Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 20.03.2019 21:59
"Mmmmmh," spandt Atlas som en forvokset kat, og han krammede Asad helt tæt ind til sig og løftede et ben for at hvile det på Asads hofte. De havde ligget så tæt før, dengang de var børn, men det her var så anderledes, som det næsten kunne være.

"Jeg elsker dig," hviskede han meget stille ud i rummet, mens hans fingre vandrede ned langs Asads rygsøjle og talte hvirvlerne. Det var måske en dårlig idé at sige lige nu, men Atlas kunne ikke holde det tilbage, og det måtte Asad bare finde sig i. Han kunne smide Atlas ud, hævde at han ikke følte noget tilbage, eller hvad han ville, men det ville ikke ændre på, hvad Atlas følte, og han skulle nok få Asad til at føle det samme. om det så var det sidste, han gjorde. Det lovede han sig selv.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 20.03.2019 22:13
Asad smed en hånd ned at ligge på Atlas' lår, der nu lå om hans hofte, og strøg distræt sine fingre over det.
Atlas' ord gjorde ondt helt ind i hjertet på ham og fik ham til at stoppe med sine kærtegn, selvom han dog ikke fjernede sin hånd.

"Jeg kan ikke længere stole på noget du siger," svarede han, og bitterheden i hans stemme skjulte den sorg der lå bag det. Atlas havde ikke før deres adskillelse lovet at blive med Asad for evigt, men Asad så det alligevel som et løftebrud, da Atlas havde forladt ham. I hans øjne havde de været så godt som kærester, Atlas havde bare manglet at åbne sine øjne for det. Spurgte man Asad, havde de allerede dengang snakket med hinanden om ægteskab og fremtiden og hvad de betød for hinanden. Asad havde elsket Atlas og Atlas havde elsket ham - og alligevel var han rejst fra dem. Det var ligegyldigt at der ikke var sat ord på det, det var løftebrud, det var svigt, det var et knust hjerte. Og Asad kunne ikke bare sådan lade sig forelske i Atlas igen.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 20.03.2019 22:21
"Det kommer du til igen," hviskede Atlas til svar uden overhovedet at slippe eller løsne sit tag i Asad. "Jeg beviser det overfor dig. Jeg skal nok komme over den mur, der er omkring dig, Asad. Jeg tror, du har glemt, hvor god jeg er til at klatre."

Han bøjede hovedet lidt og kyssede langs Asads skulder, mens hans hjerne allerede arbejdede på højtryk for at finde på så mange muligheder som muligt for at vise Asad, at han talte sandt. Der var masser af kærlige gestusser og gaver, han kunne give, men der skulle også mere til. Enhver idiot kunne købe blomster, og selvom Atlas var en idiot, så var han ikke enhver idiot. Der skulle mere til end blomster til at overbevise Asad om sandheden i Atlas' følelser.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 20.03.2019 22:30
Asad sank klumpen i sin hals og nægtede at svare Atlas med ord. Ikke endnu, ikke når han vidste at hans stemme ville forråde ham. I stedet tvang han sin krop til at slappe af og begyndte at kærtegne Atlas' lår igen.

"Hvad fik dig til at indse at..." Han tøvede et øjeblik. Indse hvad? At han elskede ham? Så ville han være nødt til at indrømme, at han troede på at Atlas virkelig elskede ham. "At det skal være dig og mig. Sammen?" Det var kun en marginalt bedre formulering, men det var så godt som Asad kunne gøre det lige nu og desuden var han nysgerrig. Atlas havde gået rundt med skyklapper hele sit liv, hvem eller hvad havde hevet dem af ham? Et øjeblik fik Asad en forfærdelig fornemmelse af at det var fordi han selv havde spurgt så meget ind til de drenge der hypotetisk set havde siddet på Atlas' pik.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 20.03.2019 23:31
Atlas sukkede blidt, da Asad begyndte at kærtegne hans lår igen, mens han tænkte over Asads spørgsmål. Hvad var det egentlig? Hvorfor havde han ikke set det store billede noget før? Han havde svært ved at sætte ord på det, men han prøvede alligevel.

"Jeg tror..." startede han med sine læber stadig mod Asads hud. "Det jeg føler for dig... som jeg altid har følt... Jeg troede, det var normalt. Du var jo bare dig, og jeg har aldrig villet have nogen andre, jeg har aldrig vidst noget om kærlighed. Jeg troede bare, at vi var som alle andre venner. Og så sagde Mahir, at du kan lide mig, og så begyndte jeg at tænke over det. Jeg begyndte at tænke over os. Og... jeg ved ikke... så kunne jeg lige pludselig se det hele. Det var ligesom et stort pulsespil, og den eneste brik, der manglede, var bare snotdumme mig, der indså, hvordan det hele hang sammen. Og så... så klikkede det hele. Jeg kunne se, at jeg aldrig vil have andre end dig som min ven, min kæreste, min partner. Jeg vil have hele dig med al din vrede, din sårbarhed, blodet på dine knoer. Du..." Atlas knugede Asad ind til sig. "Det er dig eller intet. Og dét skal jeg nok bevise overfor dig, så du tror mig."

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 21.03.2019 11:54
Det var udelukkende fordi Asad var så udkørt, at han ikke med det samme skabte sig, da Atlas udpegede Mahir som den skyldige. Ikke nok med at Mahir havde blandet sig i noget, der på ingen måde ragede ham, han havde også fået det til at handle om Asads følelser i stedet for Atlas'. Havde han fortalt Atlas, at han var forelsket i Asad, havde det været én ting, men hvis han virkelig havde sagt til Atlas, at Asad kunne lide ham, så kunne han godt vente sig. Han skulle ikke tro, at han vidste noget som helst om Asads følelser og Asad fik også kun endnu mere lyst til at bevise for dem alle sammen, at han ikke følte noget for Atlas længere.

Men han lod Atlas snakke videre. Han ville høre alt, hvad han havde at sige, og han orkede heller ikke at gøre noget lige nu.

"Blodet på mine knoer," gentog Asad med et fnys. Dén del var næsten værre end hans 'sårbarhed'. "Du behøver da slet ikke at skrive et brev, når du gemmer på sådan en poet, hva?" Hans stemme var blevet hånlig igen, men det var Atlas selv ude om - han skulle ikke have nævnt Asads sårbarhed. Nu var han jo nødt til at være hård igen.

Han sukkede ind imod Atlas hals og slap hans lår for at strække sig, imens han bearbejdede hvad der ellers var blevet sagt. "Så Mahir, siger du?" Langsomt trak han sig væk fra Atlas og kæmpede sig op på en albue, så han kunne se ned på sin ven. Deres kroppe var stadig tætte, men han havde brug for at kunne se Atlas i øjnene nu.

"Fra nu af stopper du mig, når jeg kommer efter ham. Du kan kun passe på mig, hvis du passer på ham først. Og jeg kommer efter ham - og det er din skyld, når jeg gør. Fordi du ikke kunne holde på jeres hemmelighed. Forstår du?"

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 21.03.2019 12:14
"Der er meget mere poesi, hvor dét kom fra," svarede Atlas med et dovent smil, upåvirket af Asads hånlighed. Han havde det for godt lige nu til at lade sig mærke med. Han rakte en hånd ud, da Asad bevægede sig, og lod den glide over hans side og hofte i rolige bevægelser op og ned.

Han rynkede lidt på de mørke bryn, da Asad fortsatte, og brummede tænksomt. Hans blik gled over Asad, hans lange, smukke krop, hans ansigt som Atlas kendte så godt, og som alligevel var nyt for ham. Der var ingen tvivl om, at den Asad, som Atlas kendte, stadig var der et sted, men han var gemt væk under den Asad, som var vokset frem, mens Atlas havde været væk. 

"Jeg stopper dig gerne," sagde han så, da han havde overvejet sit svar et lille stykke tid. "Men hvad du gør, det er dit ansvar, Asad." Han lod en finger glide over Asads brystkasse. "Hvis du går efter Mahir, så er det dit valg. Men jeg lægger mig gerne i mellem for at passe på ham - og på dig."

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 21.03.2019 15:27
Asad ville ikke have mere poesi. Han ville ikke have digte eller tømme løfter. Han ville bare have Atlas. Det føltes næsten som om han havde ham, da Atlas' fingre kærligt strøg over hans hofte.

Asad vidste godt, hvad Atlas prøvede på da han sagde, at hans handlinger var hans eget ansvar, men han faldt ikke for den.

"Og at Mahir vælger at stole på dig, på trods af at jeg havde advaret ham imod det, er hans ansvar. At du lokker hemmeligheder ud af ham, ved at - ved at lades som om du er hans bror, ved at give ham en åndssvag line at lege på - det er dit ansvar."

Asad var vred nu og han ville ikke lade Atlas slippe afsted med at give ham ansvaret for deres opførsel.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 21.03.2019 15:58
"Jeg har ikke lokket noget som helst ud af nogen," svarede Atlas roligt, mens hans fingre stadig kærtegnede Asads bløde hud. Han havde ikke i sinde at stoppe, før Asad trak sig væk eller skubbede Atlas' hånd af sig. "Jeg vidste ikke engang, det var en hemmelighed. Jeg stillede et spørgsmål, og han svarede. Men jeg kunne også have løjet for dig. Sagt, at jeg bare vågnede op en dag og regnede det hele ud ved et mirakel. Det kan godt være, jeg er dum, men jeg ved godt, at ligegyldigt, hvor meget du tror, du hader mig nu, så ville det ikke være noget imod, hvor meget du ville hade mig, hvis du fandt ud af, at jeg havde løjet for dig. Og jeg har ikke lyst til at lyve for dig. Jeg har aldrig løjet for dig før, så jeg har sgu ikke tænkt mig at begynde nu."

Atlas var helt klar på, at Asad kunne finde på at slå ham igen. Men han var også ret klar på at slå igen, hvis det kom dertil. Han var efterhånden ved at blive rundtosset af alle de svingninger i Asads humør og i stemningen imellem dem, og han havde sværere og sværere ved at regne ud, hvad Asad ville have fra ham.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 21.03.2019 16:13
Atlas havde, i hvert fald delvist, ret, og det pissed Asad mere af end noget som helst andet af det han sagde. Han var ikke vant til at blive udfordret på dén måde og han kunne mærke sin pik vågne op igen. Om han lå med Atlas én eller to gange, inden han knuste hans hjerte, kunne vel også være det samme.

"Du er så åndssvagt irriterende," snerrede han, selv som han greb fat om Atlas' pik og klemte om den, inden han utålmodigt bevægede sin hånd op og ned ad den.

"Jeg har løjet for dig tusindvis af gange." Han vidste ikke, hvad han håbede på at få ud af dét. Et skænderi, et slagsmål, tilgivelse for alt han havde løjet om og blev ved med at lyve om? Asad var ikke sikker. Det eneste han vidste at han ville have lige nu, var Atlas' pik igen, og han sørgede også for at presse sine hofter og sin stive pik op imod Atlas' krop, så fyren virkelig kunne mærke hvor Asad var henne.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 21.03.2019 16:29
Atlas gryntede, da Asad pludselig tog fat om hans pik, og han nåede lige akkurat at mærke at stik af ren panik, inden det gik op for ham, at Asad ikke havde tænkt sig at rive dilleren af ham. Tværtimod. Et bredt, drillesygt smil voksede på hans læber i takt med, at hans pik voksede i Asads hånd.

"Nå nå, har du det?" spandt ham og rullede lidt med hofterne for at gnide sig mod Asads varme hånd. "Hvad har du løjet for mig om?"

Mens han talte lod han sin hånd glide ned, så han kunne tage fat en god håndfuld af Asads røv og klemme hårdt omkring den og trak ham helt tæt på, så han rigtigt kunne mærke Asad mod sig.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 22.03.2019 01:19
Asad stønnede tungt, da Atlas hev ham tæt ind til sig og hans pik gled op imod ham. Det havde været månedsvis siden han var blevet holdt om på den måde og han havde savnet det. Han havde næsten savnet det nok, til at finde tilbage med Becan, selv efter fyren havde været ham utro. Det føltes godt og rart at lade sine forsvarsværker komme ned bare engang imellem. 

Han havde dog på ingen måde lyst til at svare på Atlas' spørgsmål, og i stedet for at gøre noget han ikke havde lyst til, fnøs han og rullede med øjnene af Atlas. Han rakte sin hånd længere ned imellem Atlas' ben og gned en hånd over hans hul, som overvejede han at bruge det til noget.

"Jeg synes du skal flytte ud," sagde han så, med blikket ned mod Atlas' pik. "Indtil vi finder ud af om vi skal være sammen eller ej. Du kan bo her som min kæreste eller du kan bo her som min ven, men du kan ikke bo her, imens vi finder ud af, hvad vi skal være."

Først efter han havde talt ud, løftede han sit blik til Atlas', samtidig med at han løftede sin pik op til hans pik igen. Atlas kunne sige hvad han ville, Asad havde allerede besluttet sig. Han havde flere gange forsøgt at skille sig af med Atlas, men denne gang var der rent faktisk en chance for at Atlas lyttede efter hvad han sagde.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 22.03.2019 13:32
Et skælvende gisp undslap Atlas' læber, da Asad pludselige rørte ham lige dér mellem ballerne. Der var aldrig nogensinde nogen, der havde rørt ham dér før, ikke engang ham selv, og selvom det føltes lidt underligt, så føltes det også ret dejligt. Hans pik hoppede mod Asads.

Spørgsmålet fik dog ham på andre tanker, og han mødte Asads blik med et suk, inden han gemte sit ansigt mod Asads hals. Han lukkede sine øjne hårdt i et øjeblik.

"Jeg har ikke lyst til at bo et andet sted," mumlede han stille og sukkede igen. Ordet 'kæreste' fik hans hjerte til at slå hurtigere. "Men jeg skal nok gøre det, hvis du synes, det er bedst. Bare jeg må besøge dig engang i mellem."

Atlas løftede sit hoved og mødte igen Asads blik med et lille smil. "Må jeg stadig kysse dig?"

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 22.03.2019 15:27
Asad sank en klump, da Atlas ligefrem sukkede og gemte sit ansigt. Bare fordi han blev smidt ud. Asad var ikke vild med at såre Atlas, heller ikke selvom han havde tænkt sig at blive ved med det, indtil Atlas opgav at date ham.

"Du ved hvor jeg bor," svarede han med et skuldertræk, da Atlas bad om tilladelse til at besøge ham. Han kunne ikke stoppe ham fra at komme forbi og han ville heller ikke stoppe ham. Hele pointen med at smide ham ud var, så det ville føles spændende og nyt, når Atlas kom forbi - så de ikke bare ville blive trætte af hinanden, så det, at se hinanden nøgne, var noget sjældent og dejligt, og ikke bare noget der skete hver dag. Asad havde hele sit liv ladet som om han ikke var tiltrukket af Atlas og dét var han færdig med nu.

Asad lagde sig ned igen, da Atlas løftede sig op, og så op på ham med et hævet øjenbryn. "Du har aldrig haft tilladelse til at kysse mig, du gjorde det bare alligevel." Men Asad ville kysses og hans blik faldt også til Atlas' læber.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 22.03.2019 16:25
Atlas kunne ikke lade være med at smile af Asads svar; det var ikke ligefrem en eksplicit tilladelse til at kysse ham, men det var bestemt heller ikke et afslag. Tilladelse ville også antyde, at Asad havde lyst til Atlas' kys, og den her nye Asads var vist ikke meget for at indrømme lyst til ret mange ting, der indkluderede nærhed og blødhed. Han var en tjørnebusk, men Atlas havde heldigvis aldrig været bange for at blive revet.

Efter at have slikket sine læber lænede Atlas sig ned mod Asad og pressede dem mod hans mund. Han følte sig lidt mere selvsikker med hensyn til at kysse nu, og han lod sin tunge glide langs Asads underlæbe, inden han kyssede ham ordentligt og dybt med en tilfreds brummen.

Hans hånd gled ned langs Asads lange krop og tog fat ved hans ene knæhase og trak hans ene ben op på sin hofte. Da Atlas havde betalt for at se to mænd elske med hinanden, havde den ene siddet overskrævs på den anden og redet hans pik i mens. Det ville Atlas også vældig gerne prøve, men han vidste ikke, hvordan han skulle spørge.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 22.03.2019 16:48
Atlas var allerede ved at blive en god kysser, og Asad sukkede tilfredst ud imod hans læber. Helt instinktivt fangede han også, hvad Atlas ville have fra ham, da han hev sit knæ op på sin hofte. Han havde kastet lige så meget rundt med sine partnere i en seng, som de havde kastet med ham, og det var ikke første gang en fyr ville have ham i den ene eller den anden position. Han var vant til bare at følge med, og det gjorde han også denne gang.

Han rullede sig op at sidde på Atlas, med et knæ på hver side af ham, deres læber forbundet i et kys, indtil Asad brød det for at kunne få fat på Atlas' pik. Hans egen stod ret op og Asad bed sin underlæbe, imens han ledte efter olien de havde brugt tidligere. Han fordelte lidt af den i sine hænder og gned Atlas' pik ind i den for ham. Han ville gerne kunne gå i morgen. Det overskydende olie tørrede han med et smil af over sin brystkasse og ned ad sine mavemuskler, inden han igen fik fat om Atlas' pik.

"Hvis vi gør det her igen, så er det din røv, det kommer til at gå ud over," advarede han med et smil, inden han førte ham ind i sig. Langsomt gled han længere ned over den, hans vejrtrækning uregelmæssig, indtil han sad helt ned. Det dryppede fra hans egen pik, ned på Atlas' mave, og i flere sekunder var han så overstimuleret, at han ikke gjorde andet end at sidde dér, og forsøge at få vejret. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 22.03.2019 17:01
"Ja, ja," halvt gispede Atlas, mens han stirrede næsten målløs op på Asad. Han havde aldrig i sin vildeste fantasi kunnet forestille sig, hvor ophidsende det ville være at ligge her og se Asads sætte sig på hans pik. Det var uden tvivl det smukkeste syn, han nogensinde havde set, og det var en stor udfordring ikke bare at komme med det samme.

Atlas sank en klump og greb fat om Asads hofter, som han klemte hårdt i sin kamp for at få sin krop til at slappe lidt af.

"Det er... Det føles virkelig dejligt," hviskede han og slikkede sine læber. "Jeg kan næsten ikke holde mig."

Han grinede lidt, mens hans blik faldt på Asads smukke pik. Han havde lyst til at røre ved den, men han turde ikke give slip på Asads hofter endnu.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 22.03.2019 17:17
"Du kan lige vove på at komme før mig," truede Asad stakåndet. Han ville komme fra Atlas' pik, han ville tvinges til at komme bare fra den. Han ville have Atlas til at banke sig op i ham, indtil han slet ikke kunne holde sig tilbage længere.

Han lagde sine hænder over Atlas' og rullede med sine hofter, så langsomt som muligt. "Har du lyst til at styre tempoet?" spurgte han, uden at se på Atlas, hans blik i stedet fokuseret på Atlas' albue. Det var ikke meget han gav Atlas, men det her kunne han godt give ham - han kunne bare ikke se ham i øjnene imens. 

"Du kan også -" Asad slikkede sin underlæbe og løftede sin røv bare en smule, for at give Atlas plads til at støde op, hvis han ville. "- styre det hele selv, hvis du er utålmodig." Asads pik dryppede ned på Atlas igen, og han trak sine knæ tættere ind til Atlas' krop. Det var ikke længe siden han selv havde været helt ny i alt det her, og nu viderelærte han det til sin barndomsven. Det var absurd, og hans kinder var passende brandvarme, da han løftede sit blik til Atlas'. Han havde et alt overdøvende behov for at gnubbe sin pik imod noget, som han gjorde alt for at ignorere. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 22.03.2019 17:25
Atlas sank en klump igen og nikkede ivrigt. Han tog lidt hårdere fat om Asads hofter og vippede sine hofter opad, så hans pik gled dybere ind i Asads varme krop. Det føltes helt vidunderligt, og en dybt støn tvang sig i gennem Atlas' mund.

Han gjorde det igen, og så igen og igen, indtil han havde fået etableret en fast rytme. Sengen rokkede under dem, og Atlas stønnede i takt, mens han stadig stirrede måbende op på Asad.

"Niv mig," hviskede ham med reference til sine brystvorter, men det kunne havde han slet ikke hjernekapacitet til at formulere. Han havde allerede nu opdaget, at smerte gjorde lidt ekstra ved ham, og især når den kom fra Asad.

Asad

Asad

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 22.03.2019 17:52
Asad stønnede og skælvede fra det øjeblik Atlas bevægede sig under ham. "Du er så stor," mumlede han, ind imellem støn, med det hvide ud af øjnene og sin ryg bøjet, hele hans kropssprog tiggende efter mere. Hans hænder gled ned ad Atlas' arme og ned på madrassen, så der var mindre vægt på hans ben, der begyndte at føles svage under ham, selvom han stort set ingenting gjorde. 

"Knep mig," bed Asad tilbage, da han opfattede Atlas' forespørgsel som en ordre, men han gjorde alligevel, som han var blevet bedt om; han løftede en hånd til hans brystvorte og nev den, vred den, og hev i den, indtil den var helt stiv og øm at se på. Så flyttede han sin opmærksomhed over til den anden, men sænkede også sin mund til den brystvorte, der allerede stiv, og pressede sin tunge hen over den. Han kunne mærke Atlas reagere under sig og løftede sit hoved kun lige nok til at kunne se på Atlas med et slesk smil.

"Hold dig tilbage, du må - du må komme, når jeg siger du må." Asad stønnede tungt imellem sine ord, og talte stort i forhold til, hvor tændt hele hans egen krop var, og i forhold til, at det kun var Atlas' hænder på hans hofter, der holdt ham, hvor han var, når hans store pik igen og igen trængte op i ham. "Jeg vil - åh -" Asad blev afbrudt af et tungt støn og en skælven, der løb hele vejen igennem hans krop. "Ja, åh - ja," bad han, og hvor hans stemme før havde været beordrende og hans toneleje hånende eller irriteret, var han pludselig en knækket mand, hans stemme hæs og knap nok en hvisken, hans ord druknende i hans støn. 

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator, Muri Læremester, Blæksprutten
Lige nu: 3 | I dag: 10