Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.01.2019 16:31
Juno rystede smilende på hovedet, da Hector forsøgte at komme på en løsning. Det var ikke en dårlig ide, den sidste af dem, men Juno kunne godt mærke på sig selv at han ikke var klar til den slags.

"En anden dag, måske," lovede han lavmælt. Han kunne ikke få sig selv til at afvise ideen helt, men han havde heller ikke lyst til at gøre noget som helst, der mindede ham om Thanos. Heller ikke selvom det betød, at han ville blive mindet mindre om ham i fremtiden. 

"Er du sikker på at jeg ikke kan gøre noget for dig?" tilbød han, delvist for at skifte emne, og hævede sig op på en albue, så han lå halvt ind over sin kæreste med et forsigtigt smil. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.01.2019 16:51
"Hmm," brummede Hector med et smil, da Juno lænede sig over ham. Hans hånd gled ned omkring Junos pik for at klemme om den.

"Du kan stikke den her i mig," mumlede ham og klemte blidt om skaftet igen. "Eller du kan bruge din dejlige tunge på mig. Hvis du har lyst."

Hector havde altid lyst til Juno, selv i de mest åndssvage situationer, og han gjorde sjældent noget for at skjule det. Det gjorde han heller ikke nu, og hans brune øjne brændte helt tydeligt med liderlighed, da han kiggede Juno dybt i øjnene, mens han lænede sig ind for at kysse ham. Han ville gøre alt, hvad han kunne, for at få Juno til at glemme Thanos.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 07.01.2019 22:24
"Dét kan jeg godt," svarede Juno med et grin og skubbede sig ind imellem Hectors ben, langt nok væk til at Hector blev nødt til at slippe hans pik, så han kunne gøre, som han blev bedt om, og stikke den i ham.

"Du er så sød ved mig, lad mig være sød ved dig," bad han hviskende, imens han trængte op i sin kæreste og skubbede sig så langt ind i ham, som han kunne. Med en hånd under hans lår skubbede han hans ben længere fra hinanden.

"Min smukke, søde kæreste," hviskede han, imens han langsomt kneppede ham og blev ved med at rose ham, fuldstændig forelsket i Hector og lykkelig for, hvordan fyren både udfordrede og hjalp ham.
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, jack
Lige nu: 2 | I dag: 9