Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.11.2018 00:32
Hector vidste præcis hvordan Juno følte det. Det var sådan, han selv havde følt det den aften, hvor de mødtes med Ezra. Som om alle fjenderne lurede i hvert et hjørne, i hver eneste skygge, og han havde kunne næsten fysisk mærke Vargas' hænder på sin krop. Det havde været forfærdeligt, men af en eller anden grund havde Hector været i stand til at holde følelsen nede bedre end Juno. Hector havde heller ikke fået så rå en behandling, som Juno havde, og måske var det derfor?

Han holdt Juno tæt, kyssede siden af hans hals og lod sine fingre glide igennem hans hår. 

"Sådan har jeg det også engang i mellem," indrømmede han. "Den aften med Ezra... Det var, som om Vargas stod lige bag mig hele tiden og bare ventede på, jeg vendte mig om og så ham."

Han havde aldrig indrømmet dette overfor Juno før, og det var ikke specielt rart. Han kunne mærke, hvordan koldsveden begyndte at pible frem på hans nakke, hvordan hans hjerte begyndte at slå hurtigere bare ved at tænke på det, men det var også... en lettelse? Det var en lettelse at vide, at Juno havde det på samme måde, også selvom Hector ikke kunne gøre andet end at holde ham i sine arme.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.11.2018 01:13
Juno trak vejret dybt ind og holdt Hector tættere ind til sig, da fyren indrømmede at han havde det på samme måde. Det var én ting at han selv havde det sådan, det var værre at høre at Hector havde det på samme måde. Vargas var ikke på samme måde kommet under huden på Juno, men udover deres første, skrækindjagende møde med ham, hvor han torturerede dem begge, havde Vargas befundet sig på god afstand af ham det meste af tiden. Han havde nogle syge lege, men han havde også haft godhed i sig. Han havde ladet Juno se Hector. Han havde givet ham råd efter hans møde med Kerfeir. I Junos øjne var Vargas kun halvt den psykopat Thanos var, men han havde heller ikke oplevet ham lige så tæt på som Hector havde.

"Vargas får aldrig fat i dig igen." Juno sagde det i fuld selvsikkerhed. Han ville beskytte Hector om det så kostede ham sit liv. Han trak sig nok ud af deres omfavnelse til at kysse hans kind, hans kæbe, og så hans læber. Han ville gerne sige mere, sige noget der kunne holde Hectors frygt væk, men han kunne ikke komme på noget, der var godt nok eller sandt, så i stedet uddybede han deres kys; skubbede Hectors mund åben og pressede sin tunge op imod hans, imens deres hjerter galopperede om kap imod hinanden. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.11.2018 01:34
Hector smilede en smule mod Junos læber; Juno var altid klar til at beskytte ham, også selv når det var helt sikkert, at det ville blive hans død. Juno var der altid, og det ville Hector altid være taknemmelig for.

Med en blid lyd åbnede Hector munden for Junos tunge og gengældte kysset, mens han trykkede sig op mod Junos krop. Han ville aldrig blive træt af at kysse Juno, aldrig. Det var som et stof, Hector altid ville være afhængig af. Hans hænder gled over Junos hofter, og en af dem vandrede længere ned for at klemme blidt mellem Junos ben.

"Har du lyst igen?" hviskede han med et smil.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.11.2018 01:50
Frygten havde efterladt Juno med en grim smag i munden og han var ikke sikker på, at han nogensinde ville få lyst til sex igen, da Hectors hånd fandt ned mellem hans ben og løsnede ham bare en lille smule op.

"Måske," svarede han med et blink i øjet og udfordrede dermed også Hector til at give ham lyst. Lige nu var han slap og angst, men hvis der var nogen, der kunne få ham til at slappe af og gøre ham liderlig igen, så var det Hector.

"Har du?" spurgte han og genoptog deres kys, imens hans hånd fandt vej ned til Hectors røv. Selv hvis Juno ikke selv fik lyst, kunne han godt finde en måde at tilfredsstille Hector på.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.11.2018 01:58
"Mh," mumlede Hector og skubbede lidt bagud mod Junos hænder. Han slikkede sine læber og hviskede, "Jeg vil gerne bruge min mund på dig."

Hector mere eller mindre forgudede Junos pik, og noget af det bedste, han vidste, var at bruge sin mund på den. Han havde ikke gjort det i månedsvis, og nu havde havde han endelig chancen, hvis ellers Juno ville lade ham.

"Lad mig gøre det godt for dig," spandt han blidt.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.11.2018 02:07
Juno grinede ind imod Hectors læber, da han selv foreslog et blowjob. Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde fået sådan ét og han vidste, at Hector var god til det. Havde et talent for det, kunne man næsten sige.

"Hvis det er det du vil," svarede han og stadig smilende fjernede han sin hånd fra hans røv for at gestikulere med begge hænder ud i værelset.

"Hvor vil du have mig imens?" Han var mere end villig til at lade Hector sutte ham af lige her, men det var Hectors valg nu, om de skulle gå over i sengen. Det var sjældent at Juno lod nogen som helst bestemme noget som helst, selv Hector, selv under sex, men nu var de kærester, og han kunne lige så godt begynde at behandle ham som en ligemand med det samme. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.11.2018 02:21
"Her er fint," mumlede Hector og plantede et sidste kys mod Junos mund, inden han knælede ned foran Juno og så op på ham. Han lod en hånd glide blidt over Junos skridt og klemte lidt igen omkring ham, inden han begyndte at åbne for hans bukser. Det var noget helt andet at sidden sådan her foran Juno, og Hector kunne godt mærke, at han pludselig havde lyst til ting, der var en del voldsommere end normalt med Juno. Hvorfor han havde det nu, vidste han ikke, men han tænkte heller ikke nærmere over det, mens han fik Junos bukser op og hevet langt nok ned til at få hans pik fri. 

Hector rykkede sig med det samme tættere på, så han kunne begrave ansigtet i Junos kønshår og tage en dyb indånding af af den berusende duft der. Han elskede duften af Juno, og han kunne sagtens have siddet dét et godt stykke tid uden at gøre anden end at dufte til Juno, men det var måske lidt for mærkeligt. Så i stedet begyndte Hector at kysse den bløde hud omkring skaftet, inden han lod sine læbe glide langs længden af det, mens han udåndede varm luft mod huden.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.11.2018 14:13
Juno fulgte opmærksomt Hector med blikket, da han knælede foran ham, og varme steg op i hans kinder igen, da han så hvordan fyren begravede sit ansigt i hans skridt. Der var noget usædvanligt hengivent over det og Juno kunne ikke stoppe sig selv fra kærligt at stryge en hånd over Hectors hår.

Ubevidst fugtede han sin underlæbe, da han mærkede Hectors læber om sit skaft, og greb fat om en håndfuld af Hectors krøller, men hans greb var blidt, påvirket af hans eget forhold til den slags. Han var overopmærksom på ikke at tvinge Hector ud i noget, også selvom deres forhold aldrig havde været på dén måde. Tværtimod havde de ofte drillet hinanden og prøvet grænser af med hinanden, velvidende at ingen af dem ville gøre noget for at skade den anden. Juno prøvede ikke at tænke for meget over, hvordan dét havde ændret sig.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.11.2018 14:26
"Du få godt tage hårdt fat, chef," hviskede Hector, da Juno tog løst fat i hans krøller. Han kastede et kærligt blik op på Juno og smilede, inden han lukkede sine læber omkring tippen af Junos pik. Det var alt, alt for lang tid siden han havde gjort det her sidst, og Hectors øjne lukkede sig i nydelse, mens han tog Juno dybere ind i sin mund.

Hans hænder hvilede på Junos hofter, men en af dem sneg sig ned mellem hans egne ben for dovner at gnide frem og tilbage. Han kunne ikke komme lige med det samme igen, det kunne han godt mærke, men det var heller ikke dét, det handlede om. Lige nu handlede det hele om Junos nydelse.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.11.2018 14:38
Det blev lidt for meget for ham, da Hector så op på ham under sine lange, mørke vipper, og med et blik, som om han forgudede ham, og Juno slog straks sit eget blik væk. Han havde hørt, hvad Hector havde sagt, men han havde ikke handlet på det endnu.  Det tog ham flere sekunder at komme frem til at Hector bad ham om at tage hårdt fat, og selv da var han ikke sikker på at han havde lyst.

Forsigtigt kæmmede han sine fingre igennem Hectors hår og ned om hans baghoved, hvor han greb bedre og hårdere fat. Følelsen sendte et sus igennem hans mellemgulv, men det bemærkede han knap nok, blandt alle de andre ting han følte i sin krop, takket være Hectors læber.
Hans trøje gik helt ned til omkring Hectors øjne, og med sin ledige hånd trak Juno den længere op på sin mave og holdt den dér. Så kunne han også bedre se Hector og følge med i, hvordan han langsomt slugte mere af ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.11.2018 15:56
Hector stønnede omkring Junos pik, da Juno greb fat i hans hår. Det gjorde ikke ondt, men følelsen alene af Junos faste tag, sendte små, elektriske støn igennem hans krop.

Hector lænede hovedet lidt bagover, så han kunne tage Juno dybere, og han stoppede ikke, før han var helt i bund. Uden at holde pause begyndte han at bevæge hovedet frem og tilbage, mens han lod sin tunge glide langs den følsom underside af Junos pik. Han havde lyst til at sige alt muligt beskidt, men det måtte vente, til han ikke længere havde munden fuld.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.11.2018 17:03
Det var med det samme tydeligt at høre, at Hector godt kunne lide Junos greb om hans hår og han strammede automatisk sit greb yderligere, så han kunne få endnu et af Hectors søde støn fra ham.

Juno så til, imens Hector slugte ham helt, og trak skælvende vejret ind. Han var ikke komfortabel med at larme for meget, ikke lige nu, og øjeblikket efter hørte han da også døren åbne og lukke sig nedenunder, efterfulgt af lyden af stemmer. Juno lukkede øjnene og lod følelsen af Hectors mund omgive sig i stedet.

"Du er så god til det her," roste han lavmælt og kort efter kunne han ikke længere holde sin støn tilbage. Hans knæ føltes svage under ham og for at gøre op for det, ændrede han sit tag i Hectors hår, indtil han havde fat helt nede ved hans nakke. 

Juno kom med et halvkvalt støn, uden at advare Hector inden, og han så med røde kinder og en varm krop ned på Hector, imens han kæmpede efter at få vejret igen.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.11.2018 17:34
Hector hørte ikke en skid, for han var fuldt optaget af at sutte Junos pik, og vinduet kunne have smadret i værelset, og han ville sikkert ikke have opdaget det, især ikke da Juno tog ordentlig fat. Han stønnede igen og sugede hårdere, indtil hans kinder næsten blev hule.

Han rykkede sig ikke væk, da Juno kom. Han ikke fik en advarsel, men selv hvis han havde fået en, så var han fortsat. Før han havde mødt Juno, havde tanken om at sluge afskyet ham, men Juno var speciel, fordi... fordi han var Juno. Hector stønnede blot omkring skaftet og slugte to par gange, inden han langsomt trak sig væk og plantede et blidt kys mod Junos hofte. 

"Det har jeg haft lyst til at gøre i virkelig lang tid," mumlede han og strøg sine hænder over Junos hofter og lår. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 20.11.2018 18:11
Juno så på, imens Hector slugte hans sæd, hans adamsæble hoppende fint op og ned, og Juno flyttede sin hånd fra Hectors hår til hans hals, for at stryge et par fingre over den, imens Hector slap ham. Juno selv sank en klump i halsen, da Hector fortalte at han havde haft lyst til det her.

Juno gik ned på knæ og trak Hector ind i et kys. Han smagte salt og hans læber var stadig fugtige, og Juno kunne ikke lade være med at skubbe sit ansigt og sin tunge så tæt op imod Hectors som muligt.

"Jeg har savnet det her," mumlede han ind imod Hector, inden han vendte tilbage til at kysse ham så grundigt som han overhovedet kunne. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.11.2018 22:59
Hector nynnede ind i kysset og lagde armene om Junos skuldre for at holde ham tæt, mens de kyssede. Han havde ikke i sin vildeste fantasi troet, at det her ville kunne lade sig gøre, at Juno nogensinde ville have lyst til at være kærester med ham, eller med nogen anden for den sags skyld, og han halvt forventede at vågne op fra drømmen hvert sekund, det skulle være.

Hector havde ikke helt styr på, hvor længe de bare stod der og kyssede hinanden, men til sidst måtte Hector trække sig for at få vejret. Hans læber var en smule hævede og dunkede behageligt.

"Vi må nok hellere gå nedenunder," mumlede han og lænede sig ind for to blidt støde sin næsetip mod Junos. "Ellers splitter de huset ad."

De brugte det meste af aftenen nedenunder med ungerne, hvor de lavede mad, fjollede rundt og fortalte godnathistorier. Hector tog sig selv i at stirre på Juno engang i mellem med et lille smil på læberne, og for første gang nogensinde måske, kiggede han ikke væk, hvis Juno tog ham i det.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, jack
Lige nu: 2 | I dag: 9