget, der havde lagt op til de ord? Måske hun bare havde glemt det igen.. Uanset hvad kunne hun ikke lade vær med at se en smule forvirret på ham. Elmira lagde hovedet let på skrå, som hun valgte at glemme ordene og bare lade den del af samtalen løbe ud i sandet.Forvirring endte med at blive erstattet af et lille smil, som han lod til at være glad for at hun havde delt det med ham. Hun nikkede taknemmeligt, som hun bed sig svagt og lettere generet i læben. "Tak Jack.. Og tusind tak for din gæstfrihed" hun mente det oprigtigt, som hun sjældent havde oplevet noget lignende. Nu var hun selvfølgelig ikke stødt på hans far, men det var sikkert hendes held, ikke? For så ville det da for alvor gå galt. Men skulle hun vende hjem nu, eller kunne hun stadig sove ved ham?
jack 09.02.2020 11:56
jack smilte han kunne næsten se hvad hun tænkte og rejste sig stille op for at gå oven på han kom sener ned med en pude og et tæppe han lage den blidt på sofaen " her...det ville holde dig varm i natten.. jeg tror jeg ville gå i seng" svaret han blidt han gav Elmira et stille kram og smilte svagt det hadet været en hyggelige nat men han stod der lidt og kikket mod trappen "det har været hyggliget..." svaret han svagt og bevæget sig rolige hen mod trappen og kikket mod Elmira med et stille smil " vi ses i morgen " svaret han svagt begyndte at gå op mod trappen han tog sit tøj af og lage sig i sengen mens han så op i lofet og tænke over tingen lidt
Black Phoenix 09.02.2020 13:14
Der sænkede sig en ro over det hele, som Elmira havde fået lettet sit hjerte og bekendt overfor Jack, hvorfor hun opførte sig så underligt fra tid til anden. Hun smilte forsigtigt til ham, da han valgte at gå sin vej og efterlade hende i sofaen. Hun kiggede sig omkring indtil hun hørte trappen knirke igen og kiggede imod ham. Puden og tæppet ville være nyttig, da natten også kunne gå hen og blive kølig, selv når de befandt sig indendøre. Hun nikkede til ham, som hun tog imod tæppet og puden. Puden blev lagt i den ene ende af sofaen og tæppet det andet."Sov godt og tak for i aften" svarede hun ham med et stille smil på læben. Hun lagde sig først ned, da han var gået op af trappen og der var faldet ro over hytten. Hun så sig lidt omkring før, at hun rejste sig igen og trak kjolen over hovedet. Den blev omhyggeligt lagt sammen ved siden af sofaen, før at hun krøb under tæppet og sørgede for at det dækkede hende fra top til tå. Så faldt hun stille i søvn. Elmira havde stadig underkjole på, så kroppen ikke føltes helt bar og nøgen.
jack 25.02.2020 13:33
jack var faldet så meget i søvnen at han ikke hørte noget eller andet han drømte stille i sin sit jack hadet haft en lang dag som alle ander men det hadet været en hygglige aften med Claire og det fortrød han heller ikke overhovet
Jack Choie Anniko Demon har forladt tråden.
Black Phoenix 25.02.2020 15:15
Søvnen var mere end velkommen, som Elmira følte at hun havde en del indtryk hun skulle bearbejde. Derfor gik der heller ikke lang tid fra at Jack var krøbet til køjs til at hun selv lå på sofaen under tæppet og havde lukket øjnene. Hun følte sig tryg nok til at sove i hans hytte, da hun tvivlede på, at han ville hende ondt, for så havde han nok gjort det for længe siden. Derfor faldt hun hurtigt i søvn. Hun sov med armene over tæppet, da hun ikke kunne lide at føle sig fanget under noget.Elmira Claíre har forladt tråden.
Chatboks
IC-chat▽