v0idwitch 22.03.2019 17:52
Asad stønnede og skælvede fra det øjeblik Atlas bevægede sig under ham.
"Du er så stor," mumlede han, ind imellem støn, med det hvide ud af øjnene og sin ryg bøjet, hele hans kropssprog tiggende efter mere. Hans hænder gled ned ad Atlas' arme og ned på madrassen, så der var mindre vægt på hans ben, der begyndte at føles svage under ham, selvom han stort set ingenting gjorde.
"Knep mig," bed Asad tilbage, da han opfattede Atlas' forespørgsel som en ordre, men han gjorde alligevel, som han var blevet bedt om; han løftede en hånd til hans brystvorte og nev den, vred den, og hev i den, indtil den var helt stiv og øm at se på. Så flyttede han sin opmærksomhed over til den anden, men sænkede også sin mund til den brystvorte, der allerede stiv, og pressede sin tunge hen over den. Han kunne mærke Atlas reagere under sig og løftede sit hoved kun lige nok til at kunne se på Atlas med et slesk smil.
"Hold dig tilbage, du må - du må komme, når jeg siger du må." Asad stønnede tungt imellem sine ord, og talte stort i forhold til, hvor tændt hele hans egen krop var, og i forhold til, at det kun var Atlas' hænder på hans hofter, der holdt ham, hvor han var, når hans store pik igen og igen trængte op i ham.
"Jeg vil - åh -" Asad blev afbrudt af et tungt støn og en skælven, der løb hele vejen igennem hans krop.
"Ja, åh - ja," bad han, og hvor hans stemme før havde været beordrende og hans toneleje hånende eller irriteret, var han pludselig en knækket mand, hans stemme hæs og knap nok en hvisken, hans ord druknende i hans støn.