Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 23.04.2019 08:42
Han trak på skuldrene. "Det gør jeg da også, når jeg er nødt til det," svarede han roligt. "Det var faktisk på den måde, jeg fandt dig. Vi har den samme blod-leverandør." Han smilede skævt og trådte hen mod hende, mens han holdt hendes blik fast med sit. "Men selv her i byen er der mennesker, som ligefrem ville tigge mig om at blive bidt, hvis jeg bad dem om det." Det var ikke engang løgn. 

"Men at du ikke er vant til at drikke på den måde..." Hun virkede så uskyldig lige nu. Det føltes ganske unaturligt, at hun ikke rigtigt havde prøvet det. "Lærte din skaber dig aldrig, hvordan du skulle bære dig ad med det?"
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 23.04.2019 12:27
Det var først nu hvor han kom tættere på hende at Florence fik studeret ham nærmere. Var alle vampyrer så perfekte at se på? Det var ikke meningen hun stille stirre men hun endte nok med at gøre noget i den retning indtil han spurgte ind til hendes skaber.

"Min skaber?" spurgte hun og den lette og muntre aura over hende famlede kraftigt. "Nej de lærte mig intet. Men hvordan lærer man også et spædbarn om den verden som vampyrer åbenbart er en del af? Jeg priser mig lykkelig over at jeg blev efterladt til ved Isaris trappetrin istedet" sagde hun og vendte så blikket væk. Hyde var på en måde lettere distraherende i den her afstand. Hun kendte godt den her følelse. Det var ikke ofte hun havde oplevet den og det var bestemt ikke noget hun havde lyst til at føle eller agere på nu.
Hun var muligvis ikke i cølibat længere.. men alligevel.

Credit: tofuvi.tumblr.com
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 23.04.2019 13:13
Hyde rynkede brynene, da en smule af mysteriet omkring denne unge kvinde blev afsløret. Han hævede et bryn og tænkte tingene hurtigt igennem, inden han rømmede sig let. "Du er virkelig en speciel ung kvinde, er du ikke?" spurgte han tænksomt og rakte hånden frem mod hendes ansigt. Den lagde sig om hendes kæbe og han lagde et let pres på det, for at lade hende vide, at han gerne ville kunne se hendes ansigt. "Må jeg se dine tænder igen? Deres størrelse kunne måske have noget med dine... 'Særlige omstændigheder' at gøre."
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 23.04.2019 13:59
Lidt for let adlød hendes krop hans ord. Det var en anelse provokerende for hende da hun godt viste at den lette tendens til at gøre som der blev sagt kom fra hendes tjeneste arbejde som havde sat sig i hende. Men om ikke andet stod hun stille og lod hans hånd føre hendes ansigt.

"Så mystisk vil jeg heller ikke sige det er da jeg er blevet kunstigt ældet til den krop jeg har nu" forklarede hun kort inden hun åbnede munden op så han kunne undersøge hende tænder nærmere. "Gi har ikke raghka orhklarrt ig horgang gog" fortsatte hun ...så godt man nu kunne med vid gab

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 23.04.2019 15:17
Da hun forklarede, hvordan hun var ældet, selvom hun var vampyr, så var det da i det mindste kun ét spørgsmål mindre, han havde at arbejde med. Det gjorde hende nu ikke mindre spændende for ham. Han havde levet over 800 år og det var efterhånden ganske sjældent, at han stødte på noget, han ikke før havde mødt.

Han så på hende med et enkelt øjenbryn hævet i morskab, da hendes udtale blev komplet uforståelig. Han holdt den kun et kort øjeblik, inden han måtte se sig slået og begyndte at le - ikke for første gang i dag. Hvilket også var komplet ualmindeligt for ham og han så måske en smule overrasket ud som følge af det. Han trak sine fingre væk fra hendes mund og lagde hovedet let på skrå. "Undskyld, jeg fik vist ikke helt fat i, hvad du sagde."
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 23.04.2019 15:41
"Ah... de har ikke forklaret mig hvordan dog" sagde hun efter hun havde lukket munden igen. "Deres skaber lærte dig alt De ved formoder jeg?" spurgte hun så en anelse nysgerrig. Hun havde aldrig fundet ud af hvem der egentlig havde bevilliget hende sit evige liv i natten så derfor begyndte det at prikke til hendes nysgerrighed at det åbenbart var en normal ting at lære fra den der havde forvandlet én.

Hendes smil viste sig hurtigt også igen da hun hørte hans latter. Det passede til ham, at le. Det var faktisk lidt sjovt hvor hurtigt han også blev mere interessant i takt med at han viste interesse for hende. Måske hun skulle begynde på lidt information for information udveksling.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 24.04.2019 22:04
Han nikkede let. "Det er tradition," sagde han med rolig stemme, "at skaberen tager sig af den nyfødte vampyr og lærer ham om ulivets regler og begrænsninger. Hvis enhver ny vampyr blev overladt til sig selv, ville racen hurtigt blive så forhadt og uintelligent, at den ville uddø." Og det var ikke en fremtid, han personligt var tilfreds med. "Nå. Hvis du har besluttet dig for at bo her på trods af farerne," han så sigende omkring sig og trak vejret dybt. "Så synes jeg stadig, at du bør komme og besøge mig engang imellem. Hvis du aldrig har fået oplæring af din skaber, så har du uden tvivl meget at lære." Han så ned på hende med et smil, lagde en hånd på hendes nakke og gav den et let klem.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 25.04.2019 11:03
Florence smilte skævt med en hvis nysgerrighed. Hvordan havde hun mon endt ud hvis hun havde haft nogen til at opdrage hende som det hun egentligt er? Om hun ville være mindre empatisk?

"Jeg er da glad for du ikke finder det helt... " Hun lagde hovedet til siden som en reflex på at Hyde lagde en hånd på hendes hals. Hun kiggede dog skævt på han "Hvad laver De? " spurgte hun så lavmælt med en smule... frygt, i stemmen.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 25.04.2019 17:25
Hyde havde for en gangs skyld forsøgt at være venskabelig. Han havde lagt en hånd venligt på hendes nakke og givet hende et næsten faderligt klem. Og hvordan reagerede hun så?? Det gav et sæt i Hyde, da hun spurgte, hvad han lavede og blev omgående nervøs for, om han mon havde handlet uden for sociale normer. Febrilsk tænkte han situationen igennem, men kunne ikke se, hvad han havde gjort forkert. "Jeg forsøgte bare at være støttende," svarede han roligt, uden ellers at give udtryk for, hvor forvirret han var lige nu.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 25.04.2019 17:34
Florence rettede hovedet op og kunne ikke holde et grin tilbage. Både over den måde hun selv havde reageret men også lidt af hans nervøsitet. Hun kunne virkelig ikke regne ud om han udelukkende gjorde det her for sig selv eller om han faktisk prøvede at være venlig og passe på hende.

Hun kiggede tilbage ud af vinduet hvor byen strakte sig under dem og med det store slot, hvor lysets dronning boede, i baggrunden... Sådan stod hun lidt med et undrende ansigt. Florence havde dne der underlige fornemmelse af at hun havde glemt noget, og så gav hendes mave lyd fra sig.
"Elias!" udbrød ud i en mindre panik og strakte sig ud af vinduet for at finde et tårn med et ur på. Hun kunne virkelig ikke gå glip af den her sending af blod. Han kom ikke tilbage til byen før om to uger.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 27.04.2019 11:10
Hendes grin var smittende, men Hyde var stadig for chokeret over hendes reaktion før, til blot at slappe af igen nu. Han var stadig virkelig nervøs for, om han skulle være trådt uvidende over én eller anden grænse. Hun lod dog ikke til at tage sig mere af det og Hyde faldt langsomt til ro. Blot for sekundet senere at fare sammen igen, da hun pludselig næsten råbte et navn. Uden at tænke over det, kastede han omgående usynlighed over sig igen, i frygt for at hun havde set nogen, som hun nu kaldte på. "Hvem er Elias?" spurgte han vagtsomt og forsøgte at se ud af vinduet ved siden af hende.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 29.04.2019 12:31
Florence svarede ham ikke i et par st sekunder da hun endelig fikserede blikket på et af klokketårnene i byen og indså at hun var alt for sent på den. Elias var taget fra deres mødested for godt og vel 17 minutter siden.

"Elias.. " sukkede hun og bakkede baglæns væk fra vinduet. Hun havde misset hendes forsyning af blod til de næste 14 dage! "Han var den eneste jeg kunne få fat i inden jeg kom hertil som kunne skaffe tappet blod.. Og jeg glemte alt om ham... "
Florence stod bare og stirrede frem for sig. Man kunne næsten se hvordan hun gennemtænkte alt hun kunne for at finde en løsning. Men alt hun kunne komme frem til var hvad hun for alt i verden ville undgå. At få det direkte fra mennesker.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 29.04.2019 21:07
Hyde lyttede og langsomt kom han frem til, at det ikke handlede om nogen, som var i nærheden af dem. Det fik ham til at smide usynligheden af sig igen og se tænksomt på hende. "Jeg kan skaffe blod," sagde han så lavmælt, mens han så på hende. "Selvom det er sjældent, jeg får det i tappet form." Selvfølgelig kunne han få det i tappet form, men han var ærligt talt lidt nysgerrig efter at se, hvordan hun ville klare det, hvis hun skulle drikke fra mennesker.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 03.05.2019 19:49
Hendes blik faldt på Hyde da han dukkede op igen. Florence var underligt nok blevet hurtig vant til at han åbenbart kunne forsvinde og dukke op igen som det passede ham. Alle havde vel hver deres mærkelige ting de kunne om så det var en magisk evne eller ej.
Han kunne skaffe blod? Hun vågnede lidt op af hendes tanke mylder da han foreslog noget der gav hende en smule håb igen. "Du har en leverandør?" spurgte hun lettere ihærdigt. Hyde virkede mere og mere til at være sendt fra himmelen til hende for at hjælpe til alle steder hun tilsyneladende fejlede efter hånden. Det ar godt nok et par år siden hun havde boet i Dianthos, men hun havde godt nok mistet lidt grebet om at leve 'diskret'.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 03.05.2019 20:09
Hyde skjulte et smil og trak let på skuldrene, mens han nikkede let. "Jeg har flere leverandører," indrømmede han og lagde en finger under hendes hage. Med rolige bevægelser vippede han hendes ansigt op, så de så lige ind i hinandens øjne. "Men du kommer til at drikke det mere eller mindre direkte fra mennesket. Jeg har ikke udstyret til at putte det på poser og den slags." Han holdt nøje øje med hendes ansigtsudtryk for at se, hvordan hun ville reagere på den oplysning.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 03.05.2019 20:21
Det var ligefør men kunne se hendes øjne blive matte da håbet blev revet fra hende igen. Det var lige før det vendte i maven på hende at skulle drikke direkte fra en person.. og så en fremmed for den sag skyld. En hun ikke kendte eller havde nogen relation til. De ville ikke være meget andet for hende end hvad en ko eller en gris var for alle andre. Mad... en sæk af blod.. som hun skulle.

Florence trak sig bagud med et lidt underligt ansigts udtryk.
Billede fra de førhenværende gange hun havde drukket direkte fra nogle blinkede for hendes indre øje. Levende, følende mennesker som hun skulle fortære og hive live ud af. tømme dem for hvad der holdt dem igang. Blod. Hun skulle selv rive hul på dem.. tappe dem... drikke det direkte fra dem. Varmt, tykt flydende.

Hun tog sig til munden imens hun stod og svajede. Det var helt klart en kvalme hun kendte til men hun havde ikke oplevet den i noget tid. Hun måtte tænke på noget andet men hun kunne ikke fokusere. Hendes knæ gav efter under hende og hun sad nu på gulvet og ventede. bare ventede på at hendes krop og mave ville falde til ro. Det sidste hun havde lyst til lige nu var kaste op foran ham

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 03.05.2019 20:36
Hendes reaktion kom kun en smule bag på ham. Han havde haft to andre unge vampyrer i sin varetægt, som heller ikke brød sig om at drikke blod til at starte med. Normalt handlede det bare om at få dem vænnet til det, men med Florence var det måske lidt sværere. Hun havde levet hele sit liv som vampyr og havde næsten undgået at drikke fra mennesker.

Da hendes knæ pludselig gav efter under hende, forsøgte han at støtte hende på vejen ned, så hun ikke kom til skade og lod sig derefter selv glide ned på knæ ved siden af hende. Han lagde en arm omkring hendes skuldre og gav sig til at stryge let op og ned af hendes arme. "Sååå, såå.. Nu ikke så nervøs. Jeg kan få dem til at tappe det i et glas til dig, hvis du ikke bryder dig om det andet." I hvert fald til en start - men det sagde han ikke noget om.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 03.05.2019 20:58
Florence sad stille lidt imens hun fik samlet sig selv sammen. At blive opmuntret som et barn være ærligt talt ikke så tiltalende. Hun fjernede hænderne og kørte dem op til tindingerne og igennem håret for at vække sig selv op igen. "Beklager.. jeg har et lidt anstrengt forhold til tanken.. en køn skabning jeg er" fnøs hun af sig selv. 

Den lettere opmuntrende tone der havde været i hendes stemme var blevet dæmpet til et minimum. Hvor man før kunne mistolke hendes alder til at være omkring de 19-20 år kunne man godt fornemme at hun havde oplevet voksenlivet længere end det. Den var lavmælt, men alvoren var ikke til at tage fejl af.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 03.05.2019 21:04
Han holdt op med at stryge hendes arme, da hun kom lidt til sig selv og han gik over til at hvile en hånd på hendes nakke i stedet og nusse hende trøstende i hårkanten. Hun havde reageret ret voldsomt på hans berøring tidligere og han ville gerne vænne hende til at være mindre bange for fysisk kontakt med ham. "Du skal ikke undskylde. Du har aldrig haft nogen til at lære dig hvordan. Det er kun naturligt, at det er lidt underligt for dig." Han smilede beroligende ned til hende.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 03.05.2019 22:19
Hun nikkede lidt og sad bare lidt med et tænkende udtryk over sig indtil hun endelig mødte hans blik igen.
Florence lagde sin hånd oven på hans som nussede hendes nakke. Med et par bevæsglser skubbede hun sig rundt så hun sad lige foran ham, nu med hans hånd imellem sine foran dem. 

Med et lille klem omkring hans hånd åbnede hun endelig munden for at sige noget med der kom til at starte ikke noget frem. Det gentog sig et par gange. Som om Florence gerne ville spørge eller sige noget men hun viste ikke hvordan hun skulle formulere det ordentligt.

"Vil du lære mig det Hyde?" kom det langt om længe. Hun villet gerne have spurgt lidt mere formelt eller i hvertfald med en smule mere respekt, men det var alt hun fik lukket ud.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator
Lige nu: 1 | I dag: 4