Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 22.03.2020 09:12
Maximillian fulgte hendes fingeren ned i den modsatte retning. Det ville have været den bedre vej, hvis man tænkte på hendes stand, men hun tog det åbenbart ikke så tungt. Eller hun havde i hvert fald ikke tænkt over det, hvilket alt tydede på med hvor forlegen hun pludselig blev overfor ham.
”Det glæder mig da, at jeg har kunne sparke sådan en interesse i dig,” sagde han og grinede lidt.

Banerne var større end han huskede dem. Dengang havde den selvfølgelig også været ’overrendt’ med børn, som han fyldt noget af pladsen ud, men nu var det kun ham og Merry.
Han stod rank som Merry målte ham op til hvilken bue der ville passe til ham. Heldigvis havde han nok muskler i armene, til at han var ret sikker på at han godt kunne trække en bue.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 22.03.2020 12:54
Hun nikkede lidt med et smil imens hun spændte buen op med streng og tested fleksibiliteten af. Det var ikke mange der faktisk brugte de længere buer ud over et par af tjenerne under opsyn i ny og næ, så det var godt for træet at få gang i dem igen. Fra en af hylderne fandt Merry et hylster frem med diverse blandede pile. Nogle splinter nye, andre flossede i fjerene og slidte, men det var faktisk dem hun prioriterede da hun sorterede 6 pile op som hun samme i jorden foran sine fødder.

"Har De noget imod at jeg tager en hurtig rundte inden jeg sætter Dem ind i det?" spurgte hun selvom hun allerede var ved at sætte en pil for buen 
Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 22.03.2020 13:31
Maximillians øjne fulgte hende nøje som hun gjorde klar, men sørgerede ellers for ikke at stå i vejen, selvom dette ikke ligefrem var et problem.
Han noterede mentalt hvad hun gjorde, bare til hvis det skulle komme til nytte senere hen, og selvom han prøvede at bilde sig ind at det var så han var på forkant med hende, så var det mere som om han var en tjener, at han tog tingene ned, til hans store ubehag.

"Nej, overhoved ikke," sagde han og gjorde tegn til at hun blot skulle træde op, mens han selv gik lidt tilbage, så hun havde plads til at skyde.
"Jeg er sikker på at der også er noget at lære af at se på en der ved hvad hun laver," tilføjede han efterfølgende.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 22.03.2020 13:53
"heh, hvis jeg fik en krystal hver gang jeg hørte det ville jeg bo i rendestenen" jokede hun inden vendte opmærksomheden imod skydeskiven på den anden side af banen. "Det er ikke mange i min omkreds som kan tåle at skulle lære en 'mandlig' sport fra en yngre kvinde.. Og specielt ikke med vores aldersforskel" sagde hun lidt uden at tænke yderligere over det.
Hun havde ikke nævnt det men hun gik stærkt ud fra at imellem hende og Max måtte der egentlig være eb betydelig aldersforskel. Var der noget familien havde været kendt for var deres pral og rygter om at være 'dæmon tæmmere'. Om det betød at de bare havde en dæmons virkelige navn eller om de faktisk havde magten til at holde kontrollen på en uden det var der ingen der rent faktisk fik fastslået.

Merry tog en dyb indånding inden hun trak den første pil tilbage. Den hvilede imellem hendes fingre som støttende sig op ad hendes kind et øjeblik inden hun slap den.
3 cm fra centrum. 
Den næste ramte lige ved siden af, 2 cm fra centrum. Det samme med den næste og næste igen. 1cm, pletskud, 1 cm til højre, 2 cm til højre og den sidste 3 cm. Pilene der nu hang og flagrede i den milde brise havde ramt skydeskiven i en lige streg igennem midten og Merry åndede tilfreds ud inden hun satte afsted ned for at hente dem igen. 
Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 22.03.2020 14:13
Det overraskede alligevel lidt Maximillian. Nu kom han så også fra en familie hvor det ofte var kvinderne der havde magten, selvom det ikke var bestemt. Især fordi de var så formskiftende, så for ham var der ingen grund til at være bekymret om at en kvinde lærte ham noget, måske at hun var yngre, men det var de fleste hvis man holdt sig væk fra elverne og dæmonerne.

"Hvad mener De dog med det?" spurgte han alligevel. At hun måske kunne gætte sig til at der var en aldersforskel var en ting, men hvor meget hun gættede sig til at det var, var en helt anden ting. Han var så heller ikke helt sikker på hvor meget af hans omstændigheder hun egentlig kendte til. Det var ikke noget han havde planer om at undersøge, da det bare fik det til at virke mere suspekt og som om han kendte noget.

Hans øjne kiggede over Merry's krop, men fulgte så pilen da den farede ned på skydeskiven. Det var noget af et syn, så præcist hun sendte pilene afsted, og hvor det virkede til at hun i starten bare ikke ramte midten, så gik det op for Maximillian at nej, det havde alt sammen været med vilje.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 23.03.2020 00:25
Hun kom tjept tilbage igen og satte pilene i jorden. "Hvad jeg mener?" gentog hun ham. Inden hun vinkede ham hen til sig for at han kunne tage plads og hun kunne starte sin 'grund undervisning'. "Hvis De mener alders kommentaren så antager jeg da at du er adskillige år, hvis ikke generationer ældre end jeg er?" forklarede hun ham imens hun tog en af pilene op af jorden og satte den for hans bue.

"Castillo familien havde mange rygter om sig. Mange .. interessante, andre bare det rene sladder. Men hvis jeg ikke tager meget fejl måtte et af dem have omhandlet Dem. Det er ikke ofte man støder på en menneske med røde iris. Så jeg har lagt lidt 2 og 2 dammen igennem årene.. Har jeg ret eller er jeg helt på bar bund igen" spurgte hun nysgerrigt. Max ville bestemt ikke have været den første dæmon hun havde haft kontakt til, men det var stadig ikke ofte hun fik muligheden for at tale med andre raser end mennesker og elvere.
Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 23.03.2020 09:51
Maximillian kunne gå mange veje ned samtalen. Han kunne benægte sit ophav, og sige det var en uheldig genetisk fejl i hans gener, men som han lod sig føle ud i Merry’s hoved, så var det ikke som om det ville være et stort problem. Hun ville ikke dømme ham for et ophav han ikke kunne gøre for. Hun behøvede jo ikke at vide hvor stolt han var af at være dæmon, og så endda a dødssyndslægt. Der var mange ting hun faktisk slet ikke behøvede at vide, men med det her var han villig til at tage en chance.

Et lille smil gled over hans læber. ”Det kunne jo være at jeg blot havde en genetisk fejl,” pointerede han, men lod hende ikke svare før han forsatte. ”Men nuvel, jeg må nok hellere være ærlig, som De har været overfor mig. Jeg er nok et par år ældre, selvom jeg næppe føler mig ældre end dig,” sagde han. Han ville nok altid være en ung voksen.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 23.03.2020 11:11
Merrys smil blev bare bredere af han bekræftede hendes mistanke. Det var ikke fordi hun var glad for at hovere, men at få ret i sådan et langskud føltes alligevel som en personlig sejr for hende. Hun rakte ham buen og anviste ham til hvordan han skulle stå korrekt.
Hun trådte lidt tilbage inden hun kom nær ham igen og rettede på hans hånd position og hvor højt og lavt hans arme skulle være. "Det må da være befriende.. at have alt den tid i verden du kunne have brug for. Især nu hvor De ikke er i deres tjeneste længere" sagde hun imens hun skubbede lidt ned på hans albue.

Endnu en gang trådte hun så tilbage og nikkede som i at han nu stod som han skulle og han kunne fyre pilen afsted hvis han følte for det
Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 23.03.2020 11:23
Maximillian var forsigtig, han holdt et vågent øje på hendes mentale tilstand. Klar på at han ville skulle flygte igen, men hun gav ingen tegn på det, og det var ærligtalt lidt af en befrielse. Hun virkede heller ikke synderlig interesseret i at vide hvorfor han stadig var uden herre. Navnene på dæmoner blev trods alt nedskrevet så man kunne få fat i dem igen, men Maximillian håbede da inderligt at han havde fået brændt alle udgaver af det.

Han lod hende rette på sig, så han stod rank, og så godt han nu kunne med buen. Selvom han havde mange år, så var det også ret tydeligt, at han aldrig rigtig havde gjort sig i våben og de mere fysiske aktiviteter på denne her måde. Han havde dog overraskende mange muskler, for en mand der ikke gad det fysiske. Det var nok kroppen det var kommet med.
"En anelse, men jeg ved heller ikke hvad jeg skal gøre af mig selv," sagde han før han forsøgte at sigte, før han fyrede pilen af. Den ramte skydeskiven, men ellers var det ikke særlig imponerende at se på.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 23.03.2020 11:33
En mindre klapsavle kom fra Merry da han ramte skydeskiven. Alligevel imponerende i forhold til at han påstod aldrig at have prøvet det før. Hvad Max skulle gøre af sig selv var alligevel lidt af et dilemma hun bed sig fast i. Hvad bruger man egentlig en evighed til. Kan han overhovedet vide hvor længe han skal leve eller er det bare noget han skal gætte sig til. Selvom hun selv syntes at hun har absolut ingen tid tilbage selv til at nå alt det der var forventet af hende fra hendes familie så finder hun det dog stadig komfortabelt at have en hvis tidsramme at skulle overholde. Hold godset stående, find en ægtemand, få en arving eller to for en sikkerhedskyld og så lev sine dage ud i bedste velbefindende. Ganske simpelt.
Men at have hele verden overfor sig og intet decideret at tage sig til måtte være noget af en byrde at bære på.

Merry ende med tage sig selv i at stå og falde i staver over sin tankegang inden hun rakte ud efter en ny pil til Max. Denne gang holdt hun sin ene hånd ved hans underarm og den anden holdt hun om buen lige under hans hånd for at hjælpe lidt med at sigte. "Det ligger med i at slippe på en udånding, der bliver det altid mere præcist i det sekund" forklarede hun imens hun stadig holdt ham i positionen.
Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 23.03.2020 11:45
Den fysiske kontakt føltes nærmest som energi for Maximillian, selvom den ikke var lang, eller så direkte, men det var stadig noget som han altid ubevidst længtes efter, når han ikke havde den. Han gav dog ingen antræk på det udadtil. Han lod hende hjælpe ham med at rette sig på og prøvede at gøre som hun sagde.
Han lod hende hjælpe med at sigte, og så på en udånding lod han den slippe, og så pilen flyve afsted mod skiven. Den ramte stadig ikke i midten, men væsentlig længere mod midten end før.

"Det hjalp," sagde han og vendte sit hoved mod hende med et smil. Det kunne godt være at det ikke ville være så godt uden Merry her, og desuden så gjorde han sig vel også mere umage når han skulle imponere nogen.
Han tog endnu en pil op og lagde den for buen, så han kunne prøve igen, med eller uden Merrys hjælp.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 23.03.2020 12:00
"Mhm.." svarede hun ham bare imens hun trak sig tilbage for at se hvordan han klarede sig uden hjælp. "Om ikke andet kan du for nu blive en udmærket skytte. Potentialet har du i hvert fald" bemærkede hun vendt imod målet foran dem. Hun havde dog et side øje til ham. Merry havde alligevel ikke kunne lade være med at bemærke hans fysiske form i sine hænder da hun rettede ham. Lidt menneskelig er man vel når en så betagende mand valser ind af hendes døre... Med det samme skubbede hun tanken til siden igen. Hvor kunne hun være det bekendt! At have sådanne strejftanker overfor en fremmed gæst.
Ta' dig sammen! ta' dig sammen, ta' dig sammen, ta' di' sam'n, tænkte hun stædigt imens hun rettede blikket frem for sig igen. 
Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 23.03.2020 12:59
Pilen ramte lidt længere væk fra midten som han selv stod med det, men det var ikke meget, og da han ligesom sænkede buen, kiggede han på pilene der sad nede på skiven, før han kiggede hen på hende igen.
”Det er alt for venlige ord,” sagde han, og prøvede at skjule et undrende blik, som nogle af Merrys tanker pludselig blev meget høje. Han vidste godt at han ikke burde snage, men det var nemmere når man gjorde. Så han prøvede også at dukke lidt dybere ind, bare kortvarigt.

Et par sekunder gik forbi som han gjorde det, før han igen sagde noget. ”Er du okay? Du virker lidt distraheret?” spurgte han, selvom han godt var klar over hvad der foregik.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 23.03.2020 13:30
"hm?" sagde hun da hun blev hevet ud af sit eget hoved igen. "Ja, jeg fald vist lidt i staver" sagde hun med en lille hoved rysten over sig selv. Latterligt, havde hun virkelig være isoleret af sit arbejde så længe tid at hun ikke kunne holde kontrollen over sine egne tanker mere? 

Merry tog en håndfuld pile mere fra hylsteret til sig selv og stak den i jorden foran en anden skydeskive så hun ikke ville forstyrre Max på hans egen. Så gav hun sig egentlig bare til at øve. Det var længe siden hun havde haft brug af sine bue færdigheder, men det føltes lidt ligesom at ride hest. Havde man lært det var det ligesom noget der bar lå i kroppen gemt væk til næste gang man skulle bruge det. 
Det gik også udmærket for hende, efter hvad hun selv syntes. Skud efter skud ramte den inderste cirklen og hendes tanker begyndte at vandre igen imens hun gjorde det hun nu var bedst til.
Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 23.03.2020 13:46
Nu da Maximillian var lidt mere klar over Merrys tanker, så var hans egen koncentration også lidt røget, selvom han forsøgte at sigte og ramme så godt han kunne. Men lige som han tænkte at han var ved at have styr på det, så gik hans tanker, lige som han skulle til at skyde, og sendte den lidt på afveje i kanten af skydeskiven, til hans store frustration.

Da han endelig havde skudt alle sine pile, kiggede han i stedet for over på Merry og hendes skydeskive hvor hun virkede til at klare sig ganske godt, kunne ikke virkelig ikke blive distraheret fra det?

Det tog også et par runder mere med pilene, før han begyndte at spørge ind til Merry igen. "Er det her deres måde at slappe af på?"
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 23.03.2020 13:57
Da Max brød stilheden gippede Merry's skuldre lidt og hun endte med at sende en pil flyvende hen over skyde skiven ud i krattet der lå et godt stykke bag ved målet. "Heh, ja" svarede hun og smågrinte over hendes fejlskud. "Blandt ret meget andet. På den her tid af året er der ret meget papir arbejde så jeg finder ret mange måder at rette opmærksomheden på andet end det når jeg kan komme til det" forklarede hun og sænkede så buen med blikket i hans retning.

Satans, hun havde vist gjort det igen. "Er der noget De plejer at bruge tid på for at slappe af?" spurgte hun da hun jo egentlig bare havde ageret som den der fandt på ting de tog sig til.
Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 23.03.2020 14:21
Maximillian havde ikke forventet at hun faktisk ville skyde forbi, og man kunne se det overrasket udtryk i hans øjne, som han prøvede at skjule sit kæmpe smil på læberne bag en hånd. Så selv mesteren kunne skyde forkert, det varmede alligevel Maximillian en anelse.

”Det kan jeg godt forstå,” sagde han, gennem sin hånd, som smilet stadig ikke var aftaget og til sidst fik han det ned, så han ikke følte at hans ansigt var ved at bryde ud i grin, så han kunne fjerne sin hånd.
”Jeg erindrer at jeg nævnte det tidligere, jeg kan godt lide at læse i min fritid. En god bog kan passe til de fleste lejligheder,” sagde han og så derfor lidt mere eftertænksom ud. Hvordan kunne han forklare sin anden beskæftigelse, uden at det lød helt vulgært. ”Så er jeg også en der meget naturligt får energi af at være sammen med andre folk,” endte han med at sige. Det var nok det nærmeste han kunne komme.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 23.03.2020 14:30
Merry så et øjeblik overrasket ud, men med en energi af begejstring. "Virkelig?" spurgte hun for at få det bekræftet. "Det er ikke ofte jeg støder på folk der nyder andres selvskab på den måde. Jeg troede næsten kun det var jeg selv der havde det sådan." fortsatte hun. Det var.. meget tydeligt at hun ikke havde set igennem hvad han havde ment med at være sammen med folk. 

"Mine bekendtskaber brokker sig evigt og altid om sociale sammenkomster og at skule interagere med hinanden. Man skulle tro de heller ville blive inde bag deres murer med dem selv for evigt end at skulle se på en anden nobel i resten af deres liv" sagde hun imens hun spændte en pil for sin bue for at sende den afsted og ramme plet endnu en gang. Det føltes lidt som om hun skulle rette sig selv an igen for det tidligere skud og hun havde det lidt bedre med sig selv igen nu.

"Men jeg ville ikke kunne forestille mig ikke at kunne møde folk og høre om deres liv og finde ud af alt omkring dem. Jeg ville blive vanvittig" afsluttede hun allerede på vej ned for at hente den forsvundne pil.
Maximillian

Maximillian

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 2557 år

Højde / 181 cm

Helli 23.03.2020 14:50
Der var så meget energi i Merry at det næsten var svært at følge med. Det var en rar afveksling fra det mere forsigtige liv han ellers havde levet.
”Desværre har jeg erfaret at det er tilfældet for mange,” sagde han, glad for at han ikke skulle forklare sig yderligere. Især fordi han jo egentlig godt kunne lide selskaber, selvom det mere var de intime af slagsen han rigtig brugte til når han skulle slappe af eller afreagere over noget.

”Nej, jeg har det på samme måde,” indrømmede han, som han også fulgte med hende, for at hente sine egne pile. Heldigvis var de alle sammen på målet.
”Jeg havde ikke så meget frihed som jeg måske ønskede, men med den jeg havde, der forsøgte jeg altid at lære folk at kende, især de interessante. Tjenestestaben har nogle meget interessante personligheder engang imellem,” påpegede han. Det var jo mest dem han havde haft mulighed for at snakke og hygge sig med.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 23.03.2020 15:00
"Enig!" sagde hun som hun trådte ind i krattet imellem brombær torne og bøgetræerne. "De meste interessante samtaler har haft i mit liv har været med min butler, for at være ærlig. Han var været vidt omkring i sit liv før han blev ansat på godset før jeg blev født" sagde hun imens hun rodede rundt i ukrudtet under hende. Det hjalp specielt ikke at de pilen til forveksling lignede alle de andre grene. Så hun sukkede højlydt i frustation inden hun trådte bagud for at komme ud til det pænt holde græsområde igen.
Det var dog ikke uden skade det skulle ske. flere af tornene havde hevet fat i hendes klæder og en fin gren havde viklet sig ind i hendes eller korte hår. "Okay så æd den, jeg ville heller ikke have den tilbage alligevel" talte hun til krattet og børstede sig af i protest.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Muri , jack
Lige nu: 3 | I dag: 13