Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 18:38
Han læner sig lidt ind over hende, og ignorere da hun sparker ham.
"Det var ærgeligt. Jeg ville heller ikke mishandles, men gæt hvad? Det blev jeg alligevel!" siger han kort og smiler kort. Han flår kort efter hendes tøj af(?) og knapper så sine egne bukser op. Han griner kort.
"Jeg sagde jo til Jace, jeg ville være ved din side og passe på dig, mens han var væk. Jeg har holdt mit ord," siger han kort og hiver sine bukser ned.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.09.2009 18:44
Hun miaver bange op. "lad være! Hauru lad være, jeg ber dig!.." græder hun og prøver meget at skubbe ham væk. Hun bliver så tiger og springer et stykke væk. hun bruger alle sine krafter på at holde sig oprejst, men hun ryster voldsomt i hele kroppen, og ved hun let kan knække sammen når det skal være. "glem det.. jeg er ikke din kælekat mere" siger hun utilfreds. hun bliver sig selv og smider hendes forlovelses ring hen foran ham, inden hun bliver tiger igen og har hovedet mod ham og knurre.
Hun skifter en del gange mellem menneske og tiger, da hun ikke har kræfter til at være tiger, men prøver hele tiden at blive i den form.
Det ender med hun bliver menneske og hun bliver stårende på alle 4 lidt endnu og ser sløret hen mod ham

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 18:48
Han ryger lidt tilbage, da hun bliver tiger og springer væk. Han rejser sig så op og betragter hende lidt. Han ser kort på ringen, og lader den bare ligge. Da hun så forbliver menneske, springer han hen mod hende og bider sig hårdt fast i halsen på hende(?), mens han har en hånd i nakken på hende og den anden arm lagt om livet på hende, for at holde hende fast.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.09.2009 18:55
Hun hører ham godt og prøver at springe væk, men har ikke kræfter nok til at flytte sig. Hendes krop skriger på at flygte, men har ikke kræfter til det og mærker godt han bider. Hun piver meget og sidder op nu, mens hendes hoved ligger tilbage. Hun prøver lidt at skubbe ham væk, hun opgiver det så og hendes ene arm hænger bare nu og den anden har hun over maven.
Hun lukker svagt sine øjne og kan godt mærke det nye blod løbe ned af hendes hals, selvom det ikke er ret meget.
Hun er meget svag og er meget tæt på at dø, mens hendes krop bare ligger helt svag.

hun ligger og drømmer, mens hun åbner øjnene i hendes drøm. Hun syntes hun ser en mand i noget lys som rækker hånden ud mod hende. Hun går svagt hen mod ham, og skal lige til at tage hans hånd, da manden bliver til Hauru. Hun rykker sig hurtigt tilbage og begynder at løbe væk.

Hun ligger og vrider sig lidt bange i Haurus greb og man vil tydeligt kunne se på hendes øjne at hun ligger og drømmer noget væmmeligt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 19:00
Hauru slipper bidet og lader hende falde ned på jorden(?), før han sætter sig overskrævs på hende(?). Han betragter hende kort, før han hiver sine bukser helt af og ligger sig over hende.......

*Cencur*(?)

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.09.2009 19:04
Hun ligger stille og hiver svagt efter vejret, inden hun langsomt vågner og ser op på ham. Hun kan dog ikke gøre noget og ser svagt op på ham.
"plz.. lad være.." stammer hun

*cencur*

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 19:07
*Spooole*
Han flytter sig fra Anzu, trækker sine bukser på og rejser sig op. Han betragter hende lidt, før han sætter sig ned, lænet op af muren. Han bøjer benene og hviler så armene på knæene og vender blikket mod jorden som om intet er sket.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.09.2009 19:32
*spole*

Anzu ligger bare og stønner færdigt og piver af smerter
Hun sætter sig op og fanger efter hendes tøj

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 19:35
Han ser lidt på Anzu, før han kravler hen til hende, læner sig ind over hende og tager fat om hendes hals(?). Han ser hende i øjnene og kysser hende kort på munden(?)

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.09.2009 19:41
Jace kommer hurtigt flyvende, men stivner i luften, da han kan dufte Anzus blod.
"anzu.." kommer det stille fra ham, inden han skynder sig af sted og knurre voldsomt.
Han ser Hauru kysser hende og knurre voldsomt. "hvad har du gjort?!!!" råber han vredt

Begge fundet på google og redigeret af mig
Billed nummer 2 forstiller Jace med vinger og sin le
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 19:44
Han holder kysset blidt, men slipper det hurtigt, og derefter hendes hals da han hører Jace. Han rykker sig hurtigt lidt væk fra hende og ser mod Jace.
"Hvad får dig til at tro det er mig der har gjort det?!" spørger han kort og fnyser lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.09.2009 19:47
Anzu falder til jorden, da han slipper hende og ligger bare nu.
Hun er vildt svag og hører Jace stemme. "jace?.." mumler hun svagt

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.09.2009 19:52
Jace griber hurtigt Anzu og ser de 2 nye bide mærker i hendes hals.
"hvem skulle det ellers være den væsel?" knurre han
Han sætter hende forsigtigt op og tager noget medicin op. "her søde, drik det her.." siger han vildt bekymret, holder hendes hoved og hælder det forsigtigt i hende.
Han vender sig så rasende mod Hauru. "kom her" knurre han og får sin le frem

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 19:58
Han rejser sig op og betragter kort Anzu, før han hurtigt ser på Jace og smiler svagt.
"Nej, glem det. Jeg skal ikke tortureres mere. Glem det," siger han kort og går nogle skridt tilbage.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.09.2009 20:06
Jace knurre vredt og slår hårdt mod hans bryst med sin le.
Han er vildt vred og prøver at sparke ham mellem benene

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 20:08
Han springer hurtigt tilbage, men når ikke at undvige, inden han får ramt ham mellem benene. Han falder hurtigt ned på knæ og tager sig til skridtet.
"Arv ... Hvorfor skal du altid sparke mig lige dér!" mumler han kort.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.09.2009 20:10
"jeg syntes vi skal prøve noget vildt smertefuldt" Knurre han og flår hans bukser af ham. Han tager et reb og prøver at binde det fast om hans hals og fast til hans hænder på ryggen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 20:18
Han går hurtigere længere og længere tilbage.
"Det synes jeg ikke!" siger han kort. Han springer igen tilbage, så han kun får en revne i sine bukser. Han gisper kort, da han binder rebet om hans hals, men inden han får bundet det om hans hænder, tager han hurtigt fast i hans håndled, og forsøger at holde hans hænder væk.
"Skrid væk fra mig !" siger han kort.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.09.2009 20:49
Jace prøver at skubbe ham forover så han ligger på brystet og stadig sidder på knæ.
"så du kan godt lide ...? det skal jeg nok sørger for du ikke vil kunne mere" siger han roligt og lukker roligt sine busker op

*censur(?)*

/FRYS

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 04.10.2009 21:03
Han forsøger stærkt ikke at lade sig læne forover, dog uden held. Han skæver til Jace, med et rimelig irriteret blik, og et lavt hvæs kommer fra ham. Han vender så blikket mod jorden.

*Cencur*

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7