Den store krystalklare sø

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 19:00
(Okay xD)

Han smiler skævt.
"Freyja. Søde ven. Jeg er død, okay? Jeg kan ikke dø igen, så lad vær' med at beskytte mig," siger han kort.
"Det ender med at du selv kommer til skade," siger han bare. Han nikker let.
"Og jeg kan godt passe på mig selv,". Han lægger lidt efter begge arme om hende.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 17.08.2008 19:30
(back^^)

Venus smiler svagt. Liv og glade dage igen... Hun lægger buen om på ryggen, men ved ikke helt, hvor hun skal gøre af sig selv. Hun føler sig lidt som tredje hjul - ikke at det kunne overraske nogen, sådan som tingene er skredet frem, men alligevel. Ind til videre står hun bare der. Hvis nu...
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 19:58
Han skæver lidt til Venus, før han ser på Freyja igen.
"Nej. Det er ikke dit job at beskytte mig. Jeg har kontakt til Mørkets krigere. Det sagde du, ikke jeg," siger han lavt. Han vrider sig lidt efter ud af hendes greb og rejser sig op.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 17.08.2008 20:07
Hun kommer over og sætter sig ned i græsset. Hun følger tavst, smilende med i samtalen, men osm hun får flere og flere oplysninger falmer smilet. Ikke godt... Stakkels dem - eller bare hende? Hun siger stadig intet, selvom hun gerne vil. Hvad skulle jeg sige? Hun vil gerne hjælpe, men faktisk så ved hun ikke, hvad problemet er. Ikke endnu i hvert fald.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 20:19
Han står længe og ser fra Freyja til Venus, før et lavt suk kommer fra ham.
"Dether er begyndt at blive kedeligt," mumler han lidt efter. Han ryster kort på hovedet, og ser så rundt.

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 17.08.2008 20:31
Hun rejser sig igen. Der er ikke noget, hun kan gøre her. "Hmm... Du har ret, her er ikke meget at tage sig til," svarer hun lavmeldt og lidt trist. Tåren, hun lagde mærke til i Freyjas øjenkrog for lidt siden, hjælper ikke. Ligesom hende sædvaligvis gode humør plejer at påvirke andre, sådan kan det også gå den anden vej rundt.
"Nå, men jeg vil flyve... Hvis i vil mig noget, regner jeg med at være på kroen." Lidt efter er hun væk.

//out
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.08.2008 20:40
Han ser lidt efter Venus, hvorefter han vender blikket mod Freyja. Han lægger kort en arm om hende og sukker så kort. Lidt efter forsvinder han selv derfra.

//Out.

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 18.08.2008 18:07
En spinkel vampyrtøs sidder ved søens bred, dog længere op end hun bliver våd af det. Det eneste der forstyrrer den ellers så fantastiske stilhed, er de sene fugles pipperi, i trætoppene omkring søen. Avia Sidder i skrædderstilling med overkroppen bøjet ind over de grå bukser og de udtrådte sko. Hendes blik hviler på vandet og insekterne, der flyver i overfladen. Og hun undrer sig over hvorfor de egentlig gør det, når det gør det så meget nemmere for fiskene af fange dem? Insekter drikker da ikke vand?

Vampyren bøjer sig en smule forover, og stikker sin hånd ned i vandet, hvor ringe straks opstår. Hurtigt forsvinder de dog igen, da hun ikke bevæger hånden.
AVIA

There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head

- Antony and the Johnsons
Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 18.08.2008 18:15
Ethelihn kommer gående ind i lysningen af en lille bitte, næsten usynlig sti. Man ville ikke have bemærket hende, før hun træder ud i lyset, for mellem træerne er mørket nærmest unaturligt tæt. Hun har heller ikke rustning på nu, hvilket bare gør det endnu sværere at lægge mærke til hende.
Hun havde ikke regnet med at finde nogen her og foretrækker lige for øjeblikket at forholde sig ubemærket, så hun bliver stående for at studere Avia på afstand.
"Sometimes darkness can show you the light."
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 18.08.2008 18:20
Selvom dette sted kaldes lysningen, er der nu ikke meget lys, da solen ikke er fremme, men gemt under et tæt, gråt lag i skygger, som Avia holder skarpt øje med. Hun vil nødig risikere nogle uheld. (Host-glemte-at-vampyrer-ikke-tåler-sol-host)

Avia har godt bemærkert den sagte lyd af fødder i græs, man lærer efterhånden af lytte godt efter når man helst er fri for ubehagelige kontakter. Hun reagerer dog ikke videre på det, men håber at det blot er vinden. Hun er fordybet i vandets måde at bevæge sig på, og vil egentlig helst være fri for at skulle flytte sit grønne blik, lige nu.
AVIA

When I go to bed
How will I rest my head

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 18.08.2008 18:25
(går nok :p )

Det var da en lille gnalling... tænker hun så hånligt som det nu kan lade sig gøre, når man tænker. Hun helt hen bag ved avia, uden at gøre noget for at dæmpe lyden af sine fødder i det halvtørre græs. Hvorfor skulle jeg dog bruge tid på at overraske sådan en lille svækling? spørger hun sig selv, med om muligt endnu mere hånlig tone i hovedet. "Jamen godeftermiddag..." nærmest hvisker Ethelihn, og det lyder ikke videre behageligt.

(brb ska spise)
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 18.08.2008 18:40
En ubehagelig gåsehudsfornemmelse suser iggenm Avia, helt fra øreflippen til de yderste tåspidser. Hun vender hurtigt hovedet om, men i sit forsøg på at rejse sig elegant og smidigt over, får hun overbalance og falder bagover. Uden at tænke over vandet strækker hun armene ud for at for faldet, men hun falder blot ned i det halvdybe vand, med et stort plask. Så hurtigt som muligt forsøger hun at hundesvømme i mod bredden, men det tager lidt tid før hun gennemblødt og højst panikken, når derind. Avia får sig op at stå, men er godt klar over at have mistet den lille smule værdighed der måske var tilbage...

"Hvornår kommer nogle søde mennesker"
Lyder det panisk hviskende, men også en smule irriterret. Som hvis det eneste der skete for hende var at blive skræmt halvt ihjel, og hun havde brug for noget afveksling.
AVIA

When I go to bed
How will I rest my head

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 18.08.2008 19:23
(smuttede, da du ikke svarede^^)

"Jamen jeg er skam sød... Bare ikke over for små uværdige gnomer som dig," svarer hun og smiler et lettere skræmmende, skævt smil. Det hun mener med dette er, at enhver, der er under hendes egen stand (efter hendes mening), skal behandles derefter. En af de rige og højt stående menneskers privilegier, fordi ingen kan gøre dem noget. Hun er ofte selv blevet behandlet på den måde, men nu forstår hun, hvorfor de rige snobber var sådan. Det er jo sjovt!
Et godt eksempel fra vores verden er, når de ældste elever forlader folkeskolen. Det er måske ikke så sjovt at få skum, men når man selv skal give den, er det straks noget helt andet.

Efter et stykke tid, hvor Avia lader til at være lammet af skræk, eller det regner Ethelohn i hvert fald med, smiler hun bare ondt. "Du er jo nærmest ikke engang sjov. Du er jo en endnu større bangebuks, end jeg troede - ses." Der går ikke længe, før hun er forsvundet mellem træerne.

//out
The Light af Disturbed

Ridder Asha Drakkari

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 21.08.2008 16:49
Avia får gåsehud af Ethelins hårde ord. Nu ikke fordi det overrakser hende at være en gnom, det er nu ikke det. Mere tanken om at skulle flygte fra alle hun møder endtil hendes død om mange år, men på den anden side kan hun jo heller ikke have mange år igen, sådan som krystallandet's befolknings forvredede livssyn ser ud. Det ville ikke undre hende om det hele endte i dommedag...

Avia ånder lettet ud af Ethelin forlader hende, og lunter selv væk, i den modsatte vej.
AVIA

When I go to bed
How will I rest my head

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.08.2008 17:33
Hauru sidder på hug ved søen, og stirre ned i den. Han vidste ikke det nogensinde skulle komme, men han savnede at kunne se sit spejlbillede..
Er det muligt?.. tænker han bare. Han ryster kort på hovedet, rejser sig så op og vender sig straks mod Freyja. Han sukker kort, før han ser væk.
Han har regnet ud, at hun ikke vil snakke med ham.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.08.2008 18:42
Han lukker langsomt øjnene i, og sukker tungt. Han åbner dem hurtigt igen, da Freyja sætter sig ved siden af ham. Han ser lidt på hende. Han hæver let det ene øjenbryn.
"Freyja.. Søde ven. Det nytter ikke noget, du opsøger mig, når du ikke snakke med mig, okay?" siger han bare. Han smiler kort.
"Men på den anden side. Du kunne også bare lade vær' med at snakke med mig, og så bare sidde her og glo. Jeg er ligeglad," siger han kort.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.08.2008 11:38
Hauru ser kort efter Freyja. Han smiler skævt, ryster så kort på hovedet, før han forsvinder derfra.

//Out.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 24.09.2008 16:57
Murizz sidder ved søen, og stirre ned i den. Han har taget den sorte top af, og lagt den ved siden af sig. Et svagt smil er bredt over hans læber.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 24.09.2008 17:03
kravenoh kommer stille gående han går i sine
egne tanker da han ser murizz et smil på hans læber
dukker frem han går over imod murizz han stiller sig
lige bag ham uden at sige noget
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 24.09.2008 17:07
Murizz lægger hovedet let på skrå og sukker lavt. Han vender sig hurtigt mod Kravenoh, før han rejser sig op. Hans smil forsvinder hurtigt.
"Hvad har jeg nu gjort?" spørger han kort. Han lægger armene over kors.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 13