Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 18.08.2018 15:14
Caelon lyttede. Ireth var en af de eneste han ønskede at lytte til, også alle sorgerne, og hans hjerte gjorde ondt for hende. Men samtidig var der så mange ting Caelon selv kunne afspejle sig i. Der var intet had mod hans egen familie, men det var følelserne der var i historien, hvor de kunne afspejle hinanden.
"Jeg er ked af at høre det. Alle burde i det mindste have lov til at opleve kærligheden en mor skænker deres barn," sagde Caelon endelig og kiggee mod Ireth. Tårerne var stadig ikke faldet, men man kunne se hvordan der stadig var tårer i hans øjenkrog.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.08.2018 11:14
Kench kunne først høre den triste tone der var i hans stemme nu og hendes blik kom igen op på Caelon. Hun skuttede sig lidt inden hun tumlede sig op på begge ben. Dog lidt vaklende, men dog stabil efter et par sekunder. "Hey, nej nej nej.. Jeg er ikke gået glip af noget Caelon. Jeg lever fint i uvidenheden" som hun var kommet op på fødderne lagde hun nu også mærke til tårene i hans øjenkrog. Et øjeblik viste hun ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun var så vant til at finde andres følelser fascinerende når det handlede om hun kunne få dem fremtvunget fra folk. Men nu kom det så pludseligt fra Caelon og det var rettet imod Kench selv.

"Jeg ehm.. Caelon.. du behøver ikke reagere sådan" startede hun og begyndte at pille sine neglerødder. "Tværtimod, jeg tror vores historier har gjort os til dem vi er. Og.. jeg ville i hvertfald ikke være lige så stærk som jeg ser mig selv hvis ikke jeg havde været alene.. Det gør os bedre end andre der var fået alt serveret på et sølvfad" prøvede hun at forklare.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 08.11.2018 19:52
Normalt ville Caelon give hende ret. Uvidenheden gjorde mange gode ting, også for ham, men alligevel var minderne om hans elskede forældre bedre end noget andet i hans liv. Bittersøde, men uundværligt. Måske var det ikke bare tanken om at Ireth ikke havde fået skænket kærligheden, men mere at Caelon var blevet så rå af alle de følelser der havde været omkring i dag, og tanken om hans mor bare var for meget for ham lige nu.

Han tog fat i sit hoved, og lukkede øjnene i. ”Jeg… tror bare at jeg er træt,” endte han så med at sige. Tårerne var der stadig, og udentvivl ville Ireth stadig kunne føle det turmult der foregik i ham i øjeblikket, hvis hun prøvede at læse selv de overfladiske tanker. Men han forsatte sit arbejde med maden. Hvis han bare uknne fokusere på en ting, så skulle følelserne nok forsvinde.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.11.2018 21:23
Kench stod som et barn der havde fået en opgave uden for hendes evner et øjeblik. 
Hun kiggede ned på sine fødder. Imod udgangen. På Caelon. Hen på ildstedet. tilbage på Caelon og så fødderne igen.  Hun knugede så hænderne sammen og tog de skridt der var imellem dem, med en ordentlig trampen inden hun fik fat i hans håndled så han med hvad han havde i hænderne og tog dem op til sig.
"Lyt nu til mig!" insisterede hun og placerede hans hænder på hver sin side af sit ansigt så han holdt hedes hoved imellem sine håndflader. "Jeg er ikke god til det her af åbentlyse grunde! For en gang skyld er der en jeg faktisk oprigtigt bryder mig om. Du er stædig, irriterende og utroligt provokerende. Men jeg holder af dig. Guderne vide hvorfor!.." hun holdt en lille pause hvor hun slap med den ene hånd og fjernede hans hår fra hans ansigt så hun kunne se ham rigtigt i det dæmpede lys i hytten.
"Men jeg er her.. jeg er lige her. For at høre dine bekymringer og glæder i livet. Jeg er her for bare at sidde og læse dine bøger. For at hente dig umulige ingredienser til hvad end du skal bruge dem til og jeg er her for dig. Jeg er her for at hjælpe med at bære dine byrdter" forklarede hun med et meget stålfast blik som så lettede da hun afsluttede sin sætning. Hun placerede så hånden hun stadig havde styrelsen over oven på sit hoved. "Jeg er lige her..."
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 08.11.2018 21:36
Caelon kiggede ikke på Ireth, ikke til at starte med. Hun sagde det jo selv, han kunne være stædig som bare fanden, og det var hvad han var lige nu. Men hånden der strøg håret til side, fik ham endelig til at kigge op. Arret i det halve ansigt stod stadig ligeså tydeligt som det plejede, hæsligt når man tænkte på den ynde og skønhed de normalt stod for.
Han sank lidt slim der havde samlet sig i sin mund og nikkede. "Jeg ved det... selvfølgelig ved jeg det, det er bare.... Jeg er heller ikke god til følelser, men min mor. Tanken om min mor har altid båret så mange følelser med sig..." sagde han, ude af stand til virkelig at forklare hvad hun bar med sig. Han havde været sin mors barn fra starten af. Han havde elsket hende så højt, selv gennem sine teenage år, og hun var bare blevet kastet sådan væk af samfundet, og på ingen tid var hun død. Væk for evigt. Og inden han vidste af det var ligeledes hans far forsvundet, og tilbage var han her. Elveren der blev forældreløs i en alt for ung alder.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.11.2018 21:46
Kench gav slip på hans hånd og trak sine til sig og gemte dem omme bag på ryggen. "Okay." svarede hun med et langsomt nik. "Jeg ville bare være sikker på at du viste det. Jeg kan ikke vide mere da jeg ikke kan læse mere end du fortæller mig." sagde hun og fastholdte blikket på ham. Hun kunne ikke finde ud af om hun følte sig afvist eller betrykket at det ikke var hendes fejl at han var trist.
Alligevel nagede følelsen i hende. At se ham sådan her ødelagde hende virkelig. Om det var for hendes egen skyld eller ej viste hun ikke, men hun startede bare med at lægge sin pande ind imod hans brystkasse hvorefter hu sneg sine arme ind under hans og trak han så ind til sig i hvad hun selv mente var et kram. Og stod så bare stille og lyttede. Først til hendes egens puls det genneborede stilheden i hendes ører. Men så derefter også hans der bankede i en anden takt end hendes eget. Deres vejrtrækninger, ilden der knitrede engang imellem i ildstedet. Ellers var der helt stille.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 09.11.2018 14:11
Det var rart at vide at Ireth holdt sig væk fra hans tanker, men det var heller ikke ligeså stort et problem mere. Hun havde efterhånden set alle de dårlige ting der hvirvlede rundt i hans hoved, så det var begrænset hvad hun i det hele taget kunne opsnappe af ny information.
Caelon sagde dog ikke noget, men stoppede først madlavningen, da han pludselig havde en Ireth i sine arme. Noget han ikke ligefrem var vant til. Det var altid ham der var blevet krammet som ung, og selv som healer havde han ikke været særlig omsorgsfuld mod hans patienter. Hvor lang tid siden var det at han sidst var blevet krammet?
Endeilg lagde han også sine arme omkring Ireth og sagde ikke en lyd, men bare stod der med hende.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 11.11.2018 20:18
Kench stod bare stille med armene rundt om ham som om hun havde besluttet sig at det var bare der hun skulle sidde fast resten af livet.
Hendes fingre på hans ryg gav dog efter på et tidspunkt og hun trådte lidt tilbage. Det var som om hun lige skulle processere hvad hun har de gjort er øjeblik som hi. Stod der og bare kiggede ind i brystet på ham.
"Undskyld " sagde hun lavmelt "det sker fra tid til anden at jeg har brug for det. Jeg plejer bare ikke at lade det gå ud over folk jeg skal se igen. Det skal nok ikke ske igen hvis du ikke vil have det " forklarede hun med et bøjet hoved.
De gange hun har haft brug for intimitet i sit liv havde hun udnyttet kunder og folk der var let påvirkelige på sin vej. Men hun havde ikke været så overvældet af omsorgsfølelser meget længe så Kench vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv mere.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 17.11.2018 16:24
Caelon så ned på Ireth, før at han rømmede sig lidt. "Det... det er okay... Du ved. Du ved at jeg også er her for dig, hvis det er," svarede han. Det var ikke fordi at han havde noget imod det. Det var bare en underlig situation at være i, og det mente de begge to nok i bund og grund at det var.
Han tog en dyb indånding, før at han lod et af sine sjældne smil komme op på læberne. Det var ikke det bedrevidende eller irriterende smil, bare et helt almindelig, venligt smil. Det så næsten unaturligt ud på ham, hvis man kendte ham. "Hvis du sætter sig over, så kan jeg lave noget mad færdig til os, og... vi kan få noget at spise." Noget de nok begge to havde brug for. Noget at sunde sig ovenpå den ellers noget hårde omgang de havde været igennem idag.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 07.04.2019 13:24
//Afsluttet efter aftale
0 0 0

Chatboks