Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 03.11.2019 21:03
Hector var lige ved at love Juno, at selvfølgelig skulle det nok føles godt, men han tog sig i det. Det kunne han jo ikke vide en skid om. Han havde aldrig prøvet det, og bare fordi det så måske føltes godt for ham, betød det jo ikke, at det også ville føles godt for Juno. Det traume, Juno havde fået reddet sig med fra deres lille eventyr, var måske for dybt. Dén tanke gjorde Hector ked af det. Ikke fordi det måske betød, at han aldrig ville få lov til at stikke sin pik i Juno på dén måde - det var sgu lige meget når det kom til stykket - men fordi nogen (Thanos og Liv) havde skadet hans elskede. 

En brændende vrede og et dybtfølt behov for hævn bredte sig med lynets hast i Hectors bryst, og hans tag om Juno strammede sig lidt, da han prøvede at trække Juno endnu tættere på sig.

"Hvis du har lyst, så kan vi prøve på et tidspunkt," mumlede han mod Junos mund og kyssede ham. "Hvis ikke, så lader vi være. Jeg tror godt, jeg kan leve et nogenlunde tilfredsstillende liv uden."

Han smilede mod Junos mund og bed drilsk i hans underlæbe.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 03.11.2019 21:44
Juno grinede igen af Hectors ord, men det var et noget mere ynkeligt grin denne gang. Han havde brug for at lade Hectors ord muntre sig op, men deres reele virkning var ikke meget. "Et nogenlunde tilfredsstillende liv uden," gentog han smilende og gispede, som havde Hector gjort noget voldsomt, da han bed ham i underlæben. 

"Du ved godt, det er ulovligt at gøre den slags, hvis ikke man er frisk på konsekvensen, ikk?" spurgte han og skubbede og møvede til Hector, indtil han lå over ham, med et ben helt oppe imellem hans og med tippen af sin egen, stive pik hængende mod Hectors mave. 
Hans oplevelse i det andet køn havde på ingen måde udmattet ham i lige så høj grad, som han normalt blev, og det måtte Hector lide under nu. Men Juno havde heller ikke glemt, hvad de var i gang med at diskutere, og han slikkede Hectors underlæbe, inden han lavmælt tilføjede; "hvis du vil prøve noget som helst med min røv, så er nu måske din eneste chance," og pressede sit knæ insisterende længere op mellem Hectors. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 03.11.2019 21:50
Hectors pik mente tilsyneladende, at den havde hvilet nok nu, for da Juno lænede sig ind over ham, begyndte der at komme liv i den igen. Han smilede mod Junos læber og udstødte et lille støn, da han mærkede Junos knæ mellem sine lår.

"Ræk mig olien," hviskede han en smule åndeløst og nikkede over mod natbordet, hvor der stod en flaske olie klar. Han havde brugt sine fingre på Juno et par gange nu, men aldrig for at komme videre end det. Tanken om, at han måske kunne få mere denne gang fik hans kinder til at koge.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 03.11.2019 22:04
Juno havde godt regnet med, at han ville kunne få gang i Hector igen ved at skifte køn, og da det ikke havde virket helt nok, havde han set sit snit ved at tilbyde Hector dét, han vidste at han drømte om. Han havde ikke forestillet sig selv som nogensinde værende liderlig nok til at tilbyde sin røv til nogen, ikke engang til Hector, men her sad han alligevel hævet over ham, og var villig til hvad end det tog for at få Hectors pik stiv igen. 

Han tog flasken og rakte den til Hector og sad derefter uroligt over ham. Han ville gerne lade Hector bestemme deres nye position, hvis han skulle kunne komme til ham, men han ville heller ikke lade Hector skubbe ham ned at ligge. Han ville desuden aldrig lade ham tage ham bagfra. Han rynkede på næsen, idet han kom frem til, at den eneste måde han kunne lade Hector bestemme, uden selv at miste kontrol, var ved at kommunikere med ham. Med ord.

"Hvordan vil du have mig?" spurgte han, som han lænede sig ned og pressede sine læber mod Hectors, i et forsøg på at gøre det sexet, i stedet for at lade det handle om hans grænser. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 03.11.2019 22:43
Hector tog flasken og fik gnedet to fingre godt ind i olien, inden han satte proppen tilbage i flasken og smed den fra sig på sengen. Med den anden hånd strøg han over Junos side og ned til hans hofte, mens han pik blev hårdere og hårdere på hans mave.

"Sådan her er perfekt," svarede han på Junos spørgsmål, mens han rakte ned mellem Junos ben, så han kunne lade en glat finger glide over den nederste del af Junos baller. Han skubbede ikke fingere ind endnu, før han var sikker på, at Juno ville have det. "Jeg vil gerne kunne se dit ansigt imens."

Det var ikke kun, fordi han elskede at se på Junos ansigt, når de havde sex, men også så han hurtigere kunne se, hvis noget var galt.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 03.11.2019 22:58
"Klamt," svarede Juno grinende, men det var rart. Når Hector var smaskforelsket og fuldstændig ugenert omkring det, var han allermest sig selv, og Juno havde nemmest ved alle seksuelle situationer, når det var med Hector.

"Jeg vil også gerne kunne se dit ansigt imens," svarede han og lagde en hånd mod Hectors kind, hvor han strøg sin tommelfinger kærligt over den varme hud. "Det var et godt udtryk du fik tidligere. Første gang du kom i mig."
Junos ekspertise var på ingen måde at snakke beskidt, men han kunne ikke lade være med at smile selvtilfredst imens han mindede Hector om, at han allerede var kommet i ham én gang. Tanken gjorde det også nemmere at forestille sig det ske igen. At omstændighederne så var lidt anderledes denne gang, det var sværere at huske på, når Hector allerede rørte ved ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 03.11.2019 23:05
Selvom han ikke havde troet det, blev Hector kun endnu mere forelsket i Juno, da Juno lagde en hånd på hans kind, og han sendte et strålende smil op til sin kæreste, inden han drejede hovedet lidt og kyssede Junos hånd. 

"Det var også den vildeste følelse," betroede han Juno, mens hans fingre begyndte at skubbe sig mellem Junos baller. Han gned roligt over Junos hul, selvom han pik dunkede utålmodig mod hans maveskind, men Hector tog sig god tid. Juno skulle have masser af tid til at trække sig væk eller sige stop, hvis det blev for meget. Blev Juno dog siddende, skubbede Hector blidt mod Junos hul, indtil hans finger gled op i ham.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 03.11.2019 23:10
Hectors smil var nok til at Juno stadig slappede af, da Hectors fingre fandt vej ind mellem hans baller. Han kunne se på Hector, at han tøvede på grund af ham, og Juno flyttede sine knæ mere ud til siderne, i en stille invitation til Hector. På trods af at have været utålmodig hele sit liv, kunne Juno godt lide Hectors rolige tempo nu. Det passede ham perfekt, at han hele tiden havde god tid til at vænne sig til det næste, der skulle til at ske. 

Han havde taget Hectors fingre før, og det var kun et næsten uhørligt gisp, der undslap ham, da Hectors finger gled op i ham. Han så ned på Hector med varme kinder og let adskilte læber. 
"Skal jeg gøre noget?" spurgte han stakåndet. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 04.11.2019 20:01
"Rør ved mig," åndede Hector, mens han stirrede liderligt op på Juno. Der var ingen tvivl; han kunne bedst lide Juno sådan her. "Men ikke for meget, ellers sprøjter jeg."

Hector slikkede sine læber og begyndte langsomt at finger-kneppe Juno med sin ene finger. Der gik dog ikke så lang tid, før han tilføjede endnu én. Igen gjorde han det forsigtigt og roligt, så Juno kunne nå at vænne sig til tanken, inden det faktisk skete. 

"Du er så dumt lækker," stønnede Hector og twistede sin fingre i Juno for at ramme det gode sted.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.11.2019 20:10
"Ellers sprøjter du?" gentog Juno med et stakåndet grin. "For et øjeblik siden kunne jeg ikke engang få dig hård," drillede han med en hovedrysten. "Du er så pisse homo, ved du godt det? Heldigt for mig, at jeg er en fyr, hva?" På trods af sine ord smilede Juno kærligt ned til sin kæreste, og aede ham lige så kærligt over maven med sin højre hånd, der var ledig. I sin venstre holdt han stadig godt fat om den gule sten. Han ville godt kunne holde sit køn i et par minutter, men ikke mere end det, og slet ikke mere, hvis Hector var i gang med at lokke en orgasme ud af ham. 

Et pludseligt og tungt støn, blev halvkvalt i halsen på ham, da Hector vendte sine fingre i ham, og Juno så overrasket ned på sin kæreste, inden han fik lukket munden og vendte blikket væk fra hans. "Ikke dårligt," kommenterede han med et forsigtigt grin, hvor han både håbede at Hector ville gøre det igen og at han ville lade være.
Juno gjorde da også som han blev bedt om; han førte sin højre hånd helt ned til Hectors kønsbehåring, som han strøg sine fingre igennem, inden han møvede sin hånd helt ned imellem hans ben og greb fat om hans kugler, som han langsomt rullede i sin hånd. Hans bevægelser blev afbrudt fra tid til anden, når Hectors fingre strejfede et særligt godt sted i ham, men han følte sig stadig genert omkring det, især når Hector kunne se hans ansigt fuldstændig, og han holdt sig til et par halvkvalte gisp og en halten i sine bevægelser. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 04.11.2019 20:30
"Jeg ved det godt," grinede Hector stakåndet op til Juno. "Og ja, det er ret heldigt for dig. Og for mig."

Han stønnede, da Juno rørte ved ham, mens han forsøgte at ramme det samme sted i Juno igen. Han sørgede dog for ikke at ramme det alt for ofte, hvor han ville ikke have, at Juno kom endnu. Jo længere han kunne trække det her øjeblik ud, jo bedre. Men hvis Junos fingre blev ved med være så dejlige omkring hans pik, så ville øjeblikket snart være overstået.

Med sin frie hånd, lagde Hector tog Hector om Junos håndled for at stoppe ham. 

"Må jeg?" spurgte han blidt og håbede, at Juno kunne regne ud, hvad han spurgte om. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.11.2019 20:43
Junos blik gled fra Hectors pik, hvor det udiskret havde hvilet, og op til Hectors ansigt, da han tog fat om hans håndled. 

"Nej," udbrød han, inden han kunne nå at tænke sig om. Pludselig sad hans hjerte i halsen på ham, men han flyttede ikke på sig, slap ikke engang Hectors nosser. Han trak vejret ind skælvende, og så ned mellem deres ben igen. Det er Hector, sagde han til sig selv, og trak vejret ind gennem næsen. Det er bare Hector. 

Langsomt slap han sit tag om Hector og løftede blikket til hans ansigt igen, imens han sank en tydelig klump. "Glem det - glem hvad jeg sagde. Jeg er klar. Jeg vil gerne," sagde han højt og tydeligt, og brugte sin frie hånd til at skubbe sit lyse hår væk fra sit ansigt og bagud. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 07.11.2019 11:57
Hector tyggede lidt på sin underlæbe; det var tydeligt, at Juno pressede sig selv, og Hector havde mest lyst til at spørge, om han nu var helt sikker. Men han vidste også, at hvis han såede endnu mere tvivl i Juno, så ville Juno nok trække sig. Måske skulle de bare prøve... Juno kunne jo stadig trække sig væk eller sige stop, hvis han ombestemte sig.

"Okay," svarede Hector og nikkede, mens han forsigtigt trak sine fingre ud ad Juno. "Men du siger til, hvis du ikke vil. Også selvom det er midt i det hele."

Han tog fat om sin pik og vippede den lidt nedad, så han kunne lade tippen glide mellem Junos baller og skubbe blidt mod hans hul. Han lod Juno tage det næste skridt; hvis han ville, kunne han sætte sig ned på Hectors pik, så han selv kunne styre tempoet.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.11.2019 15:41
Juno hævede begge øjenbryn, da Hector mindede ham om at han kunne sige fra når som helst. Det kom ikke bag på ham, at Hector var betænksom på den måde, det var bare i det hele taget så uvant for ham at høre. Før Thanos havde den slags aldrig været nødvendigt. Før Liv ville han havde følt, at det var åbenlyst, at han ville sige fra, hvis der var noget han ikke havde lyst til. 

Han trak vejret dybt ind igennem næsen og slog blikket væk fra Hectors ansigt og ned mod hans pik. "Jeg siger til," lovede han lavmælt. Han ville aldrig lade Hector blive ligesom Liv.

Hans hjerte sad i halsen på ham, da han mærkede Hectors pik mod sit hul, men han skubbede sig ned over ham uden tøven. Nok til at tage tippen, derefter nok til at tvinge Hectors hånd væk. Han skubbede sine knæ længere frem og kom helt ned at sidde. Hector fyldte ham op på en helt anden måde, end han havde gjort for en halv time siden. Der var en svag smerte, men den var på ingen måde til at sammenligne med hvad Thanos havde gjort mod ham. Den her smerte var langt overdøvet af følelsen af at være helt tæt på Hector. Hans røv var skubbet helt ned mod Hectors skridt, han kunne mærke Hectors bløde pels mod sine underlår. 

Juno løftede sig lidt og rettede på sine nosser, inden han satte sig tungt ned over Hector igen, med et kvalt støn. Først da løftede han sit blik til Hectors, inden han slikkede sin underlæbe og langsomt rullede sine hofter over ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 08.11.2019 15:27
"Godt," mumlede Hector og klemte lidt om Junos hofter. Han skulle til at sige noget mere, men følelsen om hans pik skubbede alle tanker og ord ud af hans hoved. Han havde jo næsten lige prøvet noget i sammen boldgade, men det her føltes alligevel fuldstændig anderledes. Det føltes mere råt og mere intenst, men stadig lige så uendelig dejligt.

"Hold nu kæft," gispende Hector og klamrede sig til Junos hofter, så hans fingre gravede sig ind i Junos hud. Hans egne hofter brokkede en smule op ad for at støde ind i Juno, men han forsøgte at holde sig tilbage. Det skulle ikke blive for voldsomt, med mindre Juno ville have det.

Hector stirrede næsten måbende op på Juno, mens han stønnede tungt med enhver af Junos bevægelser.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.12.2019 23:34
//lukket
1 1 0 0 0

Chatboks