Ved en fredfyldt sø

Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 07.04.2009 22:15
Karizma nikker til ham, og bevæger så blikket ned på det lille egern, der ligger og gør sig til for hende. Tåbelig lille fyr, han aner ikke hva han går ind til.

"Jah, som de fleste andre her i landet har jeg mine egne unikke evner. Jeg tvivler på at du er forbigået med disse, unge herre?"

Hun griber pungen men ikke snart efter bliver den kastet tilbage til ham. Hun føler ikke at han skylder hende noget, bare det at se ham med den rigtige vrange ud, er nok for hende.

"Behold dem... jeg klarer mig nok" hun blinker til ham.
"Om ikke andet... kan du jo spendere en middag?"
Et lille grin forlader hendes læber, og hun ser sig lidt omkring.

"Er her ikke lidt køligt?" mumler hun, hentydende til den kolde luft, der pludselig syntes at overmande dem. somom en stor skygge har dækket solen, der om få timer vil begynde at titte frem, til....

~Karizma~
Arbejder i Samsons Bordelhus ^^

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 07.04.2009 23:07
”Hm, fra fødsels var jeg forbigået, men en af mine handlinger skabte visse konsekvenser… ” Alexander smilede hemmelighedsfuldt til hende og overvejede, om han skulle afsløre sin anden skikkelse. Måske ville hun blive bange, da hendes ydre mindede ham om en kanin… Hvilket var et naturligt byttedyr for hans race. Han ville lige se tiden lidt an.

Han greb pungen i luften og så misfornøjet på hende, indtil hun nævnte middagen.
”Jeg skal med glæde invitere Dem på en middag! Hvilken form for menu foretrækker du?” Han så spørgende på hende, da han mente spørgsmålet i ramme alvor.

”Her er lidt, men det kunne så afgjort være værre!” Han frys ikke det store, da kappen isolerede for den værste nattekulde. Han kunne godt mærke omslaget, som havde en dis eller tåge omgivet dem med klam fugt.

”De ønsker måske at finde et mere… tørt sted?”

Don't even think about peting me!
Alexander Arogno Saphiri
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 07.04.2009 23:39
"Handlinger?" siger hun drilsk, og hæver et øjenbryn. "Uh, interessant. Du må fortælle mig noget mere. måske kan jeg også dele en enkel hemmelighed med dig?" hun slår klik med tungen, og læner sig bagover, støttende på albuerne. Hun betragter den smukke nattehimmel, der i dén grad bliver ødelagt af flammernes lys, der stammer fra byen. hun gyser. hendes mor var rejst samme dag, men hun er stadig urolig på hendes vegne. det er hårde tider i øjeblikket.

"Menu? hmm, et godt måltid ville ikke være noget, uden én at dele det med. Men en god vin er aldrig af afveje" hun møder hans blik, og smiler fjollet, et sært smil, hvor hun skeler, og spidser læberne...

"Tjaa, du har tendens til at vælge de våde steder" griner hun, og rejser sig op, lettere vaklende. hendes sko synker ned i jorden, gnaver og gør ondt, så hun vælger at smide dem.
"Så et varmt, tørt sted vil være at foretrække. men jeg vil ikke ligefrem sige at byen er et sikkert sted"

~Karizma~

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 08.04.2009 09:01
”Vores små hemmelighedsudvekslinger kan vi tale om over middagen, hvis De ønsker.” Han forsøgte at undertrykke en latter over deres lille spil. Det morede ham.
”Så De er til en af de mange af livets fristelser…” Tilføjede han tankefuldt, ”- Jeg skal se, om jeg kan få støvet en god vin op så.” Han smilede drilsk og kan ikke lade være at le over hendes fjollede udtryk. Lige i dét øjeblik minder hun ham egernet, der stadig er i nærheden.

”Jeg kender desværre ikke så mange steder heromkring bortset fra byen, da det er mit første besøg i byen!” Han kiggede spørgende på hende og håbede, at hun kunne være behjælpelig med et forslag til et mere tørt sted.

”Vil De virkelig forlade din kavaler på denne måde?” Han nikkede over mod egernet og grinede drilsk af hende.

Alexander Arogno Saphiri
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 08.04.2009 20:15
"mmm Meget gerne" smiler hun, og rejser sig op. Hun børster det værste snavs af sit tøj, og trækker kappen tættere om sig. hun griner let, og kvæler et gab, før hun siger;

"Jeg har hørt at kroen her i dalen er meget god?" Hendes stemme ryster en smule, hun fryser virkelig nu. det er ikke altid den rene dans på roser med hendes arbejdsuniform, for kulden trænger nemt ind til hendes bare skind. Hun skæver til det lille egern, der ligger og pludrer lystigt til hende, og kan ikke lade være med at grine.

"Han er da helt væk i mig! men når man tænker nærmere over det, er det jo ikke så sært" Hun smiler hemmelighedsfuldt, og retter lidt på sit hår, før hun ser afventende på ham, og også en smule bedømmende.

"Han klarer sig nok... skal vi gå?"

~Karizma~

Alexander Saphiri

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Morgana 09.04.2009 22:00
”Jamen skal vi så ikke besøge dette efter sigende charmerende sted? Hvis det her Deres interesse, vil det uden tvivl være fint med mig.” Han strakte sig kortvarigt og rejste sig op. Kulden og fugtigheden fra jorden kunne han kun mærke svagt, om end den kolde natteluft lod sine fingre strejfe hans nakke i en berøring, der sendte en iling ned langs hans ryg.

”Hm, det lyder virkeligt som om, De er en dame, det er bedst at holde sig gode venner med!” Han smilede drilsk til hende, før han gik et par skridt nærmere. Han lagde hovedet på skrå og nikkede bekræftende.

”Ja, lad os det, men det bliver vist dig, der skal vise vej!” Han bød hende grinende hans arm og gik derfra sammen med hende.

//Out.

Alexander Arogno Saphiri
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 13.08.2009 15:22
Efter lang tids fravær er det godt at være hjemme. Chinaza træder ned på søbreden med et fredfyldt smil, krænger kjolen af skuldrene og lader den falde til jorden. Hun står et øjeblik og lader den lune vind kærtegne hendes nøgne krop, før hun springer i vandet.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 13.08.2009 15:40
Lyden af vandplaskeri fik hurtigt opmærksomhed fra en flyvende skikkelse, som derefter let fløj ned bag et par træer der stod tæt ved den nu knap så fredfyldte sø.
Kyo var dybest set på jagt efter noget der kunne fjerne hans umåddelige kedsomhed og hvis der var en eller anden unge der badede rundt alene, kunne det let holde hans opmærksomhed ved døren.
Han var lydløs da han luntede tættere på søen og rynkede muggent på næsen. Vand. Woptido dybt vand endda.
Da han stod ved kanten var Chinaza stadig under vandet og da hun dukkede op igen, kunne han ikke holde et smil fra at brede sig ud over hans læber.
Istedet for at angribe hende, satte han sig ned i skrædderstilling, tog hurtigt en fløjte frem og brugte den højeste, mest skinger tone til at få fat i hendes opmærksomhed.
Og overraske hende lidt. Han kedede sig trodsalt.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 13.08.2009 15:43
Da hun dukker op over overfladen igen, kaster hun sit nyklippede hår over skulderen (går hende til midt på lårene), hvilket sender en kaskade af vand ind mod bredden nogle meter fra Kyo. Hun ryster lidt vand ud af øret, da lyden overrasker hende, og hun vender sig mod den så hurtigt, hun kan. Hun får øje på Kyo på bredden og ler, da hun genkender ham.
"Du skræmte mig!" lo hun, mens hun svømmede ind mod ham.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 13.08.2009 15:47
Det spjættede voldsomt i ham da vand blev plasket hen imod ham og han skulle næsten til at dække sig med de store vinger der var bredt ud bag ham.
Da han fik set at vandet slet ikke nåede så langt, sukkede han behaget og lagde hovedet i en hånd.
Det katteagtige smil blev blot bredere og han trak let på skuldrene over hende. Bare hendes stemme virkede til at berolige ham.

"Det var overhovedet ikke min mening"

Svarede han ironisk og slap en kort latter med en hånd løftet op foran munden. Selvfølgelig var det meningen.
Han gjorde ikke ting der ikke var meningen. Tanken i sig selv var blasfemisk.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 13.08.2009 15:51
Hun lo ad hans kommentar og nåede ind til bredden. Hun kravlede op ved siden af ham. At hun var nøgen så ikke ud til at genere hende meget. Hendes lange hår klæbede til hendes ryg og ned foran hende og filtrerede halvdelen af den hvide nøgenhed væk fra hans øjne. Hun satte sig roligt ved siden af ham, mens hun rakte ud efter sin kjole og trak den tættere på sig. Hun tog den dog ikke på, da hun stadig var våd. Dråberne skinnede i solen, og en enkelt gled ned over hendes mave og fik hende til at gyse let.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 13.08.2009 15:56
Måske burde han kigge væk, men det gjorde han ikke. Han kunne simplthen ikke kigge væk, selv hvis han prøvede.
Hun var sku pæn var hun. Så hvorfor skulle man også kigge væk alligevel?
Istedet for bare at sidde og glo, tændte han en halvstor kugle af flammende ild et stykke foran hende.
Den hang over vand kanten og lyset gjorde vandet orange. Han sagde ikke noget, men lænede sig blot lidt frem for at ligge hovedet i sine hænder.
Kiggede skævt på hende lidt inden han endelig åbnede munden

"Du har været væk." Konstaterede han.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 13.08.2009 16:00
Hendes blik gled ud over vandet mod ilden, og hun smilede stille.
"Det har jeg ... Jeg har ikke en gang styr på hvor længe." En lille skygge gled over hendes ansigt, og hun så alvorligt på ham. "Jeg er ked af, jeg ikke kunne fortælle dig, jeg tog af sted. Det hele skete lidt pludseligt, ser du ... Men jeg er tilbage nu, og jeg bliver her denne gang!" Hun smilede igen. Hun var langt mere rolig og selvsikker end hun nogensinde havde været det.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 13.08.2009 16:04
Han kunne let mærke den forandring hun udviste og ærlig talt, så undrede det ham.
Hvor var den lille, usikre tøs han kendte så godt? Hvad var der sket på hendes lille rejse, der havde gjort hendes så anderledes?

".. Mere end et år"

Mumlede han muggent og så halv ondt på hende. Han var lidt vred på hende, ja, men han kunne nok ikke forblive vred på hende.

"Gør du? Hvordan kan du være sikker på at der ikke sker noget pludseligt igen og du forsvinder som dug for solen?"
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 13.08.2009 16:11
Et lille lys tændtes i hendes øjne, og hun trak skævt på smilebåndet, mens hun lænede sig over mod ham og greb hans hånd.
"Fordi det endelig er lykkedes mig at slippe af med min forbandelse, Kyoshiro! Hver eneste gang, jeg har måttet forsvinde, har det været på grund af min åndsvage evne, og jeg er langt om længe sluppet af med den! Ingen vil kunne true Krystallandet gennem mig længere, og derfor behøver jeg ikke flygte igen!" Lettelsen i hendes sind var så tydelig at læse i hendes øjne, at han ikke burde være i tvivl om den byrde, der var forsvundet fra hendes spinkle skuldre.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 13.08.2009 16:17
Hun burde kunne mærke hvordan han spjættede da hun rørte ham og hvor tæt på han var for at rive hånden tilbage, men alligevel.. Han lod hende holde sin hånd.
Han måtte dog lade et svagt smil bryde frem på sine læber igen, mens hun sad og snakkede.
Han vidste ikke hvordan hun kunne have fået fjernet den evne og han tænkte ikke på at spørge, men han kunne se på hende at det var godt for hende.

"Det var da.. Godt? Ja godt må være ordet.. Så.. Har du noget istedet?"

Sagde han kantet og virkede egentlig lidt klodset i det. Han var ikke god til at interessere sig for andre, selvom han prøvede med hende.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 13.08.2009 16:25
Hun slap ham, da hun kunne se, han var utryg ved det, og hun lo mildt.
"Det har taget mig en krig at komme igennem det hav af følelser, tanker og energier, der har ligget og luret, men det er da lykkedes mig at finde et andet talent, hvis man kan kalde det det ... Jeg øver mig stadig, selvom jeg har nogenlunde styr på det efterhånden ..." Hun smilede igen til ham, før hun forklarede.
"Jeg har fået så meget styr på mine indre energier nu, at jeg kan vandre fra mit eget sind og over til en andens i drømme ... Jeg kan vel på en måde skabe og ændre drømme. Jeg kan kalde folk fra deres egne drømme og over i det rum som jeg har kræfter over ... Jeg har dog ikke kunnet øve mig på andre end nogle få firben og ellers nogle slanger, jeg delte skjul med ... De har i øvrigt forbløffende mange tanker, sådan nogle små væsner!" Hun smilede svagere og så ud over vandet, da det gik op for hende, hvor latterlig, han måtte finde hendes ord. Hun havde lyst til at trække dem tilbage og måske undlade at sige noget om det, men på den anden side, var det Kyoshiro. Han fortjente en forklaring, hvor vild og overnaturlig den end måtte være. Et strejf af tristhed sneg sig ind i hendes øjne et øjeblik ved tanken om, han ikke ville tro hende, men hun gemte det hastigt bort i sit sinds yderste rum, hvor hun havde stoppet alle sine ubehagelige tanker hen.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 13.08.2009 16:34
Han sad stille og betragtede hende gennem hele hendes forklaring og sad på samme tid og tænkte voldsomt over hvad det var hun sagde.
Ind i folks drømme? Så.. Hun kunne altså snige sig ind til folk når de lå og sov? Han.. Fattede ikke så meget som han ville have håbet.

Istedet for at sige det og komme til at ramme en nerve han var sikke på hun havde, begyndte han at gnave lidt i den ring der sad piercet i hans læbe.
Hvad skulle han sige..? OH yeah der kom noget godt.

"Ehehew slanger"

Gryntede han besværet og kunne ikke holde hans krop fra at skælve. Han hadede slanger. Firben var okay, men slanger.. Slimede små kreature.
Derimod smilte han blot besværet og klappede hende på hånden. Han havde ingen anelse om hvad han skulle sige..

"Er det.. Sjovt?"
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 13.08.2009 16:39
Hun sukkede let og så på ham med et varmt, blødt blik.
"Det er i orden, Kyoshiro. Jeg havde ikke forventet, du ville forstå det ..." Alligevel kom glimtet af tristhed kort tilbage i hendes øjne. Nogengange følte hun sig så uendeligt alene.
"Jeg ved ikke, om jeg vil sige, det er sjovt ... Det er meget hårdt at gøre, men jeg har ikke haft så meget andet at tage mig til ... Jeg har forsøgt at kontakte dig, men du sover jo ikke så meget, og jeg havde svært ved at gætte, hvornår du gjorde ... Jeg havde ikke meget styr på dag og nat heller, hvilket ikke gjorde det nemmere ..." Hun sukkede svagt og lænede ansigtet op mod vinden, der langsomt var trængt ned til dem og kildede hendes nøgne krop, så hun gøs. Hun rakte ud efter kjolen og begyndte processen at vende den rigtigt, så den var til at få på.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 13.08.2009 16:52
Han kunne næsten mærke hvordan en gnavende skyldfølelse begyndte at bore sig ind i hans hjerne og, sjovt nok, i siden på ham.. Som havde det været et sidestik.
Han forstod ikke engang hvorfor! Det var jo ikke hans skyld at han ikke rigtig forstod hendes.. Drømmeflytning eller at hun ikke kunne komme i kontakt med ham fordi han ikke sov!
Det.. Det var da hendes egen skyld, når hun sådan bare pludselig forsvinder, kommer tilbage og begynder at snakke om reptiler.
Ildkuglen der stadig svævede over vandet, virkede til stille at dø hen, indtil han pludselig kom i tanke om den og lod den blusse op da hun gøs.
Da hun trak ud efter kjolen, måtte han knurre lidt af sig selv og strejkede sig nok til at hans hals knækkede flere steder.
Han kunne se på hende at hun var trist. Han kunne mærke det. Ja han kunne sågar næsten lugte det og det irriterede ham grænseløst.
Da han til sidst ærlig talt følte sig totalt nyttestløs, gjorde han noget han ikke selv havde forventet.
Istedet for at lade hende tage kjolen på, greb han pludselig ud efter hende og krammede hende.
Hvis hun frøs ville hun let kunne mærke hvor meget unatureligt varme han udgav. Han var nervøs. Så hans varme blev voldsommere. Ildvæsner.. Tch..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 12