"... Bare opbyg spændingen. jeg venter skam." da han sspurgte hvad hun kunne give, trak hun på skuldrene, men da det kunne mærkes i nakken, holdt hun hurtigt op igen, og kneb øjnene sammen.
"Jeg kan... ikke tilbyde noget, da jeg ikke ved hvad du har brug for... Ingen penge... i hvert fald." hun står bare, en anelse akavet, og tænkte som en gal for at komme fri. Hun kunne godt regne ud at man ville være lidt på spanden med lammende gift kørende i kroppen, selv når man var vant til noget lignende. hendes syn var allerede sløret og dobbelt. hun bed sig i læben, og overvejede tre muligheder. 1; at rive den ud af nakken og flygte. 2; rive den ud af nakken, bide hovedet af ham og flygte. 3; blive stående, få den fjernet på en mindre smertefuld måde og kunne gå derfra igen bagefter. hun ville helst have den fjernet på en smertefri måde, så hun så vidt som muligt kunne skaffe nogle forbindinger til sig selv. såret værkede som om der var ild i, og hun svor, at hvis hun nogensinde mødte den nar igen, ville hun ikke bare stå og se passivt på ham. næste gang ville hun gå til angreb, men hun skulle sørge for at være på hjemmebane, det var helt sikkert.
tågen var næsten helt væk nu, og nogle enkelte, snuskede gadelygter oplyste sceneriet. selv hvis der nok nogen frobi, ville de ikke gøre noget; mørkets lord herskede nu, og hun fik nok bare som fortjent.
"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."