Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.01.2018 20:23
Da bartenderen kom over, holdt Juno to fingre op for også at skaffe sig selv endnu en øl, men så snart deres bestilling var taget, fandt hans opmærksomhed som altid straks tilbage til Hector.

"Der er sgu da masser af små, grimme damer også," svarede Juno grinende og daskede til Hectors overarm med bagsiden af sin hånd. "Der er fandme heller ikke nogen af os der har tid til damer, er der?" Han grinede stadig, men mente det. Hvis ikke man betalte sig fra det - og den slags holdt Juno sig langt fra - så skulle der noget af et tillidsforhold til, inden de damer Juno havde erfaring med, ville risikere graviditet. Og ingen ved deres fulde fem ville stole på en fyr som Juno.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 14.01.2018 20:31
Hector kunne ikke lade være med at gnubbe over stedet på hans arm, hvor Juno havde dasket til ham. Han tænkte ikke engang over det mere, men han skulle altid røre der, hvor Juno havde rørt ham.

"Næh, det har vi vel ikke," svarede Hector og skyndte sig at drikke noget mere øl. Han følte sig mere og mere ligeglad med, hvad han sagde, og før han kunne stoppe sig selv, grinede han fjoget til Juno, lænede sig lidt tættere og sagde, "Men, chef, har du ikke nogen gange bruge for at... få lettet trykket?"

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.01.2018 20:59
Øllen foran Juno blev ignoreret til fordel for smøgen i hans hånd og Hector, og da fyren svarede ham glemte Juno alt om alkohol. Han kunne mærke Hectors udånding imod sin hud og varme spredte sig omgående i hans krop, og løb som elektricitet ned til hans mellemgulv.

"Jo," svarede han åndeløst og spredte ubevidst sine ben yderligere. "Hele tiden, stump." Han gengældte Hectors fjogede smil, med en følelse af at han burde forstå hvor Hector var på vej hen, men han havde ingen ide, så han spillede bare med, og rettede knap så diskret på sin pik udenpå sine jeans. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 14.01.2018 21:05
"Hvad gør du så, chef?" spurgte Hector, selvom han udemærket godt vidste, hvad Juno gjorde. Han lå jo for poker i køjen lige under ham! Men de havde aldrig snakket om det, og lige nu havde fulde Hector åbenbart lyst til at snakke om det. Det hjalp heller ikke, at Juno valgte netop dét øjeblik at rette på sig selv, hvilket sendte en bølge af varme ned mellem Hectors ben. Han var dog ikke så heldig, at han kunne gemme sig i et par bukser ligesom Juno. Alt, Hector havde, var tyk pels. Han klemte sin lår lidt sammen.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.01.2018 21:50
"For helvede, Hex," mumlede Juno, det sjældne kælenavn et tegn på at han var på dybt vand, samtidig med at han smilede i hele hovedet. Han skodede smøgen og strøg et par fingre igennem sit hår, der i spidserne skiftede farve til en mørk grå. Han rodede ofte sit hår igennem med sine hænder for at skifte farven på det, men denne gang var det et uheld, skabt af hans manglende evne til at koncentrere sig. Ikke at han ville have noget imod det, hvis han opdagede det.

"Jeg forestiller mig en blød røv og så tager jeg af mig selv," svarede han og gestikulerede bevægelsen, hans hånd skjult fra de fleste andre gæster af hans ryg, men helt synlig for Hector, der også fik et selvsikkert smil med i pakken. "Hvad gør du selv?" spurgte han og var for fuld til selv at bemærke, hvordan hans blik gled ned ad Hector. Han ville virkelig gerne vide hvad fyren gjorde.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 14.01.2018 22:00
Hex. Det var længe siden, Hector havde hørt det kælenavn, og det føltes lidt, som om hans kinder brød i brand, da Juno sagde det. Han grinede frækt og indforstået, da Juno mimede, men da spørgsmålet pludselig blev vendt mod ham selv, forsvandt det fjogede grin fra hans læber. 

"Øhm," sagde Hector og fik pludselig travlt med at tage en tår øl. Sandheden var, at han ikke rigtigt vidste, hvad han foretog sig, og han havde ihvertfald aldrig gjort det, Juno gjorde. Det var kun sket en håndfuld gange, at Hector havde fundet en stor pude at gnubbe sig op af. Det havde han aldrig fortalt nogen.

"Det samme som dig, chef!" løj Hector og forsøgte at smile frækt igen. "Altså, næsten, ik?"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.01.2018 22:34
Juno havde prøvet flere gange før, men han kunne ikke have de samme forestillinger om Hector, som han kunne med damer. Det blev for groft og snusket, og det var for helvede hans bro. Han kunne ikke gøre noget ved, hvor ofte han tænkte på fyrens læber eller hvordan det ville føles at stryge sine hænder igennem hans tykke, bløde pels, eller krøllede hår, men hvis det gik længere end dét, så var han nødt til at stoppe sig selv.

"Lyder ikke så svært. Vi kunne hjælpe hinanden en dag. Som venner," foreslog Juno, tog en tår af sin øl, og skævede til Hector ud af øjenkrogen imens. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 14.01.2018 22:41
Hector var ikke helt sikker på, hvad "hjælpe hinanden" indebar, men han vidste med det samme, at han var interesseret. Måske var det bare fuldskaben, der talte, men det kunne han ikke tage sig af lige nu. Hector bed sig i underlæben, så nikkede han.

"Men hvordan, chef?" spurgte han. I menneskeår var han ganske vist meget ældre end Juno, men han vidste, at Juno havde en del mere erfaring på dette område, end han selv havde. Hector havde ikke engang kysset nogen før, ikke sådan rigtigt ihvertfald.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.01.2018 23:13
At 'hjælpe' Hector virkede ærlig talt som om det ville kræve yderligere kommunikation, og tanken var nok til at afskrække Juno i sig selv, men da Hector stillede spørgsmål til de finere detaljer i en aftale gik det først fuldstændig over stregen for ham.

"Fuck om jeg ved det," svarede han med en forlegen latter i stemmen og tog en tår af sin øl. Hans krop var varm og hans bukser stramme, og hvis Hector havde brug for en guidebog for at give nogen en spiller, så var han måske ikke den rigtige at spørge. Juno vidste godt at han mest tænkte sådan, fordi han ikke selv havde styr på hvad han skulle stille op med Hectors krop, men han nægtede at indse det eller tænke yderligere over det. I stedet bundede han sin øl og rejste sig op.

"Jeg spørger Frøken God Røv om hun vil med ud på toilettet." Han tillod sig selv at stryge sine fingre igennem Hectors mørke manke, inden han slap ham helt og gik over imod damen. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 14.01.2018 23:24
Det var en mærkelig følelse, at både føle sig varm over det hele samtidig med, at det var, som om man fik smidt en spand koldt vand i hovedet. Hector kiggede efter Juno, mens han febrilsk forsøgte at finde ud af, hvad han havde gjort galt. Hvorfor havde Juno mistet interessen for ham så hurtigt? Selvfølgelig mistede Juno interessent hurtigt for alt, men Hector havde altid troet, at han måske var lidt speciel. Bare en lille smule. Men han havde åbenbart taget fejl...

Hector sukkede og vendte sig på stolen, så han læne sig indover baren. Han fiskede Junos cigaretskod op fra skebægeret og tændte det. Der var stadig et par sug tilbage i stumpen, og Hector så til, mens røgen steg op mod loftet. Han gad slet ikke kigge for at se om, Juno havde haft heldet med sig. Hvis han så kvinden med røven var han ikke helt sikker på, at han kunne stoppe sig selv fra at sparke hende i fjæset.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.01.2018 23:51
Juno havde håbet at Hector ville stoppe ham, men var klar over at han havde sat sig selv i situationen - han ville normalt aldrig lade nogen stoppe sig fra at gøre noget, når han først havde sat sig for det, så Hector havde garanteret tænkt at han ikke ville have en chance alligevel.

Da han nåede over til kvinden, havde han lagt sin selvforagt til side til fordel for en selvsikkerhed der strålede ud af ham, lige så tydelig som hans brede smil. Der gik ikke længe, før hun indrømmede at hun var gift, men hun betalte for en øl til dem begge, og da hendes mand ankom få minutter efter, bundede Juno straks resten af øllen, ignorerede de signaler ægteparret sendte ham, og vaklede, fuldere og mere liderlig end før, tilbage til Hector.

Han lagde armene om sin ven bagfra og hvilede dele af sin vægt imod hans ryg og skuldre. "Savnet mig?" 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 14.01.2018 23:57
Hector havde overvejet at skride, at lade Juno sejle sin egen sø, siden det åbenbart var det, han ville, men Hector var blevet, hvor han var. Han kunne simpelthen ikke få sig selv til at skride fra Juno, så i stedet havde han brugt en god håndfuld krystaller på at blive endnu fuldere. 

Under normale omstændigheder ville han sikkert have puffet Juno væk og grinet, men det var var slet ikke normale omstændigheder. Juno var tung og varm, og Hector kunne ikke lade være med at læne sig lidt tilbage mod Junos brystkasse.

"Som om," fnøs han og rullede med øjnene, selvom Juno ikke kunne se det. "Hva' så? Fik du lettet trykket, chef?" Hector gad egentlig ikke høre svaret, men nu havde han jo spurgt...

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.01.2018 00:25
Juno kunne nærmest høre Hector himle med øjnene, og han trykkede grinende sit ansigt ind imod Hectors hår, indtil hans spørgsmål nåede ham. De første sekunder gjorde eller sagde han ikke noget, men så rakte han ind over Hector, deres kroppe presset tæt sammen, og tog hans øl fra ham.

Han tog en tår, inden han gav den tilbage til Hector, og svarede så eftertænksomt; "Nah. Jeg tænkte jeg kunne tage mig af det alene. Skal vi dele en bås?" Han trak sig væk fra Hector, men kun lige langt nok væk til at kunne blinke til ham, og han havde stadig det meste af en arm liggende om hans skuldre.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.01.2018 00:35
"Ja," svarede Hector, før han overhovedet kunne overveje det, og han snublede næsten på vej ned fra barstolen i sin iver. Han havde lyst til at spørge om, hvorfor det ikke var gået med kvinden, men han gad egentlig ikke vide det. Det vigtige var, at Junos opmærksomhed var tilbage på Hector og ingen anden. 

Hector skyndte sig at tømme sit glas, da han var kommet ned fra stolen. Al varmen i hans krop strømmede direkte ned mellem hans pelsede ben, og han var heldigvis for fuld til at lægge mærke til, hvordan hans lille hale viftede ivrigt fra side til side. Hector skævede til døren til herretoiletterne henne i hjørnet.

"Tror du, nogen lægger mærke til os, chef?" spurgte han Juno.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.01.2018 01:08
Hectors iver var hot og smitsom i langt højere grad end hvad Juno nogensinde ville indrømme, og Hectors viftende hale fangede Junos blik. Der var ingen tvivl i hans sind om at Hectors røv var blød, men han holdt sine hænder fra den, for i stedet at lægge sin arm tættere om Hectors skuldre og lede ham med sig hen mod herretoiletterne.

"Og hvad så, hvis de gør? Hva' fuck rager det dem at vi skal pisse." Han slog døren til toilettet op og selvom der stod en fyr ved pissoiret, anerkendte Juno på ingen måde at de ikke var alene, og slap først Hector, da han havde låst døren til båsen efter dem.

Det føltes som om alting skulle gå hurtigt. Som om et magisk øjeblik havde åbnet sig for dem, og hvis ikke Juno skyndte sig at røre ved Hector, så ville øjeblikket forsvinde for ham og han aldrig ville få chancen igen. Han lagde en hånd imod Hectors mave og lod den langsomt glide nedad, indtil han nåede den del af fyrens pels, der ville have svaret til hans egen kønsbehåring. Her kradsede han i pelsen, tøvende.

"Sig til, hvis du vil have min hjælp," sagde han så, og selvom han følte sig som en kujon, trådte han nonchalant et skridt væk og lænede sig op af den modsatte væg i båsen, for at åbne sine bukser og selvom hans hjerte bankede i brystet på ham, tog han ikke øjnene væk fra Hectors ansigt, men blinkede derimod til ham med et smil.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.01.2018 01:22
Et kort øjeblik, lige der hvor Junos fingre kradsede igennem hans pels, troede Hector, han skulle dø. Det dunkede mellem hans ben, og han var meget tæt på at gnubbe sig op af Junos hånd, da Juno trådte tilbage. Hector ville hellere end gerne have Junos hjælp, men han ville mindst lige så gerne se på Juno, og han kunne ikke begge dele. Han havde set glimt af Juno nøgen, og endda også ophidset, her og der - det var svært at undgå, når man deler værelse - men han havde aldrig haft så godt et udsyn, som han havde nu.

"Jeg... jeg tror, det er fint lige nu," halv-hviskede han og slikkede sine læber. "Måske om lidt?"

Hector lænede sig mod væggen, og før han kunne stikke halen mellem benene lod han sin ene hånd glide ned over sin pels og ned mellem sine ben. Der var ikke rigtigt noget at se - ikke når Hector stod op sådan her - men der var masser at mærke. Der var varmt og vådt dernede allerede, og Hector kunne mærke sin lille pik, der gemte sig mellem folderne under den tykke pels. Hvis Hector virkelig arbejdede hårdt for det, kunne han godt blive så ophidset, at den stak ud af pelsen, men Hector havde ikke tid til den slags lige nu. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.01.2018 01:43
"Du har det fint?" Junos ansigtsudtryk var skeptisk og lidt hårdt, som det som regel var, men hans stemme var blød. Han trak sine bukser sig lidt ned uden at se væk fra Hector og tog fat om sig selv i et løst greb. Han var allerede hård og udsynet til Hector gjorde det kun værre. 

Junos blik gled fra Hectors ansigt og ned imellem hans ben, og havde han vidst, hvad Hector var til, ville han have hjulpet ham. I stedet så han op på hans ansigt for at møde hans blik igen, og denne gang holdt han det, selv da han fik det så godt at hans øjne gled halvt i. Han var svagt klar over at det var begrænset hvor længe de kunne blive herude, før de kom i problemer med andre gæster eller ejeren af stedet.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.01.2018 01:50
Det føltes, som om hele Hectors krop pulserede af varme. Her stod han med helt frit udsyn til Juno, der rørte ved sig selv! Hector var fuld nok til at indrømme overfor sig selv, at det var noget, han længe havde drømt om, og hans mund faldt halvt åben, mens han gloede. 

Hector spredte sine ben lidt mere og begyndte at gnide mellem sine ben. Hans knæ føltes allerede lidt svage, og det var svært at holde fokus, for han ville både se Juno i øjnene og se på hans pik.

"Skal du... skal du have hjælp, chef?" spurgte Hector hæst, før han mistede modet.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.01.2018 02:24
Juno rystede langsomt på hovedet, selvom spørgsmålet fik det til at brænde hele vejen op igennem hans krop. Han ville ikke kunne holde det ud, hvis Hector kom tættere på ham, hans brystkasse føltes allerede som om det var ved at sprænges; som om hans hjerte ville få vinger og forlade ham som en undsluppen fugl, og hvis Hector kom tættere på ville det uden tvivl kun blive værre.

Der gik ikke længe, før Juno kom med et lavmælt støn, slet skjult af den underarm han forgæves lagde over sin mund, hans krop vendt halvt væk fra Hector, imens han sprøjtede ud over væggen bag toilettet. Han tænkte slet ikke på det rod han efterlod sig på væggen, men gik kun op i at hive fat i noget toiletpapir til at tørre sine fingre af med, som han også kun smed i den generelle retning af toiletkummen.

Først da kom han nok til sig selv til at skæve til Hector. "Brug for en hånd?" spurgte han, uden at møde hans blik. Fyren fortjente at få en hånd.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.01.2018 02:32
Hector ville ønske, han kunne komme samtidig med Juno, men det kunne han ikke. Han havde været alt for distraheret af at se på Juno, at han stort set havde glemt sig selv. Han kom dog hurtigt i tanke om sig selv igen ved Junos spørgsmål, og han rødmede helt op til ørespidserne. 

Kujon-delen af ham havde mest lyst til at sige nej, men den mere dominante side af ham var helt vild.

"Ja," halvt hviskede Hector til svar, og han lænede sig tilbage mod væggen, ikke helt sikker på, hvad der nu skulle ske.

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Rabbit
Nomineringsårsag:
“Hector og Junos første tråd sammen, og den som virkelig definerer deres mærkelige, både komplicerede og ukomplicerede venskab. Derudover tegner den et fint billede af deres roller i venskabet, og er bare i det hele taget et virkelig fint billede af de to dumme drenge.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , jack, Mong, Hobbit
Lige nu: 4 | I dag: 12