Hvor brudte lænker mødes

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.02.2019 15:46
"At slås?" foreslog Juno og så med et skævt smil fra Hector til Netrish, sikker på at han havde ramt sømmet på hovedet. Den eneste magi han regnede med at Netrish ville kunne lære fra sig, ville være at trylle en krystal frem bag øret på dem. Medmindre man kunne kalde det magi at fjerne en fyr som Thanos fra en provokerende fyr som Juno.

"Du kan overnatte her, hvis du vil. Vi har kun sofaen eller en køjeseng ovenpå, og der er møgunger over det hele, men det ville gøre det nemmere for dig at bruge tid med os efter udgangsforbudet." Juno havde selv lavet reglen med, at voksne ikke var velkomne i hans hus, men Netrish var noget andet. Netrish havde risikeret sit eget liv for hans, mere end et par gange. Han skyldte hende alt. Hun var mere en mor for ham end Julia var. 
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 27.02.2019 17:30
Netrish så fra Juno til Hector og tilbage igen med et smil i blikket. "Sofa eller køjeseng ville begge være fint. Jeg kan også finde et sted på gulvet, hvis i har pladsmangle. Jeg har sovet værre steder" forsikrede hun dem, og det var selv uden at tælle det seneste halve år med.

Netrish blik blev en kende mere seriøst "Jeg tvivler på jeg er den rigtig at lære magi fra Hector. Jeg har kun min begænsede evner til at helbrede, og min gudindes velsignelse.. Og jeg vil ikke lære jer at slås, for det vil ikke føre noget godt med sig" hun så mellem de to "Men jeg kan lærer jer en ting eller to om at forsvare sig, hvis i er interesseret" hun havde ingen tvivl om at både Hector og Juno viste så rigeligt om slåskampe, og hvordan man startede dem. Men det at slutte dem var, for Netrish, en helt anden sag.
Hun ville aldrig hjælpe de to med at slås mere, men hun gruede stadig for hvad der ville hende dem, hvis ting som det hun havde reddet Juno fra tidligere på dagen var deres hverdagskost.
You got what everybody gets. You got a lifetime.

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 28.02.2019 15:30
Hector gryntede og trak lidt på skuldrene. Hvis hun ikke kunne eller ville lære dem magi, så vidste han ikke lige, hvor interesseret han var. Han vidste, at masser af andre kunne magi, men for ham var der bare aldrig sket noget. Måske havde han bare slet ikke nogen magiske evner? Måske var det bar endnu en ting, der var forkert ved ham? Hector flyttede lidt på sig i sofaen og så ned på sin hånd på Junos knæ. I det mindste syntes Juno ikke, han var forkert. Det var da altid noget. 

"Jeg kan sgu godt forsvare mig," vrissede han stille, næsten mere til sig selv end til Netrish. "Der er ikke noget, du kan lære mig."

Det kan godt være, at Netrish havde reddet Junos liv, og det var Hector også taknemmelig for, men han havde klaret sig helt fint, før hun kom forbi, og det skulle han nok blive ved med. Hun skulle ikke komme her og tro, at hun kunne lære ham noget!

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.03.2019 21:42
"Du skal da ikke sove på gulvet, Netrish!" Afbrød Juno hende straks. Når der var plads på sofaen, var det klart mere behageligt at sove dér, selvom den hverken var stor eller ny. Til gengæld lod han hende også snakke videre uden at afbryde hende mere, også selvom han umiddelbart blev skuffet, da hun sagde, at hun ikke ville lære dem at slås. Så brød han dog også ud i latter, da hun sagde at hun ville lære dem at forsvare sig selv. For Juno var det det samme - det var trods alt sjældent at han selv gik til angreb på nogen. Det var enten i forsvar, eller for at hævne sig på én, der tidligere havde angrebet ham.

Han vendte sin opmærksomhed imod Hector igen, da fyren forsøgte at forsvare sine kampevner.

"Måske hun kan lære dig at fokusere på noget andet end at beskytte mit smukke ansigt, når vi bliver angrebet?" foreslog han med et grin. "Jeg kan godt selv sørge for at holde det her intakt," sagde han med et smil og gestikulerede imod sit ansigt.
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 16.04.2019 15:26
Netrish lavede en overgivende gestus som Juno afbrød og insisterede på hun ikke sov på gulvet. Så var den del da sat på plads! Og hun kunne ikke nægte at hans insisteren varmede, især som den kom der, spontant og uden reservation.

Netrish så lidt mellem de to unge mænd, men hendes blik faldt til sidst på Hector "Du kan altid lærer noget. Alle her i verden har noget man kan tage ved lærer af - om det så er at være et dårligt eksempel. Men det kræver man har viljen til at lære" insisterede hun, og hendes blik mod Hector blev sigende ved de sidste ord, inden det blødte op igen "Jeg tvivler dog ikke på der er mere i kan lære mig end omvendt. Jeg har blot været velsignet med en mentor der viste meget om sværdets brug. Og har desværre haft megen brug af den viden igennem mit liv"

Netrish tvivlede på hendes ord ville gøre meget for at bløde Hector op, for at se hans egen stolthed i øjnene var ikke noget hun kunne lære ham på få dage. Men forhåbentlig ville anerkendelsen af hans og Junos evner hjælpe en smule.

"Jeg kan ikke gøre mig meget klog på gadekamp, men jeg ved meget om sværdets vej, og derfra en del om hvordan man undgår dem" tilbød hun endeligt. Det var farlige tider i Dianthos, og udfra situationen, var det ikke nødvendigvis kun næver og knive de unge mænd skulle undgå.

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 06.05.2019 11:39
Hector blødte straks op, da Juno smiled til ham, og hans skuldre faldt en smule ned igen.

”Det har du også bare at gøre,” svarede han Juno og kunne ikke lade være med at løfte en hånd og kort men blidt ae Junos kind. Så vendte han tilbage til Netrish. Jo, han var stolt, men han måtte også indrømme, at han ikke vidste en skid om sværdbrug. Han var ikke engang sikker på, om han overhovedet kunne løfte et sværd, når det kom til stykket.

”Det skader vel ikke at prøve,” medgav han så og nikkede lidt til hende. Det var jo ikke hendes skyld, at han var mistroisk overfor alle, der ikke var Juno. Heller ikke selvom hun havde reddet Junos liv. Men Juno stolede tilsyneladende på hende, og kunne lide hende, så Hector overgav sig og smilede lidt til hende.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 23.06.2019 20:42
Juno grinede og slog først genert blikket væk, og derefter lige så genert Hectors hånd væk, da Hector var fræk nok til at sidde dér og ae hans kind foran Netrish.

"Jeg er ærlig talt ret træt af at føle mig truet af en åndssvag metalpind," medgav han. "Ville være fedt at lære at undgå den." Juno havde gået med kniv, da de først lige var kommet hjem, men hver gang en mand var gået ind i ham, eller var kommet til så meget som at røre ham på gaden, havde han trukket den, indtil han havde følt sig tvunget til at lade den blive hjemme. Nu løsnede han punge fra folks bælter med sin fingerfærdighed, og det var også okay.
Ikke så fedt, når man blev jagtet af Asads bande, selvfølgelig, men hey, i det mindste havde han Netrish. Og nu var det efterhånden så længe siden, at der var sket ham noget forfærdeligt, at han måske godt kunne gå med kniv, eller, hvem ved, måske endda et sværd, selvom han var klar over, at en ung, fattig knægt som ham med et sværd ville tiltrække sig alt for meget opmærksomhed han ikke ville have. 
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 09.08.2019 20:57
Netrish kunne ikke undgå at se Hector ae Junos kind, og ved det syn, kunne hun ikke andet end at smile. Hendes øjne lyste ved synet af deres hengivenhed, og humøret var selv nok til at trække hendes mundvige op, i et lille, reelt smil. Med guderne som vidne, hvis der var noget hun kunne gøre for at bevare deres liv og kærlighed blot en enkelt dag mere, så ville gøre det uden tøven.

Svaret kom kort efter, som Juno tog imod hendes tilbud om træning. Hendes læber gled tilbage i deres normale, neutrale folder, og hun nikkede bestemt. "Jeg skal vise jer hvad jeg kan" hun skævede lidt rundt i lokalet "Mit bud er at i oftest støder på problemer i smallere gader. Hvis ikke, vil det være en fordel for jer at trække jer tilbage til en. Et sværd kræver plads at svinge ordenligt, og ved at begrænse pladsen, begrænser i sværdets brug" forklarede hun.

"Der burde være plads herinde.. men jeg tænker at vente til vi er.. alene" hun skævede kort mod barnet der lå og sov.

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 02.10.2019 08:07
"Jeg kender et sted udenfor bymuren," sagde Hector og trak lidt på skuldrene, mens han pillede lidt ved en løs tråd, der stak ud fra Junos bukser. "Det burde være ret uforstyrret. Der kan vi træner uden at blive afbrudt eller overhørt."

Da Hector havde talt, kunne han ikke holde et gab tilbage. Selvom Mahir havde været nem at smadre, så var Hector stadig øm og træt i kroppen. Hans flækkede læbe dunkende smertefuldt, og han kunne virkelig godt bruge at ligge lidt ned. Så han trak benene op på sofaen og krøllede sig sammen med hovedet i Junos skød.

"Jeg kan godt lukke øjnene bare lidt, ik? I kan bare snakke videre," mumlede han og lukkede øjnene med et dybt suk. Der gik ikke mange sekunder, før han var faldet i søvn.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 14.11.2019 15:56
//Lukket efter aftale

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 11