Ved mange træer og én stor lysning midt i det hele

Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 22:04
Chinaza gyser, da dyret kommer springende mod hende gennem mørket, men hun bliver stående for at møde det. Hun Træder hastig til siden, da det sætter af, og forsøger at trække den væk fra de andre. Hun tuder af den, som hun gjorde da ulvene var der. Hun er klar til at gøre sig "gennemsigtig" hvad øjeblik, det skal være, hvis det skulle blive nødvendigt, men hun vil forsøge at få bæstet væk fra de andre.
Hun hyler igen.
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 22:13
Valentin kan mærke irritationen over Duzzels frække kommentar brænde kinderne feberrøde. Der sidder han, Duzzel, med benene trukket til sig og med den store mund. Han er ikke så lidt fræk. Valentin ligner en tordensky, og der er et bittert drag omkring munden. "En lort?!,, Valentin kniber øjnene sammen og går med faste skridt over til Duzzel, indtil han står bøjet over ham. "Kryb?!," Valentin har lyst til at brække grenen over han hoved af, og slå Duzzel med den. Måske kunne han banke lidt maner ind i hans lille, forskruet hoved.
"Jeg burde havde ladet ulvene gnave i dig! De har sikkert mere gavn af dig end vi har... ikke Chinaza... Chinaza!,, Valentin har vendt sig om og stirrer nu på en frygtelig hund, der gav ham kuldegysninger.

Han koncentrerer sig igen og pludselig flækker jorden mellem hunden og Chinaza, og de stirrer ned i et stort tomt gab, men hvis hunden fortsatte ville den bare løbe over gabet. Han forsøger sig med lidt jordskælv.
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 16.08.2009 22:37
Duzzel smiler bare et underligt hadsk smil.
"Jeg bad jer sjovt nok heller ikke om hjælp, vel?" lyder det bare iltert.
Han rejser sig så op med et hovent blik.
"Men De må hellere rede Deres lille frille inden krybet der æder hende levende.." siger han med et fnys..

Derpå sættes hans kurs op i træet igen,. samme hastige ynde som før, indtil han sidder godt gemt oppe i træets krone, mellem de grønne blade..

Heroppe sidder han i fred og ro, og kan i sin egen magelighed sidde og betragte scenariet nede på jorden..
"Hmm.." han rynker brynene.. hvad var dog dette kreatur for et væsen?
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 16.08.2009 22:44
Lyden Chinaza udsender ser ikke ud til at påvirke dyret, men gør det derimod blot mere agressiv og arrig. Den knurre faretruende, og trækker overkroppen ned imod jorden for at kravle frem imod hende. Netop som jorden sprækker foran den, trækker den sig tilbage for den enorme sprække i jorden. Den flakker voldsomt med blikket, og syntes i en kort tid at forvirres. Pludselig slår den blikket tilbage imod Chinaza, og gør voldsomt. Dette stopper den tydeligvis ikke, da blodtørsten ser ud til at slå dens hjerne fra og dermed gør den langt mere dumdristig, end den egentlig er. Dyret sætter af til spring, og når netop at hoppe over sprækken, da den med et standser i luften. En dyb, og ikke mindst lynende stemmer lyder pludselig: ,,Stands! Dit forbandede bæst!"
Morgoths kraftige skikkelse træder frem fra mørket, med en hånd hævet over sig. Via sine krafter har han standset kreaturet i springet, og holder via telekinise oppe i luften. Hans blege ansigt ændres fra raseri til fuldstændig følelsesløshed, og han træder enkelte skridt frem. Med et hårdt sving, slår han arm skrådt ned fra sig. Dyret flyver med voldsom hast imod jorden, og tumler omkring da den rammer græsset under sig.
signature by jodeeeart

Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 22:50
((eh folkens, et kreatur er kvæg xD))

Chinaza stopper op, da sprækken stopper dyret, og hun ser sig undrende om, indtil hun kommer i tanker om Valentin. Hun ser hastigt hen mod ham. Hun skal til at råbe noget til ham, da dyret sætter af igen, og hun bakker væk og gør sig klar til at løbe igen, selvom hun tydeligvis er angst.
Morgoths stemme tilkalder sig hendes opmærksomhed midt i det hele, og hun stirrer på bæstet, der hænger i luften, med store, bange øjne. Da det flyver ud til den ene side og lander på jorden med et bump, gyser hun. Hun ser tavst mod Morgoth, der står lige på den anden side af den kløft, hun ved ikke eksisterer. Hun står et stykke foran træet, hvor Duzzie er i, og hun står også et stykke fra Valentin. Alene som så tit før med den eneste frøst, at denne gang vil hun ikke kunne vendes mod nogen som et våben.
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 23:16
Små svedperler pibler frem på Valentins pande. De kraftige illusioner suger meget af hans energi og han standser magtesløs sine illusioner, og landskabet bliver sig selv igen. Valentin falder ned og side, men når lige at tage fra med hans arme. "Huh!,, gisper han og trækker efter vejret. Han tørrer sveden af i sit ærme og skæver irriteret op på Duzzel, som gemmer sig i træet, og et smil bryder frem på hans mundvige.
"Du kan måske ikke gøre det?,, tirre han.

Valentin vender forbavset blikket hen i retningen af stemmen... endnu en?
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 16.08.2009 23:24
"Ikke gøre hvad?" spørger han bare med et hævet øjnbryn til Valentin..
Hans blik flyver dog så hen da væsnet bliver kastet sådan med..
Hvem gjorde det?

straks fanges hans blik da af den nyankomne.
Pyh! Han er dog ikke viderligt køn!.. grimme mand! tænker han og skær en grimasse.. Men han ryster så på hovedet.. han syntes jo egentlig at de fleste han har stødt på, ikke er særlig kønne.. Han bryder sig jo kun om sin egen race! og mange kvinder her ser desuden alt for 'maskuline' ud! - i hans verden er det jo maskulint at være lille og spinkel! og feminin at være muskuløs og naturligvis have former..

Duzzel trækker sætter sig til rette, så det ene ben er under ham mens det andet hænger løst lidt ned fra grenen, de 4 meter som han sidder oppe i træet.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 23:36
Chinaza kan ikke lide synet af Morgoth, og hun husker kun alt for godt, hvad der skete sidst, hun mødte ham. Hun vil ikke tage chancen igen. Denne gang er Kyoshrio der ikke til at redde hende!
Da hun er sikker på, dyret er ude af stand til at sætte efter dem, sætter hun af med et voldsomt spjæt og farer hen, hvor hun beslutsomt griber fast om Valentins håndled. Hun forsøger at trække ham ind over sin ryg, så hun kan flygte derfra sammen med ham.
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 23:38
Valentin ser taknemmeligt op på Chinaza og smiler. Han forsøger at komme op og stå, men må et par gange falde til jorden igen, fordi tyngdekraften hev i hans ben. Med Chinazas støtte lykkedes det ham at komme op og stå og de vader gennem det tykke tæppe af løv i skovbunden.

//out
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 16.08.2009 23:41
Duzzel ser de andre flygte.. skønt knægten ikke har meget mellem ørerne, kan han godt regne ud, at det ikke er et godt tegn.. af den grund kravler han bare så lydløst han kan fra det ene træ til det andet, indtil han er helt væk.

//afsluttet (fordi Morgi skulle gå xD)
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 17.08.2009 14:04
Synet af at folk pludselig forduftede ved hans ankomst, fik han ikke til at gøre så meget andet end blot at hæve øjenbrynene, i et skobbet ansigtsudtryk. Et opgivende suk lød langsomt fra ham, og blikket endte derefter op med at hvile imod dyret der ikke lå langt fra ham. Det rejste sig langsomt, og stak hurtigt halen imellem benene da den opdagede at dens herre blot ventede på at den tog sig sammen, til at rejse sig fra jorden. Morgoth måtte indrømme at turen herud havde været det rene spild, da dyret tilsyneladende havde taget fejl af hvad den ville have jagtet. Efter at have kastet et sidste blik over stedet, forsvandt han langsomt i skovens mørke.
signature by jodeeeart

Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 02.10.2009 23:15
Devyn gik stille rundt i skoven, hun anede ikke hvor det var hun gik hen. Hun vidste faktisk ikke hvordan hun kom ud fra denne her skov.
Hvorfor var hun i det hele taget gået ind? Det var jo slet ikke sjovt, hun skulle ud og det skulle være nu! Hun havde gået her inde i flere timer. Hun skulle også snart have noget vand til sin krop.
Et suk kom over hendes læber og hun satte sig hårdt ned i noget græs. Det var da noget så belastende det her.
Hun skulle ud og det skulle være lige nu! Det kunne slet ikke være rigtigt at hun skulle blive jagtet her ind af folk. Hun havde jo bare løbet drejet af alle mulige stier. Lige pludselig var der jo bare slet ikke nogen sti mere, hvad gør man så? Ja hun måtte jo bare blive her uden noget vand. Så måtte hun jo bare dø, andet var der ikke lige at gøre.

Fundet på Photobucket ^_^
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 02.10.2009 23:21
Skumrings hove slog tungt mod jorden idet hun kom galloperende på de smalle skovstier, hun var som sædvanlig ude og tjekke op på skovens ve og vel. Et enkelt sted stoppede hun op og studerede etfrisk kak ind i et træ, hun fnøs irriteret, det så ud til at komme fra en almindelig skovøkse, så var det val bare om at finde vedkommende der bar sådan en, indhugget var frisk.
Hun tog en dyb indånding inden hun satte i galop og red videre, hun havde gennem de mange år lært at manøvrere sin hestekrop hurtigt og let mellem de mange træer, hvilket havde været umuligt for en almindelig hest, med en rytter, pludselig fik hun øje på en skikkelse og stoppede brat op. Hun viftede det hvide tykke hår væk fra ansigtet og gik roligt nærmere. Over skulderen bar hun en stor bue, og ved siden et pilekogger med en 15-20 pile i, det gjorde hun altid når hun var på jagt
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 02.10.2009 23:28
Devyn rejste sig op og sparkede lidt til græsset. "Dumme mennesker, sådan bare at jagte lille mig, hvad tænker de dog på! Dem vil jeg lære noget af. Nej nu må det snart være slut!" sagde hun lidt vredt og sparkede til en halv stor sten. Hun bed sig hårdt i læben, og skulle til at bruge de væreste skældsord hun kunne, men hun gjorde det ikke. For tænk nu hvis der var nogen der hørte det. Egentlig kunne hun bare være lige glad, men det var en skov. Hvis vinden var mod en og man råbte, ja så ville stemmen jo gå igennem skoven.

Hun satte sig hårdt ned på græsset igen. Hun tog fat i en tot af sit hvide hår. Hun kørte fingrene igennem det og mumlede lidt for sig selv. "Dumme sten, dumme mennesker. Alt er bare snart dumt. Men skoven er smuk, man skal så også bare kunne komme ud af den igen." sagde hun lidt til sig selv da hun var færdig med at mumle.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 02.10.2009 23:36
"Skoven er stor, men let at finde rundt i, hvis man kender dens kringlede natur og vilje!" kom det bestemt fra Kentauerkvinden der roligt fortatte sin gang mod Devyn, hendes stemme var mørk men blid og hendes udstråling autoritær. Egentlig undrede det hende at Devyn ikke havde set hende noget før, hun var trods alt halvt hest og meget høj, men sådan var mange mennesker nu til dags, uopmærksomme, nogle af dem var endnu lullet ind i rigets førhenværrende tryghed, men dette var bestemt ikke tilfældet for Skumring, hun var altid på vagt, især efter mørket havde taget et markant jerngreb i hele Krystallandet.
Skumring så undrende ned på den lille skabning, endnu et menneske, måske kunne det være at hun havde vigtige informationer om rigets tilstand uden for skovene, hvor Skumring trods alt altid opholdt sig.
"Hvad laver et lille menneske som dig alene i skoven egentlig?" spurgte hun skæptisk og kiggede ned på hende med de sorte øjne, der fint var indrammet af lange hvide vipper, det undrede hende at kvinder i den størrelse turde gå alene med alle de folk der befandt sig rundt omkring i skovene, eller for den sags skyld, i hele riget
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 02.10.2009 23:45
Devyn kiggede op og se et væsen hun aldrig nogen sinde havde set før. Hun åbnede mundne men lukkede den så igen, det var uhøffeligt sådan bare at stå og glo med åben mund. "Jeg øhh... Jamen.." Hun rejste sig op og bevægede sig hen imod denne hest-menneske? Stille bevægede hun sig om på siden af hende for at se om personen virkelig hang sammen med hesten.
"Jo altså du har nok ret. Men jeg kender ikke skoven, jeg opholder mig aldrig i skove." sagde hun og bevægede sig op til personens ansigt igen. Hun lagde mærke til buen og bed sig i læben. *Det er ikke mig den skal bruges på* tænkte hun og anede ikke hvad hun skulle gøre hved alt dette.
Stille bevægede hun sig om på den anden side. Det var altså rigtigt. Der var ikke noget i vejen med personen den var altså ægte. En hest og et menneske sidde sammen, det så lidt sjovt ud.
"Menneske hvor?" spurgte hun og kiggede lidt rundt. "Nåå du mener mig? Jeg er ikke noget menneske..." Hun kiggede lidt ned af sig selv og fortsatte. "Eller jo det ser sådan ud, men jeg er rigtig en havfrue. Jeg blev jagtet her ind af nogle mennesker." sagde hun og knyttede kort hånden. "Dumme mennesker." mumlede hun.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 02.10.2009 23:52
Skumring så ned på Devyn, hun var høj i forhold til hende og morrede sig gevaldigt over menneskebarnets undren over hendes bygning, hun var vant til at folk blev overraskede, og vant til at blive stirret på, det var ikke noget hun tog sig af mere. "Det er fjollet, det burde du, skoven er mere fredelig end mange andre steder idette rige, så med mindre at du vil naturen noget ondt, er du mere end velkommen!" lo hun og rettede på buestrengen der var spændt over hendes bryst. Et øjeblik så hun tænkende på Devyn da hun sgade at hun tilhørte havfolket, hun havde hørt om disse væsner, læst om dem, men aldrig set dem, Kentaurene havde altid været gode venner med både dværge, havfolk og andre fabelskabninger, desværre var deres kultur på vej til at uddø.
"Arh ja, havfolket, hvordan er det under vandet?" spurgte hun interesseret og smilede venligsindet ned til kvinden, hun interesserede sig for menneskenes verden, og i den grad også for andres, dette vile være en oplagt mulighed for at få mere viden om det nulevende havfolk
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 03.10.2009 00:02
Devyn rystede på hovedet. "Skade en skov, nej aldrig. Denne her er da for smuk til det. Hvem ville dog skade sådan en smuk skov? Ja altså andre end mennesker?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå. Det var da sjovt at se sådan et væsen.
Det kunne godt være at kentauer kendte til havfolk og omvendt. Men hendes famillie havde aldrig nogen sinde snakket om dem. Hun anede ikke engang om sådan nogen var rare elle om de var fjender. Måske holdte dig sig bare i baggrunden. Man kunne jo aldrig vide.
"Tjoo.. Tjaa..." hun tænkte sig lidt om. Ja hvordan gik det egentlig der nede? Hun havde jo faktisk ikke været hjemme i flere år, så hun vidste det jo ikke rigtig. "Jeg tror da at det går fint. Eller jeg mener at det går fint." hun bed sig i læben, det var noget af den dårligeste løgn hun lige havde fyret af bare sådan lige pludselig. "Eller jeg ved det faktisk ikke. Nu har jeg ikke været hjemme i et godt stykke tid." sagde hun og satte sig ned foran hende. Hun lagde nakken helt tilbage for at kigge helt op på hende.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 03.10.2009 00:11
Skumring tibbede hovedet forover for at se ned på hende da hun satte sig, Skumring lå sjældent ned, det var naturligt for hendes og hndes bygning at stå op, med mindre det handlede om en meget dyb og rolig søvn hun kun fik når hun var hjemme i sit enorme egetræ, hvilket hun skete hver anden nat eller noget i den stil.
"Der er nok ikke andre væsner der ønsker skade på skoven, men menneskeneklarer det nu meget godt for os alle!" sagde hun gnavent og strakte nakken. I vinterperioden var det slemmest, hvor folk havde brug for brænde, de fortrak de levende træer, hvilket Skumring tit havde sat en stopper for.
"Arh, jeg kunne godt forestille mig det var rart!" sagde hun og så et øjeblik tænkene ud i luften, det eneste Skumring egentlig kendte til vand var når Kentauerne om sommmeren kølee deres kroppe i den dybe flod, men det var også rart i sig selv, især efer en flere dages lang galloptur.
"Men hvis du hører til havfolket, hvad laver du så oppe på jorden?" spurgte hun med et undrende fnys, og bøjede sig lidt ind over Devyn med sin menneskekrop, utroligt at hun ike var mere bange af sig, de fleste der stod overfor kumring var rædselsslagne, i hvert fald i starten
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 03.10.2009 00:22
Devyn blev noget overrasket over at hun kom tæt ned til hende. Hun grinte kort og lagde hovedet lidt på skrå. "De mennesker skulle tage og plante en skov selv, eller finde noget andet at brænde. Det er da synd for disse træer. De er da så smukke, der er også så stor et mellemrum imllem hver træ. Så har de jo plads til at vokse sig store og tykke." sagde hun og kvalte et lille grin.
Hun kiggede ned i jorden og lod en finger køre igennem det bløde græs. Hun havde aldrig mærket noget der var så blødt, men det var måske også fordi at der aldrig rigtig gik nogen på det her stykke græs.
"Det er det skam også, vandet er rigtig rart der ude. Det er noget helt andet end når man går i en sø eller noget i den stil." hun bevægede sine føder lidt og begyndte stille at fugte sine læber, de var så tøre at de nok snart ville sprække, det var barea et tegn på at hun skulle have noget vand.
"Det er fodt at jeg, ja jeg ville gerne lære lidt om mennesket, men nu ved jeg snart ikke. Faktisk så er jeg flygtet fra mine forældre, de skulle bestemme alt ting." hun kiggede op på hende og bed sig lidt i læben.
"Undskyld jeg spørg men hvad er du egentlig? Jeg har aldrig set en af din slags." hun kiggede ned i græsset men så op på hende og søgte hendes øjne.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lux , Echo, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12