Htqz 02.01.2008 22:38
" DEt kan skam godt være farligt. først gang var jeg da tæt på at dø af det.." fnøs hun og lagde armene over kors. " Du skal være far, og jeg AGTER at du skal hjælpe til med at opdrage barnet..!" knurrede hun. Hvis hun havde haft nogen form for hale, ville den have svirpet i store buer bag hende. Damian 02.01.2008 22:42
"Skal jeg være en..?" Han kigger lige så uforstående på hende, som hvis hun havde påstået at der om et øjeblik ville gro aspagers ud af hans ører. "Men hvor.. det.. øh.. Hvordan?" Han vidste godt hvad en far var, det var ikke det, men af en eller anden grund var det aldrig gået op for ham hvor børnene kom fra. Måske med posten? Htqz 02.01.2008 22:45
Hun langede han en syngende lusssing ( har fået lov ^^, ) " Børn kommer fra skødet på en kvinde.. Man kan nærmest sige at vi skider dem ud.. Men fra et helt andet hul..!" Knurrede hun utålmodigt.. Flere lyn fór ned i sandet fra hende. Damian 02.01.2008 22:49
Damian stod stille lidt, med hovedet på skrå efter lussingen. HAn overvejde den information Hori lige havde givet ham. Han blev mere og mere bleg og faldt så baglæns, ned i sandet. Besvimet. @_____@ Htqz 02.01.2008 22:52
Hun fnøs foragtet af ham.. Det var vel hans egen skyld.. Alligevel kunne hun ikke dy sig for at hive lidt op i kjolen for at sparke noget af den iskolde vand hen mod Damian, i et forsøg på at ramme hans ansigt og vække ham. Damian 03.01.2008 10:21
Damian hostede og satte sig bleg op."D-det kan du ikke mene!? Hvordan er det kommet der ind?!?!"
Htqz 03.01.2008 12:38
" På grund af den aften vi havde sex..?" Svarer hun kynisk, og ser med et koldt? lille smil ned på ham...Sikke et pattebarn, og han skulle hjælpe med at opdrage hendes kommende barn? Det skulle sk* nok blive en underlig fornøjelse. Damian 03.01.2008 13:21
Damian forstod stadig ikke sammenhængen, men han huksede da Snodria havde været gravid... Hmm.. Måske gav det egentlig mening? Men tanken om at der skulle komme en baby ud af Horisont var skræmmende (han var måske gået hen og blevet lidt for menneskelig i sin tid i Krystallandet?).Han rejste sig op.
"Hvornår?" spurgte han, hentydende til hvornår barnet ville komme.
Htqz 03.01.2008 13:25
" Til februar..Tror i slutningen.." Hun skævede ned til sin mave.. Den var faktisk utroligt stor når man tænkte på de andre gang hun havde været gravid. Da havde maven ikke været så stor.. Hun rynkede brynene. " Det bliver vidst en ordentligt krabat..." Mumler hun mest til sig selv. Damian 03.01.2008 13:42
Damian er stadig lidt overvældet af hele situationen.. Og så begynder han at blive nervøs. Han fornemmer at den værste fare ved hendes humør er drevet over, så han går helt hen til hende."Du må ikke sige det til nogen.. Min herre må ikke få et at vide"
Ayao havde været meget utilregnelig på det sidste, og han var bange for at der skulle ske noget med Hori og barnet. I værste fald at Ayao ville tvinge ham til selv at skade dem.
Htqz 03.01.2008 15:27
" Din herre?" Hun ser spørgende op på ham.. " Har du en herre?" Hun rynker brynene let.. Nåh ja.. Han var vel dæmon som havde været ude for et mindre uheld med sit navn.. måske? Hun betragter med påtaget ro hans røde øjne. " Jeg ved ikke engang hvem han er så det jeg da ikke.." Siger hun smilende. Damian 03.01.2008 15:36
"Hvis han hører at det er mit barn.. Jeg frygter at han vil skade jer - eller tvinge mig til det.." Det var lidt underligt, som han pludselig følte sig ansvarsfuld - hvilket ikke skete særligt ofte. Måske var det instinkter, der tvang ham til at beskytte sit afkom, og dets mor.
Han tænkte på dengang han så brændende havde ønsket at være sammen med Snodria og passe på Alitja. Snodira havde bare ikke brudt sig om det. Hun syntes ikke han var ansvarlig nok.
"Jeg skal nok være der for dig" sagde han og tog hendes hånd "Har du et hus? Du kan godt bo hos mig"
Htqz 03.01.2008 19:45
" Jeg har skam et hus.." Nikkede hun, og klemte lidt om hans store, stærke hånd.. Pludselig følte hun sig langt mere sikker og tryg..Nok fordi at det var første gang at en af hendes børns far ville kendes ved barnet. Hun smilede stille. " Det er inde i byen.. Tæt på mit arbejde.." Ja hvad nu med hendes arbejde? De andre gange havde hun godt nok fået tilladelse af hendes overordnede til at tage sit barn med i køkkenet når hun skulle arbejde. Men mon det stadig ville blive sådan? Damian 03.01.2008 20:51
"Øhh.. okay.. Det er nok også bedre" Han kiggede lidt rundt. Tænk at hun overhovedet vil have ham som far til barnet. Det kunne godt være at han ikke var farlig eller noget, men folk havde aldrig regnet ham for den mest stabile person. Gad vide hvad Sno ville sige til det, hvis hun da overhovedet ville sige noget.. Hun var nok ligeglad. Men inderst inde, håbede han at hun ville blive lidt jaloux.
"Skal jeg ikke følge dig hjem?" sørger han "Du virker lidt.. øhh.. træt?"
Htqz 03.01.2008 20:57
" Det ville være hyggeligt.." Hun smilede kort. " Jeg har været vågen i døgndrift den seneste tid.. Jeg skal jo også have føde, og den kan være ret besværlig at finde nu det er vinter." Sagde hun forklarende, og håbede på at han ikke ville spørge. Damian 03.01.2008 21:03
"Kan du ikke bare gå på kroen?" spørger han forundret, imens han får sine to store, sorte vinger til at vokse frem, så han kan flyve hende hjem. Han rækker hånden ud mod hende, som tegn til at han vil llfte hende op. Htqz 03.01.2008 21:08
" Der er ikke ligefrem det bedste valg i blod på kroen.. Tro mig.." Hun rynker lidt på næsen inden hun springer op i hans favn... Damian 04.01.2008 13:29
"Spiser du blod? Eller øøhh.. Man drikker det vel egentlig.." Spørger han, og kan snart ikke klare flere mærkelige oplysninger idag. Htqz 04.01.2008 18:43
" Jeg er vampyr.." Hvisker hun forklarende, og blotter sine spidse vampyrtænder.. " Mere er der ikke at sige om den sag.." Hun lægger en arm om ham, for at holde bedre fast og ikke falde af ham. Damian 04.01.2008 19:26
"Bare du ikke sætter tænderne i mig.." Siger han, da hun sidder i hans arme - meget tæt på hans hals.Det går op for ham at han ikke evd hvor Horisonts hus ligger "Øhm.. Vil du vise vejen?"
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13
Lige nu: 0 | I dag: 13
Krystallandet