På stranden

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 22:06
Hun så stille på den rolighed som kvinden besad, Nasha var ikke mester i at skræmme, mere at forfører men hun ville ikke vende blikket mod at tage kvinder med sig ned, så hun legede bare lidt men dog ikke helt så godt som en pige kunne lege.
Hun vaklede lidt, ''pokkers!'' kom det irreterende fra hende, hun var omkrin ti meter fra vandet, og hun vidste at hun skulle skynde sig inden at hun kom tilbage til sin normale form, ellers havde hun problemer med kvinden hun underholdte sig selv med.
hun vaklede så hurtigt som det var muligt ud mod vandet, men faldt forover og landte med et plask på maven i vandet, hendes hale finne var stadig på land så hun kunne ikke svømme væk endnu, hun lod sig trække ud mod havet med sine hænder i håp om at komme ud hvor hun kunne svømme inden for tyve sekunder hvor hinden ville forsvinde siden hun ikke koncentrerede sig om den.

Kopien stod stille inde i hinden, verden omkring derinde var gået i stå og lidt efter kom det milde havbrise tilbage og pigen på isen forsvandt med isen efter sig. (hinden er væk)

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 22:15
Kvinden smiler et overlegent smil idét hinden opløses og får med det samme øje på halen som endnu er på land, og hun er ikke et sekund i tvivl, hun farer som en gal frem og med et enkelt spring mod Nasha forsøger hun at gennembore den ene halefinne med sit spyd(?), så hun blev boltet til jorden og dermed ikke kunne kravle yderligere ud i havet. Rolig Katah, det er bare et barn, hun gjorde dig ikke noget stemmen i hendes hoved er overbevisende, men hun bliver stående med et fast greb om spyddet uden ord

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 22:21
Hun forsætter med at kravle, eller det tror hun og lægger ikke mærke til en svag smerte som kommer fra hendes ene halefinne, hun ser op og ser undrende dog stædigt at hun ikke er kommet meget videre, hun opdager den svage smerte og vender sig hurtigt om og ser spydet der har sat hende fast til sandet,''SLIP MIG!!'' skriger hun og slår ud med armene så noget vand rammer kvinden der bare står der og ser ned på hende.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 22:30
Katah kigger med et lille sageligt smil på hende "Jamen dog, ærgeligt at jeg foretrækker råd kød frem for grillet fisk!" griner hun og åbner sin frie venstre hånd, hvor en ildkulge danner sig, hun kigger advaredne på Nasha "Hør her tøs, lad være med at lægge dig ud med folk du ikke kan håndtere, lad dette være en lærestreg!" hun trækker spyddet igennem halen og danner dermed en flænge i den ene finne (?) og Nasha er hermed fri. Herefter træder hun et skridt tilbage, tilsyneladene ligeglad med at Nasha har formået at næsten gennembløde hende, med alt hendes plaskeri, og venter på at hun skal forsvinde ud af hendes synsfelt

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.04.2009 22:37
Hun kravler videre og kommer ud hvor hun kan svømme, hun dykker ned men er endnu ikke færdig med den kvinde oppe på breden,''så hun bruger ild?'' smiler hun og griner lidt ''jamen vand slår ild til hver en tid'' hun lo igen og længere ude svømmede hun hurtigt ind mod bredden, drejede af og lod det sprøjte med vand hen over Katah(?).
''DET VAR SOM BETALING FOR MIN HALE!!!'' råbte hun mens hun grinte over hvad hun lige havde gjort og svømmede længere ud på havet, dykkede og forsvandt ned i det dybe hav.

//out

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 20.04.2009 22:44
Da flammen bliver ramt af vandet bliver den mindre og mindre, men der er stadig et lille liv i den, som Katah selv ordner ved at lukke hånden og slukke den helt. Desuden er hun blevet helt gennemblødt af det ordentlige plask, dog tager hun det afslappet, det kølede hendes ophedede hud ned efter alt den sol. Hun kigger rundt om konstantere hurtigt at ingen så det lille optrin, heldigvis, hun havde jo nærmest angrebet at barn.
Hun stryger det lange sorte hår tilbage med et smil og fortsætter af kysten inden hun drejer ind mod fastlandet, med sin sædvanelige faste gang

// Out

Lillesøster til Tarrak

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 03.05.2009 15:22
Nichols kom roligt gående med hænderne i lommen og drak for en gangs skyld ikke af sin romflaske, eftersom at den blev smadret af en anden for noget tid siden.
Han sparkede bevidst i jorden og gad ikke rigtig at se op fra sandet under hans støvler, som der efterhånden var noget slidt på snuden.
En svag brise kom fra havet, og tog hans opmærksomhed fra sandet, han så ud mod havet med en længsel i sit blik efter den afslappede stemning det var at sejle, nogle måger havde fundet nogle fisk derude og jagede dem uden nåde.
Han små smilte ved synet og lod sig forsvinde i sine tanker med blikket ud over havet.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 03.05.2009 15:33
Sjoske, sjoske, sjoske, PLASK, sjoske, sjoske, sjoske, sjoske, PLASK. En lille, rødhåret spirrevip kom langsomt gående i vandkanten med to træsko og et par sokker i den ene hånd, og en masse småsten i den anden. Hun standsede og fulgte stenens bane over den lettere grå himmel, indtil et stille plask og nogle ringe i vandet fortalte at stenen var væk. hun smed til sidst alle stenene og stod og soppede lidt i vandet. Hun havde set ham den anden, men lige nu var hendes grønne øjne mere optagede af den måde hendes små fodspor forsvandt når de svage bølger rullede ind over dem.
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 03.05.2009 15:44
Han kom tilbage fra sine tomme tanker da nogle plask lød fra vandet, han rystede hovedet som om han lige var vågnet og så sig over skulderen, ingen.
Så så han frem, en lille pige... han havde mest af alt lyst til at ignorerer hende, men han havde ikke set et barn i lang tid, han smilte lidt glad ved synet af hende, der findes jo ikke noget mere uskyldtigt end et barn...
Han gav sig selv et slag over kinden for at blive lidt blød, og det var endag et barn som fik ham til at smile?
måske skulle jeg bare smide hende i vandet som en sten.... han små lo, men gad ikke rigtig eftersom han ikke gad at blande sig i et barns leg.
Et opgivende suk kom fra ham da han trak på skulderne og gik lidt længere hen ad stranden forbi pigen og satte sig på en sten 17 meter væk, og stirede ud mod vandet.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 03.05.2009 15:51
Cazadors fødder efterlader mærker i det våde sand, mens hans ben bevæger sig hurtigere og hurtigere foran hinanden. Foran ham flakser en forpjusket fugl, mens den skræpper mere og mere panisk op. Cazz er kun koncentreret om fuglen, og ænser derfor ikke Nichols eller Dorthea. eller det vil sige indtil han støder frontalt ind i Nichols(?). Fuglen pipper lettet, og skynder sig op i det nærmeste træ.
Cazz tager sig til hovedet, og blinker et par gange, før han ser overrasket på Nichols. okay. hvis der var en præmie for særeste tøj, havde han vundet enstemmigt. Caz hæver et øjenbryn, da han ser Dorthea. Han havde altid elsket børn, så han sætter sig på hug, og smiler let til hende.
"Halløj" siger han, og rækker en hånd frem. "Hvad laver du her helt alene?"
Han skæver kort til nichols, og vender så opmærksomheden imod pigen igen. Hun har rødt hår, slår det ham først nu. Ildrødt. det er ellers sjældent man ser den slags nu om dage.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 03.05.2009 15:54
Dorthea morede sig med at stå og undvige de kolde havvandsbølger, ved at gå så langt ud som muligt, og så løbe hurtigt tilbage imod tørt land når der kom en bølge. hun var stadig ubesejret, men da hun tabte sin sok og bøjede sig ned for at samle den op, kom der en bølge om åbenbart havde set sit snit, og pludselig stod hun i koldt vand til anklerne.
"IIHF!" Dorthea hvinede forskrækket og løb hurtigt ind til det tørre sand, og satte sig med et bump.
"Øv altså..." Mumlede hun og lod træskoene og de to sokker - den ene helt dryppende af vand - dumpe ned i sandet, imens hu strakte de korte ben ud foran sig og vrikkede med de små tæer. De var helt fyldt med sand der klæbede sig fast.
"Jeg HADER sand imellem tæerne..." mumlede hun og trak det ene ben op til sig og begyndte at skrabe sandet af med sin finger. først da Cazz talte til hende rettede hun det koncentrerede blik fra sin fod op imod ham, og hun glippede kort med øjnene. så tog hun fat om hans hånd - så godt hun nu kunne, det blev kun tre fingre - med sin hånd.
"Jeg legede med bølgerne, men så tabte jeg min sok. og så blev mine fødder helt våde." hun pegede på sine fødder, og tørrede sin sandede hånd af i kjolen. Det slog hende, at det var den hun havde brugt til at hilse på hammed.
"og undskyld at jeg tværede sand ud over dig. jeg tænte mig ikke heeeeelt om. Hvad hedder du?"
Dorthea Agnes Hyldekor

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 03.05.2009 16:10
Han ser vredt på Cazador efter at han stødte ind i ham og bare gik vidrere og mumler forskellige forbandelser som han ved intet udfald gir, han grynter og lader sig forsvinde, for at sidde på en gammel båd som han gik forbi nogle 40 meter væk fra hvor han før var.
En af hans knive var røget ud af lommen på ham da de stødte sammen, og skinnede blankt i solen.
Nichols tog fat i en af hans andre knive og små jounglerede med den, mens han betragtede fyren som lige før dumpede ind i ham, med et mistroisk blik, for hævn for det ville han havde.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 03.05.2009 16:27
Cazz skæver mistroisk til Nichols, da han jonglerer med sin kniv. Den fyr var næppe ude på gode ting, og selvom Cazz normalt elsker en god kamp, vil han ikke lade pigen se de frygtelige ting, der sandsynligvis ville ske.
Han ler let af hendes ord, og tørrer sin hånd af i jakken. De grå øjne genspejler solen, og det får dem til at glimte. Da hun spørger om hans navn, klør han sig let i håret. Den var værre. børn havde ALTID svært ved at udtale hans navn. det blev tit til 'Kasse' 'Kaskade' eller endnu værre 'Kajak'!
"jeg hedder Cazz" vælger han at svare, og sætter sig ned i sandet, ved siden af hende. på den måde kan han også holde øje med Nichols.
"Hvad med dig?" Fuglen i træet skræpper leende af ham, og i sit stille sind forbander han den med alverdens eder og udskejelser. Når han var færdig med den ville den ikke være andet end et par ben der sad på grenen. Han hader og har altid hadet fuglenes ben. knaselyden bekommer ham ikke vel..

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 03.05.2009 16:47
Dorthea fortsatte med at pille sandet af fødderne, uden rigtig at beærke Nichols overhovedet.
"Cazz..." mumlede hun og så på ham med lettere forundrede, grønne øjne.
"Det navn har jeg aldrig hørt før. jeg hedder Dorthea... Hvorfor er dit hår lyserødt?" hun opgav at pille sandet af sine blege fødder, og bestemte sig for at lade dem tørre, for så vidste hun at sandet ville falde af helt af sig selv. Dorthea havde fået sit lyse syn på verden tilbage, for på en eller anden måde var det lykkedes hende at UNDGÅ alle de ubehagelige syn der KUNNE findes. Hun havde holdt sig væk fra byen i meget lang tid, uden nogen rigtig grund.
Dorthea Agnes Hyldekor

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 03.05.2009 16:56
Han så op mod træet hvor en fugl som tydeligvis var irreterende for manden.
Der var en svag vind så en kniv i dens bryst ville ikke være svært fra denne afstand, han lod sig kun se op mod den gren som den sad og kylede hurtigt en kniv gennem luften op mod den, den ville ikke havde en chance for at undvige hvis den ikke fløj to sekunder før Nichols havde kastet.
Noget glitrede for Nichols's øjne da han så hen hvor han tidligere stod, og han forsvandt derefter og kom til syne igen foran den kniv han tabte før, han samlede den op og jounglerede videre med den mens han havde sin anden hånd i lommen og så ud mod vandet.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 03.05.2009 17:22
((Dorthea skulle spise og sån', så hun er bare passiv..))
Cazz smiler til pigen, men stivner, da hun nævner hans hår. lyserødt? hvad lyserødt var der ved det?! Han skuler til Nichols, da hans frokost falder til jorden, og rejser sig op. hvad fanden bildte den pralhals sig ind?!
"Okay Dorthea, jeg skaløøh... lige snakke lidt med manden derovre." siger han, og skynder sig over til Nichols. På vej derhen finder han sin lommelærke frem, og tager en stor tår. han lader kort alkoholen fylde sine sanser, før han vågner op til dåd, og putter lærken i lommen.
Et provokerende blik bliver sendt til Nichols, og han lægger armene over kors, med et øjenbryn i vejret. Hans lilla hår puster han væk, for dereftr at vende opmærksmheden imod manden igen.
"Hvad så nu, hr. pralhals?" siger han mobbende "Skal du til at jonglere mere med knive, og fratage flere deres frokost?" han skæver til fuglen, der ligger med benene i vejret, for derefter at se sigende på Nichols.
"Jeg har brugt hele eftermiddagen på at jagte den skide fugl! og jeg bryder mig ikke om kold mad!" hvis Nichols så godt efter, ville han kunne se en lille reve i Cazz's hage, noget, der minder om en streg fra en kuglepen...

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 03.05.2009 17:33
Han står stadig og ser ud mod vandet men har set med det venstre øje at manden var kommet op mod ham, han trækker sin arm op til pandebåndet, tar det af, og binder rundt om sit håndled, hans øjenlåg er lukket på højre øje for ikke at lade sin kraft komme frem for tidligt, for det var altid sjovere at tale med fisken før man stegte den på panden.
''jaså...hvad skal jeg sige til dem'' lyder det stille mens han vender sig mod Cazador, ''skal jeg nu komme med et grimbemærkning eller tale sandt om dig?...''
Han så overlegent mod mandens øjne stadig med sit højre øje lukket og smilte håndligt til ham.

((okay=D))
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 03.05.2009 17:44
Cazz sender ham et HVAAAAAAD?-blik, og ser sig flygtigt til siderne. hvad fabler manden dog om?! Han betragter ham tavst binde pandebåndet om håndleddet, og nikker lettere anerkendene til det, at han har det ene øje lukket. det er ikke alle der kan det. Men samtidig bliver han en anelse nysgerrig. hvad gemmer han under øjenlåget? Cazador vrænger. Hvor så han egentlig grim ud, med det ene øje lukket.
"Jeg siger bare, at du ikke skal bryde dig om at være vred på mig! det var DIG der tog mit måltid fra MIG!" han rømmer sig kort, og lægger hænderne ved hoften, klar til at gribe sine knive. Hans hud er også begyndt at lyse ganske svagt, men det er svært at se, da det stadig er højlys dag...
Han pjusker op i sit hår, så det ikke er i vejen for hans synsfelt, og koncentrerer sig nu fuldt og fast om manden. måske smuttede fuglen for ham, men pirat var det heller ikke så dårligt endda? han har ikke spist i noget tid, og hans mave skriger af sult. Og hvem ville savne ham?
Cazz fugter sine læber, og afslører herved en perlerække af knivskarpe tænder..

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 03.05.2009 17:52
''hmm...'' kommer det kort fra ham, ''længe siden jeg har nedlagt et monster...'' kommer håndende fra ham idet han stikker sin hånd ind under sin vest for at gøre en kniv klar, og placerer sin anden hånd på hans korde som hænger frit nede langs bennet på ham.
''men det vil jo kun være fair...'' små griner han og forsvinder, for at dukke op bag Cazador med en kniv for hans strube(?) og en af hans arme fastholdt bag ryggen.
''jeg er intet nemt bytte...'' kommer det hviskende fra ham mens han åbner sit højre øje.

((skal spise nu =/ kommer igen om ca. en ½time))
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 03.05.2009 18:15
"Monster...? tsk" lyder de fra Cazz, lige før Nichols forsvinder.. han klør sig lettere forvirret i håret, lige inden han mærker det skarpe knivsblad imod sin strube.
"pas på lille mand" lyder det hånende fra ham, og hans hud lyser kraftigt op i et par sekunder, og da lyset falder, er hans hud en anelse mere gråtonet. hans 'billehud' er aktiveret, og han vrider sig fri af Nichols greb, uden tanke på kniven, der jo alligevel ikke kan gøre ham fortræd. Lige som han er slupet fri, drejer han 180 grader,og placerer et velafrettet cirkelspark i Nilchols' solar plexus.
Stolt over dette angreb, rejser han sig op, og griber straks to af sine dolke; en i hver hånd. Han bryder sig ikke om Nichols' forsvindingsnumre, men skønt han har den evne, ved Cazz også, at han er ham overlegen.
"Er du færdig med at lege tagfat?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12