Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 21:11
han kan mærke de spidse knive i hans arm, han kan
se blodet løbe ud over armen på ham og ned på jorden han
ser på hende vredt. han slipper hende og ide hun falder ned trækker
han en kniv og i et hyg sætter han en kniv i maven på hende(?)
"du kan godt lidt " hans krop er praset op imod hendes
han visker hende i øret " smukt"
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 21:16
hun er vant til at falde, så hun lader perfekt på fødderne. dog er hun ikke helt forberedt på kniven, men når at hoppe så meget væk fra den, at den rammer hende lidt i siden, lige over hofteknoglen, og hun bider et skrig i sig. det skal han fandme ikke have fornøjelsen af at høre. fornemmelsen af at være presset op imod muren giver hende klaustrofobi på lavt plan, men hun vil mest af alt bare væk fra ham. bideer sig i læben, og udnytter at han eer så tæt på hende som han er. med et åbner hun munden, og bider kraftigt sammen om hans skulder (?). selve biddet er yderst kraftfuldt, måske en anelse svækket hvis man tænker på at hun har fået en kniv i siden, men det svider også forfærdeligt, da hendes spyt er som syre. alligevel må hun kæmpe for at holde biddet, for hun har forfærdeligt ondt i siden, og har pokkers lyst til at skrige. men nu er han selv udenom det.

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 21:26
da hun bider ham i skulderen hopper han tilbage og han kan mærke
varmen i skulderen han ser på skulderen han tager hurtigt sin leder
rustning af han kan se hvordan han skulder er ødelagt på rustningen
han ser på hans skulder og ser der ikke er sket noget takket
være hans rustning han ser hen på hende " arha " han står kun i bare overkrop "pis se nu der " han holder den ene hånd til kroppen
og frem kommer der en skygge rustning han folder hænderne sammen
og ser på hende "nå " han går hen imod hende igen
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 21:33
OOC: dækker rustningen også hovedet? er der overhovedet nogensteder hun kan gå efter? x3

IC:
Hun hvæser da han hopper væk, og samtidig er hun lige ved at knække sammen pågrund af kniven, som stadig sidder i hende. hun kan ikke helt afgøre, om det ville være klogest at tage den ud - da hun jo så kan forbløde - eller om hun risikere at kniven gør endnu mere skade på hende når den bare sidder der. men hun beslutter sig for at tage kniven ud alligevel. ligeså snart hun har gjort det, er hun igen lige ved at knække sammen, og hun bider sig i læben. hun tænker ikke helt på Ray's jakke nu men der kommer faktisk ikke blod på den, da en heldig vind vifter den til side og hun bare placere håden, presser bare hånden ind imod såret selvom det gør virkelig ondt. hun ved at hun ikke må miste for meget blod. hun hvæser igen da hun ser denn forpulede rustning. alle hun kommer i kamp med har da også enten ildskjold eller rustning eller hvad der er værrere.
"Årh, det er jeg sandelig ked af. jeg synes nu alligevel at du fortjener det. nu har du også næsten ødelagt jakken..." hun bed tænderne sammen. det gjorde ondt at tale.
"Du har sandelig... haft en produktiv aften, hva'?" med de ord holder hun godt fast om kniven, hvas han nu skulle komme tæt på hende igen. hendes egen hånd er faktisk bedre, men hun vil ikke kaste den efter ham, hvis han nu bare skulle gribe den.
han må sgu da snart løbe tør for de forbandede tingester.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 21:44
OOC: gir du allerede op heeh^^ aj gør den ikke du kan bide ham alle steder den rustning han har på nu er der bare deb tager kun knive
og sådan noget

han ser på hende med et smil på læben "nå " han går hen til hende
og stille sig tæt ind til hende han åbner hænderne og flamer kommer
ud af hænderne på ham og rammer hende ved maven
"nå så det synes du alligevel jeg havde " han ser på hans arm
den bløder stadigvæk han ser på der kniven havde ramt hende
"når gør det virkelig ondt " han smiler lidt og ser på hende
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 21:51
Da han kommer tæt på hende, holder hun godt fast om kniven, før hun jager den lige imod maven på ham også (?). da han står så tæt på, BURDE den være svær at undgå (så kan vi måske få lidt fair holdt her x3) menn samtidig bliver hun også ramt på maven af ilden. en er dog åbnet helt op nu (men hun har alligevel lige holdt sammen på blusen) så derfor bliver den ikke ramt af ilden. hendes hånd bliver også ramt, og hun falder sammen, tager sig sammen til at rulle ud imellem hans ben, og rejser sig op på den anden side, og slår ud efter hans ansigt/nakke med den eneste ledige hånd hun har, den med metalfingrene.
"Tja, det er i hvert..." hun bider tæderne sammen igen. "I hvert fald ikke særlig rart. hvordan går det da.. med dig?" Så trækker hun sig lidt væk igen, presser hånden imod såret, på trods af brandsåret. ilden har simpelthen brændt hul igennem blusen, og hendes mave er blottet - og der er et tydeligt, og meget slemt brandsår. hun må finde nogen penge på den ene eller anden måde og betale en ny jakke til Ray hvis den her går i stykker. men det vil hun ikke lade ske.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 22:16
han bliver ramt i maven han smiler lidt " det kører sådan da du
ved " siger han blot han forsvinder lige inden hun slår ud efter hans nakke
og dukker op bag hende hurtigt han plasere en pig i nakken på hende
"hører her hvis du fjerne den så bliver du dræbt så hører efter hva
jeg siger det er en lammelse pig og og du kan mærke hvordan din krop bliver svager og svager " han ser på hende med et smil
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 22:23
Da han forsvinder, og hendes tanker bliver ledt hen imod noget andet, er hun ikke forberedt på piggen hun får ind i nakken. hun griber om hans arm igen, men denne gang borer hun ikke metalspidserne ind i hans arm. de vil højst skærer i den.
"Jeg syntes det... er lidt... unfair hold. Og hvordan kan jeg så... fjerne den?" det gør endnu mere ondt at tale nu, det brænder. hendes krop bliver ganske vidst svagere og svagere, men hun nægter at lade det gå sig på at det. hendes krop er desuden vant til den slags våben; hun indtager gift næsten dagligt, bare som noget hun sniffer. derfor vil hun godt nok blive sløvet lidt, men ikke dræbt. det er hun bare ikke helt sikker på holder helt tæt, så hun vil ikke løbe nogen risiko.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 22:28
han smiler lidt " det kan du ikke det er kun mig der ved hvordan
du for den ordenligt op" han ser lidt på hende
" der er ingen der har sagt at noget skulle være fair vel "
han sætter sig lidt op af muren " nå kan du mærke lammelsen "
han sidder og betragter hende med bliket
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 22:33
"tja..." hun strækker armen med brandsåret ud i luften, bøjer og strækker den lidt. det gør ondt i brandsåret, og blodet vælder ud af såret igen, så hun tager den hurtigt ned til såret igen, og jokker bagud med foden for at træde ham over tæerne. den brændende smerte i nakken er næsten nok til at overdøve smerten fra brandsårene.
"Jeg er lidt vant til gift, så den bider ikke rigtigt. men for sjov... hvad skal jeg gøre for at du fjerner den?" hun kunne godt forestille sig at det ville blive et grimt udseende hul i nakken hvis hun bare rev sig fri. et kort øjeblik håber hun, at han havde ramt hendes tatovering, men den sidder lidt skævt, så det havde han højst sandnsynligt ikke. nå. øv.
Hun bider stadig tænderne sammen. det gør nu alligevel fandens ondt, og hun strammer grebet om hans arm en lille smule.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 22:44
han smiler lidt til hendes selvom hun tager fat i hans arm
"lad mig sige noget andet hvis den sidder for langtid i dig så dør du"
han smiler lidt "men hva jeg skal ha hva vil du gi"
han ser undrene på hende med et smil på læben han
betragter hende der er noget ved hende der gør at hun
er en interesant person at være i nærheden af
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 22:51
"... Bare opbyg spændingen. jeg venter skam." da han sspurgte hvad hun kunne give, trak hun på skuldrene, men da det kunne mærkes i nakken, holdt hun hurtigt op igen, og kneb øjnene sammen.
"Jeg kan... ikke tilbyde noget, da jeg ikke ved hvad du har brug for... Ingen penge... i hvert fald." hun står bare, en anelse akavet, og tænkte som en gal for at komme fri. Hun kunne godt regne ud at man ville være lidt på spanden med lammende gift kørende i kroppen, selv når man var vant til noget lignende. hendes syn var allerede sløret og dobbelt. hun bed sig i læben, og overvejede tre muligheder. 1; at rive den ud af nakken og flygte. 2; rive den ud af nakken, bide hovedet af ham og flygte. 3; blive stående, få den fjernet på en mindre smertefuld måde og kunne gå derfra igen bagefter. hun ville helst have den fjernet på en smertefri måde, så hun så vidt som muligt kunne skaffe nogle forbindinger til sig selv. såret værkede som om der var ild i, og hun svor, at hvis hun nogensinde mødte den nar igen, ville hun ikke bare stå og se passivt på ham. næste gang ville hun gå til angreb, men hun skulle sørge for at være på hjemmebane, det var helt sikkert.
tågen var næsten helt væk nu, og nogle enkelte, snuskede gadelygter oplyste sceneriet. selv hvis der nok nogen frobi, ville de ikke gøre noget; mørkets lord herskede nu, og hun fik nok bare som fortjent.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 22:56
han smiler lidt "tja altså mangler ikke rigtig noget men du kan
tænke over hva du gjord forkert imod mig " han rejser sig op
og går hen til hende "vend dig om " han vender hende om og op imod muren han tager hende kort på røven og visker hende i øret "næste gang"
han fjererne den fra nakken og forsvinder i en røg sky

//out
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 23:03
hun sparker ud efter ham da han rører ved hende, men idet samme forsvinder han og river piggen ud af nakken på hende. denne gang kan hun ikke lade være med at skrige, og falder ned på jorden, på knæ, med en hånd om knivsåret i maven, hvor blodt stadig pibler ud imellem fingrene på hende, og hun er sikker på at hun kan stikke mindst en halv finger ind i hullet i nakken. hun er svimmel, og ser staidg dobbelt da hun rejser sig, vakler afsted igennem natten. hun vil hjem inden hun besvimer, og flår jakken helt af inden der kommer blod på den.
på vejen stjæler hun noget forbinding ud af hånden på en ung mand som er faldet i søvn i sin bod, som idiotisk nok ikke har fået pakket alle sine ting væk endnu. hun tror ikke forbinding vil hjælpe på nogen af de store sår, men brandsåret forbinder hun, og hun føler lidt mere tryghed med forbindingen i hånden.
Så vakler hun hjem, svimmel af smerte, og stærkt påvirket af den lammende gift.

//OUT

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 06.03.2009 14:38
Murizz sidder i gyden, lænet op af den store mur. Han har det ene ben bøjet, det andet strakt helt ud, mens han bare sidder og stirre ned i jorden.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 06.03.2009 14:41
Meier kommer gående, og har ikke opdaget Murizz. Han trækker dybt været og er næsten blevet 100% vampyr nu. Han har blod fra munden som løber fra munden og ned af hans hals. Han slæber rundt på et lig og drikker af blodet fra liget af en ung kvinde
*Mørkets Krigere*

base: Rainy Day Crap Box (lavet af venus ^^)
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 06.03.2009 14:45
Murizz ser hurtigt op, da han kan lugte blodet, og får straks øje på Meier. Han ser på Meier med store øjne, hvorefter han rejser sig op. Han lægger hurtigt en hånd for næsen og munden. Han undgår at sige noget. Han stirre bare på Meier.

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 06.03.2009 14:47
Han lader kvinden falde og tørre sig roligt om munden og slikker derefter resten af blodet om munden væk.
Han vender sig om, da han hører en liste rundt, og får sine skygger til at gribe hårdt fat om armene og benene på Murizz (?)
*Mørkets Krigere*

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 06.03.2009 14:50
Han lader kort blikket hvile på kvinden, men han ser hurtigt på Meier igen.
Et lavt piv kommer fra ham, da skyggerne griber fat om ham, og han falder ned at sidde med et bump. Han kniber kort øjnene sammen, før han ser på Meier igen. Han gør egentlig ingen forsøg på at komme fri.

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 06.03.2009 14:52
Han opdager så det er Murizz. Skyggerne forsvinder så langsomt, så han er fri igen
"jamen dog, det var min lille Murizz, du blev næsten min aftensmad" han griner ondt og smiler hånligt
*Mørkets Krigere*

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7