Så er vi på den igen

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.03.2018 19:05
Cecilio burde nok have værnet lidt mere om sine ord, han vidste jo hvordan Lyuba var. Det var ikke ligefrem fordi at det var første gang at de var kommet op og toppes, det var dog noget usædvanligt at hun formåede at hidse sig selv ned igen, og han blinkede lidt af hende. Var der noget specielt over den måde han havde sagt det på? Det skulle han da ikke mene? Men hun havde i hvert fald vægtet sig i det.

"Så langt har jeg ikke tænkt over..." indrømmede han og kløede sig i nakken. Han var måske en anelse for træt i øjeblikket itl rigtig at snakke om det, men han havde jo heller ikke forventet at Lyuba ville blive super defensiv og tro at det var noget han ikke gjorde af sin egen fri vilje. Desuden fortjente Lyuba at se det hele. Diamantbugten var nok ikke noget unikt for Lyuba, men der var stadig resten af Balzera, Sarghos. Medanien. Alle de mindre byer på vejen. De kunne jo med lethed tage den sceniske rute tilbage til Dianthos. 
"Jeg... tænkte bare på at give dig chancen for det, så vi kunne være forberedt på det når vi tog afsted herfra." Der var dog stadig en del dage tilbage inden det overhoved blev aktuelt.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 05.03.2018 19:16
Hun nikkede en lille smugle. Det var jo nok lidt pludseligt at han havde fundet på det så hun skulle nok ikke forvente at få for meget information omkring det. Endnu. Lyuba trak skuldrene lidt op og smilte nu ved tanken om at hun ikke skulle direkte tilbage når deres visit her var ovre.

"Tak" sagde hun så i stilheden og smilte til ham. Hun måtte holde op med at se så tungt på det hele. Det var jo ikke ligefrem fordi hendes liv gik ned ad bakke. Hun havde jo nydt det seneste år sammen med Cecilio. Han gjorde faktisk hver dag af hendes liv lidt bedre så sin måde. 

Hun lænede sig frem og lagde sin pande ind imod hans skulder. Hun var dårlig til det med at blive sentimental og se folk i øjnene samtidig med, så dette var lidt nemmere for hende at sidde sådan. "Jeg sætter virkelig pris på alt du gør for mig Cecilio. Jeg kunne ikke have været mere heldig end at være blevet ført sammen med dig. Og.. selvom jeg ikke altid giver udtryk for det så er jeg kommet til at holde virkeligt meget af dig." forklarede hun ham. Hvis hun skulle ud med det var nu et lige så godt tidspunkt som alle andre. De var alene, ingen ville forstyrre dem på den her tid. Hvorfor ikke.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.03.2018 19:23
Det var næsten af instinkt at Cecilio rakte op, og lod sin hånd glide gennem Lyubas blonde hår, da han mærkede hendes pande mod hans skulder. Det blev han bare ved med som han lyttede til ordene. Han havde i hvert fald ikke forventet at nogle ord som disse ville komme ud, fordi Lyuba var virkelig ikke en sentimental person. Ikke at Cecilio havde et problem med det, men det var måske det der gjorde at han læste atmosfæren bare en smule anderledes end Lyuba. Ikke at det stoppede hans hjerte fra at springe et slag over over at høre det. Det var nok nærmere ham selv der der tænkte bare to sekunder for længe over det.

"Det ved jeg da godt. Ellers var du jo ikke taget med mig herned," svarede han, og selvom han smilede ned på hende, var det næsten et sørgmodigt smil. Det var rart for ham at høre at Lyuba kunne lide ham, men for ham gav det her mere udtryk for at hun bare var glad for at den var en som ham hun var blevet gift med, og ikke en der var langt langt værre.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 05.03.2018 19:43
Lyuba løftede hovedet lidt og slog det tilbage i hans skulder så det gav ham et lille dum-slag. "Nej. Det var jeg ikke. Jeg ville ikke gøre det for hvem som helst." hun løftede endelig ansigtet da hun kendte ham nok til at det her fungerede ikke. Han var lige så meget i fornægtelse... eller lige så dårlig til at opfatte andres følelser som hun var fra tid til anden.

Hun stirrede på ham med et blik der næsten gik igennem ham. Hun kunne virkelig ikke sætte ord på hvad hun gerne ville have frem. Hvad ville hun overhovedet gerne have frem. Ville det overhovedet ændre på noget? Ville det ødelægge alt? Der var ikke så meget andet at gøre end at prøve ad. 
"Jeg .. vil ikke have vores skuespil bare stopper efter vi tager herfra" dårligt formuleret.. "Jeg mener... jeg kunne virkelig godt lide ideen om den måde jeg fortalte vi mødtes" Han vil stadig ikke fatte det. "Argh hvorfor er det så svært lige pludselig at tale til dig!

Lyuba tog sig til panden og kørte hånden ned over ansigtet der var, efter varmen hun kunne mærke under sin hånd, var rosa fra øre til øre. "Jeg holder ikke bare af dig,.. du ved som partner.. jeg tror jeg er blevet rigtig glad for ideen om at være gift med dig." Han vil stadig ikke forstå det.

Hun rykkede lidt tættere på så hun sad lige præcis over for ham. "Må jeg prøve noget?" spurgte hun så. Hun var nu kommet til en konklusion at hun vitterligt ikke kunne formulere det ordentligt med ord så hun ville prøve en anden vej.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.03.2018 19:52
Cecilios arm faldt ned, som hun gav ham slaget, og han skulle lige til at brokke sig over at blive givet et dum-slag, altså lige indtil at hun løftede ansigtet, og der var bare noget der. Noget der sagde at han måske bare et øjeblik skulle være stille og lytte til hvad Lyuba faktisk havde at sige. Nogen gange kunne man godt glemme at folk nogen gange sagde noget når de talte, fordi der var altid nogen der snakkede omkring Cecilio. Natten var det eneste tidspunkt hvor det der rigtig var stille, og der var det bare ham og Lyubas åndedræt.

Der var stadig noget forvirring i hans øjne, men det var ligeså stille måske begyndte at dæmre for ham, hvad det var at Lyuba ville frem til, selvom han havde bare en anelse svært ved faktisk at tro på det. Måske hvis tingene var gået anderledes for ham i alle disse år, var han mere tilbøjelig, men måske ville han altid være uduelig til det der var kærlighed+ Det var i hvert fald meget muligt.

"Ja," hviskede han nærmest, og kiggede på Lyubas ansigt. Hendes øjne, næse... mund. Der var næsten en sitren i luften som han ventede på hvad det var Lyuba ville prøve.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 05.03.2018 20:06
Da Lyuba hørte hans nikkede hun svagt en enkelt gang. Hun skubbede sig igen lidt tættere på ham for at mindste luften imellem dem. En hånd placerede hun stedet lige inden skulderen blev til halsen, den anden omkring hans kæbe. Hendes hænder var holdere i forholdt til hans varme hud begyndte hun at lægge mærke til. Små detaljer ved ham, en fregne hun ikke havde lagt mærke til før nu, nuancerne i hans grønne øjne. På trods af halvmørket kunne hun alligevel godt se ham tydeligt på den her afstand.

Hun sank en enkelt gang for at tage lidt mod til sig inden hun lagde dine læber ind imod hans. Det var ikke første gang i hendes liv hun havde kysset en anden mand, tvært imod. Det var ikke engagn første gang hun havde kysset Cecilio på munden før. Men det var første gang det føltes sådan her. Akavet, følelsesladet, varmt, skræmmende, beroligende, forkert, rigtigt, passioneret og sikkert. Lyuba viste ikke hvad hun ville få ud af at gøre dette, men for nu nødt hun bare følelsen af hans bløde læber imod sine til det var ovre.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.03.2018 20:15
Cecilio vidste i princippet godt hvor det bar hen, alligevel var det næsten som en overraskelse, da han mærkede Lyubas læber mod sine. Han spildte ikke engang et øjeblik, før at han kyssede tilbage. For nu tænkt han ikke på om der var nogen konsekvenser ved dette, om Lyuba måske ikke følte det der blev givet udtryk for i kysset, men han nød det bare. Hans arme fandt også hurtigt hold om Lyuba, og trak hende bare en anelse tættere på ham, ikke at der var mange steder at trække hende tættere på, med hvordan de allerede sad.

Uroen kom først op, som han forsigtigt brød kysset for at trække vejret igen, og kiggede ind i Lyubas øjne. Deres hoveder var stadig utrolig tæt og han kunne mærke hendes varme ånde mod hans egen. Han kiggede ind i hendes øjne og ledte efter noget. Et svar på om de virkelig var på samme side, eller om de stadig læste i to vidt forskellige bøger.
Langsomt rakte han op, og kørte blidt en lok hår væk fra hendes ansigt. Selv her i mørket kunne hun godt se den røde farve hun allerede havde haft inden kysset. "Jeg tror måske at jeg endelig forstår," sagde han så endelig, et lille, usikkert smil spredte sig på hans læber.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 05.03.2018 20:27
Lyuba lod sin hånd slippe hans kæbe og lagde den op omkring en af hans hænder imens et smil formede sig over hendes læber. Med sin pande lænet ind imod hans sukkede hun lettet over at hun ikke skulle til at overveje sine ord igen. "Heh, på tide." svarede hun inden hun smågrinte lidt. 
Hun havde aldrig følt sig så lettet før. Han havde ikke direkte sagt at han gengældte hendes følelser, men han havde ikke fladt afvist hende. Han havde endda kysset hende tilbage. Hun var næsten ude og ved siden af sig selv og viste ikke hvad hun skulle gøre med sin krop. "Må jeg gøre det igen?" spurgte hun så stadig med panden imod hans og et barnligt smil. Lyuba fattede ikke sin situation men hun var ligeglad. Ligeglad med hvor de var, hvorfor de var her eller hvem der var i verden omkring dem. Alt der betød noget for hende nu var i rummet med hende og hun kunne ikke føle sig mere lykkelig.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.03.2018 20:38
Cecilio havde virkelig været heldig med hans valg af hustru, og han blev mindet om det endnu engang. De havde måske ikke gjort det på den traditionelle måde, men de var kommet frem til samme resultat var de ikke? Det kunne Cecilio ikke brokke sig over, og hans smil blev bare bredere og bredere som han hørte Lyubas lille latter og det rigtigt gik op for ham at det her var en ting der var sket.
"Du behøver ikke at spørge," sagde han og kunne ikke undgå et lille grin fra ham selv. Det var helt underligt for ham at sige, men alligevel lænede han sig ind for at kysse Lyuba endnu engang.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 05.03.2018 21:16
Lyuba kunne ikke lade være med at grine ind i kysset imens hun skubbede Cecilio tilbage så hun landede ovenpå ham. "Så jeg antager du ikke bare gengælder af ren høflighed. Du syntes rent faktisk om mig?" drillede hun inden hun pustede en lok hår væk fra sit ansigt. 

Det føltes helt surrealistisk, hun viste ikke om hun kunne joke rundt som hun altid gjorde eller om hun skulle til at være mere kærlig-kone agtig. For nu ville hun prøve ikke at tænke for meget over det og bare nyde at kunne tale med Cecilio uden at der var ting hun fælte hun ikke kunne sige direkte. Det største var overstået og uden konsekvenserne hun havde frygtet
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.03.2018 21:21
Cecilio havde ikke så meget valg andet end at lægge sig ned, med Lyuba oven på sig, og en lavmeldt latter. Det duede jo ikke at de vækkede hele huset, selvom det kun halvt var i hans hoved på nuværende tidspunkt.
"Så det var derfor at du kyssede mig," sagde Cecilio og lod som om at han var overrasket, selvom han med vilje gjorde det meget overspillet. Det var ikke som om at han ønskede at Lyuba troede at han ikke følte det for hende.

Hans øjne blev så bløde og endnu engang kiggede han ind i hendes øjne. Det føltes sårbart at sige sådan nogle ting til nogen som helst, også selvom at Lyuba nok følte det samme. Om hendes følelser var så stærke var han ikke sikker på, men hun havde nok ikke bragt det op, hvis de ikke var. "Jeg elsker dig, Lyuba," kom det så i en lav hvisken. 

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 05.03.2018 21:31
Et øjeblik glemte Lyuba at trække vejret da hun ikke havde forventet ham i at være så direkte. Det var ikke ligefrem det hun kendte ham for. Men hvis hun følte hun kunne være hudløst ærlig overfor ham her og nu så havde han det vel også sådan.

Hun gengældte hans blik og trykkede sin næse blidt ind imod hans inden hun lagde sig ned på hans brystkasse. "Jeg elsker også dig" svarede hun i samme lydniveau. Det var som om det var deres lille hemmelighed selvom det var noget de havde spillet løs på hele dagen for den nu sovende familie. Men alligevel føltes det her mere som noget kun imellem dem, som ingen andre viste noget til.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.03.2018 21:38
Cecilio kun føle hvordan hans hjerte begyndte at hamre lidt hårdere, men det var rart på en måde. Noget han endnu ikke før havde oplevet. Han havde intet imod de sommerfugle han havde i maven eller hans hjerte der bankede hurtigere omkring Lyuba. For en gangs skyld var det bare bekræftelse om at det var okay det de havde. Det var rigtigt.
Det var næsten umuligt at få hans smil af, og han nussede lidt hende hår som de lå der. Desværre var de begge trætte efter den meget lange dag, og på et eller andet tidspunkt, inden Cecilio faldt helt i søvn, fik han trukket tæppet over dem. Snart efter synkroniserede deres vejrtrækning dog, og de lå sødt og sov. Stadig med minderne om det der var sket denne aften når de vågnede op i morgen tidlig. En ny dag, med nye udfordringer, men Cecilio vidste i hvert fald, at han var klar til at håndtere dem som de kom, nu når han virkelig havde Lyuba.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 11